Suskikitten
Puuhakas puhuja
Arvuuttelen taas lämmöistä ja mututuntumasta että ens torstaina vois onnistaa ovulaation suhteen. Se olisi aivan järkyttävän upea homma jos se ovulaatio tulisi ekaa kertaa ajoissa! Ja jos tulee niin pistän sen gelee Royal:in piikkiin, koska näköjään jotain alkoi tapahtua heti kun sitä alkoi syömään. Tietenkin voi olla sattumaa, mutta loppupeleissä mua ei kiinnosta oliko noissa nappuloissa oikeasti jotain vai tuurissa kun aika halpaa tavaraa kokeilla.
Nyt vaan koetan järkätä mulle ja miehelle jotain hauskaa seuraavaksi neljäksi päiväksi. Viime torstaina onnistuin jo tavallista paremmin viettelemisessä niin olot että tässä kierrossa vois onnistaa huolella.
Laitoin kans tilaukseen Donafertyn kun oli yliopiston apteekissa alennuksessa ja en oo tyystin sinisilmäinen kun oon näin kauan jo yrittänyt saada toista lasta aluille.
Nyt vaan koetan järkätä mulle ja miehelle jotain hauskaa seuraavaksi neljäksi päiväksi. Viime torstaina onnistuin jo tavallista paremmin viettelemisessä niin olot että tässä kierrossa vois onnistaa huolella.
Laitoin kans tilaukseen Donafertyn kun oli yliopiston apteekissa alennuksessa ja en oo tyystin sinisilmäinen kun oon näin kauan jo yrittänyt saada toista lasta aluille.
).