Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Suskikitten @Pakkanen @Kali Mulla nuo pregcheckin liustatestit on näyttäny viivaa samaan aikaan kuin rfsun early testikin, toki viiva ollut haalea mut selvästi näkyvissä. Sit taas rfsu liuskatestit näyttää tosi huonosti ja haljua viivaa pitkään, vaikka niiden herkkyys pitäisi olla kai sama kuin pregchekillä, se 25
Juu, vissiin on yksilöllistä, miten nää PC:t toimii, monella näköjään näyttävät herkästi ja toisilla ei. Rrfsu:n testeistä mulla on kanssa vähän huonoja kokemuksia 😔

Tuun nyt törkeesti vain omanapailee. Mulla Oura ilmoittaa, että vähäisiä merkkejä kehon rasittumisesta plus lämpö ja sykkeet koholla. Lisäks alavatsalla outoa juilimista, minkä luultavasti kuvittelen… Tää luultavasti johtuu siitä, että ollaan miehen kanssa viettämäs hääpäivää ja käytii eilen syömäs. Nyt hotlas yötä ja nukuin sohvalla, koska mies kuorsaa niin kovaäänisesti.

Liitän tähän viel kuvakaappauksen Ouran lämpökäyräsrtä. Muuten omituisen alhaalla lämmöt luteaalivaiheeksi, mutta pari pomppua, ja tänään huomattavan korkea.

Lisäys: valkovuodossa ei mitään mainittavaa poikkeavaa.

Liitteet

• IMG_9901.jpeg
    IMG_9901.jpeg
    86.9 KB · Katsottu: 17
Täällä ei oo vieläkään vuoto alkanut. 😮‍💨 Nähtävästi venyy todenteolla, kun neljäs päivä lugesteronien lopetuksen jälkeen. Vituttaa kun toivoisi nyt edes että vuoto alkaisi niin pääsisi uuteen kiertion edes, mutta ei niin ei... 😵
Testiä odotellessa 🌈 Onko vuoto yleensä alkanut miten nopeasti?

Pakko nyt jonnekkin selittää, mutta koska meinasin etten niillä clearbluen ovulaatiotesteillä testaa ensi kierrossa, joten ne nyt on vähän ylimääräisiä. Ne siis jotka menee siihen hedelmällisyysmonitoriin. 😅 Tein yhden aivan huvin vuoksi, kun en halunnut raskaustestiä tehdä, mutta pidätystä ehkä tunti max ehkä reilu puoli tuntia ennemmin. Kumminkin tasavahvat viivat lähes. Tuskin mitään tarkoittaa huvittavaa vaan. 😂 Ei oo ennen tullut tuollaista kierron lopulla, viimeksi kyllä testasin niillä huvin vuoksi myös silloin kun olin 100% varmasti raskaana ja silloin tuli niin vahva testiviiva että kontrolliviiva oli erittäin vaalea siihen verrattuna.

Onnea kaikille plussaneille ja tsemppiä uusiin kietoihin joutuneille.

Mä oon enempi taustalla, aktiivisesti luen kuitenkin teidän juttuja. Viime kierto tuntu jotenkin että tärppäis muttei tärpännytkäön. Oon aiemmin herkillä testannut niin aikaisin kun mahdollista mutta nyt päätin odottaa ja testaan vasta kun jos menkat myöhästyy, eli keskiviikkoon nyt odotettava.
Ja kiva oli lukea täältä jollain ollut enneunia ja etiäisiä, mä tällä viikolla yks päivä kotimatkalla köröttelin sellaisen rekkarin perässä kun hcg jos tää olis joku merkki 😆

Paljon on taas tullut tekstiä. ❤️ Viikonloppu on mennyt töiden merkeissä ja muissa puuhissa, niin käynyt vaan vilkuilemassa teidän kirjoittelua (kymmenen kertaa päivässä. 😅 Tässä tulee ihan neuroottiseksi tän palstan suhteen. 🙈).

@unikomentaja Tervetuloa mukaan juttuihin. 🤩❤️ Itsekin ihan noob vielä.

@Pumperoinen Onnea ihan älyttömästi plussasta. 🌈❤️🤩 Kaikki muut tullaan Toivottavasti pian perässä!

@Puolikuu @Syssymyssy @Äitineljälle Kiva kun kerroitte kokemuksistanne liittyen HPV/papa-asioihin. Ehkä tää kaikki hoituu siis ihan hyvin!

@Kali Voi ku siellä nyt vaan vuoto päättyisi ja pääsisitte kohti seuraavaa kiertoa. 🥰🌈

Omaa napaa:

Vointi on hyvä. Aikalailla täysin normaali, höh. Oispa jo jtn oireita, joita ees voisi liittyä mahdolliseen raskauteen. Ehkä ainoo mainittava, et parin päivän ajan tjtn on ollut vähän sellainen tunne välillä, kuin ois virtsatietulehdus iskemässä, mutta ei sit kuitenkaan.

Tänään on dpo 8. Lähestymme ainakin tän piinallisen odotuksen loppua. Väitän, et tiistaina eli dpo 10 kyllä testaan.. Ei tarvii ainakaan sit unelmoida yhtään liian pitkää.. ❤️ Valtavan suuri toive on kahdelle viivalle tietenkin, mut katsellaan nyt. Hyvin skeptinen olen, ettäkö olisi onnistunut.

Muita alkuviikon testailijoitakin taitaa löytyä? @Maana Mannila odotteletko menkkojen mahdolliseen alkamispäivään vai meinaatko testata aikaisemmin?

Toivon meille vaan suuresti semmosta ekaa maaliskuun viikkoa, et tosi moni sais paljon odottamansa plussatestin tehtyä. 🌈

Hei! Täällä haaveileva ensikertalainen 🌸 Täytän tänä vuonna 30, kumppanini on jo yli 30. Vauvahaave realistui vasta viime vuoden aikana sellaiseksi, että nyt tänä vuonna päätimme vihdoin aloittaa yrittämään. Alkuvuodesta sain kuulla, että lääkitykseni pitää ajaa alas/vaihtaa toivotun raskauden vuoksi, ja tähän meni aikaa. Nyt seuraava ovulaatio on siis vihdoin ensimmäinen, jossa pääsemme kunnolla yrittämään.

Olen kaivannut paljon vertaistukea ja tietoa. En halua puhua vauvahaaveesta vielä muille, koska pelkään, että yrittämisessä kestää tai että emme voikaan saada lapsia. Lähipiirissäni on jo lapsia, useimmat ystävistäni ovat saaneet omat lapsensa 25-28-vuotiaina. Pelkään, että olen liian vanha ja että yrittämisessä kestää vuosia. On myös vaikea malttaa mielensä. Olen surutellut tilannettani jo etukäteen, vaikka emme ole aktiivisesti vielä edes yrittänytkään! Jännitän, miten mieli jaksaa, jos tulee useita pettymyksiä. Olo on toiveikas ja innokas uudesta elämänvaiheesta, mutta myös pelokas ja arka. Olen vähän sellainen "pessimisti ei pety", joten tuntuu, että suhtaudun hieman liian negatiivisesti jo ihan senkin takia, ettei pettymys olisi niin suuri.

Nyt kuitenkin toiveikkaana seuraavaa ovulaatiota kohti. Joudun lähtemään viikon työmatkalle, ja näemme kumppanini kanssa vasta laskelmoituna ovulaatiopäivänä. Pelkään, että yrittämisen jättäminen vain siihen ja sen jälkeisiin päiviin ei voi millään riittää. Olisin halunnut maksimoida mahdollisuudet 😅

Jään seurailemaan palstaa! Ihana saada vertaistukea tätä kautta.

Täällä ei oo vieläkään vuoto alkanut. 😮‍💨 Nähtävästi venyy todenteolla, kun neljäs päivä lugesteronien lopetuksen jälkeen. Vituttaa kun toivoisi nyt edes että vuoto alkaisi niin pääsisi uuteen kiertion edes, mutta ei niin ei... 😵
Tsemppiä! Jospa alkaisi vuoto tai tulisi pysyvä plussa, tosi turhauttavaa tuo limbossa oleminen.

Mullakin nimittäin vähän samanlainen tilanne, sillä terolutien lopetuksesta neljä päivää. Toki en edes odottele plussaa vaan uutta kiertoa että pääsisi letrot aloittamaan. Tänään kävin tekemässä kunnon kyykkytreenin salilla jos se edesauttaisi vuodon alkamista :tears: , seuraavaksi sitten seksi ja orgasmit kehiin jos ei ala vuotoa kuulua. Ei saisi hirveästi venyä kun mulla on muutama päivä puolivälissä kuuta jolloin vasteultran järjestely menisi vähän haastavaksi…

@Kali Tunnustan, että mulla on ollut koko ajan sellainen olo, että teillä tärppäisi tässä kierrossa. Olet jo kokenut niin paljon pettymyksen tunnetta ja turhaan innostumista, etten ole halunnut "jinxata" sitä mitenkään - mutta minä niin toivon, että jos kuitenkin siellä olisi nyt joku mukana! :red-heart: Ymmärrän, että haluat pitää mieltä maltilla, ja suojella itseäsi uudelta pettymykseltä. Toivon kuitenkin varovasti, että tämä olisi oikea etiäinen näin etäältä. Olette täällä ajatuksissa.

@Lunari Vitsit, tekstisi kuulostaa kovin tutulta, melkein kuin olisin itse kirjoitellut! Meillä ei ole vielä yritys päällä, koska minun on ensin saatava lääkäriltä raskauslupa, mutta verensokeriarvot kaukana tavoitteesta. Hetken alkoi jo näyttää paremmalta, mutta nyt otettu taas takapakkia – esimerkiksi viime yönä verensokeri yks kaks yli kolminkertaistui aamuyöstä. Jos en olisi kovin herkkäuninen ihminen, voisin melkein luulla että olen kävellyt unissani jääkaapille.
Kärsin myös lapsettomuuspelosta, se alkoi kun erosin 28-vuotiaana pitkästä parisuhteesta. Olin aina ajatellut, että ensimmäinen lapsi olisi hyvä saada alle 30-vuotiaana, ja tunsin oloni yhtäkkiä kovin vanhaksi. Nyt olen 33-vuotias ja hyvässä parisuhteessa, ja pelko on onneksi vähän hellittänyt – siihen on auttanut myös tämä keskustelupalsta. 😊Jostain syystä kuitenkin edelleen ajattelen, ja olen melkein varmakin (mikä on kyllä aivan hölmön hommaa), että meillä tulee olemaan vaikeuksia saada lasta. En myöskään halua puhua vauvahaaveista läheisille ja muille tutuille, koska en kestäisi aiheeseen liittyviä uteluita.

Samalla kuitenkin, jostain käsittämättömästä syystä, ajattelen että mitä jos raskaudunkin vahingossa ennen kuin lääkäri antaa luvan. Lapsen saamisen mahdollisuus on ikään kuin ”Schrödingerin kissa” (rillit huurussa sarjaa katsoneet tietänevät ainakin teorian).

Onnea yritykseen niin teille kuin muillekin täällä kuumeileville. :Person With Folded Hands:

@Lunari tervetuloa joukkoon! haluan uskoa, ettei kolmenkympin jälkeen ole vielä liian myöhäistä, koska olen itse 31 🤣 samaistun kyllä silti noihin lapsettomuushuoliin 🫢 toivotan sulle ja kaikille muillekin plussatuulia ✨✨🥰

@Tuutikintytär hyvin sanottu! Oon monet kerrat miettinyt, että erityisesti piinapäivinä sitä on ikään kuin samaan aikaan sekä raskaana että ei raskaana. Schrödingerin raskaus 🫠

Pelottaa kyllä niin paljon huominen aamu kun kerennyt jo vähän toivomaan sitä että jospa sittenkin? 😭 Mutta en tiedä, toivottavasti vuoto alkaa pian jos nega tulossa koska nyt en edes saa unta kun ahdistaa... Mies nukkuu jo, niin kissan kanssa hereillä tässä. 😂 Vai meniköhän sekin nukkuu myös...

Se testi mistä kuvan laitoin plussa vai ei ketjuun niin kuivutessaan vielä selkeämpi. Varmaan mieskin näkisi mutta katson mitä huominen tuo tullessaan testatessa.

Takaisin