@Round2❤️ jännät päivät edessä! Testasitko jo? Mä oon vakaasti päättänyt pidättäytyä testaamasta kunnes vuoto myöhästyy. Mieli tekis kyllä tyydyttää uteliaisuus, mutta lopulta en näe liian aikaisessa testaamisessa juuri lisäarvoa itselleni. Menkat sen sit viimeistään kertoo, onko testaamiselle aihetta vai ei.
@Lunari tervetuloa mukaan! Samaa sanon, mitä muutki, että 30-vuotiaana et ole viel liian vanha ja sulla on hyviä vuosia edessä saada raskaus onnistuu. Koskaan ei voi tietenkään tietää, ja itseki oon aikamoinen murehtija, mut yritän oppii, etten murehtis liikaa etukäteen. Sit tulee pahimmillaan murehdituksi kahteen kertaan: ennen ja sit, kun on aihetta. Tärkeintä, että alatte aktiivisesti yrittää, kun oot saanut lääkäriltä luvan raskautumiseen. Täält foorumilt löytyy paljon kikkoja ja ihan oikeaa tietoa raskautumisen tueksi, vaikka se yksilöllistä onkin.
@Kali joko testasit? Täällä kuumeinen odottaa lisätietoa.
@Maana Mannila Hyvä päätös toi, että odotat vuodon alkamista. Ite vaan totesin, et en jaksa unelmoida yhtään liian kauaa, vaan testaan huomenna dpo 10. Katsellaan miten käy. Tsempit sinne odotukseen.
@Kali voi kun siellä nyt todella menis kaikki kivasti.
Huomenta kaikille muutenkin Omia mietteitä vähän: ovulaatiotestit näyttävät edelleen tummahkoa viivaa. Joko nyt on kierto totaalisen sekaisin tai sitten jotain tapahtuu. Herkissä Clearbluen ja RFSU:n testeissä on ollut myös haamuja tai viivanpaikkoja. Mieli on rauhallinen kuitenkin, haluan testailla lähinnä mielenkiinnon vuoksi.
Kävin eilen vyöhyketerapiassa toisen kerran, se on ollut todella toimiva hoitomuoto itselle. Tulee ihanan rentoutunut ja tasapainoisempi olo
@Round2❤️ mä oon jotenkin onnistunut löytämään jonkin sortin sisäisen rauhan sen suhteen, että en pahemmin haaveile tai toivo vaan nautin elämästä nyt virallisesti ei-raskaana (esim. söin ilmakuivattua kinkkua pari palaa launataina, ja torstaina palan pastoröimatonta sinihomejuustoa). Jos vuoto myöhästyy ja testi on postiviinen, on aika haaveilla ja suunnitella. Siihen asti chillisti.
Tää on varmaan aika yksilöllistä, että kenelle sopii aikainen testaaminen ja kenelle ei. Mä oon sellainen kelailija ja murehtija, että luultavasti tieto kemiallisen raskauden keskeytymisestä aiheuttaisi mulle tosi paljoin surua ja pahaa mieltä, joten en halua niistä tietää. Tietenkin raskaus voi olla kemiallinen ja mennä kesken myös kuukautisten jäätyä pois, mutta mulle taitaa sopia paremmin tää vanhanaikainen tapa, että odottelen testin kanssa vähän pidempään kuin teen liian aikaisin.
Viikonloppu mennyt perheen parissa, ja ehdin vaan käydä vilkuilemassa.
Paljon onnea plussanneille!
Paljon taitaa olla myös piinailijoita. Täällä tänään dpo 8-9 ja menkkajuilinnat alkaneet. Tällä kertaa kuitenkin vähän enemmän vatsan kun selän puolella, mikä tietenkin nostaa pienen toivon kipinän mutta huomenna jo pahimmillaan nähdään, jos menkat alkaa. Mies myös selkeästi alkanut enemmän innostua projektista ja kyseli jo eilen, josko voisin olla raskaana
@Maana Mannila@Round2❤️ Mä oon aiemmin jaksanu oottaa menkkoja, mutta se on käyny hankalammaksi mitä pidempään tässä kestää. Keksin nyt itselleni hyvän projektin täks viikoks: istutin ohra(ruoho)nsiemeniä ja niitä kastellaan aamupissalla. Jos itää, raskaana Tää on siis muinainen raskaustesti (ohran tai vehnän siemenillä), mut oli tutkittu että on 75-85% luotettava. Lauantaina varmaan testaan sit oikeesti (jos menkat ei ala), ku on yhet synttärit sillon.
Huonoja uutisia täältä, korkeintaan yhtä hailakka viiva oli kuin eilen lyhyemmällä pidätyksellä. Niin en jatka lugesteroneja. Vuoto ei kyllä ole alkanut, mutta lämmöt jatkoivat laskusuuntaa niin...