Munkin varmaan pitäisi käydä verikokeissa katsomassa mikä mun ferritiini nyt on kun melkein puoli vuotta syönyt rautalisää 100 mg päivässä, vaikka taitaa olla joka toinen päivä se parempi. Epäilen että oli varmaan ihan hyvällä mallilla ennen joulukuista keskenmenoa, mutta silloin vuosin melkein 8 päivää putkeen niin varmasti on tippunut se arvo mihin oli kerennyt kohota.

Toki se tosiaan oli 26 silloin kesäkuussa ja heinäkuusta lähtien syönyt muutamaa viikkoa lukuunottamatta säännöllisesti. Ollut vähän huonompia hetkiä pari kertaa niin en jaksanut siitäkään rautalisän syömisistä välittää. Mm tossa pari viikkoa joulukuussa....
Mutta mä en vaan pysty vieläkään uskomaan että olisi dpo3.. Toki lämmöthän on varmaan tarkempi keino arvioida se kuin ovulaatiotesteillä testata, varsinkin kun kerran päivässä vaan testaillut.

Mietin sitä että olisiko huippu voinut tosiaan olla niin nopea, niin onhan mulla ennenkin kun liuskatesteillä testaillut niin aamupäivällä ekan testin aikaan ollut haaleampi tulos kuin muutamaa tuntia myöhemmin alku illasta ja sitten jo seuraavana päivänä ihan vaalea toinen viiva. Joten uskon että huippu vain mennyt ohi ja ovulaatio on saattanut olla tosiaan.

Joten menen nyt tolla dpo3:lla ja siitä eteenpäin...