Testasitko? Mites kävi?Tuun vielä tilannepäivittelemään tänne, tein uuden ovistestin äsken ja alla kuva, kun on vielä tekeytymässä.
Kaipa sitä täytyy tehdä raskaustesti vielä tänään![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testasitko? Mites kävi?Tuun vielä tilannepäivittelemään tänne, tein uuden ovistestin äsken ja alla kuva, kun on vielä tekeytymässä.
Kaipa sitä täytyy tehdä raskaustesti vielä tänään![]()
Testasitko? Mites kävi?

Mä kävin jo etupeltoon tutkimassa veriarvoja Synlabilla kun oli siellä joku verikoepaketti, esim. ferritiinin kannattais olla vähintään 50-70 ja TSH alle 2,5. Tuli aivan puskista että kilpirauhasen arvo olikin yläkanttiin! Eli ainakin ferritiini ja kilpirauhausarvot vaikuttaa hedelmällisyyteen. Jos on Synlabia, Fimlabia yms firmaa omalla paikkakunnalla, niissä voi ilman lähetettä käydä omakustanteisesti ja voi joko testata yksittäisiä arvoja tai ottaa jonkun paketin.Heippa! Täällä näyttää vahvasti siltä, että yrityskierto 8. kohti mennään. Esikoinen sai alkunsa jo toisesta kierrosta, joten tämä on ottanut nyt aika koville, kun pikkusisarusta ei kuulukaan.
Olisiko kellään tietoa tai vinkkejä, että mitä asioita voisi lähteä tutkimaan/tutkituttamaan jo itsenäisesti kun yritystä on takana kuitenkin vasta alle vuosi? Ottaako missään kukaan mitään kantaa, tai voiko esim. verikokeilla selvitellä jotain? Joskus nää voi olla niin pienestä kiinni. Entäs gyne? Elintavathan meillä on kunnossa, jopa todella paljon paremmat mitä esikoista yrittäessä. Kilojakin olen saanut tiputettua. En keksi yhtään, että mitä kokeilisi.
Donaferty ja mini-asakin ollut testissä.![]()
15- vuotiaasta on ollut hormonaalinen ehkäisy käytössä, ensin pillerit ja sen jälkeen kierukka. Kierukan aikana kuukautisia ei ollut ollenkaan eli mitään aavistusta ei mistään ole. Kierukka poistettu 1.9. Ja ekat kuukautiset alkoi 7.10. Seuraava kierto olikin taas 39 päivää, tilanne nyt kp 3. Ilmeisesti melkein ainakin normaalia kierukan poiston jälkeen, että kierrot on vähän mitä sattuu? Onko n. 40 päivän kierroista mitään varsinaista haittaa ja missä vaiheessa kannattaa olla huolissaan?
Moi kaikille
Taustalla pyörinyt tässä hetken, mutta kurkkaan nyt vähän nurkan takaa
Itse 32v, mies vuoden nuorempi. Kummallakaan ei lapsia ennestään. Pitkä ajatusprosessi on ollut, että ollaan päästy tjottailuasteelle. Kahdestaan on ollut todella hyvä, asutaan pienessä vuokrakaksiossa ja molemmat MaRan tessillä töissä, eli tulotkaan ei päätä huimaa. Ajatus lapsesta kauhistuttaa molempia, mutta samalla saisi tulla, vaikka mikään ei ole ns. valmista elämässä. Lupasin että en sekoa ja uppoa tähän projektiin, mutta saa nyt nähdä miten käy
15- vuotiaasta on ollut hormonaalinen ehkäisy käytössä, ensin pillerit ja sen jälkeen kierukka. Kierukan aikana kuukautisia ei ollut ollenkaan eli mitään aavistusta ei mistään ole. Kierukka poistettu 1.9. Ja ekat kuukautiset alkoi 7.10. Seuraava kierto olikin taas 39 päivää, tilanne nyt kp 3. Ilmeisesti melkein ainakin normaalia kierukan poiston jälkeen, että kierrot on vähän mitä sattuu? Onko n. 40 päivän kierroista mitään varsinaista haittaa ja missä vaiheessa kannattaa olla huolissaan?
Kuukautisten jälkeen ennen ovulaatiolimoja ainakin täällä.Entten-tentten-teelika-mentten… kertokaa kiitos mulle milloin teillä on eniten vetistä valkovuotoa kierrossa? Ei siis ovulaatiolimoja vaan sellaista maitomaista valkovuotoa.
En yhtään käsitä että mikä vaihe mulla on menossa tässä kierrossa. Kuukautiset pitäisi alkaa neljän päivän jälkeen, mutta aivan ihmeen paljon vetistä valkovuotoa siihen.
Ja tarkoititko että kuukautisten pitäisi alkaa neljän päivän päästä? Ainakin voi olla alkuraskauden oirekin, mitä oon kuullut. En muista oliko mulla ekassa raskaudessa.Entten-tentten-teelika-mentten… kertokaa kiitos mulle milloin teillä on eniten vetistä valkovuotoa kierrossa? Ei siis ovulaatiolimoja vaan sellaista maitomaista valkovuotoa.
En yhtään käsitä että mikä vaihe mulla on menossa tässä kierrossa. Kuukautiset pitäisi alkaa neljän päivän jälkeen, mutta aivan ihmeen paljon vetistä valkovuotoa siihen.
Joo, sitä tarkoitinJa tarkoititko että kuukautisten pitäisi alkaa neljän päivän päästä? Ainakin voi olla alkuraskauden oirekin, mitä oon kuullut. En muista oliko mulla ekassa raskaudessa.
Heti oviksen jälkeenEntten-tentten-teelika-mentten… kertokaa kiitos mulle milloin teillä on eniten vetistä valkovuotoa kierrossa? Ei siis ovulaatiolimoja vaan sellaista maitomaista valkovuotoa.