Satuin pitkästä aikaa takaisin tälle foorumille ja nyt on heti pakko vastata tähän!
Nyt kun sulle tuli ovisplussa, niin mä voin kokemuksesta kertoa, että ovisplussasta seuraavan päivän talletteluilla voi todellakin napata! Meillä oli mies reissussa, kun ovisplussa mulla pärähti. Meni muistaakseni juurikin dpo0-dpo1 väliselle myöhäisillalle meidän tallettelut ja siitä raskauduin. Eli kannattaa ehdottomasti yrittää!
Ja sitten yleisesti kysymys teille: Osaatteko kertoa tyhmälle, miksi LH kohoaisi ennen kuukautisten alkamista (?)
Tilanne on se, että en tiedä, milloin ovulaatio on tässä kierrossa tarkalleen tapahtunut. FLO ennusti ovulaation 3.11., mutta oireiden perusteella sanoisin, että ehkä se on sittenkin ollut 6.11. tienoilla. En voi tosin varmaksi sanoa, kun en nyt niin tarkkaan ole kuulostellut. Nyt tein huvin vuoksi ovulaatiotestin, kun mulla ei ole ollut minkäänlaisia PMS-oireita, ei kuukautisia enteilevää, eikä raskautta enteilevää, ei mitään, nada, niin kun tikkuun kuseminen on niin mukavaa ja mieltä ylentävää, niin ovulaatiotesti on lähes plussana.
Mielipiteitä?