Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pahoittelut keskenmenoja kokeneille ja muille ikäviä uutisia saaneille. On tämä tämmöstä
Itse yllätyin tänään täysin kun juuri on saatu tutkimuksia tehtyä ja ensikäyntiaika lapsettomuuspuolelle ja kierto oli ihan mitä sattuu nyt. Ennätysaikainen ylläriovis, 5 päivää hirveää tiputtelua dpo 2 alkaen ja ei pienintäkään raskausoiretta. Ei edes tehnyt mieli testata kun katse oli jo tulevissa lapsettomuushoidoissa.
Tänään kuitenkin kierron eka testi (dpo 11) näytti tältä melkein heti. Nyt vaan jännätään että jääkö kemialliseksi niinkuin muutkin tärpit viime keväänä.
Onneksi näin, ihana uutinenPääsin kuin pääsikin julkisellapuolella ultraan ja siellä kaikki hyvinsikiö vastasi 5+5 ja syke oli jo nähtävillä
![]()
Nyt kun on menkat jatkuneet pari päivää, voin todeta niiden olevan epänormaalin runsaat ja todella kivuliaat. Mulla ei ole ollut kovia kipuja lähes kymmeneen vuoteen, sen jälkeen kun endometrioosipesäkkeet siivottiin leikkauksessa. On ollut vain jomotusta vajaan vuorokauden ja siitä on selvinnyt ilman lääkkeitäkin tai pelkällä parasetamolilla, kun ennen leikkausta pyörtyilin kivusta pitkin kyliä kaikista lääkkeistä huolimatta, ja heräilin oksennuslammikosta lakananvalkoisena.Dpo 14 ja edelleen vain hailuroita testeissä. Edellisessä raskaudessa en vielä näillä "viikoilla" (3+5) saanut mitään testiin, vasta 4+3 tuli plussa silloin. Silti nyt on NIIN menkkaoireinen päivä takana, että olen jo valmistautunut vuotoon ja seuraavaan kiertoon. Tilasin nimittäin 60 eurolla ovis- ja raskaustestejä valmiiksi. Eipä ole koskaan tullut tikutettua ovista, joten "pääsee" senkin sitten kokemaan! Haluan tietää, tunnistanko ovulaation oikein oireista.
Toisaalta nyt kun tilasin ison lastin testejä, jää varmaan menkat tulematta.
Muoks. Testaan kyllä vielä loppukierron, jos sieltä vaikka pilkistäisikin jotain enemmän. Tänään sain kuitenkin ekan haalean hailuran vähemmän herkkään testiin ja Clearbluen testi 10 herkkyydellä antoi kuvan mukaisen tuloksen päivällä, parin tunnin pidättelyllä. Muut vastaavanlaiset testit ei antaneet mitään, toinen vain sen ohuen viivan kuivuttuaan. En siis vielä ole luovuttanut, vaikka olenkin jo varautunut menkkoihin.![]()
Mä oon kans vasta-alkaja noissa ovulaation testaamisissa niin ei oo kauheesti mitään erikoisempia vinkkejäJa seuraavaksi asiasta kukkaruukkuun:
Postissa saapui yhteensä 48 kpl eri merkkien ovistestejä sekä seuraaville piinapäiville raskaustestejä niin paljon, ettei tarvitse kauppareissuilla mukaan poimia. Olen valmis.
Miten te muut, plussanneet tai yrittävät, olette testanneet ovulaatiota? Itse olen ensimmäistä kertaa lähdössä siihen urakkaan ja testejä tilasin niin perkuleesti, että voin vaikka yli kaksi viikkoa tikuttaa kolmesti päivässä. Onko siihen jotain järkevää rytmiä, joka päivä samaan aikaan esim. aamulla ja illalla vai miten olette kokeneet ovulaation löytyvän hyvin? Luulen tunnistavani oireista, mutta haluan testata nyt ja varmistaa, olenko tunnustellut ihan pisin pusikoita. Kiitos jos joku jaksaa vastata.![]()
Mä nään punertava myös!Täällä menkat 2 päivää myöhässä, eikä mitään menkkakipuja.
Testit epäselviä, huomenna aamusta uutta.
Oviksesta ei mitään tietoa.View attachment 149945
Ja tosiaan ovistesteihin tulee kyllä yleensä se toinen viiva vaikka olisi negatiivinen, on vaan haalea silloin.Kiitos vastauksista.Aloitan siis varmaan tikuttamisen jo pari päivää menkkojen jälkeen niin näkee, miltä negatestit näyttää reilusti ennen ovulaatiota. Aamuisin siis ainakin, ja jos (KUN) iltapäivällä ja illalla testaa niin joka kerta sama kaava, tuo parin tunnin pidättely ja herätykset puhelimeen varmaan toimisi hyvin minulla. Esim. klo 12 muistutus, että pidättely alkaa ja klo 14 testimuistutus. Sama vaikka klo 19 ja 21 tms. Ainakin luulisi löytyvän huippu jos on löytyäkseen.
![]()
Mä oon testaillut jo aika pitkään tässä ja itsellä aina yhden päivän huippu, jonka saan kiinni aina päiväsaikaan about 11 - 16 välillä. Aamupissasta ei koskaan.Ja seuraavaksi asiasta kukkaruukkuun:
Postissa saapui yhteensä 48 kpl eri merkkien ovistestejä sekä seuraaville piinapäiville raskaustestejä niin paljon, ettei tarvitse kauppareissuilla mukaan poimia. Olen valmis.
Miten te muut, plussanneet tai yrittävät, olette testanneet ovulaatiota? Itse olen ensimmäistä kertaa lähdössä siihen urakkaan ja testejä tilasin niin perkuleesti, että voin vaikka yli kaksi viikkoa tikuttaa kolmesti päivässä. Onko siihen jotain järkevää rytmiä, joka päivä samaan aikaan esim. aamulla ja illalla vai miten olette kokeneet ovulaation löytyvän hyvin? Luulen tunnistavani oireista, mutta haluan testata nyt ja varmistaa, olenko tunnustellut ihan pisin pusikoita. Kiitos jos joku jaksaa vastata.![]()