Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä näyttää ihanalta
Onnea!!
Mitä jos tää oiskin se onnistunut kiertoHeräsin erittäin valmiiksi ärsyyntyneenä päivään. Melkein jotain tyhmää töksäytin miehelle kun hän tietty kotona kun heräsin koska viikonloppu. Teki jotain mukamas ärsyttävää. En kyllä muista että mitä..
Dpo7 ja en tiedä ei kyllä mitään oireita suuntaan taikka toisee, ei ainakaan raskauteen viittaavia. Valkovuotoakin oli eilen vielä aika runsaasti ja tänään todella niukkaa lähes olematonta. No samapa tuo ei mulla kyllä muutenkaan kova luotto ollut tähän kiertoon. Ja juu toki vielä todella aikaista vetää mitään johtopäätöksiä.Mutta semmonen tunne vaan ettei tästä yk9:sta onnistuttu.
![]()
Paljon onnea, selkeä plussa
Mä oon pohtinut ihan samaa! Lisäksi jos tästä kierrosta meillä tärppää niin laskettu aika osuu yhden päivän päähän miehen synttäreistäKattelin just että isänpäivä tulossa… positiivinen raskaustesti olisi kyllä odotettu lahja. Ei ihan tähän kiertoon taida onnistua, mutta kiva haaveilla positiivisia näin illalla ennen nukkumaan menoa![]()
Mulla tässä kierrossa limat jatkuneet oletetun/tikutetun oviksen jälkeen ja ihmeissäni olen myös. Aina ennen ovat päättyneet heti dpo1...Onko kellään tietoa tai kokemusta näin kierron loppupuolella noista limahommeleista? Hämmästyin äsken saunaan mennessä, että housuissa oli iso limamöllykkä...
Ihan normaalia paksumpi lima ovulaation jälkeen, kertoo että progresteroni toimii kuten pitää. Mutta tämä on yksilöllistä ja vaihtelee kierroittain. Mutta enpä ole asiantuntija.Onko kellään tietoa tai kokemusta näin kierron loppupuolella noista limahommeleista? Hämmästyin äsken saunaan mennessä, että housuissa oli iso limamöllykkä...
Mä tavallaan ymmärrän ton vaikka en olekkaan ollut raskaana alkumetrejä pidemmälle.Hauska miten toive raskaudesta näkyy sellaisena haikailuna kaikkiin positiivisiin näkökulmiin ensimmäisessä raskaudessa. Silloin ei lähtenyt hiuksia päästä, vaatteetkin oli ihan ok olla sinnepäin kun oli maha, sai hyvällä omallatunnolla vaan löhöillä tai syödä sattumia tai yleensäkin käyttää raskautta tekosyynä kaikkeen. Ihan niinkuin elämä olisi silloin jotenkin helpompaa ja parempaa, vaikka ei se tainnut ihan niin kokonaisuutena mennä![]()