Raskaaksi 2025

IMG_9527.jpeg

Dpo13 nyt näkyy jo vähän selvemmin! 🤞🏻Toki on kyllä kuivunut testi

Heräsin erittäin valmiiksi ärsyyntyneenä päivään. Melkein jotain tyhmää töksäytin miehelle kun hän tietty kotona kun heräsin koska viikonloppu. Teki jotain mukamas ärsyttävää. En kyllä muista että mitä.. 😅

Dpo7 ja en tiedä ei kyllä mitään oireita suuntaan taikka toisee, ei ainakaan raskauteen viittaavia. Valkovuotoakin oli eilen vielä aika runsaasti ja tänään todella niukkaa lähes olematonta. No samapa tuo ei mulla kyllä muutenkaan kova luotto ollut tähän kiertoon. Ja juu toki vielä todella aikaista vetää mitään johtopäätöksiä. 🫣 Mutta semmonen tunne vaan ettei tästä yk9:sta onnistuttu. 🤷‍♀️

Heräsin erittäin valmiiksi ärsyyntyneenä päivään. Melkein jotain tyhmää töksäytin miehelle kun hän tietty kotona kun heräsin koska viikonloppu. Teki jotain mukamas ärsyttävää. En kyllä muista että mitä.. 😅

Dpo7 ja en tiedä ei kyllä mitään oireita suuntaan taikka toisee, ei ainakaan raskauteen viittaavia. Valkovuotoakin oli eilen vielä aika runsaasti ja tänään todella niukkaa lähes olematonta. No samapa tuo ei mulla kyllä muutenkaan kova luotto ollut tähän kiertoon. Ja juu toki vielä todella aikaista vetää mitään johtopäätöksiä. 🫣 Mutta semmonen tunne vaan ettei tästä yk9:sta onnistuttu. 🤷‍♀️
Mitä jos tää oiskin se onnistunut kierto 🩷 mä todella toivon niin 🩷

@Nila Paljon onnea! :smiling face with heart-eyes:

Täällä kp 14 ja ovislimoja alkaa olla kunnolla. Eiköhän se ovis alkuviikosta viimeistään tule. Aikaisemmissa kierroissa ovis ollut kp 17 ja nyt ovisoireet on edenneet tutun kaavan mukaisesti, niin uskon että aika samoissa mennään tälläkin kertaa.

Kattelin just että isänpäivä tulossa… positiivinen raskaustesti olisi kyllä odotettu lahja. Ei ihan tähän kiertoon taida onnistua, mutta kiva haaveilla positiivisia näin illalla ennen nukkumaan menoa 😄
Mä oon pohtinut ihan samaa! Lisäksi jos tästä kierrosta meillä tärppää niin laskettu aika osuu yhden päivän päähän miehen synttäreistä 😍 Toivossa on hyvä elää…🤭

Onko kellään tietoa tai kokemusta näin kierron loppupuolella noista limahommeleista? Hämmästyin äsken saunaan mennessä, että housuissa oli iso limamöllykkä...

Onko kellään tietoa tai kokemusta näin kierron loppupuolella noista limahommeleista? Hämmästyin äsken saunaan mennessä, että housuissa oli iso limamöllykkä...
Mulla tässä kierrossa limat jatkuneet oletetun/tikutetun oviksen jälkeen ja ihmeissäni olen myös. Aina ennen ovat päättyneet heti dpo1...

Täällä illalla (yö tosin nyt taitaa ennemmin olla) pohdittua kaikenlaista yritykseen liittyvää, varsinkin kun nyt mies nukahti jo ja jäin yksin sängyssä puhelinta selailemaan. En usko kyllä että olisi "taas" tärpännyt kun kemiallisia niin monta ollut että vaikka olisi tärpännyt että ekoja päiviä tai ekoja viikkoja pidemmälle jatkuisi. 🫠 Niin tiedän etten osaisi edes enään iloita plussasta varmaan yhtään. Ja miettisin ja odottaisin varmaan vaan että jaaha millos vuoto alkaa.

Enpä kyllä jotenkin usko että tässä kierrossa sitä ongelmaa tulee että siis plussa ja vuodon alkamisen pelko. Vaan uskon lähinnä että normi kuukautisvuoto alkaa. Jotenkin vaan tullut kyyniseksi tässä 9 kuukauden yrityksen aikana. 🤣 Alkaa vähän jo huvittamaan kuinka kyynisesti/negatiivisesti tästä ajattelen. Esim tässä kierrossa toivoa ei ole ollut yhtään kuten normaalisti tässä vaiheessa on jo ja odotan innolla testausta tässä vaiheessa jo. Nyt en yhtään odota innoissaan milloin voisi tai kannattaisi testata.

Eipä oikein mulla muuta...

Selailin tänään vähän tietoja tuosta ClearBluen hedelmällisyysmonitorista. Vielä en sitä itse lähde hankkimaan, kun yritystä ei ole vielä niin kauaa takana ja pidän itse kirjaa excelillä testeistä ja kehon toiminnasta, mutta huomasin että olisi tarjouksessa tän kuun loppuun asti
https://www.oloapteekki.fi/clearblue-hedelmallisyysmonitori-1-kpl
132,33€ jos joku muu sattuu olemaan kiinnostunut monitorista 🙏😊

Täällä odotellaan vielä viikko ennen kuin voi alkaa jännittää tuleeko menkat vai ei. Mitään erikoisempia tuntemuksia ei ole tuon toisen oviksen jälkeen ollut mutta on ollut sen verran kiireinen viikko että pienet nippailut yms on varmasti mennyt multa täysin ohi kiireen keskellä.

Ihan normaalia paksumpi lima ovulaation jälkeen, kertoo että progresteroni toimii kuten pitää. Mutta tämä on yksilöllistä ja vaihtelee kierroittain. Mutta enpä ole asiantuntija.

Hauska miten toive raskaudesta näkyy sellaisena haikailuna kaikkiin positiivisiin näkökulmiin ensimmäisessä raskaudessa. Silloin ei lähtenyt hiuksia päästä, vaatteetkin oli ihan ok olla sinnepäin kun oli maha, sai hyvällä omallatunnolla vaan löhöillä tai syödä sattumia tai yleensäkin käyttää raskautta tekosyynä kaikkeen. Ihan niinkuin elämä olisi silloin jotenkin helpompaa ja parempaa, vaikka ei se tainnut ihan niin kokonaisuutena mennä 🤔

Hauska miten toive raskaudesta näkyy sellaisena haikailuna kaikkiin positiivisiin näkökulmiin ensimmäisessä raskaudessa. Silloin ei lähtenyt hiuksia päästä, vaatteetkin oli ihan ok olla sinnepäin kun oli maha, sai hyvällä omallatunnolla vaan löhöillä tai syödä sattumia tai yleensäkin käyttää raskautta tekosyynä kaikkeen. Ihan niinkuin elämä olisi silloin jotenkin helpompaa ja parempaa, vaikka ei se tainnut ihan niin kokonaisuutena mennä 🤔
Mä tavallaan ymmärrän ton vaikka en olekkaan ollut raskaana alkumetrejä pidemmälle. 🙈 En siis osaa todellisuudessa sanoa. Mutta vähän samankaltaisia ajatuksia on että sitten jos olisin raskaana niin sitten se tai tämä juttu olisi helpompaa. Ja sitten sitä ja tätä ei tarvitsisi enään miettiä... 😆

Täällä tänään dpo8... Ja lämmöt tippumis suunnassa ja valkovuoto vähenemään päin. Ja eilinen oire kun rintoja vähäsen aristi on poissa myös. En tiedä, mitä mä laskin että ensi viikon torstaina kuukautiset lyhimmän kierron mukaan jos laskee alkaisi. Ja kaipa ne alkanee silloin tai viimeistään ensi lauantaina. 🥴

Takaisin