Raskaaksi 2025

Pahoittelut negoja saaneille ja uuteen kiertoon siirtyneille! Kyllä saisi taas vähän plussiakin tulla vaihteeksi tähän ketjuun. :Sparkles:

Itsekin testasin eilen negan (dpo 10) mutta siitä huolimatta on ollut jotenkin ihmeen rauhallinen olo. Nyt on ollut pari päivää aika oireetonta paitsi että sain kuopuksen flunssan ilmeisesti itselleni. Aika lievät oireet, lähinnä kurkkukipua ja pientä lämmönnousua. Nyt mietin, että katonko testin vielä huomenna vai jäänkö vaan suosiolla odottamaan menkkojen alkua. Pelkään, että sen negatestin näkeminen saa tän mun mukavan rennon fiiliksen katoamaan ja haluaisin kuitenkin nyt nauttia tästä viikonlopusta. Huomenna mies on poissa kotoa niin vietän laatuaikaa lasten kanssa. :Two Hearts: Mukavaa viikonloppua kaikille ja plussatuulia!

Muokattu viimeksi:
Onpa täällä nyt aalto negatiivisia😢 Pahoittelut ja jaksamista kaikille🫂 Toivon alkavaan kierrokseen parantavaa plussa-aaltoa✨🌊
Kyllä tää nyt vaan negojen nega on, oon aivan murtunut jotenkin kun mulla oli oikeasti raskauteen viittaavia oireita. En ymmärrä 😪

Ehkä joku kemiallinen voi selittää oireet sit.. Tai sit vaan niin kovasti toivoin että onnistuin kroppaakin huijaamaan. Ei pms-oireita ei mitään normaaleja juttuja kuten huonoa nukkumista.. No ei sit kroppa ollut valmis heti tyhjennyskierrossa..

Itkettää.

Vaikkei mulla oo vara sanoa. Odotin vaan liikoja nyt.
Samaistun näihin sun fiiliksiin🫶🏻 Olisit voinut kirjoittaa mun tyhjennyskierrosta. Tuntui, että oireita oli vaikka muille jakaa ja niin varma olo, että nyt kyllä tärppäsi. Vaan ei. Enemmän kuin se nega, olin pettynyt miten keho huijasi mua viesteillään. En ollut koskaan ennen km kokenut niin voimakkaita pms-oireita (kun eivät ne sitten olleetkaan raskaudesta johtuvia.)
Mutta ei keho ollut valmis. Kumpa me molemmat saataisiin se tiukasti tarraava plussa pian ☺️

Onpa täällä nyt aalto negatiivisia😢 Pahoittelut ja jaksamista kaikille🫂 Toivon alkavaan kierrokseen parantavaa plussa-aaltoa✨🌊

Samaistun näihin sun fiiliksiin🫶🏻 Olisit voinut kirjoittaa mun tyhjennyskierrosta. Tuntui, että oireita oli vaikka muille jakaa ja niin varma olo, että nyt kyllä tärppäsi. Vaan ei. Enemmän kuin se nega, olin pettynyt miten keho huijasi mua viesteillään. En ollut koskaan ennen km kokenut niin voimakkaita pms-oireita (kun eivät ne sitten olleetkaan raskaudesta johtuvia.)
Mutta ei keho ollut valmis. Kumpa me molemmat saataisiin se tiukasti tarraava plussa pian ☺️

Noh, kiitos. Samalta kyllä tuntuu. Tsemppiä.

Pakko se vaan on jatkaa eteenpäin tästä, koska testi on täysin nega. Se ei voi siitä muuttua enää ellei jollain ihmeellä muka ois ovis tullutkin myöhemmin. Esim viikkoa myöhemmin. Mutta luulisi sen tapahtuneen, premomkin antoi silloin arvon 1,46.

Jos jotain positiivista, niin ainakin tää luteaalivaihe on pitkä. Kunhan ei vaan nyt tuu joku kiertohäiriö, jos siellä on kysta tai jotain? Dpo15 tänään. Tää on varmaan pisimpiä mitä mulla on ollut.

Nyt toivon ettei menkat ihan vielä ala, auttaisi jatkossa yritystä paljon, jos kierto siirtyy ensi viikolle. Tietty nyt kun toivon näin, ei ne ala ollenkaan 😅 Nyt kyllä vatsaa jomottaa.

No nyt sit nukuin huonommin ja illalla tunnelmakin latistui. Mieskin on aivan loppu muutoin. Tietty odotin kohtuuttomia (olisi ollut viides kerta kun raskaudun ekalla yrittämällä) ja jollekin pitkään yrittäneelle tämä epäonneni voi tuntua täysin oikeutetulta. Eikä se haittaa.

Tein huvikseen ovistestin, kun muitakaan ei ole.. Ihmeen vahva, mutta vissiin loppukierrosta normaalia? 😅

Liitteet

• 20251011_075751.jpg
    20251011_075751.jpg
    464.3 KB · Katsottu: 102
Muokattu viimeksi:
Pahoittelut kaikille jotka saaneet negoja, sympatiat erityisesti teille jotka ootte yrittäneet pidempään ja/tai kokeneet menetyksiä ❤️😞

On:
Kp 16 ja ovisplussa! Munasolulle sulhaskandidaatteja lähetetty matkaan eilen ja kp 13. Katsotaan jos tänään vielä reissupäivän päätteeksi jaksais!

Liitteet

• IMG_9418.jpeg
    IMG_9418.jpeg
    23.1 KB · Katsottu: 78
Ei mitään raportoitavaa koska vasta kp8. Joten en kyllä tiedä miksi kirjoitin tämän viestin... 😂 No clearblue monitori näyttää vielä low:ta. Aloin miettimään että toivottavasti se toimii mulla ja näyttää huipun. Kun mulla jotkut ovistestit ei sitä ole tehneet. 😱 Toisaalta varmaan liian aikaista muutenkaan korkeille pitoisuuksille koska kp8 kuten sanoin vasta. Niin ja ihmettelen siksikin toimiiko koska tohon testiin tulee vaan yksi viiva, toisesta ei tietoakaan...

Tummeneeko muillakin nää pc-testit näin tasasiksi testiajan jälkeen?

Liitteet

• 20251011_135540.jpg
    20251011_135540.jpg
    279 KB · Katsottu: 64
Harmittaa omat negatiiviset tunteet kaverin raskaudesta. Osasin kyllä iloita kun hän uutiset kertoi. tuntuu että koko päivän positiivinen fiilis kaikkosi kun miettii vaan kuinka helposti muilla onnistaa ja itse joutuu pyristelemään pitkien kiertojen ja lääkkeiden kanssa :sad-face:.

Harmittaa omat negatiiviset tunteet kaverin raskaudesta. Osasin kyllä iloita kun hän uutiset kertoi. tuntuu että koko päivän positiivinen fiilis kaikkosi kun miettii vaan kuinka helposti muilla onnistaa ja itse joutuu pyristelemään pitkien kiertojen ja lääkkeiden kanssa :sad-face:.
Mul on tällä hetkellä kans aivan toivoton olo näiden kiertojen kanssa, ei tiedä missä mennään, tuleeko ovis vai ei ja koska.

Tummenee kyllä, mutta ei ehkä näin paljon. 🤔 En paljoa näitä kuivuneena enää katsele, kun tuntuu että hankalampi silloin arvioida (ja toki se ei ole tarkoituskaan). Oisko nää sulle liian herkkiä testiä? Ootko kokeillu testata vähemmän herkillä koskaan?

Tummenee kyllä, mutta ei ehkä näin paljon. 🤔 En paljoa näitä kuivuneena enää katsele, kun tuntuu että hankalampi silloin arvioida (ja toki se ei ole tarkoituskaan). Oisko nää sulle liian herkkiä testiä? Ootko kokeillu testata vähemmän herkillä koskaan?
Noku just mietin, et oisko mulle helpompaa, jos olis vähemmän herkkä testi. Jotenki näiden kanssa menee nyt ihan järki 😅 Ja tosiaan 2 hormonin cb digital näytti pysyvän hymyn, 2pv tyhjää, taas pysyvä hymy, wtf 🤣 Ihan sekasin oon

Ei mitään raportoitavaa koska vasta kp8. Joten en kyllä tiedä miksi kirjoitin tämän viestin... 😂 No clearblue monitori näyttää vielä low:ta. Aloin miettimään että toivottavasti se toimii mulla ja näyttää huipun. Kun mulla jotkut ovistestit ei sitä ole tehneet. 😱 Toisaalta varmaan liian aikaista muutenkaan korkeille pitoisuuksille koska kp8 kuten sanoin vasta. Niin ja ihmettelen siksikin toimiiko koska tohon testiin tulee vaan yksi viiva, toisesta ei tietoakaan...
Tässä kierrossa piti clearbluella ovista hakea ja mulla kyllä oli kans alussa vain yksi viiva. 😊 KP8 on vielä aikainen.

Noku just mietin, et oisko mulle helpompaa, jos olis vähemmän herkkä testi. Jotenki näiden kanssa menee nyt ihan järki 😅 Ja tosiaan 2 hormonin cb digital näytti pysyvän hymyn, 2pv tyhjää, taas pysyvä hymy, wtf 🤣 Ihan sekasin oon
Hm, toivottavasti sulla ei jäänyt ovulaatio ”jumiin” 😅 kuulemma joskus sahaa lh huippu jos ei meinaa irrota munasolu… tai ehkä keho irrottaa useamman.

Itsellä tullut aina vain yks lh piikki oli kyseessä anovulaatio tai ovulaatio niin en tiedä todenperäisyyttä.

Hm, toivottavasti sulla ei jäänyt ovulaatio ”jumiin” 😅 kuulemma joskus sahaa lh huippu jos ei meinaa irrota munasolu… tai ehkä keho irrottaa useamman.

Itsellä tullut aina vain yks lh piikki oli kyseessä anovulaatio tai ovulaatio niin en tiedä todenperäisyyttä.
Tää voi hyvin olla, viime kierrossa viivästy ovis viikolla (Oli vahvat merkit, jotka sitten hiipu, 3 nousua, jotka ei riittänyt kuitenkaan). 🙃 Luovutettiin ku oireet loppui ja sit olinkin 4 päivää luovuttamisen jälkeen ovuloinut (ultrassa näkyi, kk luteaalin pituuden laskemalla tarkistin)... Siis tää on ihan persiistä, mut eniten persiistä on, et ei saa julkiselta eikä yksityiseltä apua edes rahalla 🤣 Toki täs menee hyvä raha jo kaikenmaailman testeihin, ku saa tehä ovistestejä monta viikkoa 2 kertaa päivässä ja ei mitään tietoa, mikä dpo ni jossain vaiheessa alkaakin sit raskaustestirumba. 🤪 Oon ihan poikki ja nyt täytyy ottaa uus lähestyminen, kalenteriin seksiviikot ja joka toinen päivä menoksi. Joka toinen päivä on vaan jo ihan suoritus, ainakin itelle, ku pitkässä parisuhteessa monta viikkoa painaa 😅

Mulla ei oo ollu pc-testejä mut muutkin testit kyllä jonkin verran tummuu kuivuttuaan. Mut olisko tosiaan sit liian herkkiä sulle?

IMG_9423.jpeg

Tässä mun rivi tästä kierrosta, testejä on iso pino joten ihan mielenkiinnosta nyt tikutin tiuhaan oletetun oviksen lähellä. Mutta kuten tosta näkee niin olis toi selkein plussa saattanut jäädä tulematta jos olisin tikuttanut vaan pari kertaa iltapäivästä ja alkuillasta kuten alunperin suunnittelin

View attachment 148929

Tässä mun rivi tästä kierrosta, testejä on iso pino joten ihan mielenkiinnosta nyt tikutin tiuhaan oletetun oviksen lähellä. Mutta kuten tosta näkee niin olis toi selkein plussa saattanut jäädä tulematta jos olisin tikuttanut vaan pari kertaa iltapäivästä ja alkuillasta kuten alunperin suunnittelin
No on samperi lyhyt huippu!

Kivaa täällä yksin valvoa, mies nukahti jo aikoja sitten. Juteltiin kyllä illalla pitkään ja päädyttiin että jatketaan yrittämistä. Hän sanoi että eihän mitään mahdollisuuksiakaan jos ei jatketa saada esikoista kun ikääkin sen verran että ei se ainakaan tästä helpotu kun siis halutaan saada pari tai max kolme lasta. Olin kyllä samaa mieltä. Joten tämä epätoivoinen yrittäminen esikoisen suhteen jatkuu. Mutta pelkään pahoin etten pysty tähän meidän unelmaan saada edes yhtä lasta meille. 😭 Kun tuntuu että mahdollisuudet siihen meitä vastaan. Vaikka kerroinkin mahdollisuuksista että viides raskaus epäonnistuu myös on 40-60%. Hän sanoi että 100% ei onnistu jos ei edes yritetä... Joka kyllä totta. 😖

Tää voi hyvin olla, viime kierrossa viivästy ovis viikolla (Oli vahvat merkit, jotka sitten hiipu, 3 nousua, jotka ei riittänyt kuitenkaan). 🙃 Luovutettiin ku oireet loppui ja sit olinkin 4 päivää luovuttamisen jälkeen ovuloinut (ultrassa näkyi, kk luteaalin pituuden laskemalla tarkistin)... Siis tää on ihan persiistä, mut eniten persiistä on, et ei saa julkiselta eikä yksityiseltä apua edes rahalla 🤣 Toki täs menee hyvä raha jo kaikenmaailman testeihin, ku saa tehä ovistestejä monta viikkoa 2 kertaa päivässä ja ei mitään tietoa, mikä dpo ni jossain vaiheessa alkaakin sit raskaustestirumba. 🤪 Oon ihan poikki ja nyt täytyy ottaa uus lähestyminen, kalenteriin seksiviikot ja joka toinen päivä menoksi. Joka toinen päivä on vaan jo ihan suoritus, ainakin itelle, ku pitkässä parisuhteessa monta viikkoa painaa 😅

❤️ tsemppiä! Ite ainakin huomaan että herkästi ovista testatessa tulee sellanen olo että hitsi kun tässä nyt yritetään kovasti ja näen vaivaa (mikä on tietysti totta) vaikka se ratkaisevin tekijä on se onko niitä siittiöitä saatavilla vai ei. Toi lähestymistapa on siinä mielessä varmasti tehokas, ehkä oviksen testaamisesta vois pitää kokonaan taukoa ? Tietysti jos hommasta sais itselle ja puolisolle mahdollisimman mukavaa ja innostavaa niin sen parempi. itselle tullut ainakin mielekkäämpää kun ei tarvi seksiä harrastaa vaan niiden siittiöiden vuoksi. Ja hoitaa parisuhdetta siinä samalla. vaikka eihän sitä aina voi tehdä mieli, se on selvä. Mutta aika usein kun vetää jotkut kivat vermeet ylle ja miettii puolisoa vähän sillä silmällä niin itseasiassa… 😆

Jaahas, Kp34, Dpo16 ja aamulämmöt 36,9. Kysynpä vaan mitä v.....? 🫢

Testit pe ja la aamulla negojen negoja. Lisäksi ei verta tipan tippaa ja kohdunsuu täysin kiinni ja ylhäällä. Nyt huoleksi nousee se, ettei menkat ala. Päivittäisiä kipuja alavatsalla jo jossain kohdunsuulla. Oikeaa munasarjaa juilii.

Mistä voi johtua? Pakko ois saada kierto käynnistymään ensi viikolla. "Kotikonstein" eilen yritettiin saada ne alkamaan 😅 Ajattelin, jos aktiivisuus herättelisi kroppaa 😂

Nukuin huonosti, heräilin uniin ja on aaltoileva pms.

Muokattu viimeksi:
Takaisin