Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ymmärrän tuon tunteen, mullakin hirveä palo olla raskaana, itsekkin nyt paljon miettinyt kuinka pitkällä omat raskaudet olisi ne jotka meni kesken. Ja ekan keskenmenneen laskettu aika olisi ensi kuun lopulla ja sen läheneminen kauhistuttaa.Omaa napaa ja tunteiden purkua:
Tänään dpo 6 ja tunteet kyllä heittelee laidasta laitaan. Päätin, että en tässä kierrossa analysoi oireita sen enempää, mutta ei niitä kyllä ole ollutkaan vaikka yrittämällä yritän keksiä. Tietysti on vielä niin aikaista, ettei kai tässä vaiheessa edes kuuluisi olla mitään.
Jotenkin on ihan hirveä palo olla raskaana. Siis vielä normaalia enemmän. Huomaan ajattelevani edeltävää raskautta, ja että tässä vaiheessa olisi todennäköisesti jo iso raskausmasu ja vauvan potkut tulleet tutuiksi. Samalla ei ole yhtään luottoa, että keho yrittäisi tällä hetkellä raskautua, ja minkäänlaista testaushimoa ei ole, koska tiedän/pelkään niiden olevan negatiivisia. Ajattelinkin, että jään varmaan suosiolla odottelemaan menkkoja. Onpahan sitten iloinen yllätys, jos niitä ei koskaan kuulukaan. Joka tapauksessa on kyllä jotenkin tosi masentunut olo tällä hetkellä koko yrityksen suhteen, että ihan meinaa itkettää.
Omaa napaa ja tunteiden purkua:
Tänään dpo 6 ja tunteet kyllä heittelee laidasta laitaan. Päätin, että en tässä kierrossa analysoi oireita sen enempää, mutta ei niitä kyllä ole ollutkaan vaikka yrittämällä yritän keksiä. Tietysti on vielä niin aikaista, ettei kai tässä vaiheessa edes kuuluisi olla mitään.
Jotenkin on ihan hirveä palo olla raskaana. Siis vielä normaalia enemmän. Huomaan ajattelevani edeltävää raskautta, ja että tässä vaiheessa olisi todennäköisesti jo iso raskausmasu ja vauvan potkut tulleet tutuiksi. Samalla ei ole yhtään luottoa, että keho yrittäisi tällä hetkellä raskautua, ja minkäänlaista testaushimoa ei ole, koska tiedän/pelkään niiden olevan negatiivisia. Ajattelinkin, että jään varmaan suosiolla odottelemaan menkkoja. Onpahan sitten iloinen yllätys, jos niitä ei koskaan kuulukaan. Joka tapauksessa on kyllä jotenkin tosi masentunut olo tällä hetkellä koko yrityksen suhteen, että ihan meinaa itkettää.
Paljon onneaTänään sain suuren ilon ottaa tällaisen samantyylisen kuvan, jonka otin esikoisen raskaustestistä elokuussa 2023. Tämän postauksen myötä hiljenen täällä siirtyen toukokuisiin, mutta käyn välillä kurkkailemassa teidän tilanteita.
Oikein vahvoja plussatuulia ja vauvapölyä!
View attachment 147880
Mulla oli tossa vuoden vaihteessa munasarjakysta ja melko isoksikin oli kasvanut. Mutta se löytyis sattumalta samalla, kun olin saanut raskaustestiin plussan, mutta sitten alkoi todella rajut kivut ja vuoto eli kemiallinen/km tuli, mutta halusivat ultrata mut ettei voi olla kohdun ulkoinen raskaus. Eli olin siis ovuloinut kystasta huolimatta. Jossain vaiheessa alkukevättä kysta onneksi katosi (en tiedä tarkkaan milloin, mutta huhtikuun ultrassa oli poissa), mutta testailin myös tuon km jälkeen ovulaatioita alkuvuonna ja löysin sen joka kierrossa.Mitenköhän munasarjakystat toimii?missasinkohan ovulaation jos mulla olisi ollut sellainen?
Ihmettelen kun lämmöt nousi aivan kumman vähän niiden kipujen jälkeen ja nyt näyttäisi olevan luteaalivaihe… en sit tiiä oliko syynä se että lämmöt oli lähtökohtaisesti jääneet vähän ylemmäs aiemman sahauksen vuoksi… ja google ei tuntunut tuottavan kovin hyviä vastauksia munasarjakystistä ja ovulaatioista. Kokemuksia?

Mä oon nyt viimeisen vähän yli vuoden ajan koittanut saada painoa alemmas, oon liikkunut enemmän yms. Niin nyt tässä oon kyllä just ruvennut miettimään samaa, että onko yrityksen kannalta huono, jos on jatkuvasti miinuskaloreilla ja treenaa paljon. Mutta oon kyllä nyt viime viikkoina ottanut löysemmin kuntoprojektin kanssa muutenkin kun on syksyn kiireet vähän yllättäneet taas kerran... Mutta olisihan se toki kiva olla jo raskautuessa vähän kevyempi. Mutta sain kuitenkin painoa alas sen n. 10kg tässä viimeisen 1,5v aikana, niin toivottavasti sillä on jo merkitystä. Mä oon nyt 37v. niin ei tosiaan myöskään oo kauhean järkevää lykätä yritystä laihdutuksen takia...Mä unohdin tänään ostaa lisää herkkiä testejä ja samapa tuo, eiköhän tää kierto tosiaan ole tässä. Jos ei vuoto ala ke aamuun mennessä, niin teen reissuun lähtiessä vielä yhden. "Syntisunnuntain" antimet siirrän tiistaille, kun alkaa loma
Pohdin, jos reissun jälkeen kiristäis vielä entisestään ruokavaliota, mutta pelkään, että jos vähennän syömistä ja treenaan enemmän, niin ovulaatio kärsiiMulla siis ylipainoa on ihan reippaasti, mutta en edes harkitse sitä vaihtoehtoa, että siirtäisi yrittämistä tuonnemmaksi jonkun laihdutuksen takia.