Raskaaksi 2025

Tiedän päivittäneeni tänne nyt hävyttömän usein, mutta voi apua kun edes voi olla kivuliaat ovulaatiot 😰 koetan tässä reissussa selvitä taaperon kanssa ja kipu säteilee oikealta puolelta lantiota alaselkään ja reisille 😅 miltein tässä jo alkaa kyseenalaistaa että onko mulla joku suoli puhjennut vai mitä ihmettä. Ei tää nyt näin kivuliasta voi olla.

Voi olla että on muodostunut kystakin, joka on puhkeamassa samalla, jos kivut pahenee ja jatkuu kauan, kannattaa käydä mutka kuvauksilla, ettei vain tuu munasarjat kiertymää tms. 👍🏻

Muokattu viimeksi:
Alkaa tuntua että löydän kaikki testit jotka antaa räikeää viivanpaikkaa ja mulle kaikki nuo huonot testit tietty näyttää todella räikeää viivanpaikkaa niin että kerkeää innostua. 😭 Juuri nuo rfsu:n herkät, clearbluen ultra earlylla, one stepin herkillä testeillä ja sofi testeillä. Jotenkin tuli masentunut olo tuosta johtuen... 😖

Nukuin kahden tunnin päikkärit, ja sen aikana rintojen kipu oli kadonnut lähes kokonaan. Heitin mielessäni jo hanskat tiskiin, ja lähdin lenkille. Mies ilmoitti yllättäen kesken lenkin, että spermanäyte olisi vartin päästä testikelpoinen. Olin parin kilsan päässä kotoa, joten vähän tuli kiire 😂 mies joutui hakemaan lopulta, kun ei kunto riittänyt, ja ei ollut juoksemiseen sopivat kengät jalassa.

Näyte oli pieni, koska miehellä oli jotain vaikeuksia sihdata pakkauksen mukana tulleeseen lääkekuppiin (ymmärrän täysin). No, yllätyksekseni mä yökkäsin sperman hajulle? 😳

Tulos näytti, että siittiöiden määrä olisi epätavallinen (alle 15 milj/ml?), mutta näytekin oli jotenkin kummallisen näköinen, ns. laihempaa tavaraa, että en tiedä sitten. Pitääkö tässä ottaa nyt sitten yhteys lääkäriin?

Edit: Jaa ei oltu luettu ohjeita niin tarkasti, niin saattoipa tuon testin kanssa käydä virheitäkin.

Nukuin kahden tunnin päikkärit, ja sen aikana rintojen kipu oli kadonnut lähes kokonaan. Heitin mielessäni jo hanskat tiskiin, ja lähdin lenkille. Mies ilmoitti yllättäen kesken lenkin, että spermanäyte olisi vartin päästä testikelpoinen. Olin parin kilsan päässä kotoa, joten vähän tuli kiire 😂 mies joutui hakemaan lopulta, kun ei kunto riittänyt, ja ei ollut juoksemiseen sopivat kengät jalassa.

Näyte oli pieni, koska miehellä oli jotain vaikeuksia sihdata pakkauksen mukana tulleeseen lääkekuppiin (ymmärrän täysin). No, yllätyksekseni mä yökkäsin sperman hajulle? 😳

Tulos näytti, että siittiöiden määrä olisi epätavallinen (alle 15 milj/ml?), mutta näytekin oli jotenkin kummallisen näköinen, ns. laihempaa tavaraa, että en tiedä sitten. Pitääkö tässä ottaa nyt sitten yhteys lääkäriin?

Edit: Jaa ei oltu luettu ohjeita niin tarkasti, niin saattoipa tuon testin kanssa käydä virheitäkin.
Ou nou, teillä on ollut draamaa aikataulutuksen kanssa :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Mutta siis joo, se kuppi on ihan älyttömän pieni! Ja meillä itseasiassa kävi niinkin, että kun mies on nyt käynyt antamassa spermanäytteitä ihan lääkärissäkin, niin sielläkin ne kupit on niin pieniä, että kerran meni paljon ohi :side_tear: Miks niitten pitää olla sellaisia, eikö voisi olla kunnon laareja? :rolling: Mutta jos on tosissaan muilla kokemuksia, että olisi labratestissä mennyt iso osa tavarasta ohi, niin kiinnostaa että mitä sitten on ohjeistettu teitä tekemään, ja kuinka vaikutti tulokseen.

Mä en ehkä vielä huolestuisi kotitestin tuloksesta, eikös teillä Syssymyssy ollut tilanne että ei vielä kovin kauaa yritystä takana, vai muistanko väärin? Mutta jos ei hetkeen ala tärpätä, niin suosittelen siemennesteen tutkimista yksityisellä. Se on yllättävän edukasta, noin 40e ainakin meillä kelakorvauksien jälkeen, ja saa ainakin luotettavan tuloksen :smiling-eyes: Jos siis osuu sinne purkkiin... :Smiling Face With Sunglasses:

Omanapa: Dpo 11. Rinnat kipeenä ja jonkin verran kuvotusta aamupäivällä. Mutta uskon että voi olla ihan normaalia hormoneista johtuvaa molemmat. Huomenna aattelin kyllä testata.. 🌈

Mutta jos ei hetkeen ala tärpätä, niin suosittelen siemennesteen tutkimista yksityisellä.
Mä yritin katsoa, niin meidän kaupungissa ei ilmeisesti ole yhtäkään yksityistä labraa, joka näitä tekisi, vaikka on suuri/keskisuuri kaupunki 🤨 laitoin nyt kummiskin kiireettömän viestin omalle terveysasemalle, että vaatiiko toimenpiteitä tämä tulos

Täällä taas menossa sellainen kierto, kun en edes tiedä mikä päivä on menossa. 😅 Sentään tiedän elettävän luteaalivaihetta. 🤭 Olen kyllä puolihuolimattomasti lueskellut kaikkien viestejä, mutta en ole oikein osannut samaistua piinailuun, kun meni tämä kierto vähän harakoille ja muutenkin ollut vähän kiirettä ja puuhaa elämässä. Toivotan kaikille kuitenkin tärppionnea! 🤗

Täälläkin nega dpo 11 (RFSU Early), tosin jotenkin herätessä oli sellainen olo, että tiesin jo tuloksen etukäteen. Olo on ihan paska ja aloinkin ensin ruoskia itseäni henkisesti, mutta sitten lupasin itselleni, että jos huomenna tulee nega, niin saan sushia ja tupakkaa 😆 En siis polta vakituisesti, mutta ostan askin 1-2 kertaa kuukaudessa, niin saanpahan sitten edes tämän "lohdutuspalkinnoksi".

Täällä kans nega dpo 11. Toki yk1 ja olin aika varma tästä, mutta oireet anto alkuun toivoa 😭 Loppu tosin ”toivoa antavat” oireet kuin seinään eiliseen mennessä ja vahvemmat menkkaoireet tuli tilalle 🥺 Eilen nousi lämmöt 37,6 astetta ja muutenki muutaman päivän ollu semmonen vetelä, tuskanen olo ja puskee kylmää hiki. Liekköhän jotain yritti tehdä vaan kroppa pisti hanttiin.

Mä yritin katsoa, niin meidän kaupungissa ei ilmeisesti ole yhtäkään yksityistä labraa, joka näitä tekisi, vaikka on suuri/keskisuuri kaupunki 🤨 laitoin nyt kummiskin kiireettömän viestin omalle terveysasemalle, että vaatiiko toimenpiteitä tämä tulos
Tän saa teettettyä hedelmöityshoitoklinikalla, jos esim. Ovumia tms. Teidän kaupungista löytyy?

Täällä kans nega dpo 11. Toki yk1 ja olin aika varma tästä, mutta oireet anto alkuun toivoa 😭 Loppu tosin ”toivoa antavat” oireet kuin seinään eiliseen mennessä ja vahvemmat menkkaoireet tuli tilalle 🥺 Eilen nousi lämmöt 37,6 astetta ja muutenki muutaman päivän ollu semmonen vetelä, tuskanen olo ja puskee kylmää hiki. Liekköhän jotain yritti tehdä vaan kroppa pisti hanttiin.
Nää valeraskausoireet on just niitä veemäisimpiä, kun antavat väärää toivoa. Sit kun ne loppuu, niin tulee tosi tyhmä olo, et miksi menin uskomaan ja luulemaan et ne olis merkki raskaudesta 😫

Tän saa teettettyä hedelmöityshoitoklinikalla, jos esim. Ovumia tms. Teidän kaupungista löytyy?
Siis kävin läpi eilen KAIKKI meidän kaupungin yksityiset labrat, lääkäriasemat yms. ja jotenkin ihan käsittämätöntä, ettei täällä ole yhtään paikkaa, joka tätä tutkimusta tarjoaa. Lähimmälle palvelua tarjoavalle yksityiselle klinikalle 1,5h ajomatka. Joo, ei sinänsä pitkä, mutta kiva ajella sitten eestaas, kun miehelle kuitenkin iskee suorituspaineet herkästi.

Siis kävin läpi eilen KAIKKI meidän kaupungin yksityiset labrat, lääkäriasemat yms. ja jotenkin ihan käsittämätöntä, ettei täällä ole yhtään paikkaa, joka tätä tutkimusta tarjoaa. Lähimmälle palvelua tarjoavalle yksityiselle klinikalle 1,5h ajomatka. Joo, ei sinänsä pitkä, mutta kiva ajella sitten eestaas, kun miehelle kuitenkin iskee suorituspaineet herkästi.
Mitä jos teette sellaisen romanttisen lomareissun sinne, yövytte hotellissa ja miehelle sitten lypsyaika johonkin labraan?

Sori omaa selitystä taas mutta kävin mielessäni läpi viimeisintä plussa kiertoa toukokuulta. Ja silloin sain hailakan mutta selkeän viivan joka oli kai dpo12 ja vielä oli haalea dpo13. Samoin dpo14 haalea. En jatkanut testailua kun sain digiin dpo15 positiivisen. Huomasin että dpo11 oli kyllä joku hailura viiva mutta ei kovin selkeä. Varmistin asian kun selasin plussa vai ei ketjusta omia viestejä toukokuulta. 😆 No sehän meni tietty kesken että turhaan varmaan vertailen siihen... 🫠 Mietin vain pitäiskö jaksaa toivoa vielä vai luopua jo taas toivosta jälleen yhden kierron suhteen... Kun dpo11 jo kumminkin tänään. Alkaa taas se toivottomuus nostaa päätään kun seuraavaksi yk8.

Sori omaa selitystä taas mutta kävin mielessäni läpi viimeisintä plussa kiertoa toukokuulta. Ja silloin sain hailakan mutta selkeän viivan joka oli kai dpo12 ja vielä oli haalea dpo13. Samoin dpo14 haalea. En jatkanut testailua kun sain digiin dpo15 positiivisen. Huomasin että dpo11 oli kyllä joku hailura viiva mutta ei kovin selkeä. Varmistin asian kun selasin plussa vai ei ketjusta omia viestejä toukokuulta. 😆 No sehän meni tietty kesken että turhaan varmaan vertailen siihen... 🫠 Mietin vain pitäiskö jaksaa toivoa vielä vai luopua jo taas toivosta jälleen yhden kierron suhteen... Kun dpo11 jo kumminkin tänään. Alkaa taas se toivottomuus nostaa päätään kun seuraavaksi yk8.
Mä luovutan vasta kun menkat alkaa. Siihen saakka pidän jollain tasolla toivoa yllä. Toki tulee siinä dpo12 luovutusoloja mutta senkin jälkeen jaksaa vielä toivoa josko oliskin myöhäinen kiinnittyminen.

Älä luovuta vielä, ei sitä koskaan tiedä.

Takaisin