Raskaaksi 2025

Meillä tärppäsi mukitaktiikalla (kuukupilla)tää keskenmennyt. Se oli meidän ainoa talletus ja tärppäs ku tärppäs. Että toimiva se ainakin on. Myös meidän 10kuinen on tärpännyt mahdollisesti sillä, tosin silloin oli kyl muistaakseni normitalletus kans 🥰
Siis hetkonen, haluisitko kertoo vähän lisää? Eli tavara kuppii ja kuppi paikoilleen, niinkö? Ja sit päälläseisontaa? Tai siis takapuoli vähän ylös et painovoima tekee tehtävänsä? Kuukautislevy kyllä löytyy, et täähän vois olla ihan kokeilemisen arvoinen kyllä. Kiitos kun jaoit!

Siis hetkonen, haluisitko kertoo vähän lisää? Eli tavara kuppii ja kuppi paikoilleen, niinkö? Ja sit päälläseisontaa? Tai siis takapuoli vähän ylös et painovoima tekee tehtävänsä? Kuukautislevy kyllä löytyy, et täähän vois olla ihan kokeilemisen arvoinen kyllä. Kiitos kun jaoit!
Joo mä oon truutalla ja oikealla muumimukilla myös kokeillut mut tavara valuu heti ulos(joo tekeekään se oikeasti niin normitalletuksessakin, mutta vaikeeta siis oli truutalla). Joten miehelle kuukuppi messiin ja sitten laitan paikoilleen ja tyyny pepun alle ja kirsikkana kakun päälle itselle ”kiva hetki” 😅, vissiin ”supistelu” auttaa perille tai näin itse ajattelen et helpottaa asiaa. Poistanut kupin aamulla eikä ole itsellä ainakaan aiheuttanut mitään ongelmia tää.

Joo mä oon truutalla ja oikealla muumimukilla myös kokeillut mut tavara valuu heti ulos(joo tekeekään se oikeasti niin normitalletuksessakin, mutta vaikeeta siis oli truutalla). Joten miehelle kuukuppi messiin ja sitten laitan paikoilleen ja tyyny pepun alle ja kirsikkana kakun päälle itselle ”kiva hetki” 😅, vissiin ”supistelu” auttaa perille tai näin itse ajattelen et helpottaa asiaa. Poistanut kupin aamulla eikä ole itsellä ainakaan aiheuttanut mitään ongelmia tää.
Loistavaa! Tää menee kokeiluun. Mullahan on jo paritkin metkut mietittynä, et ei mitään hätää 🤩👌🏻 Palstalaiset pelasti tässäkin! Täytyy vaan muistaa, ettei väsyneenä aivot narikassa kaiva sit mitään Satisfyeriä pörisemään. Siin menis se sneaky sneaky välittömästi 😂 Täytyy vaan toivoa, ettei ärsytä paikkoja.

Täällä ovulaatio kyllä aika varmasti huomenna. Oli tummempi testiviiva jo testeissä kuin kontrolliviiva. Ja uneton yö nähtävästi meneillään. 😴 Jota aloin miettimään että olisko mulla aina ovulaation aikoihin tälläistä kun ainakin kerran kuussa tulee valvottua todella myöhään tai aikaiseen aamuyöhön. 😅 Kun vatsaa nippailee sillä tavalla ikävästi etten unta saa. Pitänee kiinnittää huomiota ellei sitten tärppää tästä kierrosta jota tietty toivon. 🤞Ja että tärppää ja jatkuisi loppuun asti kestävä vielä. 😭

Täällä alkaa menkat pikkuhiljaa loppua👍🏻 tänää kp 4 ja normaalisti ennen raskautta menkat kesti sen 5 päivää niin vissiin samoilla mennään. Sit vaan oviksen metsästykseen. Jotain hyvääkin tässä kierrossa nyt on, nimittäin mies kun on ollu tjottailu linjalla niin tänään sanoin sitten tiukasti, että haluan kyllä ihan alkaa kunnolla yrittämään toista niin saataaisiin mahd. pieni ikäero😇 vastaukseksi sain, että joo sopii💪🏼 lisäsin myös, että bonuksena olis se, että saisin enemmän rahaa vanhempain vapaalla ja raskausvapaalla kuin töissä 50% sopparilla😅

Ei malta enää kauaa olla testaamatta. Suhteellisen helposti mennyt nämä piinapäivät kun on ollut niin paljon ohjelmaa, meillä on ollut vieraita ja ollaan itse käyty siellä ja täällä tämän viikon aikana. Mutta lauantaina ajattelin testata dpo10, eli vielä huomisen kun malttaisi odottaa 😅

Ei malta enää kauaa olla testaamatta. Suhteellisen helposti mennyt nämä piinapäivät kun on ollut niin paljon ohjelmaa, meillä on ollut vieraita ja ollaan itse käyty siellä ja täällä tämän viikon aikana. Mutta lauantaina ajattelin testata dpo10, eli vielä huomisen kun malttaisi odottaa 😅
Mul ois jo tikku uinut 😅😅😅

Dpo3 ,kyllä tää aika kuluu hitaasti.
Ollaan mökillä vielä ja huomenna kotiinlähtö. Tottahan mä jonkun flunssan nappasin vielö sen ekan flunssan perään. Minä en ole koskaan kipeä. Keskenmenon on täytynyt horjuttaa vastustuskykyä. Nyt tulee vielä semmosta puuskittaista yskää jos alkaa nauraa, ei onneks muuten. Josko tää menis nopsaa ohi.

Joo mä testailin jo, tänään dpo11. Ihan puhdas negatiivinen oli! Ajatuksia ehkä jo vähän seuraavaan kiertoon.

Täällä kp 14 menossa. Ovis todennäköisesti osuu viikonlopulle tai viimeistään sunnuntaille. Mulla yövuorot alkoi eilen ja loppuu huomenna. Mietin vaan että mitenhän paljon nämä sekoittaa kroppaa just tässä oviksen aikaan 😬 Tän aamun ovistestit vielä negoja joten katsellaan..

Täällä "yllättäen" kp1 🩸
Toisaalta oikeesti yllättäen koska oletin menkkojen alkavan vasta ehkä maanantaina. Tänään olis ollut vasta dpo 11 tai 12 ja kp 31. Toisaalta hyvä kun jäi kierto 30 kun viime kierto oli poikkeavat 37. Luteaalivaihe jäi aavistuksen verran häiritseväksi. Mulla se harvemmin nykyään on sitä 14:sta joka on "ihanteellinen".

Ei mikään ihme että menkat alkoi, sen verran matala vireystila ja mielentila ollut kaiken kaikkiaan viime päivät. Rinnat olleet viikon verran kipeenä joka on omalla kohdalla poikkeavaa, ehti jo toivon kipinä herätä siitä.

Täällä meneillään kp 29, ja ovista ei ole vielä tullut. Digitestit loppui eilen, ja nyt tänään oon ekaa kertaa koskaan testannut ovista liuskilla, Onestepeillä nyt alkuunsa. Ja mä oon toiveikas, aamulla tuli jo haalea viiva joka oli hyvin vahvistunut nyt iltapäivään! Ei toki ole kokemusta aiemmin näistä, mutta voiskohan olla huomenna jo positiivinen :folded: :Smiling Face With Halo:

Ne digit on kyllä siitä helppoja, että ei tartte tulosta yhtään tulkita, ja jotenkin on se varmuus, että mikä tulos on nyt vuorokauden ajan. Kun näissä liuskoissa oon ymmärtänyt, että plussa voi mennä ohikin huomaamatta. Mutta toisaalta tykkään siitä että näissä näkee että sitä LH-hormonia on ja siinä muutoksia viivan vahvuuden mukaan. Kun digillä saa negaa niin ei oo yhtään tietoa, että onko suunta kuitenkin kasvussa vai ihan matalissa lukemissa vielä :Face Without Mouth:

Teillä ollu kyllä ihan top vinkkejä opikseni hyödyntämiseen! Tässä jo pohditutti, että miten me saatais hyödynnettyä tämä outo kierto...

Mulla ollu pari päivää etovaa oloa, eilen olin ihan varma, että oon saanu auringonpistoksen. No tein tässä illalla raskaustestin ja samantien leffaviivat 🫣😅 Haen kyl vielä digin, kun eikös nää raskauskeijun testit oo vähä huonoja?

Liitteet

• 20250703_202332.jpg
    20250703_202332.jpg
    2 MB · Katsottu: 127
Teillä ollu kyllä ihan top vinkkejä opikseni hyödyntämiseen! Tässä jo pohditutti, että miten me saatais hyödynnettyä tämä outo kierto...

Mulla ollu pari päivää etovaa oloa, eilen olin ihan varma, että oon saanu auringonpistoksen. No tein tässä illalla raskaustestin ja samantien leffaviivat 🫣😅 Haen kyl vielä digin, kun eikös nää raskauskeijun testit oo vähä huonoja?
Ei oo huonoja, kyllä ne positiivisen näyttää! Onnea 😍

Paljon onnea! ❤️ Mikä dpo sulla on? Kysyn koska sait suoraan noin vahvat viivat 😊

ON: Jotain repiviä tuntemuksia alavatsalla, et onkohan menkat jo alkamassa etuajassa vai mitäs mitäs. Vasta dpo7 tai 8 menossa. Kaipa huomen vois jo testata.

Paljon onnea! ❤️ Mikä dpo sulla on? Kysyn koska sait suoraan noin vahvat viivat 😊

ON: Jotain repiviä tuntemuksia alavatsalla, et onkohan menkat jo alkamassa etuajassa vai mitäs mitäs. Vasta dpo7 tai 8 menossa. Kaipa huomen vois jo testata.
Kiitos! Tästä hieman hämmentyneenä, oletus oli, että ovulaatio alkaisi pian 😆

Jaa'a, mulla oli positiivinen ovulaatiotesti 9.6. Että missä nyt mentäisiin? Kuukautisten olis pitänyt alkaa 24-25.6, mutta luulin siis niiden olleen 16-19 pvät. Kun tuli niukkaa vuotoa 3 päivää.

Tsemppiä!

Voi vitsi, onnea tosi paljon @Aakkoset ! :smiling face with heart-eyes: Ja niin merkillisiä kyllä miten kaikilla meneekin eri tavoin! Tai että sinullakin oli vuotoa siinä määrin, että menkoiksi ehti luulla, mutta eipäs ollutkaan. Ihanaa!

Voi vitsi, onnea tosi paljon @Aakkoset ! :smiling face with heart-eyes: Ja niin merkillisiä kyllä miten kaikilla meneekin eri tavoin! Tai että sinullakin oli vuotoa siinä määrin, että menkoiksi ehti luulla, mutta eipäs ollutkaan. Ihanaa!

Tämä oli itselle hyvin hämmentävää, olen kolme kertaa ollut todistetusti raskaana (yksi lapsi) ja koskaan ole ollut mitään vuotoa (tyhjennys vuoto erikseen). Vaikka menisi kesken, nii mulla ei tule vuotona pihalle vaan tarviin lääkkeet.

Tämäkin vain kertoo, että koskaan ei kyllä tiedä milloin tärppi tulee. Itsellä ei oo oikeen ollu raskauteen liittyviä tuntemuksia.

Takaisin