Raskaaksi 2025

Täällä on menkat juuri lopuillaan. Sitten seuraavista saadaan viimein ilmoittautua IVF-hoitoon niin ettei kesäsulut enää häiritse, ja varmistui jo sekin että mahdutaan mukaan, koska meille varattiin jo alustava aika munasolujen keräykseen! 🤩 En malta odottaa! Toki pitkällä kaavalla mennään joten ei ihan hetkeen vielä tapahdu mitään, mutta ihanaa kun on saanut varmistuksen hoidoille.

Minkä merkkisiä ovistestejä sulla on nyt? Ilmeisesti sulla vois näkyä vähemmän herkissä testissä se huippu helpommin jos on tällänen tilanne, et monta päivää näyttää plussaa. Näin oon ymmärtänyt, korjatkaa muut jos oon väärässä! 🙈
Ne on jotain apteekkarin ovulaatiotestejä. Ennen toimineet hyvin ja siksi ostin nytkin. Ihmetyttää et miksi nyt sitten näyttää monena päivänä plussaa. Ennen näyttänyt nuo testit plussan yhtenä päivänä ja sitten alkanut seuraavana päivänä jo haalistumaan se testiviiva. 🤔

@Kali Okei! Sit kuulostaa vähän erikoiselta, jos ovat ennen toimineet ihan hyvin 🤔 Jos siel on joku keltarauhanen joka on poksahtamaisillaan ollut monta päivää eikä siis vieläkään oo poksahtanut? Ihan mutua heitän nyt.

Perjantain dpo11 testi näytti roskishaamua, joten testasin malttamattomana tänään. Annetaanpa raadin kertoa mitä näkyy?
1000051138.jpg

Heippa! Mä liityn uutena nyt tänne kun en oikein tiedä minne muuallekaan voisin mennä surkuttelemaan oloani 😂
Eli siis pakko vaan päästä ihmettelemään tätä omaa oloani, tänään on kp25/dpo11. Menkkojen pitäisi alkaa 4 päivän päästä. Mutta nyt olen muutamana päivänä huomannut sellaisen eron normaaleihin pms-oireisiin, että mua itkettää kaikki. Siis aivan kaikki. Vaikka olenkin ennen menkkoja/menkkojen aikana tunteellisempi kuin normaalisti, en yleensä kuitenkaan itke ihan kaikelle räkää poskella 😂 Tänään sitten tein aamulla ovistestin, koska raskaustestejä mulla ei just nyt kaapissa ole ja siihen tuli ihan hentoinen kevyt viiva.
Eli vaikka vähän juiliikin niinkuin menkat olisi alkamassa, uskaltaako tässä alkaa nyt aikuisten oikeasti toivomaan että tällä kertaa olisi tärpännyt?

Anteeksi pitkä ja varmaan ihan turha viesti, mutta itkettää kun kirjoitan tätä 😂

Oi että @Maijjja , ihanaa, eikös tuo ole ihan plussa :smiling face with heart-eyes:
Samaa mieltä! 😍

ON: En testannut vielä uudestaan vaikka ensin ajattelin että sunnuntaina testaan. Ei ole mitään selviä oireita ja kun se herkkä testi dpo9 oli nega, niin meni fiilis. Huomenna ois dpo12 ja silloin pitäisi alkaa menkatkin.

@Nimüe ei kannata ovistesteistä tehdä kyllä päätelmiä. Kävisin hakemassa ihan raskaustestin. Muistelisin, että joillain on näyttänyt ovistestillä myös raskaus plussaa siten, että se testiviiva on silloin yhtä vahva tai vahvempi kuin se kontrolliviiva. Eli pitäisi kai näkyä ovisplussa, että siitä voisi tulkita mitään. Korjatkoon joku, jos olen väärässä. 😅

Onnea plussanneille ja kyllä tuo @Maijjja minusta hyvälle näyttää! 🥳

Onnea plussanneille ❤️

Nopeesti omaa napaa, ovulaatio vahvasti lähestyy 🤭 jos tänään yrittäisi jossain välissä vietellä miehen jo ekaa kertaa 😅

Mut testi siis näytti jo aamulla selkeästi tummempaa ku eilen ja aamusta aina "laimeat" itsellä. Testaan loppuvaiheessa aina kahdesti päivässä kun menee se ns piikki niin nopeesti ohi. Mut olot kertoo kyllä vahvasti ovulaation olevan lähellä.. Tässä vielä aamun testi. Toivon mukaan plussa jo huomenna viimeistään
1000021062.jpg

@Nimüe ei kannata ovistesteistä tehdä kyllä päätelmiä. Kävisin hakemassa ihan raskaustestin. Muistelisin, että joillain on näyttänyt ovistestillä myös raskaus plussaa siten, että se testiviiva on silloin yhtä vahva tai vahvempi kuin se kontrolliviiva. Eli pitäisi kai näkyä ovisplussa, että siitä voisi tulkita mitään. Korjatkoon joku, jos olen väärässä. 😅

Onnea plussanneille ja kyllä tuo @Maijjja minusta hyvälle näyttää! 🥳
No mulla näytti esikoisestakin ovistesti haaleaa viivaa vaikka raskaustesti näytti vielä negaa 😂 Ja kun mulla ei ovistesti edes oviksen aikoihin ole näyttänyt plussaa kuin ehkä kerran mun elämässä 😅
Mutta tosiaan tää itkuisuus ja omituiset tuntemukset alavatsalla (plus jatkuva tukkoisuus) luo pientä toivoa 😅

Mutta olisiko teillä suositella jotain hyvää markettitestiä? Apteekit on täällä suunnalla kaikki kiinni enkä viitsi ajella 60km yhden testin takia.

No mulla näytti esikoisestakin ovistesti haaleaa viivaa vaikka raskaustesti näytti vielä negaa 😂 Ja kun mulla ei ovistesti edes oviksen aikoihin ole näyttänyt plussaa kuin ehkä kerran mun elämässä 😅
Mutta tosiaan tää itkuisuus ja omituiset tuntemukset alavatsalla (plus jatkuva tukkoisuus) luo pientä toivoa 😅

Mutta olisiko teillä suositella jotain hyvää markettitestiä? Apteekit on täällä suunnalla kaikki kiinni enkä viitsi ajella 60km yhden testin takia.
Kaipa ne kaikki oikeasti plussaa näyttävät. 🤔 Silloin, kun itse raskauduin niin ihan selkeitä plussia tuli joka merkillä millä epäuskossani testasin. 😆 Taisin aloittaa ihan rfsu liuskoista ja herkästä tikusta ja pregcheckien kautta menin vielä apteekkiin hakemaan apteekin oman ja ihan plussaa kaikki näyttivät. Saattoi viivojen vahvuuksissa olla eroja, mutta ei tulkinnanvaraa ollut missään. 😁

Joo jotkut saa kai ovisplussan testiin, kun ovat raskaana. Itsellä näkyy ympäri kierron haalea viiva ovistestissä, mutta plussan saan vain, kun LH huippu eli ei raskaana ollessakaan näyttäny kun haaleaa toista viivaa 😅

Mutta marketin raskaustesteistä tykkään pregcheckin testeistä, koska ne on halpoja, niitä on se kaksi paketissa ja sain itse plussan jo dpo 10 eli varhaisessa vaiheessa vaikka eivät ole herkkiä. 🤗

Rfsu herkät puikot varmasti plussan näyttää oikein, mutta niissä on se huono, että antavat välillä räikeitä viivanpaikkoja mitkä voi muistuttaa haamulaisia. 🫣😮‍💨

Itse oon huomannut että osa ovistesteistä näyttää plussaa jos oot raskaana ja osa jää ihan tyhjäksi.
Etten ihan niihin luottaisi 😅

Täälä alkoi vihdoin tyhjennysvuoto kkm jälkeen jouduin käydä hakemassa lisää lääkkeitä että jotain tapahtuisi

Mulla ovistestiviivat on näyttänyt nyt muutaman päivän samankaltaiselta kuin sulla @Yrittäjä83 . Koska tää on ekaa kertaa kun niillä testailen, niin en tiedä että kuinka nopeasti vahvistuu / vahvistuuko. Tai oikeastaan tänä aamuna musta viiva on vähän haaleampi kuin eilen ip ja eilen aamulla. Mutta ei se eilen aamulla kyllä ollut plussaksi tulkittava. Eilen oli taas hieman alavatsatuntemuksia, mutta hyvin pieniä.

Päätin että meen tänään ostaa niitä digitestejä lisää, niin jatkan niillä testailua kun iltapäivän vika puikkotesti on käytetty :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Nyt on ihan tosissaan oviksen metsästys käynnissä tässä loman kunniaksi :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Edit: Nyt kun menin kurkkimaan jo reilusti kuivunutta testiä, niin puikon viivat (apteekkarin testi) onkin jo melkein yhtä vahvat! Mutta aamulla testiajalla oli paljon haaleampi... Voikohan näitä kuivuneita viivoja tulkita, vai pitäisikö ovistestissäkin vain tulkita testiajan puitteissa?

Muokattu viimeksi:
Täällä kp 17 ja flo enennustaa ovista tälle päivälle. Talletukset tehty kp 12 ja 14. Tänään varmaan yritetään vielä talletella 🙈 Harmittaa ehkä vähän ettei eilen tai perjantaina pystytty tallettelemaan, mutta katsotaan kuinka käy. Toiveet ei oo korkealla enää varmaan minkään kierron suhteen, kun ei sitä plussaa ole tässä vuoteen kuulunut 🙈

Täällä kp 17 ja flo enennustaa ovista tälle päivälle. Talletukset tehty kp 12 ja 14. Tänään varmaan yritetään vielä talletella 🙈 Harmittaa ehkä vähän ettei eilen tai perjantaina pystytty tallettelemaan, mutta katsotaan kuinka käy. Toiveet ei oo korkealla enää varmaan minkään kierron suhteen, kun ei sitä plussaa ole tässä vuoteen kuulunut 🙈
Tsemppiä ❤️ Täällä yritystä takana 2,5 vuotta ilman plussaa.

Tsemppiä ❤️ Täällä yritystä takana 2,5 vuotta ilman plussaa.
Samaistun! Toivoisin edes kemiallista raskautta, olisi edes jotain 😅🙈 Toisaalta tästä on ollut helpompaa irrottautua henkisesti kun ei mitään tapahdu. Alan uskoa että mun munasolujen kuorikerros on timantin kovaa, siittiöt yrittävät sisään häntä edellä tai kohdun limakalvo on teflonia.

Ja siis varmasti kemiallisetkin ovat henkisesti todella raskaita jne jne, mutta kyllä tämä täysi hedelmättömyyskin kalvaa ihan eri tavalla. Siis mä en edes viivanpaikkaa tai roskishaamua ole saanut!

Takaisin