Raskaaksi 2025

Kuinkahan kauan kemiallinen voi pahimmillaan näkyä testeissä? Koska itse testannut kahden kemiallisen jälkeen heti vuodon loputtua negaa. 🤔 Mietin vain kun eilen sain haalean viivan vielä, tänään en edes ole uskaltanut testata jos taas sama juttu. Pelottaa jos jotain pielessä. Että sinne jäänyt jotain materiaalia kohtuun jos oli taas kemiallinen. 😭 Koska raskaana en ainakaan voi olla...
Voi ei! Harmi kun kemiallinen. 🥺❤️ Joillain voi käsittääkseni näkyä vähän pidempäänkin kemiallinen. Muistelisin että foorumilla olisi joskus jollain näin ollut….Kohdun-ulkoiseen en usko, kun se viiva alkaisi sitten hitaasti vahvistua jossain kohtaa ja hcg kohota. Seurailet nyt. ❤️ On kyllä tosi kurjaa. 😕

Kuinkahan kauan kemiallinen voi pahimmillaan näkyä testeissä? Koska itse testannut kahden kemiallisen jälkeen heti vuodon loputtua negaa. 🤔 Mietin vain kun eilen sain haalean viivan vielä, tänään en edes ole uskaltanut testata jos taas sama juttu. Pelottaa jos jotain pielessä. Että sinne jäänyt jotain materiaalia kohtuun jos oli taas kemiallinen. 😭 Koska raskaana en ainakaan voi olla...
Jos oon ymmärtänyt oikein, niin kemiallisessa ei kohtuun voi jäädä materiaalia, se on kemiallinen siksi, että hormonitaso on ehtinyt nousta, mutta kiinnittyminen ei ole onnistunut, ja munasolu tulee menkkojen kanssa ulos kuten yleensäkin. Saatan olla väärässäkin. Mut kai hormoni voi olla jonkin aikaa koholla kemiallisen jälkeen vaikka kohtu olisi tyhjä, kun keskenmenonkin jälkeen voi olla vaikka miten kauan 🤔 Onko viiva edelleen saman vahvuinen kuin ennen vuotoa?

@Stiinaliina kyllä tohon viivaan luottaisin jo🤩 varovaiset onnittelut ja tarrasukkia🫶🏼

@Kali en osaa sanoa, kuinka kauan voi haamulainenn näkyä kemiallisen jälkeen🙁 ikävää, että tollanen tilanne😔 ehkä odottaisin pari päivää ennen ku uudelleen testaisin ja, jos edelleen hailakka niin ottaisin yhteyttä neuvolaan, jos siellä osttais auttaa tai kertoa onko normaalia näkyä niin pitkään tollanen haamulainen.

Täällä tänään dpo 6 tai 7 jäätävää väsymystä ja jatkuvaa pissahätää ja ihan ku olisin tuntenu samanlaisia kiinnityskipuja oikeella ku esikoisestakin😬 voi olla, että vaan keksin näitä kaikkia kun odottelen tai kroppa toimii näin nyt ennen ekoja kuukautisia synnytyksen jälkeen🤔

Jos oon ymmärtänyt oikein, niin kemiallisessa ei kohtuun voi jäädä materiaalia, se on kemiallinen siksi, että hormonitaso on ehtinyt nousta, mutta kiinnittyminen ei ole onnistunut, ja munasolu tulee menkkojen kanssa ulos kuten yleensäkin. Saatan olla väärässäkin. Mut kai hormoni voi olla jonkin aikaa koholla kemiallisen jälkeen vaikka kohtu olisi tyhjä, kun keskenmenonkin jälkeen voi olla vaikka miten kauan 🤔 Onko viiva edelleen saman vahvuinen kuin ennen vuotoa?
Okei no hyvä tietää, ja samanlainen kuin ennen vuotoa tein lauantaina aikaisin aamulla viivat näyttää. Ei se siis vahvistunut ole tänään en ole edes testannut koska en halua sitä haalean vaaleaa viiva nähdä, voi tosin olla että tänään ei sitten mitään olisi kyllä näkynytkään enään. 🤔

Täällä on tänään tullut jäätävät menkkakivut ja menossa vasta kp 22. Lauantaina pitäs aikaisintaan menkat alkaa ja ravaa jo nyt vessassa tarkistaa kun tuntuu et vuoto alkaa 😞🙄

Täällä on tänään tullut jäätävät menkkakivut ja menossa vasta kp 22. Lauantaina pitäs aikaisintaan menkat alkaa ja ravaa jo nyt vessassa tarkistaa kun tuntuu et vuoto alkaa 😞🙄
Oot niin saletisti raskaana, mulla on sellainen fiilis kun luen sun tekstejä😁
Mullakin menkkakipuja, ihmeellisen aikaisin, kun vasta ensi viikon ke pitäisi alkaa menkat. Oon ollut tosi väsynyt pari päivää, tänään dpo9. Voi olla raskausoire tai voi olla olematta😆

Oot niin saletisti raskaana, mulla on sellainen fiilis kun luen sun tekstejä😁
Mullakin menkkakipuja, ihmeellisen aikaisin, kun vasta ensi viikon ke pitäisi alkaa menkat. Oon ollut tosi väsynyt pari päivää, tänään dpo9. Voi olla raskausoire tai voi olla olematta😆
Toivotaan et näin on 😅 äsken uskalsin vessaan niin oli vaan valkovuotoa, siks oli vuoto fiilis 😬 polttaa vaan ihan hitosti alaselkään

Täällä dpo8 ja pms ketutus päällä. Ei mitään uskoa kiertoon. Ehkä huomenna testaan tai sitten en. 🙂

Mulla näkyi muistaakseni noin 6 viikkoa🥺

Täällä dpo8 ja pms ketutus päällä. Ei mitään uskoa kiertoon. Ehkä huomenna testaan tai sitten en. 🙂
Mulla kans tänään todennäköisesti dpo 8. Pitäis malttaa varmaan vielä testin kanssa sunnuntaihin tai maanantaihin, mutta tiedän että enköhän kuitenkin sorru testaamaan ekan kerran jo tänään tai huomenna 🤣 toki on vielä tosi aikaista, mutta oireita ei ole kyllä yhtään, eikä oo yhtään sellainen olo että olisi tärpännyt.

Täällä myös dpo8 kuumotus. Ja eilen puoli päivää oli samalla puolella nipistystä kun ovulaation aikaan. Tosin ihan hyvin voi olla ilmavaivoja 😂

🤔 Tutkiskelin testiajankohtaa ChatGPT:n kanssa. Implantaatio tapahtuu yleensä dpo6-10. Ja menee pari päivää ennen kun erittää tarpeeksi hCG-hormoonia jotta se näkyisi edes herkässä 10mlU testissä. Eli dpo8 on todella aikainen, mutta joskus mahdollista, tosin implantaatio voi tapahtua hyvin vasta dpo10 ja silloin se ei voi mitenkään näkyä testissä edes vielä dpo10. Dpo10 testausta tosin pidetään maagisena rajana koska se on varmaan aika keskiverto. Kuitenkin ihan normalia, jos näkyy vasta dpo12 noilla herkilläkään.

Tuohon implantaation ajankohtaan voi vaikuttaa niin moni asia alkion kehitysnopeudesta kehon lämpötilaan, ettei sitä voi mitenkään ennustaa.

Muokattu viimeksi:
@Selah Mielenkiintoista ja en oo tajunnut hyödyntää chatGPT:tä näissä asioissa.👍

@Hailey Voi vitsit! Toki vielä plussa voi hyvin tulla, kun on noin aikaset dpo:t.

Täällä juurikin tuo dpo 10 enkä aamulla sit kuitenkaan testaillut. Fiiliksen mukaan. Tytöistäni tein muistaakseni leffaviivat kun menkat olivat olleet myöhässä 1-2 päivää.

Aloitin tässä taas painonpudotusprojektin samalla, sillä se voisi ehkäpä auttaa raskautumisen mahdollisuuksissa. Viime keväänä sain laihdutettua 6 kg Yazion avulla ja ihan hyvin kilot ovat pysyneet kurissa, mutta pientä takapakkia on tullut. -3 kg olisin jo hyvin tyytyväinen. Hiljaa hyvää tulee. Oon huomannut myös, että joogassa käynti auttaa pitämään hermot kurissa yrityksen aikana ja kropassa kevyt olo.🧘‍♀️

Tsemppiä kaikille piinapäiviin.💕

Dpo 10 ja sorruin testaamaan. Puhdas nega ja jotenkin älytön pettymys. Aiemmin oon tullut raskaaksi lähes heti, kun se on ollut toiveissa ja yllärinäkin kaksi kertaa. Nyt kun olen ns. Valmistautunut yritykseen ja raskaaksituloon, syönyt vitamiineja ja yrittänyt huolehtia paremmin itsestäni, niin sitten ei vaan raskautta kuulu.
Anteeksi avautuminen, eipä ole ketään kenelle tätä purkaisi.

Äh mikä pms. Itku ja loukkaantuminen herkässä. Viime kierrossa oli sama itkuisuus, hyvästä ja pahasta nousee kyyneleet silmiin. Tunnistin myös että pmsän takia taas jokainen erään teräväsanaisen kolleegan viatonkin kommentti tuntui henkilökohtaiselta arvostelulta. Se vähän lohdutti kun olen hänen kanssaan puhunut että myös hän on PMS hirviö ja meillä usein vielä synkassa kierto. Kaksi teräväsanaista PMS hirviötä samassa huoneessa, on muuten mielenkiintoista.

Tuntuu lähes kohtuuttomalta että jotkut naiset joutuu olla näin sekaisin joka kuukausi hormonien takia. Oon aiemmin joskus pohtinut ihan sitä että hakisi pms:än takia mielialalääkkeet kun se on aina vaikeuttanut mun elämää toden teolla.

Ensi viikolla alkaa kesäloma, ehkä stressin vähentyminen saisikin aikaan plussakierron.

Takaisin