Wellllu
Vauhtiin päässyt keskustelija
Ite oon todennut, että ajatusmaailma mennyt jo suuntaan "ei tästä kuitenkaan mitään tule" ja silti aina pettyy.Tänään dpo11-12. En tiedä kannattaisiko olla "pessimisti ei pety" -asenteella ja ajatella että meillä on huonot mahdollisuudet saada tässäkään kierrossa plussaa VAI kannattaisiko sittenkin olla varovaisen optimistinen kuitenkinKumpaan te olette kallistuneet?
Olen nyt ehkä ollut hyvin varovaisen optimistinen. Ei mulla mitään oireita ole kuitenkaan. Vähän vaan tuntuu että jos olisi realistisen pessimistinen niin sitten vaan olisin pitemmän aikaa surullinen. Join kuitenkin lonkeroa tuossa pari päivää sitten eli kovin kovissa itsepetoksissa ei uiskennella![]()
Esikoinen sai alkunsa sillä, että toivo meni ja vähän unohdinkin koko jutun ennen kuin havahduin siihen, että tissit olleet kipeät useamman päivän.
Nyt taas kaiken maailman oireita ollut melkein joka kierrossa ovulaatiosta lähtien, kun ei ennen raskautta oikeastaan mitään koskaan ollut, niin muutenkin vähän ulalla olo. Ja helpommin pessimistisemmällä asenteella.
Tosi yksilöllisiähän nämä jutut toki muutenkin on, mutta toivotaan sullekin yhtä mukavaa kokemusta!
Kyllästyin anovulatorisiin kiertoihin niin otin tammikuussa käyttöön sekä myo-inositolin (Donaferty) että seed cyclingin samaan aikaan, en tiedä kumpi tepsi vai tepsikö molemmat yhdessä kun sitten 2kk jälkeen tuli se ovis KP34 ja siitä vielä seuraava KP27, voi olla että olis pikkuhiljaa kierto lyhentynyt mutta ainakin letroilla sain nyt ovisplussan KP22! Mutta en uskalla lopettaa myo-inositolia enkä siementen syöntiä tässä kohtaa
1 rkl kumpaakin siementä päivässä ei nyt kuitenkaan kuulosta kovin huonoltakaan hommalta, luulisi että joka tapauksessa on hyötyä siitä että niistä saa kuitua ja hivenaineita?
. Jonkun tällaisen ohjeen näin, en seuraa oviksen tuloa mitenkään niin tää ois varmaan helpoin ainakin. Kysyin tekoälyltä ja sekin oli samaa mieltä
. Yksityiseltä gyneltä aikanaan saanut ekassa raskaustoiveessa reseptin ja siihen oon vaan hakenut jatkot… pitääpä muuten katsoa taas pitkästä aikaa tuo matalaglykeeminen ruokavalio, aina välillä yritän sitä palauttaa mieleen.