Raskaaksi 2025

Sitä toivoisi, että vauvan yrittäminen olisi ihanaa aikaa, mutta mitä pidempään menee, sen tiukempana alkaa olemaan puristusote mailasta ja rentous häviksissä. Ymmärrän niin hyvin monen tuskastumisen. Itselläkin meni pari kiertoa kokonaan ohi. Nyt myös täällä dpo 10 tai 11 - toiveikkuus ja pelko tulevasta harmituksesta vahvasti rintarinnan 😅

Sitä toivoisi, että vauvan yrittäminen olisi ihanaa aikaa, mutta mitä pidempään menee, sen tiukempana alkaa olemaan puristusote mailasta ja rentous häviksissä. Ymmärrän niin hyvin monen tuskastumisen. Itselläkin meni pari kiertoa kokonaan ohi. Nyt myös täällä dpo 10 tai 11 - toiveikkuus ja pelko tulevasta harmituksesta vahvasti rintarinnan 😅
Tämäpä juuri. Itsellä 6kk ilman pillereitä, nyt dpo 10 ja aivan varma että menkat tulee pe tai la. Alkaa lannistua ja todeta et ehkä se ikä todellakin tulee vastaan 🙄

@Yrittäjä83 ei kannata kokonaan lannistua! 6kk on kuitenkin melko lyhyt aika ihan yleisesti ja varsinkin 40v pintaan 😊 ja nega dpo 10 voi kuitenkin vielä muuttua. En kyl tiedä et onko ne haamulaiset yhtään parempi mielelle kuin puhdas nega 🫣🤪

Ymmärrän turhautumisen varsinkin, jos on yrittänyt pitkään😢 itsellä turhauttaa jo nyt, koska ei olla päästy edes aloittamaan yrittämistä… haluaisin ne kuukautiset taas alkamaan, mutta todennäkösesti menee lähemmäs loppuvuotta, että kuukautiset alkaa. Imetän kuitenkin tyttöä vielä ja synnytyksestä vasta se 7kk. En haluaisi lopettamalla lopettaa imettämistä, mutta yöimetys varmaan pakko lopettaa

@Yrittäjä83 ei kannata kokonaan lannistua! 6kk on kuitenkin melko lyhyt aika ihan yleisesti ja varsinkin 40v pintaan 😊 ja nega dpo 10 voi kuitenkin vielä muuttua. En kyl tiedä et onko ne haamulaiset yhtään parempi mielelle kuin puhdas nega 🫣🤪
Joo siis esikoisesta tärppäs yk 6 ja silloin olin 26v et eihän sitä pidä lannistua 😬 kärsivällisyys ei vaan o vahvin puoli 🤣

Meillä menossa vasta yk4 tosin aloitettiin vasta yrittämällä yrittämään maaliskuun ekan keskenmenon jälkeen. Vauva on ollut kyllä toiveissa joulukuun lopusta asti. Mua ei sinänsä kauhistuta tuunko raskaaksi vaan enemmän jos koko ajan jää vain kemiallisiksi tai menee myöhemmin kesken. 🫤

Nuorempana en lapsia halunnut enkä ollut missään vaiheessa siinä tilanteessa parisuhteiden kannalta että olisi edes ajankohtaista puhua edellisten kanssa lapsista. 😅 Nyt jo 32 ja eka lapsi toiveissa kuten maininnut varmaan tässäkin ketjussa. Ja oli mulla kun aloin tätä viestii kirjottaa joku pointtikin... No se taisi olla vaan että hyvä kuulla että en ole ainoa jota turhauttaa tämä yrittäminen. Vaikka ei se kivaa tämä turhautuminen tosissaan ole. 😢

Eli päivitys tänne, että pregcheck on melko luotettava, eikä näemmä anna kovin herkästi turhia roskishaamuja, niinkuin monet muut testit. 😍

Clearblue vahvisti asian!

Liitteet

• IMG_5771.jpeg
    IMG_5771.jpeg
    1.6 MB · Katsottu: 66
Minä hätähousu nappasin kauppareissulla eri testin mukaan kun alko ärsyttää viivanpaikka. No mitä sain, uuden viivanpaikan 😂 voitte pitää kohta intervention kun ihminen on malttamaton 😅
Ite nään siis ja tiedän et nää testit on ihan puhtaita negoja 😬

1000018357.jpg

Minä hätähousu nappasin kauppareissulla eri testin mukaan kun alko ärsyttää viivanpaikka. No mitä sain, uuden viivanpaikan 😂 voitte pitää kohta intervention kun ihminen on malttamaton 😅
Toinen hätähousu täällä miettii että voisko jo dpo6 testata 🤣🤣 oon maailman huonoin odottamaan muutenkin ja sit kun kyse on vielä tämmöisestä asiasta niin voi apua 🙈 mulla on aiemmissa raskauksissa näkynyt ihan tosi tosi haalea haamu dpo10, mutta voi olla etten malta silti odottaa sinne asti nyt ekaa testiä. 😅

Toivotaan että sulla alkaa tulla väriä testeihin, voihan se olla että vielä vaan on tosi varhainen. 🤞🏼

Ite nään siis ja tiedän et nää testit on ihan puhtaita negoja 😬

View attachment 144748

Mä oon todella huono testeissä, mä en yleensä nää missään mitään. Ellei ole erittäin selkeää väriä. Eli en siis valitettavasti näe tässä edes viivanpaikkaa, vaan puhtaan negatiivisen testin.

@Yrittäjä83 mulla oli ma dpo 9 täysin nega, ja tänäänkin niin haamulainen, että harmittaa jopa et menin testaa. Saanut tässä km:n jälkeen yrittäessä joskus ennenkin haamulaisen ja sit vuoto kuitenkin alkanut. Mutta siis piti vaan tulla sanoo ettei noi aikaiset negat vielä välttämättä kerro mitään (kuten ei valitettavasti nää haamuilutkaan 🫣😬) Laitoin viel kuvan testistä niin näkee et miten haamu tosiaan nyt dpo 11 on.

Liitteet

• 20250604_141736.jpg
    20250604_141736.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 126
Onnea plussasta ja peukkuja haamujen vaihtumisesta plussaksi.

Täällä plääh. Selkeitä ovistuntemuksia ei tässä kierrossa ollut ja sen myötä vähän unohtui edes ajatella asiaa. Kunnes viikonloppuna huomasin, että menkkojenhan piti alkaa. Ei näy vieläkään ja nyt jo viidettä päivää myöhässä. Koko ajan ajatellut, että kroppa taas jotain jekuttaa, enkä jaksanut vaivautua hakemaan testiä. Kunnes nyt sitten tänään totesin, että pakko kai se on kokeilla. Menkat myöhässä ja mahdollisia oireitakin, kun aamuisin ollut tukossa, närästystä ja hirveetä nälkää yms pientä epämääräistä. No ihan pelkkä negahan se oli 🤦

Eli kierto jostain syystä venähtänyt ja odotellaan uutta kiertoa alkavaksi koska vain.

Vaikka aika pessimistisesti tähän yritykseen suhtautuu niin kyllä nää toivonkipinät turhauttelee.

Minä näkisin tuossa vähä jotain viivan paikkaa.. mut kai sen pitäisi olla jo vähä vahvempi?

Tässä on siis tuoresiirrtosta joku 13 pvä aikaa ja olen vuotanut sunnuntaista asti..
Soittelin klinikalle ja heidän piti soitella a9 aikaa takasin eikä oo viel puhelua tullu.. ahdistaa 😩

Liitteet

• IMG20250605075603.jpg
    IMG20250605075603.jpg
    564.2 KB · Katsottu: 159
Minä näkisin tuossa vähä jotain viivan paikkaa.. mut kai sen pitäisi olla jo vähä vahvempi?

Tässä on siis tuoresiirrtosta joku 13 pvä aikaa ja olen vuotanut sunnuntaista asti..
Soittelin klinikalle ja heidän piti soitella a9 aikaa takasin eikä oo viel puhelua tullu.. ahdistaa 😩
Minusta tämä ei ole enää viivanpaikka. Itse sain nyt dpo 11 tuollaisen viivan ja siitä se vahvistui, mutta en toki osaa sanoa pitäisikö olla vahvempi, kun kyseessä tuoresiirto, kun ei ole tuttujuttu itselle. 🤔 Toki tuo vuoto ei ole varmasti kivaa, mutta jospa saisit pian tuolta klinikalta puhelun ja he osaisivat neuvoa ja auttaa! 🤗💕

Minusta tämä ei ole enää viivanpaikka. Itse sain nyt dpo 11 tuollaisen viivan ja siitä se vahvistui, mutta en toki osaa sanoa pitäisikö olla vahvempi, kun kyseessä tuoresiirto, kun ei ole tuttujuttu itselle. 🤔 Toki tuo vuoto ei ole varmasti kivaa, mutta jospa saisit pian tuolta klinikalta puhelun ja he osaisivat neuvoa ja auttaa! 🤗💕
Joo soittivat onneksi..
Hakemaan Digi testiä nii se antaa varmemmin tuloksen. Koska ei voida suunnitella uutta hoitoa jos ei olekkaan mennyt kesken.

Saan toivottavasti labraan lähetteen nii katsovat ferrit uudestaa että onko nouseet

Takaisin