Raskaaksi 2025

Pitäisi olla ovulaatio viikonloppuna, oletin että lauantai tai sunnuntai mutta premom muutti sen tänään kun laitoin testistä kuvan sinne niin perjantaille. Harmi vaan kun ei olla yhtään talleteltu tässä ovulaation lähellä. Tai siis tällä viikolla että jos ei tänään jaksa mies niin voi olla että tämä kierto menee sittenkin ohi. 😓

• Tykkään
Reaktiot: iLa
Minä näkisin tuossa vähä jotain viivan paikkaa.. mut kai sen pitäisi olla jo vähä vahvempi?

Tässä on siis tuoresiirrtosta joku 13 pvä aikaa ja olen vuotanut sunnuntaista asti..
Soittelin klinikalle ja heidän piti soitella a9 aikaa takasin eikä oo viel puhelua tullu.. ahdistaa 😩
Oon vuotanut 1.6 lähtien ja on ollu ihan reilua vuotoa. Tein parin tunnin pidätys ajalla ja Digi sanoi näin..

Klinikan kanssa yhteyksissä ja ne sanoivat et nyt mennään sillä että olisin raskaana.. uus testi ma/ti mieluiten jos malttaisin odottaa ens viikon torstaihin asti 😂 en tiiä malttaako.

Tänään olisi 4+2 mut en tiiä uskooko ennenkuin en tehnyt uuden testin ensi viikolla.. kun vuoto ei oo ollu mitään kevyttä pyyhintä vuotoa vaan ihan kunnon monsuuni menkat ollu 😬

Liitteet

• IMG20250605115344.jpg
    IMG20250605115344.jpg
    749 KB · Katsottu: 57
Voitteko kertoo että näänkö omia vai onko tässä haamu/viivanpaikka? Rfsu herkkä puikkotesti kyseessä ja en tiedä tällä hetkellä tarkkoja aikoja mutta voisin sanoa että kp25 menossa ja ehkä dpo10? Yritystä takana elokuussa 2 vuotta ja lapsettomuushoitoihin haettu mutta vielä ei suurempia juttuja tehty siellä😊
IMG_3361.jpeg

Voitteko kertoo että näänkö omia vai onko tässä haamu/viivanpaikka? Rfsu herkkä puikkotesti kyseessä ja en tiedä tällä hetkellä tarkkoja aikoja mutta voisin sanoa että kp25 menossa ja ehkä dpo10? Yritystä takana elokuussa 2 vuotta ja lapsettomuushoitoihin haettu mutta vielä ei suurempia juttuja tehty siellä😊
View attachment 144778
Tietty menin myös avaamaan testin (ihan kun se tois mun taika plussan)😂
IMG_3377.jpeg

View attachment 144778
Nää antaa tosi herkkään haamuja joten miulla on näihin mennyt luotto 😬

Nää antaa tosi herkkään haamuja joten miulla on näihin mennyt luotto 😬
Äääh! Mulla aina täysin negoja. Kerran oon saanu haaleen plussan kahella eri testillä mut tais olla kemiallinen kun menkat alko ajallaan.. ei auta ku ootella sit! Ite en luota rfsun siihen liuskatestiin.. mut näkyykö tossa sun mielestä haamu? En nimittäin tiedä onko viivalasit vaan päässä enkä viitti kumppanille näyttää ettei se innostu turhaan🥲

Äääh! Mulla aina täysin negoja. Kerran oon saanu haaleen plussan kahella eri testillä mut tais olla kemiallinen kun menkat alko ajallaan.. ei auta ku ootella sit! Ite en luota rfsun siihen liuskatestiin.. mut näkyykö tossa sun mielestä haamu? En nimittäin tiedä onko viivalasit vaan päässä enkä viitti kumppanille näyttää ettei se innostu turhaan🥲
On mulla yks digi testi kaapissa mut sitä tulee säilyteltyä että entä jos saan plussan varalta..

View attachment 144778
Itse näen ehkä korkeintaan viivanpaikan.🤔 Ja näihin voi tulla todella tummiakin viivanpaikkoja ja itse en kans näistä sen takia tykkää, koska on tullut turhia innostumisia. 😮‍💨 Toki niissä viivanpaikoissa ei ole väriä, että sitten, kun on selvemmin punertava viiva uskaltaa ehkä luottaa näihin. 😅
Mutta toki kannattaa jatkaa testailua ja voihan se vielä plussaksi muuttua! 🤗

Itse näen ehkä korkeintaan viivanpaikan.🤔 Ja näihin voi tulla todella tummiakin viivanpaikkoja ja itse en kans näistä sen takia tykkää, koska on tullut turhia innostumisia. 😮‍💨 Toki niissä viivanpaikoissa ei ole väriä, että sitten, kun on selvemmin punertava viiva uskaltaa ehkä luottaa näihin. 😅
Mutta toki kannattaa jatkaa testailua ja voihan se vielä plussaksi muuttua! 🤗
Tää on kamalaa tää odottelu! Mutta itekkin oon aika skeptinen jos tulis haamu tai viivanpaikka koska niiku sanoin niin se kerran kävi ja tipuin aika korkeelta sillo ku menkat alkoki... Mulla ois seuraavaks aukiolo tutkimus edessä jos menkat alkaa ja sieltä sit saa taas aika hyviä vastauksia että missä vois mättää kun meissä (mussa ja mun miehessä) ei oo todettu mitään "vikaa". Kilppari lääkkeen alotin helmikuussa kun vasta aine arvot oli koholla mutta ei muuta😔

Tää on kamalaa tää odottelu! Mutta itekkin oon aika skeptinen jos tulis haamu tai viivanpaikka koska niiku sanoin niin se kerran kävi ja tipuin aika korkeelta sillo ku menkat alkoki... Mulla ois seuraavaks aukiolo tutkimus edessä jos menkat alkaa ja sieltä sit saa taas aika hyviä vastauksia että missä vois mättää kun meissä (mussa ja mun miehessä) ei oo todettu mitään "vikaa". Kilppari lääkkeen alotin helmikuussa kun vasta aine arvot oli koholla mutta ei muuta😔
Paljon sulla oli vasta aine tulos että sait kilppari lääkityksen.

Minä hätähousu nappasin kauppareissulla eri testin mukaan kun alko ärsyttää viivanpaikka. No mitä sain, uuden viivanpaikan 😂 voitte pitää kohta intervention kun ihminen on malttamaton 😅
Ite nään siis ja tiedän et nää testit on ihan puhtaita negoja 😬

View attachment 144748
Saattaa siinä ehkä viivan paikka olla. Itse mietin kanssa minkä tai mitkä testit seuraavaksi nappaan kaupasta

Paljon sulla oli vasta aine tulos että sait kilppari lääkityksen.
Ööh mulla oli TSH 2.7 ja S-TPO ab (vasta aineet) 1050 oon siis lapsettomuushoidon piirissä ja siks määrättiin kilppari lääke kun niiden mukaan TSH 2.5 ja alle ois hyvä olla kun yrittää raskautua. Noille vasta aineille ei varmaan silleen voi mitään mut TSH oli laskenu 2.26 huhtikuussa kun kävin kontrollin. Minimi annosta vedän eli 25 mikrog päivässä.

View attachment 144778
Mä en näe mitää mut en muutenkaan nää mitää 😅 koittaisin malttaa odottaa sitä Digi testiä viel tovin jos toisenkin.

Mä en näe mitää mut en muutenkaan nää mitää 😅 koittaisin malttaa odottaa sitä Digi testiä viel tovin jos toisenkin.
Joo, mulle se digi testi on sellanen "hädän hetkellä" tai sit ku haamu ois nii vahva että haluisin varmistuksen. tässä kun on mennyt jo kiertoja 22 kpl nega testien kera 🥺

En ole kirjoitellut aikoihin mitään, kun arki on tuntunut niin täydeltä ja hektiseltä, ettei yrittämisen pohtimiselle juurikaan ole jäänyt aikaa. Parin päivän ajan olin kiinnittänyt huomiota korkeaan leposykkeeseen, surkeaan HRV:hen ja ei-palauttavaan uneen, joka ei kuitenkaan tehnyt minua väsyneen tuntuiseksi. No, lounastauolla haettu testi vahvisti sen, mitä tietysti toivoin, mutten oikein osannut uskoa. Ovulaatiota en ole testaillut eikä mulla ole kellontarkkaa kiertoa, mutta yhdyntöjen ajoitusten perusteella viikkoja lie 3+6-4+1. Viiva taitaa olla siihen nähden päivävirtsasta ehkä ~3 tunnin pidätyksellä tehdyksi ihan jees?
1000048870.jpg

Täällä kanssa muksuannoksella thyroxinia ja aukkaria odotellessa.

Tänään kp1 ja sain aukkariin ajan ensi viikolle! En vaan usko, että se toteutuu ennenkuin romut on sisällä, kun tässä on nyt jo useampi kierto odoteltu. 🙈🙈🙈

Mä halusin henkisen vahvistuksen mun pc:n haamuille ja kävin ostaa tän paljon parjatun rfsu:n herkän. 😅 Toivottavasti noi pc:n liuskatkin lähtis vahvistumaan. Kuukautisten pitäs alkaa su-ma, eli vielä tässä on odoteltavaa, et edes sinnekin asti pääsisi.

Liitteet

• 20250605_173719.jpg
    20250605_173719.jpg
    619.6 KB · Katsottu: 146
@iLa hirmu pitkä aika odotella on kyl toi viikko, et ennen kuin tarkastelevat asiaa seuraavan kerran. Mut ymmärtääkseni hematoomakin voi vuotaa aika lailla.

@harsokukka oi onnea! Välillä toivoisi, että ei tosiaankaan ehtisitkö miettiä niin paljon. Noin viikko ovulaation jälkeen alkaa ajatukset jännästi kiertää samoja ajatuksia 😅

@Pilkki24 eihän ne nyt enää uudestaan voi tota mokata 🫣🤞

• Tykkään
Reaktiot: iLa
Takaisin