Raskaaksi 2025

Veikkaan että ovis oli ehkä tänään kivuista päätellen 🙈 en siis tikuttanut 🙈 jos ovis tänään osui tallettelut dpo -3 ja dpo -1 eli ihan ok 🤔 Ja on laskettu että jos tärppää niin laskettu menee maaliskuun alkuun mikä olisi ihan kiva. Helmikuussa on miehen synttärit, miehen äidin synttärit ja miehen veljen tyttären synttärit eli olisi kiva jos ei siihen helmikuun alun samaan ehkä osuisi 😅 Vaikkakin kuten sanottua kohta vuosi yritystä takana niin mikä tahansa syntymäpäivä kyllä kelpaa! Ja jos ei tästä eikä seuraavasta kierrosta tärppää niin sitten saan kyllä aika varmasti heittää heipat haavelle saada esikoinen alle 30v iässä, koska ensi huhtikuussa tulee 30v mittariin.

Mitä varhaisia testejä suosittelette? Ei malta odottaa normitestien herkkyyspäiville. 🙈
Mä ostin Prismasta ja paikallisesta kmarketista niitä herkimpiä, sain niillä luotettavasti viivat esille sekä noista molemmista muksuista kuin myös pari kemiallista/ varhaiseen km päättynyttä.
Vahvoja kesäisiä plussatuulia kaikille nyt samalla toivotan!

Voi @Stiinaliina :sad-face: :Heavy Black Heart: Mulla on kans hyvin samankaltaiset alakuloiset fiilikset ollut. Tänään DPO 10 ja jos / kun tästä kierrosta ei tärppää, niin meilläkin alkaa yk 7.. Ja se olisi mulle viimeinen mahdollisuus raskautua ennen kuin täytän sen paljon puhutun 35v. Nyt on ekaa kertaa oikeesti alkanut hiipimään ajatus, että mitäs jos lasta ei oikeasti koskaan saadakaan, tai että pitää valmistautua että voi todella kestää vielä pitkään.

Kovin on klassisia PMS-oireita: mieli alakuloinen, rinnat arkoina, turvottaa, tekee mieli herkkuja ja vatsaa jomottaa (ehkä ei kuitenkaan ihan perus menkkajomo, vaan jotenkin erilainen? (toiveajattelua varmaan)).

@*Ninni* ja @Stiinaliina isosti tsemppiä ja jaksamista, koittakaa vielä uskoa, että kyllä teidänkin vuoro vielä tulee ❤️ mulla ekalla kerralla mieltä suojasi se etten ollu yhtään perehtynyt raskaaksitulon todennäköisyyksiin tai mahdollisiin riskeihin. Nyt ku ollaan kolmatta kertaa yrittämässä ja oon ihan eri lailla tietoinen näistä asioista ni oisin varmaa jo ihan paniikissa jos menis yhtä kauan ku ekassa eli joku yk 12 tai 13 oli ku lopulta onnistui. Mutta että vuosikin on vielä ihan normaali aika onnistumiseen, vaikka se raskaalta tuntuukin, kun joka kierto joutuu toivomaan parasta ja pettymään jos ei onnistu. Ekan vuoden aikana kuitenkin todella suuri osa pareista eli 80% onnistuu raskautumisessa ja toisen vuoden aikanakin vielä 50% vielä yrittävistä. Se on kuitenkin aika moni. 🧡

Mulla ovulaatio gynekologin mukaan ilmeisesti loppu viikolla tuloillaan. Testaan huomenna ovistestillä. Kävin siis lääkärissä tänään ja määräs verikokeisiin varmuuden vuoksi. Jotain ferritiinii ja d vitamiini tasoja sekä kilpirauhas tasot myös varmuuden vuonsi. Muuten mitään ultra äänessä ei löytynyt kun ultras kohdun ja munasarjat. Kaikki näytti hyvältä ja normaalilta. Niin siis että raskautuminen pitäisi olla mahdollista ja loppuun asti vielä. Vaikea uskoa mutta hyvähän tuo. 😲 Olin jo kauhukuvia mieleen saanut jos löytyy jotain hirmu kauheeta ultrassa joka estää raskauden normaalin kulun.

Ei tosin mitään lääkkeitä määrännyt kun sanoi että kaksi kolmesta keskenmenosta oli biokemiallisia ja niihin ei mikään lääkekkään auta. Yksi eli eka oli keskenmeno juuri ja juuri. Mutta sanoi että mitään esteitä ei näkynyt tai muutenkaan pitäisi olla. Käyn tällä viikolla vielä verikokeissa joihin laittoi lähetteen.

Tulinpahan kertoo että kuopuksesta plussasin haamujen haamun dpo 8 ja dpo 9 oli selkeä haamulainen ja dpo 10 jo selkeä plussa.... Uskaltaisiko huomenna testata vai ei. Pääsen vasta loppu viikosta hakemaan lisää testejä jos ei menkkoja kuulu ja äsken muutes kramppas mahasta mutta se paikallistui enemmän oikealle eli varmaan jotai pieruja vaan 🙂

Omaa napaa:

Tänään dpo 9 ja testasin erittäin haalean mielikuvitushaamu.. Vahvat pms oireet.. Ärsyttää kaikki..

1000018238.jpg

Täällä alkoi kp 1, mutta siis positiivista, että kierto palautu heti kierukan poistosta! Eli nyt vaan seuraavaa kiertoa kohti. 😊

@Yrittäjä83 noi testit on ärsyttäviä, kun aina näkyy jotain, mutta toivotaan et huomenna tai ylihuomenna olis selkeempi! 😊

Hei! Kysymys kuumeilijoille. Eli tein pregcheck liuskan, kun on ollut niin huono olo pari päivää. 5min sisään ei näkynyt mitään joten heitin testin tyhjään roskikseen. Halusin niinkuin useimmat piinailijat mennä katsomaan testin uudestaan noin 10 minuutin päästä ja siinä oli tosi haalea, mutta punertava viiva. Vaikea saada kuvaan. Mieskin sen näki.

Kysymys kuuluu… tekeekö pregcheck liuskan nykyään tätä? Oon ennenkin penkonut roskista eikä ole koskaan tullut minkäänlaista haamua edes hyvällä mielikuvituksella…

Haenko apteekista herkemmän testin?

Dpo 8–10 menossa arvio vain kun ovis ei ole varma paitsi tuntemusten mukaan…

IMG_5765.jpeg

Ja siis tää on nyt hyvää oppia mulle jos ei tarkoita mitään, että roskista ei kannata penkoa. 😂

Hei! Kysymys kuumeilijoille. Eli tein pregcheck liuskan, kun on ollut niin huono olo pari päivää. 5min sisään ei näkynyt mitään joten heitin testin tyhjään roskikseen. Halusin niinkuin useimmat piinailijat mennä katsomaan testin uudestaan noin 10 minuutin päästä ja siinä oli tosi haalea, mutta punertava viiva. Vaikea saada kuvaan. Mieskin sen näki.

Kysymys kuuluu… tekeekö pregcheck liuskan nykyään tätä? Oon ennenkin penkonut roskista eikä ole koskaan tullut minkäänlaista haamua edes hyvällä mielikuvituksella…

Haenko apteekista herkemmän testin?

Dpo 8–10 menossa arvio vain kun ovis ei ole varma paitsi tuntemusten mukaan…

View attachment 144715
Mun silmät näkee tossa selkeen punertavan haamun. 😱 Mutta en osaa vastata kysymykseen, mulle noi liuskat on antanu joko selkeen negan tai sit raskaana tommosen samanlaisen haamulaisen. Muistaakseni mun dpo9 haamu esikoisesta oli just tommonen.

miekin nään tossa kyllä ihan selvän punertavan viivan. mulle nää ei oo kyl ikinä antanu väärää tulosta, mutta kuulemma ne tuppaa niitäkin antamaan. ei kai se auta ku odotella vaiks huomiseen ja kokeilla uusiks. varmasti huomenna jo selkeempi :)

Mulla kyllä pregcheckillä tullut kerran ainakin todella selkeä viiva mutta kuukautiset alkoi silloin ja sekin oli outoa kun muilla testeillä ei mitään näkynyt. Mutta kyllä tuossa jotain näkyy toivottavasti oikea plussa tosin! 🤞

Tänään tein ovistestin ja tuli toinen viiva selvästi mutta kuten gyne sanoi ovulaatio luultavemmin loppuviikolla. Kun kuitenkin toinen viiva vielä selkeästi haaleampi kuin kontrolliviiva.

Takaisin