Mulla on kyllä ollut nyt niin kummallisii oloja jonku aikaa
jotenki intuitio sanoo et olisin raskaana, mut se on myös ennenki pettäny… en oo nyt tehny testiä, kun ei kotona oo yhtäkään, mut samalla jännittää tehdä testi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mie samaistun sun fiilikseen täysin! Mulla on ollu useamman päivän tunne että oon raskaana. Sunnuntaille sovellus ennustaa menkkoja alkavaksi. Mutta jännittää tehdä testiä. Ehkä vaan odottelen tuleeko kuukautiset vai eiMulla on kyllä ollut nyt niin kummallisii oloja jonku aikaajotenki intuitio sanoo et olisin raskaana, mut se on myös ennenki pettäny… en oo nyt tehny testiä, kun ei kotona oo yhtäkään, mut samalla jännittää tehdä testi
Minä en luota omaan intuitiooni yhtään. Edellisessä kierrossa olin jotenkin tosi varma tärpistä, ja kävin jo selailemassa tammi- ja helmikuisten keskusteluja, mutta sieltä se uusi kierto vaan tuli. Aiemmissa raskauksissa ei ollut intuitiota eikä mitään oireita, joten varmaan seuraavan kerran kun oon varma ettei tärpännyt, voisi olla jotain mahiksia…Mie samaistun sun fiilikseen täysin! Mulla on ollu useamman päivän tunne että oon raskaana. Sunnuntaille sovellus ennustaa menkkoja alkavaksi. Mutta jännittää tehdä testiä. Ehkä vaan odottelen tuleeko kuukautiset vai ei![]()
Oli jotenkin suht vahva tunne ettei tärppiä, mutta vatuttaa silti.Toi on kyllä sanonko mistä.Nokun pääsisi joskus sinne varsinaisiin hoitoihin asti!Vieläkin odotellaan sitä aukkaria.
![]()
Just sieltä...Toi on kyllä sanonko mistä.
Ääh niin samat fiilikset täällä. Mulla piti olla aukkari kierron alussa mut sit tulikin soitto kaks tuntia ennen aikaa, että lääkäri kipee, sori ei onnaa, ens kierrossa sit byeeeNokun pääsisi joskus sinne varsinaisiin hoitoihin asti!Vieläkin odotellaan sitä aukkaria.
![]()
Mennään siis aika pitkälti samoissa! Menkat pitäisi alkaa ensi viikolla. Toivottavasti päästäisi pian! Täällä mennyt siis jo kaksi kiertoa hukkaan sitä aukkaria odotellessa.Ääh niin samat fiilikset täällä. Mulla piti olla aukkari kierron alussa mut sit tulikin soitto kaks tuntia ennen aikaa, että lääkäri kipee, sori ei onnaa, ens kierrossa sit byeeevoin kertoa että vitutti. Ens viikolla alkaa uus kierto (jos alkaa!) ja hitto jos sillon tulee taas joku mutka matkaan niin argh! Nimittäin menevät nuo vastaanotot täälläpäin ainakin 6 viikon kesätauolle kesäkuun loppupuolella.
Ei muuta ku tsemppiä ja reilusti onnea meille kaikille tutkimuksia ja hoitoja odottaville![]()
Kyllä ne voi, itsellä aina oviskivut kestää sen 1-2 päivää. Yleensä mulla kivut alkaa hetki ennen ovista ja jatkuu päivän sen jälkeenVoiko oviskivut kestää näin kauan, tai milloinkohan se ovis nyt sitten on ollut? Eilen tuntui hieman tärähtelyt vasemmalle puolelle esim. kävellessä, mutta tänään iltaa kohti tuo tärähtelykipu on voimistunut ja nyt on alaselkäkin kipeä, eli olisikohan ovis vasta nyt? Muistelen esikoisen tärpistä, että ovistesti näytti hymynaamaa aamulla, ja illalla alkoi nuo tärähtelykivut. En muista että päivää ennen olisi ollut mitään.
Samaistun tähän, todella yllätyin miten raskaasti otin sen, kun menkat alkoi.Itellä alko eilen menkat. Ilmaani sinä hetkenä->, sitten
. Harmittavaa, mut seuraavaa ovulaatiota odotellessa
Yllätti kyl ihan se harmituksen määrä. Paljon kyllä nostattaa tunteita pintaan tää yrittäminen (ja ollaan vasta ihan hetki edes tosissaan yritetty!).
Tsemppiä kaikille teidän omille poluille raskautumisen suhteen! <3