Raskaaksi 2025

Mulla on kyllä ollut nyt niin kummallisii oloja jonku aikaa🤔jotenki intuitio sanoo et olisin raskaana, mut se on myös ennenki pettäny… en oo nyt tehny testiä, kun ei kotona oo yhtäkään, mut samalla jännittää tehdä testi

Mulla on kyllä ollut nyt niin kummallisii oloja jonku aikaa🤔jotenki intuitio sanoo et olisin raskaana, mut se on myös ennenki pettäny… en oo nyt tehny testiä, kun ei kotona oo yhtäkään, mut samalla jännittää tehdä testi
Mie samaistun sun fiilikseen täysin! Mulla on ollu useamman päivän tunne että oon raskaana. Sunnuntaille sovellus ennustaa menkkoja alkavaksi. Mutta jännittää tehdä testiä. Ehkä vaan odottelen tuleeko kuukautiset vai ei 🫣

Mie samaistun sun fiilikseen täysin! Mulla on ollu useamman päivän tunne että oon raskaana. Sunnuntaille sovellus ennustaa menkkoja alkavaksi. Mutta jännittää tehdä testiä. Ehkä vaan odottelen tuleeko kuukautiset vai ei 🫣
Minä en luota omaan intuitiooni yhtään. Edellisessä kierrossa olin jotenkin tosi varma tärpistä, ja kävin jo selailemassa tammi- ja helmikuisten keskusteluja, mutta sieltä se uusi kierto vaan tuli. Aiemmissa raskauksissa ei ollut intuitiota eikä mitään oireita, joten varmaan seuraavan kerran kun oon varma ettei tärpännyt, voisi olla jotain mahiksia…

Mulla on taas että taidan luottaa omaan intuitioon nyt enemmän kun kaksi kertaa saanut positiivisen testin ja yksi kerta nega. Joka kerta kyllä uskoin olevani raskaana ja kaksi meni oikein. 😆 Tosin syy miksi luotan intuitioon myös on se että tiesin että menee edellinen kesken ennen kuin vuoto edes alkoi. 😭 Joten hyvä intuitio mulla taitaa olla.

Mutta näin viime yönä raskaustesteistä unta. Huvittava ja surullinen uni. Huvittava sen takia että olin unessa kerralla tehnyt pari tusinaa testejä. 😂 Ja surullinen siksi kun kaikki negoja...

Päätin sen että ens viikolla alan testailee taas milloin ovulaatio alka. Ja katsotaan sitten miten tämä raskaaksi tuleminen onnistuu ja raskaana pysyminen enemmän.

@Puar
Mun täytyy tunnustaa että luen joka kuukausi sen kuukauden keskusteluita. 😭🙈

@Pilkki24
Vähintään kerran onkin hyvä testata, kun monet lapsettomuushoidoissa käytetyt lääkkeet voivat olla haitaksi sikiölle.

Testailin sitten kuitenkin aamulla herkällä testillä tänään dpo 9 ja selkee nega. Menkkoja ja uutta kiertoa odotellessa.:Victory Hand:Oli jotenkin suht vahva tunne ettei tärppiä, mutta vatuttaa silti.

Nokun pääsisi joskus sinne varsinaisiin hoitoihin asti! 🙈 Vieläkin odotellaan sitä aukkaria. 🙃
Ääh niin samat fiilikset täällä. Mulla piti olla aukkari kierron alussa mut sit tulikin soitto kaks tuntia ennen aikaa, että lääkäri kipee, sori ei onnaa, ens kierrossa sit byeee 😑 voin kertoa että vitutti. Ens viikolla alkaa uus kierto (jos alkaa!) ja hitto jos sillon tulee taas joku mutka matkaan niin argh! Nimittäin menevät nuo vastaanotot täälläpäin ainakin 6 viikon kesätauolle kesäkuun loppupuolella.

Ei muuta ku tsemppiä ja reilusti onnea meille kaikille tutkimuksia ja hoitoja odottaville 🥹

Ääh niin samat fiilikset täällä. Mulla piti olla aukkari kierron alussa mut sit tulikin soitto kaks tuntia ennen aikaa, että lääkäri kipee, sori ei onnaa, ens kierrossa sit byeee 😑 voin kertoa että vitutti. Ens viikolla alkaa uus kierto (jos alkaa!) ja hitto jos sillon tulee taas joku mutka matkaan niin argh! Nimittäin menevät nuo vastaanotot täälläpäin ainakin 6 viikon kesätauolle kesäkuun loppupuolella.

Ei muuta ku tsemppiä ja reilusti onnea meille kaikille tutkimuksia ja hoitoja odottaville 🥹
Mennään siis aika pitkälti samoissa! Menkat pitäisi alkaa ensi viikolla. Toivottavasti päästäisi pian! Täällä mennyt siis jo kaksi kiertoa hukkaan sitä aukkaria odotellessa. 😬

Voiko oviskivut kestää näin kauan, tai milloinkohan se ovis nyt sitten on ollut? Eilen tuntui hieman tärähtelyt vasemmalle puolelle esim. kävellessä, mutta tänään iltaa kohti tuo tärähtelykipu on voimistunut ja nyt on alaselkäkin kipeä, eli olisikohan ovis vasta nyt? Muistelen esikoisen tärpistä, että ovistesti näytti hymynaamaa aamulla, ja illalla alkoi nuo tärähtelykivut. En muista että päivää ennen olisi ollut mitään.

Voiko oviskivut kestää näin kauan, tai milloinkohan se ovis nyt sitten on ollut? Eilen tuntui hieman tärähtelyt vasemmalle puolelle esim. kävellessä, mutta tänään iltaa kohti tuo tärähtelykipu on voimistunut ja nyt on alaselkäkin kipeä, eli olisikohan ovis vasta nyt? Muistelen esikoisen tärpistä, että ovistesti näytti hymynaamaa aamulla, ja illalla alkoi nuo tärähtelykivut. En muista että päivää ennen olisi ollut mitään.
Kyllä ne voi, itsellä aina oviskivut kestää sen 1-2 päivää. Yleensä mulla kivut alkaa hetki ennen ovista ja jatkuu päivän sen jälkeen 🙂

Viikko alkion siirrosta ja eilen alkoi pyyhintä vuoto.. välillä miettii koska olisi meidän aika..

Ei tässä muuten mutta tuntuu että ympärillä kuuluu nyt todella paljon onnellisia uutisia. Iloisia ollaan muiden puolesta mut ei jaksaisi odottaa enää omaa vuoroaan..

Tänään dpo14 ja varma olo että huomenna alkaa vuoto. Seuraava kierto menee ohi kokonaan miehen työmatkan vuoksi, mutta se on hyvä tässä vaiheessa, saa pienen tauon tähän nyt. En jaksa tällä hetkellä yhtään tätä yritystä. Palailen taas kun siltä tuntuu.

Ihanaa kesää kaikille! 🌸☀️

@*mima*
Ihanaa kesää sinnekin ❤️

Meilläkin peruuntuu ensi kierto, koska ollaan minun ovulaation aikoihin telttailemassa ja siellä todennäköisesti on paljon muitakin ihmisiä eikä kumpaakaan kiinnosta antaa muille seksikuunnelmaa 🤣

Täällä neljä päivää IUI:sta ja valkovuotoa tulee runsaasti. En tiedä kannattaako edes olla toiveikas. Meillä on todennäköisesti suuntana IVF tai ICSI.

Meillä myös saattaa olla että ens kierrolla ei yritetä. Yritän asennoitua siihen että jos gynekologi sanoo maanantaina että on parempi pitää taukoa. Jos ei sano voi olla kyllä että sittenkin jatketaan yrittämistä. Saa nähdä. Vähän maanantai kyllä jännittää. 🤔

Laskeskelin eilen jo senkin että jos tärppää tästä kierrosta ja pysyisi matkassa niin laskettu aika olisi 2 maaliskuuta. Joka on todella lähellä miehen synttäreitä. 🤭

Itellä alko eilen menkat. Ilmaani sinä hetkenä-> 😐, sitten 😢. Harmittavaa, mut seuraavaa ovulaatiota odotellessa😄 Yllätti kyl ihan se harmituksen määrä. Paljon kyllä nostattaa tunteita pintaan tää yrittäminen (ja ollaan vasta ihan hetki edes tosissaan yritetty!).

Tsemppiä kaikille teidän omille poluille raskautumisen suhteen! <3

Itellä alko eilen menkat. Ilmaani sinä hetkenä-> 😐, sitten 😢. Harmittavaa, mut seuraavaa ovulaatiota odotellessa😄 Yllätti kyl ihan se harmituksen määrä. Paljon kyllä nostattaa tunteita pintaan tää yrittäminen (ja ollaan vasta ihan hetki edes tosissaan yritetty!).

Tsemppiä kaikille teidän omille poluille raskautumisen suhteen! <3
Samaistun tähän, todella yllätyin miten raskaasti otin sen, kun menkat alkoi.
Turhauttavaa kun pitää vaan odotella seuraavaa ovulaatiota eikä voi tehdä mitään asia edistämiseksi. Vaikka ei se raskaana oleminenkaan ole muuta kuin odottamista ja jännitystä.
Tsempit meille❤️

Takaisin