Raskaaksi 2025

Ja negahan se tietenkin oli. Pieni kirpaisu vaikka tiedän että nyt ei oikein kuulukkaan mitään näkyä. Nyt dpo 6/7. 🙈

Mulla kaapissa 2 perus pregcheckiä, ja laitoin lisätilauksen just verkkokauppaan. Mennään nyt sitten tää kierto näin että annan luvan itselleni testailla. 🤣 Kotitestillä oli viikkonäytölliset (2kpl 20e) tarjouksessa ja lisäksi muutaman liuskatestin laitoin tilaukseen.
Mä aattelen että sulla on vielä niin aikaiset päivät että ei vielä syytä huoleen! Aattelitko huomenna taas testata, vai odotella muutaman päivän ennen seuraavaa testiä?

Tänään aloitin ovulaation testaamisen, ja Clearbluen dual hormoneen pärähti suorilta pysyvä hymynaama. :Grimacing Face: Kp 11 eli vähän ajoissa ollaan. Epäilen kyllä, että ovulaatio voisi olla vasta tiistaina ja tänään olisi dpo -2. Pitää kuulostella, milloin tuntuu tuntemuksia. Folli oli torstaina kuitenkin vasta 10 mm, eli sen puolesta tiistai täsmäisi kyllä paremmin. Liuskatestejä taidan huvikseen tehdä vielä muutaman päivän. Voi kun ois semmonen oma kotiultra, että vois aina kattella follitilannetta. :Face With Tears Of Joy:

Jatkoin ovulaation tikuttamista niin oliskohan tässä nyt plussa 🤔
1000017686.jpg

Mä aattelen että sulla on vielä niin aikaiset päivät että ei vielä syytä huoleen! Aattelitko huomenna taas testata, vai odotella muutaman päivän ennen seuraavaa testiä?
Mä luulen että meen aamulla fiiliksen mukaan. Nyt mulla ei oo herkkiä testejä enää niin sikäli ehkä parempi olisi ainakin huominen skipata. Mutta fiiliksen mukaan, ja fiilishän mulla vaihtelee todella tiuhaan. 🙈

Tänään aloitin ovulaation testaamisen, ja Clearbluen dual hormoneen pärähti suorilta pysyvä hymynaama. :Grimacing Face: Kp 11 eli vähän ajoissa ollaan. Epäilen kyllä, että ovulaatio voisi olla vasta tiistaina ja tänään olisi dpo -2. Pitää kuulostella, milloin tuntuu tuntemuksia. Folli oli torstaina kuitenkin vasta 10 mm, eli sen puolesta tiistai täsmäisi kyllä paremmin. Liuskatestejä taidan huvikseen tehdä vielä muutaman päivän. Voi kun ois semmonen oma kotiultra, että vois aina kattella follitilannetta. :Face With Tears Of Joy:
No sepä! Sitä on aina niin harhoissa, että jokohan se ovis on mennyt, tai että onko se varmasti nyt käsillä, vaikka testit näyttää mitä :Grinning Face With Smiling Eyes:

Kuinka pitkä luteaalivaihe teillä on? Ja lasketaanko se niin että päivät ovulaatio päivän ja kuukautisten alkamisen välissä? Eli ovulaatio päivää ei lasketa mukaan eikä kuukautisten alkamispäivää.

Alkoi uusi yrityskierros täällä, vuoto alkoi tänään muutama päivä positiivisen testin jälkeen. Ei kauan kestänyt tuo raskaus. Päätettiin jatkaa yrittämistä vaikka itse olin vähän kahden vaiheilla. Mies tuli töistä kotiin kesken päivän tuekseni ja juteltiin. Nyt vain sitten odottelemaan milloin vuoto loppuu ja ovulaatiota testailemaan sitten taas. Huoh.. 😭💔

@aamusade voi ei, onpa ikäviä uutisia. 😔 Kaikki sympatiat täältä. ❤️ Mitä testit sanoi, alkoiko haalistua? Surulle saa antaa aikaa, onneksi kuulostaa mies olevan hyvin tukena sulla siellä. Tsemppiä!

Joo testi näytti eilen kun tein samanlaiselta kuin tiistaina tehty. Niin siitä aloin epäillä että vuoto alkaa. Ja alkoihan se tänä aamuna..

Suuret pahoittelut @aamusade, jaksamista tuleviin päiviin ❤️

Kuinka pitkä luteaalivaihe teillä on? Ja lasketaanko se niin että päivät ovulaatio päivän ja kuukautisten alkamisen välissä? Eli ovulaatio päivää ei lasketa mukaan eikä kuukautisten alkamispäivää.
Mulla luteaalivaiheen pituus on ollut aika tarkkaan 13 päivää 🙂 Ja juuri noin lasketaan, eli ovulaation jälkeisestä päivästä (eli dpo 1 = day past ovulation) menkkoja edeltävään päivään. Menkat kun alkaa kunnolla niin se on kp 1.

@aamusade iso virtuaalihalaus täältä ja tsemppiä! Nyt rauhassa muutama päivä josko sitten uuteen yritykssen🧡
Tämä on kyllä joskus turhan raskasta tämä yrittäminen

Alkoi uusi yrityskierros täällä, vuoto alkoi tänään muutama päivä positiivisen testin jälkeen. Ei kauan kestänyt tuo raskaus. Päätettiin jatkaa yrittämistä vaikka itse olin vähän kahden vaiheilla. Mies tuli töistä kotiin kesken päivän tuekseni ja juteltiin. Nyt vain sitten odottelemaan milloin vuoto loppuu ja ovulaatiota testailemaan sitten taas. Huoh.. 😭💔
Eikä?! 🥺 Ihan kamalaa, että noin kävi! Voimia hirveesti sinne suruun! 🥺💔 Onneksi mies on tukenasi! 💕

Voi ei 💔 ja voimia suruun!

Kiitos kaikille sympatioista. 💔 Outoa kun vuoto vain kyllä jatkuu mutta vielä veri hyytymiä ei ole tullut. Vaikka epäilen että alkoi vuoto jo aamuyöllä. Ainakin sen verran herättyäni kahdeksalta oli verta tullut että ei ollut ihan silloin alkanut. Viimeksi tämän ajan sisällä hyytymiä tuli jo. Tekisi melkein mieli toivoa että ei olisi kesken mennyt mutta en halua turhaan toivoa. Joten kaipa odottelen että vuoto kunnolla alkaa. 😢

Takaisin