Raskaaksi 2025

Sorruin äitiysvaatteita taas selaamaan. No nyt sain kun nettiä puhelimella selasin niin mainoksen niistä. Tietokoneella ollessani sitä ongelmaa ei ole kun käytän adblockeria. Pitäisi varmaan asentaa tähän puhelimeenkin se samainen niin en noita mainoksia saisi. 😅 Mutta joo piinaavaa tämä odottaminen, että milloin järkevää testata uudestaan luulen että perjantaina aikaisintaan, en oikein mitään saa aikaiseksikaan tässä päiväs aikaan.

Onko mitään herkkiä testejä jotka ei anna turhia viivanpaikkoja joita saisi apteekista tai kaupoista niin ettei tarvitsisi netistä tilata? Olen ostanut jotain apteekin omia mutta voisin vannoa että viivanpaikka tuli siihen kuivumisen jälkeen.

Jännityksellä lueskelen teidän piinailijoiden tuntemuksista ja testituloksista. Toivottavasti haamut vahvistuvat.

Mulla kuopuksen raskaudessa oireet ennen plussaa olivat juurikin tuollaiset flunssamaiset. Muistan vielä kun olin varma ettei nyt ainakaan tärpännyt ja ajattelin että flunssa varmaan tuloillaan ja pam. Selkeä plussa. Mut joo vaikea noista on välillä ottaa selvää, kun on samankaltaisuutta pms-oireisiin.🙈

Täällä vasta kp7 menossa ja mietin että mikä kp kannattais lähtee testailee ovista, kun kierrosta ei tarkkaa tietoa vielä. Ennen kierukan laittoa vuosia sitten kierto oli noin 29 päivää.

Onko suosituksia hyväksi havaituista ja selkeistä ovistesteistä?🤔
Mulla on vähän flunssaa pukkaamassa päälle eli pitääpä toivoa parasta! 🤞 Tosin työkavereilla (jotka kaikki miehiä) on kans ollut vähän flunssan oireita, elleivät hekin ole raskaana niin voi toki olla myös ihan vaan flunssaa 🤣

Mulla on toi ClearBlue monitor mutta se on hiton kallis ja testitkin hiton kalliita niin en ehkä sitä voi suositella 😅 Mutta se pyytää testaamaan KP9 alkaen niin se on varmaan ihan hyvä päivä aloittaa! 😊

Käytin nyt tässä kierrossa lisäksi Sofi-merkkisiä testejä kaverina (kun viime kierrossa CB ei enää antanut testata kun hormonit laski välissä kunnes keho yritti ovulointia uudestaan niin aattelin että parempi testata toisellakin varman päälle), ne oli muuten ihan jees (ja halpoja) mutta se viiva on kyllä tosi haalea oviksen ulkopuolella ja ovisplussa jää sekin vähän kontrolliviivaa vaaleammaksi. Mutta molemmat testit oli samaa mieltä ja muutkin oireet kuten aamulämmön pomppu muutaman päivän päästä sen plussan kyllä vahvisti! Eli niillä Sofinkin kyllä pärjää kunhan tietää että ovat haaleampia 🤔

Muokattu viimeksi:
Viimeinen kierto ennen lääkäriä… miehen kanssa yhteinen ensilääkäri 30pv ja ovista ennustetaan sunnuntaille. Jotenkin en usko enää mahdollisuuksiin, odotan että mitä lääkäri sanoo, labrat oli ok, mutta en tiedä mikä sai luovuttamaan

Siis mulla on tosiaan tänään dpo 8. Ja oon selannut tiktokkia ja siellä on tosi paljon tullut vastaan, että ihmiset tekee raskaustestejä jo näin aikaisessa vaiheessa. No minä tein ja sieltähän tuli viivat😭 mietin vaan, että voiko tämä olla vielä mun keskenmenosta, eli että en olisikaan oikeasti raskaana🥺 mulla alkoi keskenmenon verenvuoto about 23.3.25.

Liitteet

• IMG_5303.jpeg
    IMG_5303.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 200
Siis mulla on tosiaan tänään dpo 8. Ja oon selannut tiktokkia ja siellä on tosi paljon tullut vastaan, että ihmiset tekee raskaustestejä jo näin aikaisessa vaiheessa. No minä tein ja sieltähän tuli viivat😭 mietin vaan, että voiko tämä olla vielä mun keskenmenosta, eli että en olisikaan oikeasti raskaana🥺 mulla alkoi keskenmenon verenvuoto about 23.3.25.
Teitkö missään vaiheessa siis negatiivistä testiä esim vuodon loppumisen jälkeen?🤔
Aika pitkän ajan jälkeen näkyisi, jos johtuisi muka keskenmenosta eli sanoisin, että kyllä nyt on uusi tärppi käynyt! 🤗 Ja hcg nousu on niin yksilöllistä, että hyvinkin voi dpo 8 näkyä jo noin hyvin. Onko tuo muuten herkempi testi? 😊

Tuntunut nyt illalla ihan että nyt ne kuukautiset alkaa vaikka sitä kyllä epäilen että kp22 alkaisi jo. Mutta jotenkin sellaisia tunteita kehossa että vähän siltä tuntuu.

Teitkö missään vaiheessa siis negatiivistä testiä esim vuodon loppumisen jälkeen?🤔
Aika pitkän ajan jälkeen näkyisi, jos johtuisi muka keskenmenosta eli sanoisin, että kyllä nyt on uusi tärppi käynyt! 🤗 Ja hcg nousu on niin yksilöllistä, että hyvinkin voi dpo 8 näkyä jo noin hyvin. Onko tuo muuten herkempi testi? 😊
En tehnyt ikinä uutta testiä kun vuoto loppui😬
Ja ei ollut herkempi testi, oli ihan normalista ostettu halpistesti😁

En tehnyt ikinä uutta testiä kun vuoto loppui😬
Ja ei ollut herkempi testi, oli ihan normalista ostettu halpistesti😁
Okei. No sanoisin silti, että hyvin epätodennäköistä, että enää olisi km johtuvaa, kun siitä on niin pitkä aika ja muistelisin, että aikaisilla viikoilla meni kesken? 🤔🥺

Mutta todella hieno viiva jo noin aikaisella dpo:lla! 🥳😂
Oikein paljon onnea sinne ja toivottavasti kaikki sujuu hyvin! 💕

Okei. No sanoisin silti, että hyvin epätodennäköistä, että enää olisi km johtuvaa, kun siitä on niin pitkä aika ja muistelisin, että aikaisilla viikoilla meni kesken? 🤔🥺

Mutta todella hieno viiva jo noin aikaisella dpo:lla! 🥳😂
Oikein paljon onnea sinne ja toivottavasti kaikki sujuu hyvin! 💕
Joo se meni ilmeisesti heti kesken!🥺
Ja oon niin hämilläni et näin aikaisin ja näin vahvasti! Teen varmaan viikonloppuna vielä digitestin🙈

Ja niin paljon onnea ja tarrasukkia sinnekin, ihana uutinen sinullakin😍🩷

Joo se meni ilmeisesti heti kesken!🥺
Ja oon niin hämilläni et näin aikaisin ja näin vahvasti! Teen varmaan viikonloppuna vielä digitestin🙈

Ja niin paljon onnea ja tarrasukkia sinnekin, ihana uutinen sinullakin😍🩷
Kiitos 🥹💕

Itellä kävi sama alkuvuonna, että ei ehtiny raskaus oikeestaan ees alkaa, ku meni kesken. 🥺

Mutta onneks nyt saatiin plussat ja toivottavasti maaliin saakka mennään!😍

Tuntunut nyt illalla ihan että nyt ne kuukautiset alkaa vaikka sitä kyllä epäilen että kp22 alkaisi jo. Mutta jotenkin sellaisia tunteita kehossa että vähän siltä tuntuu.
Mullaki on ollu 3 päivää nyt ihan järkyttävät "menkkakivut" ja pelotti käyä vessassa, jos tuleekin verta paperiin, mutta ilmeisesti tuo onkin vaan raskauteen liittyvää 🫣😅 Toivottavasti ei sullakaan ala menkat!🥹💕

Dpo8 ja maltoin vielä mieleni enkä testannut 😅 Menkkajomoja havaittu ja pelottaa aivan hirveästi, että ne menkat sieltä alkaa 😥 Ja kun viime heinäkuun yrityksen aloituksen jälkeen ei oo tosiaan yhtään positiivista raskaustestiä tullut niin joka kuukausi vaan tuntuu, että epätoivo kasvaa 🙈 Toivotaan kuitenkin edelleen, että tämä olisi se meidän kierto. Ja toivoahan on niin kauan, kunnes ne menkat alkaa 🙈😊

Vinkki! Apteekin Ultra -raskaustestejä (herkkiä) tarjouksessa nettiapteekissa 1,80€/kpl, ovh. 5,15€/kpl

Voisin esittäytyä samalla minäkin eli tässä nyt 40-vuotiaana haaveillaan kolmannesta, mutta vasta loppukesästä annetaan vauvalle mahdollisuus tulla. Kaksi edellistä vielä pieniä (1 ja 3v) ja ne raskaudet alkaneet suht helposti, tjottaillen 10kk ja 4kk kohdilla. Vasta nyt viime talvena ekaa kertaa tein mielenkiinnosta ovulaatiotestejä kun menkat alkoi viime synnytyksen jälkeen, en ollut edes kokeillut niitä edellisissä. Nyt jotenkin erilainen suhtautuminen siis tähän seuraavaan yritykseen eli ekaa kertaa myös vauvapalstoja luen ja ehkä liityn listoillekin sit kun aloitetaan. Kiva kokeilla tämäkin tapa että pääsee laskemaan päiviä ja jännäilemään vertaistuen parissa 💕

Muokattu viimeksi:
Dpo8 ja maltoin vielä mieleni enkä testannut 😅 Menkkajomoja havaittu ja pelottaa aivan hirveästi, että ne menkat sieltä alkaa 😥 Ja kun viime heinäkuun yrityksen aloituksen jälkeen ei oo tosiaan yhtään positiivista raskaustestiä tullut niin joka kuukausi vaan tuntuu, että epätoivo kasvaa 🙈 Toivotaan kuitenkin edelleen, että tämä olisi se meidän kierto. Ja toivoahan on niin kauan, kunnes ne menkat alkaa 🙈😊
Täällä sama homma! Tulee kohta vuosi yritystä täyteen ja nyt alkoikin taas menkat 😑

No niin Laitetaas tännekin aamun tokan pissan testi dpo10. Teennkyllä uuden jo tänään koska en kyl pysty odottelee huomiseen. Pakko nähdä tuleeko siihen jotain. Nyt vaan pitää odottaa 😇

Liitteet

• IMG_3521.jpeg
    IMG_3521.jpeg
    2.1 MB · Katsottu: 159
  • IMG_3522.jpeg
    IMG_3522.jpeg
    253 KB · Katsottu: 160
  • IMG_3520.jpeg
    IMG_3520.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 160
Ostin juuri noita aikasemmin mainittuja testejä apteekista 7 kpl kun oli niin halpoi. 😆

Mutta dpo9 ja rinnat tuntuu kipeytyvän entisestään. Ja tein taas saman testin kuin eilen. Ei tässä mitään näy. 😭 Vaikka kuinka pyörittelen. Ehkä joku viivanpaikka korkeintaan... No ehkä pari kolme päivää vielä testaan ja sit alan kuukautisia oikeasti odottelemaan. 🤔 Ellei ne sitten ala jo aikaisemmin.

Liitteet

• 20250515_115216.jpg
    20250515_115216.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 110
Ostin juuri noita aikasemmin mainittuja testejä apteekista 7 kpl kun oli niin halpoi. 😆

Mutta dpo9 ja rinnat tuntuu kipeytyvän entisestään. Ja tein taas saman testin kuin eilen. Ei tässä mitään näy. 😭 Vaikka kuinka pyörittelen. Ehkä joku viivanpaikka korkeintaan... No ehkä pari kolme päivää vielä testaan ja sit alan kuukautisia oikeasti odottelemaan. 🤔 Ellei ne sitten ala jo aikaisemmin.
Vielä on toivoa🫶

Takaisin