Ei mitään tietoa! On niin epäsäännölliset kierrot muutenkin. Nyt oli eka kerta kun sain edes ovulaation kiinni.Kuinka pitkä sun luteaaliajat yleensä ovat? Mulla ei ole omistani tarkkaa tietoa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei mitään tietoa! On niin epäsäännölliset kierrot muutenkin. Nyt oli eka kerta kun sain edes ovulaation kiinni.Kuinka pitkä sun luteaaliajat yleensä ovat? Mulla ei ole omistani tarkkaa tietoa![]()
Mulla ihan sama, rinnat aamusta asti kipeät olleet.Mulla on niin kipeet tissit kyllä, että jos vähän ees hypähän niin sattuuToki viime kierrossa oli kans kipeet, mutta aina voi toivoa ton olevan oire tärpistä.
Ja sit sellasta nippailua alamahalla etenki vasemmalla missä tuntu myös ovis kivut. Oispa jo ens viikko ja pääsis testailee, ku tuntuu, että tuun hulluks ja aika vaan laahaa
![]()
Toivottavasti ei oo kummallakaan kuviteltuja oireitaMulla ihan sama, rinnat aamusta asti kipeät olleet.Niiiin toivoisin että olisi merkki jostain eikä vain kuvittelua. Mutta vielä ainakin 4-5 päivää et olisi edes dpo8 niin pitää odotella mun. Ja alavatsassa kans tuntuu jotain mulla myös. Toivottavasti ei sekään ole kuvittelua.
![]()
Laitoin kupin jo varulta, kun pitkä työvuoro tänään. Kipuja on ollut pitkin päivää. Eiköhän ne tässä vuorokauden sisään ala. En ole ehtinyt käydä tutkailemassa vielä tilannetta.@Tipsi89 @aamusade @Maijjja @Sinertävää teillä kaikillahan kuulostaa tosi lupaavalta!
@Pilkki24 mikä tilanne/olo? Loistaako menkat vielä poissaoloaan?
Jahka alkaa menkat niin piettää sairaalaan ilmotella. Toivottavasti nyt tässä kierrossa onnistuisi! Jotenkin haluaisi selvyyden, että onko yrittäminen luomuna ihan turhaa.@Pilkki24 toivottavasti kivut on siedettävät jos pitkä työvuorokin tänään. Tsemmpiä sinne! Muistanko oikein et oliks sulla tulossa sit se aukkari piakkoin?