Pahoittelut pitkästä tarinasta, nyt tarvii vuodattaa kun tullut itkettyä

negatiivisen testin jälkeen ikuisuuden odottelin uutta kiertoa ja kunnse vihdoin alko niin toiveet nousi. Ohjeiden mukaan jälleen otin letrot sekä gonal-f pistokset. Pyysin aikaista ultraa, mutta polilta sanottiin että koska viime inssikierrossa ovulaatio tuli näillä lääkkeillä kp 12 niin riittää et ultrataan nyt vasta kp11 ja että luultavasti ovulaatio on myöhempään. Noh miehen työreissun vuoksi alotettiin tallettelut kp10 ja olin tehny ovulaatiotestejä kp8 alkaen ja kaikissa todellla haalee viiva. Menin sitten kp11 ultraan ja siellä todella kylmä ja tympeä lääkäri tutki mut ehkä minuutissa ja sano että oon liian myöhässä että keltarauhanen jo tullut. Mietti alkuun onko kyse keltarauhasesta vai kystasta mutta pääty että ei oo kysta kun ei oo ennenkään ollut…
Aloin itkemään että taas uusi kierto millon ei varmasti tule lasta ja lääkäri vaan tokaisi että ”ei oo itkun paikka, et kuule oo ensimmäinen joka täällä itkee”. Ohjas alottaan varuiks kuitenkin taas cyclogestin ja muutti lääkitystä sitten seuraavaan kiertoon.
Niin kova harmitus ja itkettänyt vaan pari päivää. En alottanu nyt ollenkaan niin cycloja ettei kierto taas venyis ja kun et talletteluitakaan oo. Teen ovulaatiotestejä siinä toivossa että lääköri oiskin ollu väärässä mutta kyllä harmittaa. Se ois sit elokuussa varmaan ivf tiedossa kun päästään kuulemma siihen jonoon ensi kierron inssin jälkeen. Mietityttää vaan että jos lääkäri oli oikeessa niin miten ihmeessä mulla on tässä kierrossa ovulaatio ollu jo ennen kp8