Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä niiiiiin oon sun kanssa saman veneen kyydissäKyllä siinä jotain näkyy, mutta onko harmaa viivanpaikka vai haamu? Iiks, jännää. Toivottavasti haamu
Samoin @Mietteissään näkyy jotain!
Täällä on dpo14? Menkat on yleensä alkaneet dpo13-15.. eilen tuli ihan kunnolla menkkakipuja, semmosia mitkä mulla tulee yleensä siinä vaiheessa kun hanat aukee. No ei auenneetkivut/jomottelut tuli aaltoillen, eli hetken tuntu sitä tunnetta ja sit meni ohi ja sit taas tuntu jnejne. Esikoisen aikana oli tätä samaa ihan alkuraskaudessa (eli koviakin menkka kipuja ja tuntemuksia et nyt aukee hanat) ja muistaakseni muuten ei näin oo ollu, eli pieeeni ajatus hiipi illalla mieleen, et olisko muka tärpänny. Mut sit taas tähän asti herkkänä ollut vasen nänni ei enää oo yhtään herkkä eikä tisseissä muutenkaan mithään tuntemuksia niin se taas tukis menkkojen alkua. Monesti meinaan loppuu tissi tuntemukset päivää ennen tätiä
Olo on siis edelleen 99% varma, että ei oo tärpänny. 99% oon varma, ettei luomusti tuu tärppäämäänkään.. Muttta silti löytyy tää 1%, mikä pitää oireita vähän silmällä ja haluais tehä testinTässä vuosien aikana tullu vaan tehtyä niiiin monta testiä ja menkat alkaneet heti niiden jälkeen, et nyt on ekaa kertaa semmonen evvk olo
toivon et tää elämään, ja etenkin raskauden yrittämiseen, kyllästynyt olo jatkuu ja jaksaisin pantata testin tekoa edes muutaman päivän yli mahdollisen menkkojen alun. On meinaan ollu niitäkin kiertoja, missä oon ihan varma et tärppäs ja menkat on viikon myöhässä, mut ei. Ei mitään, ei edes haamua perkele
Et juu, positiivista mieltä ja jaksamista yrittämiseen kaikille![]()
Mä niiiiiin oon sun kanssa saman veneen kyydissäJokainen vihlasu (semmosia ihme repimisiä, yllättävän kipeitäkin) ja ajattelee et ihan nimittäin just tulee eka veritippa
rinnat mulla on kyllä arat, enimmäkseen nänneistä ja tuolta kainaloiden puolilta
On pitkiä vuorokausia ettenkö sanois
Yritän olla liikaa uneksimatta mutta pläääh
![]()
Mulla meni vuosi et ferrit noussi 7–>18 ja sit tulin raskaaksi ja jatkoin samalla annoksella niin nousi vielä 23. Söin 200mg ferrodan merkkistä rautakuuria tosiaan vuosi ennen raskautta ja melkeenpä koko raskauden ajan. Mut vaihdoin jossain kohtaa et söin joka toinen päivä, kun rauta imeytyy paremmin niin ja se oma raudan tuotanto pystyy kans toimimaan paremmin.Onko kokemuksia kuinka nopeasti olette saaneet ferrit nousemaan ja millä annoksella rautaa?
Sain labratulokset ja rautavarastot on luokkaa; Ei ole.![]()
Onko kokemuksia kuinka nopeasti olette saaneet ferrit nousemaan ja millä annoksella rautaa?
Sain labratulokset ja rautavarastot on luokkaa; Ei ole.![]()
Mun silmään tässä häämöttää joko viivanpaikka tai haamu. Ylihuomenna uudestaan?
Näkeekö muut tässä mitään? Mähän nään viivoja valkoisella paperillakin![]()