Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja mulla tosiaan ei oo nyt ollu kuukautisia varhaisen keskenmenon jälkeen eli jos tärppäis ni tärppäis sit kyllä aika suorilta.Mulla oli aamulla sama juttu vatsan kanssa ja mietin kyllä, että onko tämä nyt huono merkki... Heikkohermoisena testasin jo ja negaa näytti. Toki ehtiihän se vielä muuttuakin mutta eipä tässä auta kun odotella. Tänään siis vasta dpo 9. Piinallista on kyllä tää touhu. Kunpa sais aivoista jonkun vauvakuume-kytkennän loppuviikoksi pois, niin olisi elämä aika paljon helpompaa.@PieceOfUs mulla oli ehkäisyn lopetuksen jälkeen pari kiertoa aivan samanlaisia kipuja ja menkat oli todella kivuliaat myös. Kuitenkin tilanne rauhoittui kiertojen kuluessa eikä enää menkat tai oviksen jälkeinen aika ole ollut niin kivulias.
Täällä kp 27 ja oletettavasti dpo9. Edelleen alavatsalla nipistelyä ja paineen tunnetta. Aamulla myös vatsa löysällä. Aloin vaan miettiä onkohan tämä löysä vatsa nyt sitten oire siitä että menkat tekee tuloaan?!![]()
Muistelin aikaisemmin, että edellisissä raskauksissa olisin saanut plussan dpo 10 mutta tarkistin asian ja selkeät plussat olikin vasta dpo 13-17. Että senkin takia tässä vielä toivo elää.Mä tein ainakin esikoisesta noilla dpoilla myös iltaisin, ja näkyi viivat hyvin muutaman tunnin pidätyksellä.Meinasin jo aamulla tehdä testiä, mutta kaapissa ei ollutkaan yhtään. Onko mitään järkeä tehdä tänään enää päivällä/illalla? Kauan pitäisi yrittää olla pissaamatta? Vai tekisköhän vaan suosiolla vasta huomenaamuna kun on dpo 13.Huomenna alkais myös oletettavasti menkat, mutta toki voi muutamalla päivällä heitelläkkin.
Mäkin varmaan tossa vaiheessa tekisin illasta hyvällä pidätyksellä. Mutta todennäköisesti ostaisin kaksi testiä, niin voisi tarvittaessa testata myös aamulla.Meinasin jo aamulla tehdä testiä, mutta kaapissa ei ollutkaan yhtään. Onko mitään järkeä tehdä tänään enää päivällä/illalla? Kauan pitäisi yrittää olla pissaamatta? Vai tekisköhän vaan suosiolla vasta huomenaamuna kun on dpo 13.Huomenna alkais myös oletettavasti menkat, mutta toki voi muutamalla päivällä heitelläkkin.