Raskaaksi 2025

Täällä mennään kanssa dpo 8. Menkkajomotusta tuntuu ja turvotusta on alavatsalla, valkovuotoa on myös tavallista enemmän. Mutta jotenkin toisaalta pelkään, että kuvittelen vaan kaikki oireet. Jännittää kyllä, että miten tässä loppujen lopuksi käy. Torstaina olisi dpo 10, niin mahtaisikohan sillon jo jotain näkyä jos on näkyäkseen...

Täällä dpo 11. Tässä kun on oikeen kuulostelemalla kuulostellut oireita, niin ehkä vähän ollut vatsassa nippailua ja pari päivää ollut rinnat aavistuksen kipeät. Ei siis oikeastaan ihan hirveästi kuitenkaan mitään tuntemuksia. Uskaltaisikohan parin päivän päästä tehdä testiä... 🙊

Täällä tänään dpo 9 ja joku mielenhäiriö sai minut tekemään testin vaikka arvasin että negatiivistä näyttää 😝 Esikoisesta tuli dpo 9-11 herkkään testiin jotain epäselvää hailuraa, niin sillä kai ajattelin piruuttani kokeilla tänään vaikka mitään oireita ei ole, mutta ei ollut esikoisestakaan tässä vaiheessa 😊

Piinaa täälläkin menossa. Oisko nyt dpo7, riippuen vähän laskennasta. Mikä teille on dpo0? Se, kun ovistesti näyttää vahvaa viivaa vai siitä vielä joku päivä eteenpäin, jolloin ovis virallisesti tapahtuis? Täällä dpo7 siitä lähtien, kun ovistesti oli tumma.

Viime viikolla erityisesti nippaili alavatsasta ja eilen ja tänään ollu rinnat arkana. Keskenmenneessä raskaudessa tunsin, et rintojen arkuus oli erilaista ku PMS-oireena, ja alko just näihin aikoihin. Nyt en vielä ihan varmaks osaa sanoo kummasta kyse, kun eilen oli ekat tuntemukset ja tänään jatkuu pikkusen voimakkaana mut silti vielä niin olemattomana arkuutena. Että kyllä tää oireiden perusteella voi kääntyä vielä ihan kummin vain :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Ja mulla tosiaan ei oo nyt ollu kuukautisia varhaisen keskenmenon jälkeen eli jos tärppäis ni tärppäis sit kyllä aika suorilta.

Mullakin piinapäivät, dpo6 menossa. Olen tuonne "kuumeilijoiden piinapäivät ja tulokset"-ketjuun kirjannutkin oireet päivä päivältä, vaikka ymmärränkin, että näin varhain oireet voi olla samoja kuin PMS:ssä. 😊 Lähden viikonloppuna työreissulle - siellä ei tule ainakaan testailtua. Toivon toki, ettei myöskään tiputteluvuoto tai menkat olisi vielä silloin alkaneet, säilyy ees joku toivo ja jännitys matkassa. 😁

Huolettaa kyllä lisääntynyt vv - mulla se yleensä tarkoittaa, että ruskea tai vaaleanpunainen tiputteluvuoto on alkamassa, ja menkat ovella. 😔

Dpo12 ja testi blanko. Menkkoja siis odotellaan, toivottavasti vkl aikana alkaisi. Toivottavasti kierto ei olisi pitkä vaan ne menkat saapuisi piakkoin. Ovis oli järkyttävän kivulias ja samoin nämä kaikki oireet sen jälkeen. Ensin pientä menkkajomotusta ja sitten ihan kivunväänteitä alavatsalla lähes joka ilta sieltä jostain dpo7 asti joka ilta. Aivan järkyttävä turvotus myös, joka ei laskenut oviksen jälkeen. Nyt sitten pelottaa, onko tämä joka kierrossa sama juttu vai oliko vaan tämä eka pillereiden lopetuksen jälkeen näin heavy.

@PieceOfUs mulla oli ehkäisyn lopetuksen jälkeen pari kiertoa aivan samanlaisia kipuja ja menkat oli todella kivuliaat myös. Kuitenkin tilanne rauhoittui kiertojen kuluessa eikä enää menkat tai oviksen jälkeinen aika ole ollut niin kivulias.

Täällä kp 27 ja oletettavasti dpo9. Edelleen alavatsalla nipistelyä ja paineen tunnetta. Aamulla myös vatsa löysällä. Aloin vaan miettiä onkohan tämä löysä vatsa nyt sitten oire siitä että menkat tekee tuloaan?! 😞

@PieceOfUs mulla oli ehkäisyn lopetuksen jälkeen pari kiertoa aivan samanlaisia kipuja ja menkat oli todella kivuliaat myös. Kuitenkin tilanne rauhoittui kiertojen kuluessa eikä enää menkat tai oviksen jälkeinen aika ole ollut niin kivulias.

Täällä kp 27 ja oletettavasti dpo9. Edelleen alavatsalla nipistelyä ja paineen tunnetta. Aamulla myös vatsa löysällä. Aloin vaan miettiä onkohan tämä löysä vatsa nyt sitten oire siitä että menkat tekee tuloaan?! 😞
Mulla oli aamulla sama juttu vatsan kanssa ja mietin kyllä, että onko tämä nyt huono merkki... Heikkohermoisena testasin jo ja negaa näytti. Toki ehtiihän se vielä muuttuakin mutta eipä tässä auta kun odotella. Tänään siis vasta dpo 9. Piinallista on kyllä tää touhu. Kunpa sais aivoista jonkun vauvakuume-kytkennän loppuviikoksi pois, niin olisi elämä aika paljon helpompaa. :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: Muistelin aikaisemmin, että edellisissä raskauksissa olisin saanut plussan dpo 10 mutta tarkistin asian ja selkeät plussat olikin vasta dpo 13-17. Että senkin takia tässä vielä toivo elää.

Meinasin jo aamulla tehdä testiä, mutta kaapissa ei ollutkaan yhtään. Onko mitään järkeä tehdä tänään enää päivällä/illalla? Kauan pitäisi yrittää olla pissaamatta? Vai tekisköhän vaan suosiolla vasta huomenaamuna kun on dpo 13. 🤔 Huomenna alkais myös oletettavasti menkat, mutta toki voi muutamalla päivällä heitelläkkin.

Kp14 ja ovis kolkuttelee. Vaan samalla kolkuttelee flunssa, just niinkun pelkäsinki 😆
Oon nyt testannut ovista clearbluen digitestillä, enkä kyllä enää normi liuskoihin koske! Ihanan helppoa tulkita. Toki talletteluihin pitäis jo kovaa vauhtia ruveta, kun hymynaama vilkkunut nyt kahtena päivänä.😅

Meinasin jo aamulla tehdä testiä, mutta kaapissa ei ollutkaan yhtään. Onko mitään järkeä tehdä tänään enää päivällä/illalla? Kauan pitäisi yrittää olla pissaamatta? Vai tekisköhän vaan suosiolla vasta huomenaamuna kun on dpo 13. 🤔 Huomenna alkais myös oletettavasti menkat, mutta toki voi muutamalla päivällä heitelläkkin.
Mä tein ainakin esikoisesta noilla dpoilla myös iltaisin, ja näkyi viivat hyvin muutaman tunnin pidätyksellä.

Mäkin varmaan tossa vaiheessa tekisin illasta hyvällä pidätyksellä. Mutta todennäköisesti ostaisin kaksi testiä, niin voisi tarvittaessa testata myös aamulla. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Takaisin