Pilkki24
Foorumin legenda
Ei liene vakavaa.Heh nyt vasta huomasin itse tuon. Puhelin on mennyt itsekseen "korjaamaan" tuon ja riittävän väsyneenä sitä ei ole huomannut ennen julkaisua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei liene vakavaa.Heh nyt vasta huomasin itse tuon. Puhelin on mennyt itsekseen "korjaamaan" tuon ja riittävän väsyneenä sitä ei ole huomannut ennen julkaisua.
Ei ole plussa vielä.Mitä mieltä, onko tää vielä ovisplussa? Precheck -testi. Tänään yöllä vaihtui kp 14. Ja ekat tallettelut! Saatettiin vielä ehtiä toivottavastiMulla ollut lyhyt kierto viime aikoina, n.25 päivää.
Mulla oli iso stressi yllättävästä vaikeasta tilanteesta elämässä ja enkä kyennyt aiemmin.. Tänään onneksi helpotti että asiaan alkoi löytyä ratkaisu![]()
Joo, ei taida vielä olla! Miun on jotenki hankala hahmottaa noita testejä, et kumpi viiva nyt on se testiviiva, kuvassakin "ylösalaisin" testi, niin pahaMitä mieltä, onko tää vielä ovisplussa? Precheck -testi. Tänään yöllä vaihtui kp 14. Ja ekat tallettelut! Saatettiin vielä ehtiä toivottavastiMulla ollut lyhyt kierto viime aikoina, n.25 päivää.
Mulla oli iso stressi yllättävästä vaikeasta tilanteesta elämässä ja enkä kyennyt aiemmin.. Tänään onneksi helpotti että asiaan alkoi löytyä
Ei oo kuvassa ihan vielä mutta luulen että nyt jo olis, testasitko aamulla uusiks?Mitä mieltä, onko tää vielä ovisplussa? Precheck -testi. Tänään yöllä vaihtui kp 14. Ja ekat tallettelut! Saatettiin vielä ehtiä toivottavastiMulla ollut lyhyt kierto viime aikoina, n.25 päivää.
Mulla oli iso stressi yllättävästä vaikeasta tilanteesta elämässä ja enkä kyennyt aiemmin.. Tänään onneksi helpotti että asiaan alkoi löytyä ratkaisu![]()
Mä sanoisin kanssa, että ei oo plussa vielä, mutta en oo kyllä mikään asiantuntija ovistesteissä..Mitä mieltä, onko tää vielä ovisplussa? Precheck -testi. Tänään yöllä vaihtui kp 14. Ja ekat tallettelut! Saatettiin vielä ehtiä toivottavastiMulla ollut lyhyt kierto viime aikoina, n.25 päivää.
Ja toki ymmärrän sen, että on hyvin etuoikeutettua voida edes miettiä tällaisia asioita, kun eihän se raskaus useinkaan juuri silloin ala kun sitä toivoo tai yrittää suunnitella. 
Mäkin muistan sanoneeni kaverille, että kyllä se kolmas täytyy tehdä ennen kun täyttää 35, että sen jälkeen mua ei sitten synnärillä nähdä.@Valora alkaa jo pikkuhiljaa ainakin lähestymään. Miulla saattaisi olla jo posi. Tiedän sen melkein paremmin oireista ja sitten siitä, että seuraavana päivänä sitten haalenee jo testit.
@Lissu me toivottiin pientä ikäeroa ihan sen takia, että jäisi optio kolmannelle, mutta näyttää tuo toisenkin saaminen olevan haastavaa. Vaikka olisi teoreettisesti mahdollista niin en halua olla 40v enää raskaana vaan toivottavasti ruikuttamassa kohdunpoistoa lääkärissä.Kaipa mie joudun nämäkin sanani vielä syömään jossain kohtaa.
Esikoinen tosin vasta kaksi vuotta niin vielähän sitä ehtisi, jos kroppa toimisi.
ON: Täällä kanssa alkanut oviksen metsästys. Talletteluja nyt tehty joka toinen päivä ja toivottavasti jaksetaan ainakin sillä tahdilla. Kp 12 tai jtn sinne päin. Vielä ovistestit negaa, mutta alkanut taas tuo ukko näyttämään kuumalta ja pikkuhiljaa ainakin oikea munis on vähän tuikkinut.![]()
Ja nyt 37-vuotiaana kovin toive on, että vielä synnyttämään pääsisi. 
Tässä tulee kyllä kiire, jos meinaa ennen 40v tehdä kolmannen, kun tänä vuonna tulee 35 mittariin.Mäkin muistan sanoneeni kaverille, että kyllä se kolmas täytyy tehdä ennen kun täyttää 35, että sen jälkeen mua ei sitten synnärillä nähdä.Ja nyt 37-vuotiaana kovin toive on, että vielä synnyttämään pääsisi.
![]()