Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Paljon onnea!Viime kierrossa km, lupa saatiin yrittää ilman taukoa (menkkoja välissä) ja tässä sitä ollaanKyllähän tässä väkisinkin karmii ajatus keskenmenosta, mutta kyllä nyt yritetään vaan uskoa ja luottaa
![]()
Oi että, niin paljon onnea ja tarrasukkiaViime kierrossa km, lupa saatiin yrittää ilman taukoa (menkkoja välissä) ja tässä sitä ollaanKyllähän tässä väkisinkin karmii ajatus keskenmenosta, mutta kyllä nyt yritetään vaan uskoa ja luottaa
![]()
Samat mietteet mullakin kun joka kierrossa ei tuu selkeitä ovisoireita. Aamulämpöjen mittaaminen on ollut mielessä, sillä selviäis onko ovulaatio tapahtunut.Noniin nyt sitten mielipiteitä, apuja ja neuvoja. Ovulaatio….aikaisemmissakin kierroissa (vain osassa) oon havainnu ihan selkeesti ovulaation, näissä kierroissa alavatsa kipu/paine kestää dpo5 asti jopa. Vihlovat sukkapuikkokivut ja järjetön pallo olo.
Osassa taas ei mitään! Siis ei yhtään mitään oireita edes koko oviksesta. Voiko olla siis että joka toinen kuukausi en ovuloi( selittäisi miksi yritykseen menee aina yli 8kk)
Olikos sulla säännöllinen vai epäsäännöllinen kierto? Se lienee eka kysymys minkä lääkärikin esittäisi, siitä pystyy päättelemään tapahtuuko ovulaatio. Aamulämpöjen mittausta suosittelen, sillä pystyy vähän paremmin saamaan selville onko ovulaatio tapahtunutNoniin nyt sitten mielipiteitä, apuja ja neuvoja. Ovulaatio….aikaisemmissakin kierroissa (vain osassa) oon havainnu ihan selkeesti ovulaation, näissä kierroissa alavatsa kipu/paine kestää dpo5 asti jopa. Vihlovat sukkapuikkokivut ja järjetön pallo olo.
Osassa taas ei mitään! Siis ei yhtään mitään oireita edes koko oviksesta. Voiko olla siis että joka toinen kuukausi en ovuloi( selittäisi miksi yritykseen menee aina yli 8kk)
Vaikea sanoa siun tapauksesta, mutta miulla on paljon vähemmän ainakin oviskipuja, jos irtoaa vasemmalta.Noniin nyt sitten mielipiteitä, apuja ja neuvoja. Ovulaatio….aikaisemmissakin kierroissa (vain osassa) oon havainnu ihan selkeesti ovulaation, näissä kierroissa alavatsa kipu/paine kestää dpo5 asti jopa. Vihlovat sukkapuikkokivut ja järjetön pallo olo.
Mulla tuli tässä kierrossa yks vaalea veri tippa pikkuhousuihin ennen plussaa, muuten ei oo vuotoa ollut. Mulla ei oo kokemusta muuten kun vaan tuo viime kuun km ja silloin runsas vuoto alkoi ilman kipuja mutta kyllä ne vihlonnat sieltä sitten alkoi parin päivän päästä. Mulla myös hcg tuli alas rytinällä eli ihan r testeillä näki heti että kesken meni.Te ketkä olette olleet raskaana tai olette parhaillaan, niin onko teillä ollut verenvuotoa alussa? Alan huolestua kun tein silloin noin viikko sitten positiivisen testin ja olen siitä lähtien vuotanut nyt noin viikon verta. Ei ole kipuja, paitsi välillä alavatsa juilii. Eikä verenvuoto ole niin runsasta kun menkoissa, mutta verta kyllä tulee silti ihan mukavasti…
Te ketkä olette olleet raskaana tai olette parhaillaan, niin onko teillä ollut verenvuotoa alussa? Alan huolestua kun tein silloin noin viikko sitten positiivisen testin ja olen siitä lähtien vuotanut nyt noin viikon verta. Ei ole kipuja, paitsi välillä alavatsa juilii. Eikä verenvuoto ole niin runsasta kun menkoissa, mutta verta kyllä tulee silti ihan mukavasti…
Säännöllinen kierto! Ja aina ku oon koittanu ni oon saanu oviksen kiinni tikuillaOlikos sulla säännöllinen vai epäsäännöllinen kierto? Se lienee eka kysymys minkä lääkärikin esittäisi, siitä pystyy päättelemään tapahtuuko ovulaatio. Aamulämpöjen mittausta suosittelen, sillä pystyy vähän paremmin saamaan selville onko ovulaatio tapahtunut![]()
Te ketkä olette olleet raskaana tai olette parhaillaan, niin onko teillä ollut verenvuotoa alussa? Alan huolestua kun tein silloin noin viikko sitten positiivisen testin ja olen siitä lähtien vuotanut nyt noin viikon verta. Ei ole kipuja, paitsi välillä alavatsa juilii. Eikä verenvuoto ole niin runsasta kun menkoissa, mutta verta kyllä tulee silti ihan mukavasti…
En ole ikinä tuntenut ovulaatiota (pientä juilimista joskus tasaisesti useana päivänä, useimmiten ei selkeästi mitään) enkä ole koskaan saanut ovulaatiotestiin täyttä plussaa (eli viiva on ollut tumma mutta ei yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolli), mutta oon onnistuneesti kolme kertaa raskautunut. Oon vaan aina aatellut että kyllä se ovulaatio lienee kun kierto on säännöllinen. Nyt menetysten jälkeen tosin usko loppuu, että mikään toimisi.Noniin nyt sitten mielipiteitä, apuja ja neuvoja. Ovulaatio….aikaisemmissakin kierroissa (vain osassa) oon havainnu ihan selkeesti ovulaation, näissä kierroissa alavatsa kipu/paine kestää dpo5 asti jopa. Vihlovat sukkapuikkokivut ja järjetön pallo olo.
Ehkä ovuloit eri puolelta ja silloin ei satu. Mulla ainakin oikealta puolelta sattuu ihan hirveänä ja lääkäri meinasi ultran kanssa että oikea munasarja on lähempänä kohtua kuin vasen. Nykyään tuntuu että ovuloin aina oikealta. Nuorempana (siis alle 25 vuotiaana) eivät ovulaatio sattuneet, liekö silloin ollut vasen asialla.Noniin nyt sitten mielipiteitä, apuja ja neuvoja. Ovulaatio….aikaisemmissakin kierroissa (vain osassa) oon havainnu ihan selkeesti ovulaation, näissä kierroissa alavatsa kipu/paine kestää dpo5 asti jopa. Vihlovat sukkapuikkokivut ja järjetön pallo olo.