Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos teille, uskaltauduin nyt teiän viestien perusteella soittamaan terveyskeskukseen. Oli edelleen sitä mieltä, että lääkärille ei aikaa saa, koska ei ole vuotta yritystä takana, mutta laittoi kontrollilabrat noista kilpirauhasarvoista. Ferritiini mulla oli 36 heinäkuussa ja bongasi nää yksityisellä otetut labrat sieltä tiedoista, kun oli ensin kontrolloimassa nekin, mutta ei nyt sit suostunut kun ”hyväthän nää on”.. no rautakuuri mulla jokatapauksessa ollut menossa heinäkuun jälkeen, mutta hyvä, että saa edes noi kilpparilabrat kontrolloitua.
Itsellä raskaus oli kliininen, ultralla havaittavissa, eikä tyhjentynyt itsekseen..
Tarkoitit varmaan @Mamiksx5
Pahoitteluni @Mamiksx5Koitetaan uudestaan
Rautakuuri lienee itselle myös paikallaan.. No ferritiini kuitenkin noin 60, mutta viikko sitten otettu hemoglobiini näköjään ollut vain 128. Varmaan molemmat pudonneet lisää keskeytyksen myötä. Hb mulla normaalisti lähempänä 140 tai yli..
Juu, kyllä. Huomasin mokani hetken päästä. Pahoittelut!
Oot oikeassa, et rautakuuri olis paikallaan. Mun hematologi sanoi, että Hbn tippuminen noin 20 pykälää siitä mikä itsellä on yleensä on merkki siitä, että rautaa tarttis lisää.
Mulla oli kans viime kesäkuussa kkm, alkio vastasi kooltaan rv 9. Jälkivuoto kesti kans noin viisi päivää, ja oiskohan siitä mennyt kolmisen viikkoa niin sain oviksenkin tikutettua. Toivotaan, että sullakin kierto normalisoituis nopeastiTäällä kai sit kp7 jos laskee siitä milloin vuoto alkoi. Vuoto alkoi hyvin runsaana vuorokausi Mifegynen jälkeen. Nyt ei oo kahteen päivään edes tuhrutellut ja raskaustesti on jo aika haalea, ei kuitenkaan nega vielä. Toivottavasti vuoto ei ala uudestaan, oli oudon lyhyt jälkivuoto, noin 5 päivää käytännössä.
Mitään veikkauksia tuleeko ovulaatio ja jos tulee niin milloin?
Uusi yk1 alkaa sit kun tulee, heti vaan peitto heilumaanAlkio sit kiinnittyy jos pystyy, yrittämättä ei voi tietää. Jos se pahuksen ovis nyt edes tulee.
Ikävää että sullakin on moinen kokemus.Mulla oli kans viime kesäkuussa kkm, alkio vastasi kooltaan rv 9. Jälkivuoto kesti kans noin viisi päivää, ja oiskohan siitä mennyt kolmisen viikkoa niin sain oviksenkin tikutettua. Toivotaan, että sullakin kierto normalisoituis nopeastiTsemppiä
![]()
No mulla pari aiempaa kiertoa oli tuollaiset eli öö yk 1 ja 2 kait. Hyvä näin heti alkuunTuleeko teille välillä kiertoja ettei oikein jaksa innostua piinailemaan? Nyt on yk4 ja dpo8 enkä tiedä miten pystyn välillä unohtamaan koko kierron ja elämään ihan normaaliakin elämää. Aikaisemmissa kierroissa olen tullut ihan hulluksi ajatusteni kanssa. Nyt aamuyöstä tunsin voimakkaan pistoksen ihan alapäässä vasemmalla, ja ajattelin että tästä viimeistään alkaa mun loputon chatgpt-viestittely ja oirevertailu+kuvittelu, mutta ei...
Ehkä tämä vain on yhdistelmä pientä yritysväsymystä, matalaa toiveikkuutta tästä kierrosta ja jotain alitajuntaista toivetta, että nappaisikin vasta marraskuussa kun elämäntilanne on parempi![]()
Mulla oli yritysväsymystä etenkin kesällä, kun lomailtiin ja oli paljon muutakin ajateltavaa. Ei niin paljoa kiinnostelut, välillä katsoin flosta mikä kiertopäivä menossa.Tuleeko teille välillä kiertoja ettei oikein jaksa innostua piinailemaan? Nyt on yk4 ja dpo8 enkä tiedä miten pystyn välillä unohtamaan koko kierron ja elämään ihan normaaliakin elämää. Aikaisemmissa kierroissa olen tullut ihan hulluksi ajatusteni kanssa. Nyt aamuyöstä tunsin voimakkaan pistoksen ihan alapäässä vasemmalla, ja ajattelin että tästä viimeistään alkaa mun loputon chatgpt-viestittely ja oirevertailu+kuvittelu, mutta ei...
Ehkä tämä vain on yhdistelmä pientä yritysväsymystä, matalaa toiveikkuutta tästä kierrosta ja jotain alitajuntaista toivetta, että nappaisikin vasta marraskuussa kun elämäntilanne on parempi![]()
. Nyt dpo 3 eli vielä saisi kyllä ajatukset olla töissä…Nyt on kyllä kunnon high-arvo! Itsellä korkeimmat ikinä on luokkaa 1.1. Ja tosiaan ovis sulla huomenna sitte varmaan (dpo0). Oikeasti ehkä ei tarttis testailla enää, mutta premom taitaa aina haluta päivän lisää että high voi muuttua peakiksi ja se tunnistaa sen ovulaatioksi.Pikainen omanapailu: tulihan se ovisplussa sieltäJa tunnistin tavallaan sen itse limoista mut mielenkiinnosta seuraan et koska tulee se piikki. Tää vasta eka kunnon high arvo (1.63) Premomissa. Mut lasketaanko et ovis olis huomenna, siis kun yleensähän se eka ovisplussa on dpo-1 ja sit huomenna olis dpo0. Testissä siis testiviiva paljon tummempi kuin kontrolli joten testin ohjeiden mukaan ei tarvis enää testailla
![]()
Kyllä! Viime kierto eli yk 4 meni pitkälti rauhassa, samoin nyt tässä nykyisessä kierrossa (tänään dpo5) on aika seesteinen olo. Yritys ei valtaa samalla tavalla mieltä miten yleensä. On pystynyt keskittyä arkeen ja se tekee kyllä mielelle hyvää. Onhan tässä vielä aikaa seota viikonlopun testailuja ootellessa, mut toivottavasti ei.Tuleeko teille välillä kiertoja ettei oikein jaksa innostua piinailemaan? Nyt on yk4 ja dpo8 enkä tiedä miten pystyn välillä unohtamaan koko kierron ja elämään ihan normaaliakin elämää. Aikaisemmissa kierroissa olen tullut ihan hulluksi ajatusteni kanssa. Nyt aamuyöstä tunsin voimakkaan pistoksen ihan alapäässä vasemmalla, ja ajattelin että tästä viimeistään alkaa mun loputon chatgpt-viestittely ja oirevertailu+kuvittelu, mutta ei...