Raskaaksi 2025

Toivotaan parasta että kaikki tai mahdollisimman moni meistä saisi nyt ensi viikolla tai seuraavalla viimeistään plussan! 🤗

Mutta itse en tiedä jaksanko uskoa tärppiin jotenkin vaihtelevat tunteet ja ajatukset sen suhteen. Kun epäilyttää haittaakohan tuo liukuvoide mitä me ollaan nyt käytetty muutama kuukausi niin siittiöitä. Se on vesipohjainen aco caring glide merkkinen liukuvoide.. Mies luki että olisi parempi olla ilman liukuvoiteita mutta... Se ei onnistunut. 🤣 Ja silloin kun tulin raskaaksi ne kolme kertaa jotka menivät kesken, käytettiin kyllä liukuvoidetta mutta se oli erimerkkinen niin siksikin epäilyttää nyt tuo merkki...
Vinkkinä, että apteekista saa ostettua tälläistä intiimialueen öljyä. Crema derm intiimejä, hoitoöljy. Tätä oon ostanut synnytyksen jälkeen kun oli paikat niin kuivat. Sitä voi käyttää voiteena ja liukkarina. Fyssari, joka paljon synnyttäneiden kanssa tehnyt töitä suositteli tätä 😊

Täällä odotellaan ovista vielä, nyt kp12. Veikkaisin että huomenn tulee. Tänään on kunnon limat, pitäis saada mies tuolta kuppihommiin. Tallettelut aloitettu hyvissä ajoin onneks. Tänään ois silti hyvä saada uimarit paikalle kun kroppa kertoo 😉

Mä aloitin muuten keton tuossa alkukuusta, onks joku muu ollut? Vaikuttiko kiertoon jotenkin?

Yk4 käyntiin pitkän tuhruttelun jälkeen. Katotaan maltanko olla täältä pois kun kiinnostaa kovasti kuulla miten muilla menee ✨
Vähän meinaa kuumottaa kun mies tulee matkalta kp14 ja ovulaatioplussa ollut nyt kp13. Menee tiukaksi edes yhden mahiksen kanssa. Ei voi mitään. Pakko yrittää ottaa vähän rennommin tämä kuukausi.

Tärppejä tänne sillä aikaa! 🌈

Hei kerroin tuossa tovi sitten teroluteista, jotka lopetin 17.8, laitoin testistä kuvan, joka oli rfsu:n herkkätesti. Niin kuitenkin kävi, ettei viivaa enään seuraavana päivänä ollut. Eli törkeä voivanpaikka. Nyt kuitenkin, tilanne edelleen se, ettei vuotoa tänäpäivänäkään näy. Tein eilen ja tänään apteekin ultra testit ja alla tulos. Mitä mieltä? Hitto että voi olla stressaavaa, kun vuoto ei tule ja testit epämääräisiä. Tuleeko näihin yleensä viivanpaikkoja näkyviin
1000005868.jpg
?

Hei kerroin tuossa tovi sitten teroluteista, jotka lopetin 17.8, laitoin testistä kuvan, joka oli rfsu:n herkkätesti. Niin kuitenkin kävi, ettei viivaa enään seuraavana päivänä ollut. Eli törkeä voivanpaikka. Nyt kuitenkin, tilanne edelleen se, ettei vuotoa tänäpäivänäkään näy. Tein eilen ja tänään apteekin ultra testit ja alla tulos. Mitä mieltä? Hitto että voi olla stressaavaa, kun vuoto ei tule ja testit epämääräisiä. Tuleeko näihin yleensä viivanpaikkoja näkyviinView attachment 147553?
Mun mielestä tuo näyttää juurikin viivanpaikalta, sanoisin et odotat pari päivää ja teet uudestaan, niin ärsyttävää kuin se onkin.

@Pikkutytöt ja @Edenn koetin käydä lukemassa muistuttaako lh:ta progesteroni tai estradioli. Ilmeisesti eivät muistuta… nuo kaks nousisivat hieman uudestaan loppukierrosta ennen kuukautisia.

Itse en oo huomannut lh tikkujen tummumista loppukiertoa kohden, mutta toisaalta mulle niiden tikkujen käyttö on muutenkin tuskaista 😅 sit pc tikut mittaa pelkkää lh:ta omien tekstiensä mukaan niin sen estradiolin ei myöskään pitäisi vaikuttaa.

Mysteeristä on.

@Pikkutytöt ja @Edenn koetin käydä lukemassa muistuttaako lh:ta progesteroni tai estradioli. Ilmeisesti eivät muistuta… nuo kaks nousisivat hieman uudestaan loppukierrosta ennen kuukautisia.

Itse en oo huomannut lh tikkujen tummumista loppukiertoa kohden, mutta toisaalta mulle niiden tikkujen käyttö on muutenkin tuskaista 😅 sit pc tikut mittaa pelkkää lh:ta omien tekstiensä mukaan niin sen estradiolin ei myöskään pitäisi vaikuttaa.

Mysteeristä on.
Joskus täälläkin oli puhetta siitä, että joillakin ovistestit voi näyttää tummaa loppukierrosta. Ja mulla tosiaan näin on ollut aina kun olen ennen menkkoja testaillut. Mutta mulla muutenkin näyttää suht tummaa koko ajan, verrattuna muiden testituloksiin 😅

@Mietteissään Toivottavasti saat pian selvyyden tilanteeseen! Onko sulla ollut jotain raskauteen viittaavia oireita?

Täällä tänään kp 16 ja eilen oli ovistestit vielä aika haaleita (0.4 premomin mukaan). Eilen illalla ja tänään aamulla oli kuitenkin ihan selkeät munanvalkuaislimat niin kaipa se ovis sieltä on tuloillaan. Miten teillä muilla on yleensä mennyt, kuinka pitkä aika menee ovislimoista ovisplussaan? Sovellukset veikkaa ovista huomiselle tai lauantaille mutta mahtaakohan viivästyä siitä vielä...

@Lissu samassa vaiheessa itse (edit eri kp mutta samaa tarkkailen). Ovislimat ollut kohdilla nyt kaks päivää, estrogeeni pomppasi eilen, kehon lämmöt tippuneet kauniisti eilen ja tänään. Lh testit lähes valkoisia kylläkin… mutta odottaisin että huomenna Lh testi jotain älähtäisi 😅

Lueskelin jonkun epävirallisen tekstin että 6 päivää on hedelmällisiä => ovislima pitää siittiöitä elossa, joten tulkitsisin itse että limaisuutta voi olla viitenä päivänä ennen ovulaatiota ja kuudes hedelmällinen päivä on ovulaatiopäivä. Mutta oon kiinnostunut kuulee muiden kokemuksia!

Hermoilen kyllä niin ovulaatiota että tuntuu että juilii kummassakin munasarjassa. Ehkä kuitenkin vain mielikuvitusta nää krampit 😅

Koetan kovasti harhauttaa itseäni vauvasuunnitelmien miettimiseltä, mutta tiukkaa meinaa tehdä. Pitää vain noudattaa tätä perus hyvää suunnitelmaa ja koettaa tehdä miehen oloa mukavaksi (hänellä on rajoitteita joten talletukset ei välttämättä vain onnistu vaikka halua olisi kumminkin puolin, hällä enemmän kuin mulla).

Tästä tulee kyllä piiiiiiiiitkät piinailut. 😅 Aloin jo laskeskelemaan milloin kiinnittyminen voisi aikaisintaan tapahtua. Yritän kumminkin pitkittää testailua ensi viikon perjantaille. Katsotaan onnistuuko... 😳 Dpo2 vasta joten tosiaan pitkät päivät edessä...

@Lissu samassa vaiheessa itse (edit eri kp mutta samaa tarkkailen). Ovislimat ollut kohdilla nyt kaks päivää, estrogeeni pomppasi eilen, kehon lämmöt tippuneet kauniisti eilen ja tänään. Lh testit lähes valkoisia kylläkin… mutta odottaisin että huomenna Lh testi jotain älähtäisi 😅

Lueskelin jonkun epävirallisen tekstin että 6 päivää on hedelmällisiä => ovislima pitää siittiöitä elossa, joten tulkitsisin itse että limaisuutta voi olla viitenä päivänä ennen ovulaatiota ja kuudes hedelmällinen päivä on ovulaatiopäivä. Mutta oon kiinnostunut kuulee muiden kokemuksia!
Joo, ja mulla on jonkinlaisia ovislimoja ollut tässä muutaman päivän mutta nyt eilisen aikana muuttui tosiaan sellaiseksi munanvalkuaisen tyyppiseksi, niin elättelin toiveita, että se kertoisi, että ovulaatio olisi jo lähellä. Ja taisin olla oikeassa, kun nyt sain lähes tasavahvat viivat testiin, premomin mukaan 1.1. Voisikohan tätä pitää jo plussana? Jatkan kyllä testailuja niin näkee, että missä vaiheessa lähtee taas haalenemaan. Tallettelut aloitettiin jo aiemmin mutta tänään pitää ottaa uusinta. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Liitteet

• 9f4ec278-daa4-49b8-b651-78c4ae9b9b90~1.jpg
    9f4ec278-daa4-49b8-b651-78c4ae9b9b90~1.jpg
    2.6 MB · Katsottu: 59
Joo, ja mulla on jonkinlaisia ovislimoja ollut tässä muutaman päivän mutta nyt eilisen aikana muuttui tosiaan sellaiseksi munanvalkuaisen tyyppiseksi, niin elättelin toiveita, että se kertoisi, että ovulaatio olisi jo lähellä. Ja taisin olla oikeassa, kun nyt sain lähes tasavahvat viivat testiin, premomin mukaan 1.1. Voisikohan tätä pitää jo plussana? Jatkan kyllä testailuja niin näkee, että missä vaiheessa lähtee taas haalenemaan. Tallettelut aloitettiin jo aiemmin mutta tänään pitää ottaa uusinta. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Kyllä mä luulisin ainakin että tuon voi jo plussaksi laskea? 😁

Itsellä juuri ja juuri näkyvä viiva enään ovulaatiotestissä joka hyvä juttu että ovis tosiaan oli ja meni ilmeisesti ainakin. 😅 Aloin epäilemään vain niin testasin vielä tänään, vaikka eilen jo todella haalea viiva oli. Kun valkovuotoa runsaasti eilisestä illasta asti, en muista että olisiko ennenkin ollut ovulaation jälkeen tälleen. Mistäänhän se ei voi dpo2 olla oire vielä aloin vain epäilemään olisiko ovulaatio sittenkin tulossa mutta mitä ilmeisemmin se oli silloin tiistaina kun maanantaina sain plussan näköisen ainakin.

Tästä tulee kyllä piiiiiiiiitkät piinailut. 😅 Aloin jo laskeskelemaan milloin kiinnittyminen voisi aikaisintaan tapahtua. Yritän kumminkin pitkittää testailua ensi viikon perjantaille. Katsotaan onnistuuko... 😳 Dpo2 vasta joten tosiaan pitkät päivät edessä...
moi! uusi täällä hei, mullakin dpo2 ja mietin, miksi mulla ovistesti edelleen hirveen vahvana? Se testiviiva on miltei yhtä vahva, kun kontrolliviivakin... Vois ovistestailut lopettaa, kun sain sen plussan kuitenkin kiinni, mutta tää tikkuun pissaaminen näyttää olevan niin kovin kivaa. :tears: Mäkin mietin, että testailen sitten perjantaina ens viikolla aikaisintaan, mutta kyllä se torstai varmasti on taas testiin lankeamispäivä.

moi! uusi täällä hei, mullakin dpo2 ja mietin, miksi mulla ovistesti edelleen hirveen vahvana? Se testiviiva on miltei yhtä vahva, kun kontrolliviivakin... Vois ovistestailut lopettaa, kun sain sen plussan kuitenkin kiinni, mutta tää tikkuun pissaaminen näyttää olevan niin kovin kivaa. :tears: Mäkin mietin, että testailen sitten perjantaina ens viikolla aikaisintaan, mutta kyllä se torstai varmasti on taas testiin lankeamispäivä.
Hei ja tervetuloa! 😊 Mulla kerran oli sillä tavalla että se tummui monena päivänä kunnes oli todella tumma ettei voinut erehtyä. Ja mä ajattelisin että sitten on ollut ovulaatio kun se testi alkaa haalenemaan. En toki ole mikään expertti, että toki joku voi korjata jos olen väärässä. 😆 Mutta noin mä olen käsittänyt ja paljonhan ilmeisesti riippuu testeistä että kaikki testit ei mulla edes näyttäneet plussaa kuten toi pregcheckin ja muistelen että samoin tuo sofi ovistestit ei toimineet mulla. Rfsu:lla sain kiinni plussasta tässä kierrossa ja sitten apteekin testit ovat myös hyviä.

Hei ja tervetuloa! 😊 Mulla kerran oli sillä tavalla että se tummui monena päivänä kunnes oli todella tumma ettei voinut erehtyä. Ja mä ajattelisin että sitten on ollut ovulaatio kun se testi alkaa haalenemaan. En toki ole mikään expertti, että toki joku voi korjata jos olen väärässä. 😆 Mutta noin mä olen käsittänyt ja paljonhan ilmeisesti riippuu testeistä että kaikki testit ei mulla edes näyttäneet plussaa kuten toi pregcheckin ja muistelen että samoin tuo sofi ovistestit ei toimineet mulla. Rfsu:lla sain kiinni plussasta tässä kierrossa ja sitten apteekin testit ovat myös hyviä.
Aijaa! Mulla on vaan ne pari edeltävää päivää olleet suht tummia, kunnes tuli sit plussa josta ei tosiaan voi erehtyä. Eilen oli kuitenkin haaleampi viiva ovistestissä, kun tänään. Ehkä se nyt ei oo mitään ihmeellistä, vaan viestii kierron loppuvaiheen hormonisekoiluista, tiedä häntä. :D

Aijaa! Mulla on vaan ne pari edeltävää päivää olleet suht tummia, kunnes tuli sit plussa josta ei tosiaan voi erehtyä. Eilen oli kuitenkin haaleampi viiva ovistestissä, kun tänään. Ehkä se nyt ei oo mitään ihmeellistä, vaan viestii kierron loppuvaiheen hormonisekoiluista, tiedä häntä. :D
Se kertoo siitä, että sait kiinni oletetun lh huipun ja ovulaatio on siitä 24-48h kuluttua. Riippuu niin testeistä, testaus ajoista ja virtsan vahvuudesta. Itellä huiput meni nopeasti ohi, eli piti useamman kerran päivässä testa, jos halusi saada kiinni.

Se kertoo siitä, että sait kiinni oletetun lh huipun ja ovulaatio on siitä 24-48h kuluttua. Riippuu niin testeistä, testaus ajoista ja virtsan vahvuudesta. Itellä huiput meni nopeasti ohi, eli piti useamman kerran päivässä testa, jos halusi saada kiinni.
epäilen, että olen nyt kahdesti viikon sisään ovuloinut. Niin kuin yllä sanoin, sain sen itse ovulaatioplussan kyllä kiinni, tää tän päiväinen ei ollut plussa, vaan hieman tummempi viiva, kun eilen.

Itsellä tulee sävyeroja ovulaatiotestin viivoihin virtsan vahvuudesta riippuen, mutta silloin valkoiset osuudet tikusta jäävät vähän kellertäviksi kans.

epäilen, että olen nyt kahdesti viikon sisään ovuloinut. Niin kuin yllä sanoin, sain sen itse ovulaatioplussan kyllä kiinni, tää tän päiväinen ei ollut plussa, vaan hieman tummempi viiva, kun eilen.

Aika moni sanonut, että jos on kontrolli viivan kanssa tasavahva tai tummempi, niin silloin on plussa. Itse en oo koskaan saanut kiinni, mutta melkein ja seuraavaksi ollut jo haalenevaan päin.

Ainakin nyt raskaana olevasta ovistesti pitänyt täysin paikkaansa ultrien perusteella.

Takaisin