Kiitos! Toivottavasti ei ihan näin räikeitä vääriä positiivisia NäytäEi oo huonoja, kyllä ne positiivisen näyttää! Onnea![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos! Toivottavasti ei ihan näin räikeitä vääriä positiivisia NäytäEi oo huonoja, kyllä ne positiivisen näyttää! Onnea![]()
OnneaKiitos! Toivottavasti ei ihan näin räikeitä vääriä positiivisia Näytä![]()

Paljon onnea!Teillä ollu kyllä ihan top vinkkejä opikseni hyödyntämiseen! Tässä jo pohditutti, että miten me saatais hyödynnettyä tämä outo kierto...
Mulla ollu pari päivää etovaa oloa, eilen olin ihan varma, että oon saanu auringonpistoksen. No tein tässä illalla raskaustestin ja samantien leffaviivatHaen kyl vielä digin, kun eikös nää raskauskeijun testit oo vähä huonoja?
En kyllä tiedä, että edesauttaako tää maaninen tikutus sitä... 
Mie oon tikuttanut nyt maanantaista lähtien. Mulla on niin lyhyt kierto niin aloitan hyvissä ajoinMulla kyllä alkaa usko loppua tähän kiertoon. Ovista tikutettu nyt kaksi viikkoa, tänään kp31. Ja ei oikeastaan minkäänlaisia tuntemuksia. Tai ehkä pientä alavatsakipua viimepäivinä, mutta voi olla kuviteltuakin. Digitestit loppui alkuviikosta, ja siirryin sitten liuskatesteihin. Viivat ei merkittävästi ole lähtenyt tummentumaan, mutta kyllä ne selkeästi näkyy. En tiedä oonko ihan näitten testien fani, digit on niin selkeitä
Mietin pitäisikö ostaa vielä tähän kiertoon lisää digejä, kun liuskatkin loppuu kaiketi huomenna. Ajattelin aiemmin nimittäin, että lopetan oviksen tikuttamisen kun testit loppuu. Mutta toisaalta mietin nyt että kun kerrankin oon lomalla, niin nyt haluan tosissaan edistää tätä vauvaprojektia ja saada edes varmuuden siitä että tuleeko tässä kierrossa ovulaatiota vai eiEn kyllä tiedä, että edesauttaako tää maaninen tikutus sitä...
![]()
Saatko sä kuitenkin sitten ovulaation aikana selkeästi yhtä tummat tai jopa tummemman toisen viivan? Mulla on ollut nyt pari päivää aikalailla tuota sun alinta vastaavia viivojaMie oon tikuttanut nyt maanantaista lähtien. Mulla on niin lyhyt kierto niin aloitan hyvissä ajoinmulla pysyy ne viivat tosi haileena koko ajan. Nyt kun ovis alko lähestyy niin alkaa tummumaan ja oireet alkanut. Mie ostin just digejä et sais varmistuksen kun noi viivat aina on mitä on
Tässä viimeiset kolme päivää :
View attachment 145764

Tässä on viime kierron oletettu ovisplussa.Saatko sä kuitenkin sitten ovulaation aikana selkeästi yhtä tummat tai jopa tummemman toisen viivan? Mulla on ollut nyt pari päivää aikalailla tuota sun alinta vastaavia viivoja![]()
Minkä merkkisiä ovistestejä sulla on nyt? Ilmeisesti sulla vois näkyä vähemmän herkissä testissä se huippu helpommin jos on tällänen tilanne, et monta päivää näyttää plussaa. Näin oon ymmärtänyt, korjatkaa muut jos oon väärässä!Mulla ovulaatio testi näyttää vielä tänäänkin positiivista kun testiviiva vahvempi kuin kontrolliviiva.En tiedä milloin se ovulaatio sitten onkaan loppuen lopuksi. Kun monta päivää samaa näyttänyt. Varmaan ainakin kolme päivää ollut selkeästi vahvempi toinen viiva.
Omanapapäivitys. Tämä tulokseton kierto päättyi, tänään kp 1Taas avautuminen tänne ketjuun, sillä kylläpähän turhauttaa taas tämä yrittäminen
Sairastelin tuossa taannoin pari viikkoa flunssaa ja sain sen jälkitautina kivasti korvatulehduksen, johon sitten sain antibioottikuurinkin. Kovan korvakivun takia tuli käytettyä myös Burana+Panadol usean päivän ajan ja pohdin silloin, että mitenköhän se vaikuttaa ovikseen. No, eipähän siinä mitään, sillä sain ovisplussan digitestiin ja liuskatestiin jo kp 12. Mutta antibioottikuurin takia sain hiivatulehduksen, joka oli riesana vielä kun sain ovisplussanJoten eipähän tuota ovulaatiota saatu taaskaan hyödynnettyä
![]()