Raskaaksi 2025

Onnea @Aakkoset! 😍

Sorruin tekemään kaapista herkän onestepin pois ja nega oli. Nyt siis dpo9. Tuo hillitsi ehkä pahinta testausintoa niin teki varmaan ihan hyvää, ja saa käsitellä tuota nega-pettymystä jo rauhassa ennen kuin menkat iskee vasten kasvoja. Katsotaan jos sunnuntaina testaan seuraavan kerran.

@Aakkoset onnea! :smiling face with heart-eyes:

@sinitaivas täällä vähän sama, tosin dpo 11 mutta tyylipuhtaan negan testasin aamulla. On kyllä outoja tuntemuksia, selkään sattuu ja rinnat tuntuu tosi painaville. Mutta lie nämä nyt niitä PMS-oireita, joita mulla ei ole aiemmin ollut. 😅

En taida nyt testata ennen kun ens viikon loppupuolella, ellei menkat ala sitä ennen. Flo ennustaa menkkoja siis tiistaille.

Teillä ollu kyllä ihan top vinkkejä opikseni hyödyntämiseen! Tässä jo pohditutti, että miten me saatais hyödynnettyä tämä outo kierto...

Mulla ollu pari päivää etovaa oloa, eilen olin ihan varma, että oon saanu auringonpistoksen. No tein tässä illalla raskaustestin ja samantien leffaviivat 🫣😅 Haen kyl vielä digin, kun eikös nää raskauskeijun testit oo vähä huonoja?
Paljon onnea! 🥳😍

Luulen että ovulaatio oli ja meni toivottavasti ainakin. 😆 Kun nyt viikonloppuna ei olla kotona niin ei pääse yrittämään niin toivon että aikaisemmin viikolla oleva kerta riittää. Toki vähän epäusko taas että raskaaksi tulisin tästä kierrosta joka ehkä hyvä että epäuskoinen olo niin ehkä maltan olla testaamatta liian aikaisin. 😅

Onnea @Aakkoset ❤️

Täällä kans tilattu Raskauskeijusta ovulaatiotestejä. Mulla on noita liuskoja joita teen nyt ja haluaisin "varmistaa" digillä. Ärsyttää kun tilasin tiistaina aamulla niin eivät ennätäneet tällä viikolla postissa tulla 😵‍💫

Ovulaatiota aloin tikuttamaan pari päivää sitten ja nyt selkeästi tänään alkaa oireita olemaan ja viivakin tänään ekaa kertaa alkanut tummentua 🤭 odottelen ovisplussaa maanantaille, jos vanhat merkit pitävät paikkaansa 😬

Tää kierto on vähän haastava et päästäänkö miten sänkypuuhiin, joten katsotaan kuin käy, meillä pyörii parhaillaan kuuden lapsen kombo tässä uusioperheessä😅 ehkä se on jossain välissä yritettävä nojailla taas lavuaariin, mut eikös näin mee et lapsiperheissä nojataan enemmän lavuaariin ku sängynpäätyyn 🤣

Mulla kyllä alkaa usko loppua tähän kiertoon. Ovista tikutettu nyt kaksi viikkoa, tänään kp31. Ja ei oikeastaan minkäänlaisia tuntemuksia. Tai ehkä pientä alavatsakipua viimepäivinä, mutta voi olla kuviteltuakin. Digitestit loppui alkuviikosta, ja siirryin sitten liuskatesteihin. Viivat ei merkittävästi ole lähtenyt tummentumaan, mutta kyllä ne selkeästi näkyy. En tiedä oonko ihan näitten testien fani, digit on niin selkeitä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Mietin pitäisikö ostaa vielä tähän kiertoon lisää digejä, kun liuskatkin loppuu kaiketi huomenna. Ajattelin aiemmin nimittäin, että lopetan oviksen tikuttamisen kun testit loppuu. Mutta toisaalta mietin nyt että kun kerrankin oon lomalla, niin nyt haluan tosissaan edistää tätä vauvaprojektia ja saada edes varmuuden siitä että tuleeko tässä kierrossa ovulaatiota vai ei :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: En kyllä tiedä, että edesauttaako tää maaninen tikutus sitä... :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Mulla kyllä alkaa usko loppua tähän kiertoon. Ovista tikutettu nyt kaksi viikkoa, tänään kp31. Ja ei oikeastaan minkäänlaisia tuntemuksia. Tai ehkä pientä alavatsakipua viimepäivinä, mutta voi olla kuviteltuakin. Digitestit loppui alkuviikosta, ja siirryin sitten liuskatesteihin. Viivat ei merkittävästi ole lähtenyt tummentumaan, mutta kyllä ne selkeästi näkyy. En tiedä oonko ihan näitten testien fani, digit on niin selkeitä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Mietin pitäisikö ostaa vielä tähän kiertoon lisää digejä, kun liuskatkin loppuu kaiketi huomenna. Ajattelin aiemmin nimittäin, että lopetan oviksen tikuttamisen kun testit loppuu. Mutta toisaalta mietin nyt että kun kerrankin oon lomalla, niin nyt haluan tosissaan edistää tätä vauvaprojektia ja saada edes varmuuden siitä että tuleeko tässä kierrossa ovulaatiota vai ei :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: En kyllä tiedä, että edesauttaako tää maaninen tikutus sitä... :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Mie oon tikuttanut nyt maanantaista lähtien. Mulla on niin lyhyt kierto niin aloitan hyvissä ajoin 😬 mulla pysyy ne viivat tosi haileena koko ajan. Nyt kun ovis alko lähestyy niin alkaa tummumaan ja oireet alkanut. Mie ostin just digejä et sais varmistuksen kun noi viivat aina on mitä on 😅
Tässä viimeiset kolme päivää :
1000020923.jpg

Jaahas, appivanhemmat meinaa tulla meille kyläilemään just kriittisenä aikana, kun aika varmasti ovulaatio alkaa lähestyä siinä kohtaa ja haluisin tietysti talletella useempana päivänä, ettei yhteen kertaan luota tätä yritys kertaa🙈

Tässä kierrossa keltarauhanen sitten päätti, että tässä voisi olla närästystä ja röyhtäilyä erityisesti maha tyhjänä 🤢 Alan uskoa että munasarjoilla on oikeasti jokin onnenpyörä, jota ne aina pyöräyttää ja valitsee siitä jonkin kettumaisen oireen. On tää kuitenkin parempi kuin yöheräilyt! 🤣

Sovelluksen laskujen mukaan olisi dpo 9, mutta luulen sen olevan vähemmän kun tuli urakoitua lomalla niin paljon. Mutta kohtahan sen näkee. 😬

Mulla ovulaatio testi näyttää vielä tänäänkin positiivista kun testiviiva vahvempi kuin kontrolliviiva. 😳 En tiedä milloin se ovulaatio sitten onkaan loppuen lopuksi. Kun monta päivää samaa näyttänyt. Varmaan ainakin kolme päivää ollut selkeästi vahvempi toinen viiva.

Mie oon tikuttanut nyt maanantaista lähtien. Mulla on niin lyhyt kierto niin aloitan hyvissä ajoin 😬 mulla pysyy ne viivat tosi haileena koko ajan. Nyt kun ovis alko lähestyy niin alkaa tummumaan ja oireet alkanut. Mie ostin just digejä et sais varmistuksen kun noi viivat aina on mitä on 😅
Tässä viimeiset kolme päivää :
View attachment 145764
Saatko sä kuitenkin sitten ovulaation aikana selkeästi yhtä tummat tai jopa tummemman toisen viivan? Mulla on ollut nyt pari päivää aikalailla tuota sun alinta vastaavia viivoja :Nerd Face:

Saatko sä kuitenkin sitten ovulaation aikana selkeästi yhtä tummat tai jopa tummemman toisen viivan? Mulla on ollut nyt pari päivää aikalailla tuota sun alinta vastaavia viivoja :Nerd Face:
Tässä on viime kierron oletettu ovisplussa.
Tän tummemmaksi en o viivoja saanut. Siks haluisin nyt digillä vahvistaa (jos ennättävät tulla postissa tähän kiertoon)

1000020968.jpg

Mulla ovulaatio testi näyttää vielä tänäänkin positiivista kun testiviiva vahvempi kuin kontrolliviiva. 😳 En tiedä milloin se ovulaatio sitten onkaan loppuen lopuksi. Kun monta päivää samaa näyttänyt. Varmaan ainakin kolme päivää ollut selkeästi vahvempi toinen viiva.
Minkä merkkisiä ovistestejä sulla on nyt? Ilmeisesti sulla vois näkyä vähemmän herkissä testissä se huippu helpommin jos on tällänen tilanne, et monta päivää näyttää plussaa. Näin oon ymmärtänyt, korjatkaa muut jos oon väärässä! 🙈

Taas avautuminen tänne ketjuun, sillä kylläpähän turhauttaa taas tämä yrittäminen 😩

Sairastelin tuossa taannoin pari viikkoa flunssaa ja sain sen jälkitautina kivasti korvatulehduksen, johon sitten sain antibioottikuurinkin. Kovan korvakivun takia tuli käytettyä myös Burana+Panadol usean päivän ajan ja pohdin silloin, että mitenköhän se vaikuttaa ovikseen. No, eipähän siinä mitään, sillä sain ovisplussan digitestiin ja liuskatestiin jo kp 12. Mutta antibioottikuurin takia sain hiivatulehduksen, joka oli riesana vielä kun sain ovisplussan 😩 Joten eipähän tuota ovulaatiota saatu taaskaan hyödynnettyä 🤬
Omanapapäivitys. Tämä tulokseton kierto päättyi, tänään kp 1 💪 Ei osannut harmittaa, koska mitään mahdollisuutta raskauteen ei tässä kierrossa edes ollut. Enemmän nyt harmittaa, kun menin jo katsomaan uuden kierron ovulaatioennusteen 🙄 Se osuu juuri meidän kesälomareissun ajalle, jolloin majoitutaan koko perhe melkein viikko samassa hotellihuoneessa 😅

Takaisin