Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla käy näin usein, jos on ollut joku raskaampi treeni. Ja saattaa käydä niinkin, et testi on jo posi, mut ovulaatio siirtyykin, lähinnä just raskaiden/pitkien treenien jälkeen.Kopioin oman tekstini tuolta 2024 ketjusta tähän
Moikka kaikille! Oonkin seurannut ketjua tiiviisti jo pari kuukautta, ja nyt sain aikaiseksi liittyä mukaan
Kesän jälkeen elämäntilanne mahdollistanut toisen lapsen yrittämisen, tänä vuonna valmistuminen AMK ja uuden työn aloittaminen sekä muutenkin arjen rauhoittuminen, vihdoin!
Jätin minipillerit pois jo maalis-huhtikuussa ja toivonut kierron tasaantumista, mutta edelleen kierto tuntuu olevan sekaisin tai ainakin pitkä, yleensä 35-43 päivää. Edellinen kierto tosin vihdoin vain 30 päivää! Ovista oon saanut tikuteltua, posia ollut vasta kp 27-35 eli luteaalivaihe jää ihan liian lyhyeksi
Tällä hetkellä mennään kp 13 ja eilen luulin jo saavani ensimmäisen kerran ovulaation "normaaliin aikaan", kun testi näytti jo hieman tummempaa viivaa, mutta nyt aamupäivällä toinen viiva oli kokonaan kadonnut! Aiemminkin käynyt näin ja sitten oonkin saanut ovulaation tikutettua uudelleen juuri tuolloin myöhemmässä vaiheessa kiertoa. Onko muilla tällaista?
Eli varmaankin stressiin liittyvää.. Harmi kun stressaan niin helposti kaikkeaMulla käy näin usein, jos on ollut joku raskaampi treeni. Ja saattaa käydä niinkin, et testi on jo posi, mut ovulaatio siirtyykin, lähinnä just raskaiden/pitkien treenien jälkeen.
Nuo ovulaatiohäiriöthän voivat johtua mistä vaan. Kaikki ovat niin erilaisia ja reagoivat omalla tavallaan eri asioihin.Eli varmaankin stressiin liittyvää.. Harmi kun stressaan niin helposti kaikkea
Miulla ollut muutamassa kierrossa käytössä myo-inositolin kanssa. Oviskivut ehkä vähän helpottaneet, mutta ei ole ihmeitä kyllä tapahtunut vielä. Luteaali ollut välillä vähän pidempi. Toisaalta miulla ei ole ollut mitään kiertohäiriöitä tms. Ongelmat luultavasti joko munisten laadussa tai kiinnittymispuolella. Ruvetaan ehkä näitä selvittämään nyt, kun tuo vuosi tulee täyteen.Minäkin hyppään tänne, koska ovista odotellaan saapuvaksi huomenna tai ylihuomenna joten testaaminen menee sitten ensi vuoden puolelle. Eilen tein ovista testin jossa toinen viiva hyvinkin haalea vielä. Tänään kp 17 ja ovis edellisissä kierrossa osunut aika tarkkaan kp 19 tienoille Nyt on pakko sanoa että hyvin sattuu, kun ollaan molemmat tämä viikko miehen kanssa vapailla eli tallettelut on jo aloitettu hyvissä ajoin
Lisäksi tässä kierrossa otettu royale geelet käyttöön. Syödään molemmat miehen kanssa. Katsotaan olisiko näistä apua. Onko muilla ollut näitä käytössä tai nyt juurikin käytössä? Oletteko huomanneet mitään eroa oloissa?
Mulla käytössä geleet myös! Miestä en ole vielä laittanut niitä syömään, ehkä otan senkin työn alleMinäkin hyppään tänne, koska ovista odotellaan saapuvaksi huomenna tai ylihuomenna joten testaaminen menee sitten ensi vuoden puolelle. Eilen tein ovista testin jossa toinen viiva hyvinkin haalea vielä. Tänään kp 17 ja ovis edellisissä kierrossa osunut aika tarkkaan kp 19 tienoille Nyt on pakko sanoa että hyvin sattuu, kun ollaan molemmat tämä viikko miehen kanssa vapailla eli tallettelut on jo aloitettu hyvissä ajoin
Lisäksi tässä kierrossa otettu royale geelet käyttöön. Syödään molemmat miehen kanssa. Katsotaan olisiko näistä apua. Onko muilla ollut näitä käytössä tai nyt juurikin käytössä? Oletteko huomanneet mitään eroa oloissa?
Meillä mies on varsin innokas syömään vitamiineja niin helposti menee yksi royale geelekin siinä mukana Heitin vaan purkin ostaessa että näitä voisi aina yhden päivässä ottaa niin tuo on mukisematta sen syönytMulla käytössä geleet myös! Miestä en ole vielä laittanut niitä syömään, ehkä otan senkin työn alle
Itsellä ainakin ovulaatiokipu paljon selkeämpi geleetä syödessä!
Mun mies ei suostunut syömään Gelee roylia kun yritin. Mutta tosiaan itse söin yhden kierron ja raskauduin. Mutta jos ei ois puoleen vuoteen tärpännyt olisin kyllä pakottanut hänet syömäänMeillä mies on varsin innokas syömään vitamiineja niin helposti menee yksi royale geelekin siinä mukana Heitin vaan purkin ostaessa että näitä voisi aina yhden päivässä ottaa niin tuo on mukisematta sen syönyt
Mä tonne geleeketjuun kirjottelinkin mutta kokeilin viime kierrossa ja mulla aikaisti ovulaatiota mikä oli ihan kiva, mutta aiheutti sit myös ilmeisesti tiputtelua (mitä mulla ei yleensä oo) jo dpo9 ja luteaalivaihe oli vähän normaalia lyhempi myös. Oviskivut alko normaalia aiemmin ja oli paljon kipeemmät. Ite lopetin käytön tohon yhteen kiertoonMinäkin hyppään tänne, koska ovista odotellaan saapuvaksi huomenna tai ylihuomenna joten testaaminen menee sitten ensi vuoden puolelle. Eilen tein ovista testin jossa toinen viiva hyvinkin haalea vielä. Tänään kp 17 ja ovis edellisissä kierrossa osunut aika tarkkaan kp 19 tienoille Nyt on pakko sanoa että hyvin sattuu, kun ollaan molemmat tämä viikko miehen kanssa vapailla eli tallettelut on jo aloitettu hyvissä ajoin
Jos pissit tikkuun 23.56 ja katot keskiyöllä voisin ite kokeilla tätä jos jaksaisin valvoa@Stiinaliina mä arvon testaanko vika vai eka päivä. Tähän vuoteen mahtuu niin paljon huonompia tapahtumia niin vois olla kiva saada vuoden lopuksi plussa.
Itse huomasin geleen kanssa että ei tee makeaa yhtä paljon mieli kuin ilman. Sit herkkuja ei myöskään tuu syötyä nii paljoaMulla käytössä geleet myös! Miestä en ole vielä laittanut niitä syömään, ehkä otan senkin työn alle
Itsellä ainakin ovulaatiokipu paljon selkeämpi geleetä syödessä!