Raskaaksi 2024

Onkohan 100% viivanpaikka vai olisikohan jotain toivoa? 🥹

Nyt kun katson tuota kuvaa, niin vähän turhankin hyvin näkyy tuossa, ei noin selvästi näkynyt luonnossa.

Kyllä tässä on toivoa! Tasaisesti värjäytynyt ja siristelemättä näkyvillä, nyt vaan tummentumaan päin. 🤞😍

Johan nyt on viestispämmiä multa ollut, mutta tosiaan eilen illalla ensimmäisen kerran tuli punasta paperiin pyyhkiessä päivällä tuli vähän enemmän, ja nyt illalla ei enää... Tietyllä tapaa ei riitä usko että tää vois merkata mitään, mutta toisaalta se pieni toivonkipinä kuitenkin on jossain tuolla perällä... Testiä en tee ennenku on menkat myöhässä, eli keskiviikkona aikaisintaan. Ainahan tässä on vielä mahis että alkaakin menkat jo huomenna/ylihuomenna 😅🙈 oon lähes aina yltiöoptimistinen about kaikessa mut kyllä tää 3 vuotta on tehnyt tehtävänsä 😅

Muistaakseni joka toinen päivä pitäs tuplaantuu, et huomenna uus testi?
Ehkä vielä huomenna täytyy😁

Mitenhän nuo rfsun herkät, onko niissä aina tuo viivanpaikka näkyvissä? Jotenkin en muista että aiemmin mulla ois noita ollut.

@Reeta Noi RFSUn herkät antaa välillä ihan todella törkeitä viivanpaikkoja, ite kierrän noi testit kaukaa 🙈 Kokeile PCn puikolla?😊

@Reeta toi on ihan paska testi. Tässä mun negatiivinen yritysajalta, tätä ei mun mielestä voi oikein sanoo edes viivanpaikaksi kun noin selvästi kuvassakin näkyy. Ja ei, ei oo kemiallinen tms koska digi oli nega, ja siihen luotan huomattavasti enemmän kun tähän 🙈

Liitteet

• 20220719_081915.jpg
    20220719_081915.jpg
    2.8 MB · Katsottu: 198
Muokattu viimeksi:
Onkohan 100% viivanpaikka vai olisikohan jotain toivoa? 🥹

Nyt kun katson tuota kuvaa, niin vähän turhankin hyvin näkyy tuossa, ei noin selvästi näkynyt luonnossa.
Toivottavasti ei ois viivanpaikka vaan alkava toinen viiva, vahvistumista 🥰

Omaa napaa: miehen siemennesteanalyysin tulos tuli ja arvaatteko mitä! Tulos oli kaikin puolin hyvä ja riittävä 🤩😍 mä itkin helpotuksesta kun luin tutkimustulokset 🥲 Nyt sit vaan ihmetellään jatkia gynen kanssa. Palailen tänne päivittämään kuulumisia sit kun tiedetään jatkosta. Plussatuulia kaikille meille!

@Reeta toi on ihan paska testi. Tässä mun negatiivinen yritysajalta, tätä ei mun mielestä voi oikein sanoo edes viivanpaikaksi kun noin selvästi kuvassakin näkyy. Ja ei, ei oo kemiallinen tms koska digi oli nega, ja siihen luotan huomattavasti enemmän kun tähän 🙈
Aivan kauheaa! 😰

Eiköhän ne menkat sieltä alkanut useamman päivän etuajassa..... Tai siltä ainakin selkäkipujen perusteella vaikuttaa....

Aivan kauheaa! 😰

Oli kyllä aika hävytön. Mutta jotenkin musta tuntuu että kaikki noi herkät testit näyttää enemmän tai vähemmän tommosia turhia viivoja 😄

Suosittelen PregCheckin sitä ihan perus liuskatestiä, herkkyys muka vaan 25 mutta on oikeesti paljon herkempi. Eikä oo koskaan näyttänyt mitään turhia viivoja, mutta oikean plussan näytti kyllä jo dpo9 ja rv 3+1 😄

Oli kyllä aika hävytön. Mutta jotenkin musta tuntuu että kaikki noi herkät testit näyttää enemmän tai vähemmän tommosia turhia viivoja 😄

Suosittelen PregCheckin sitä ihan perus liuskatestiä, herkkyys muka vaan 25 mutta on oikeesti paljon herkempi. Eikä oo koskaan näyttänyt mitään turhia viivoja, mutta oikean plussan näytti kyllä jo dpo9 ja rv 3+1 😄
Näitä kävinkin taas hakemassa tänään varastoon 😁

Mä myös esikoisesta plussasin dpo 9 illalla jollain tavistestillä ja hyvin paljon harmittaa, etten enää muista mikä testi se oli 😁

dpo 8, kp31/28-? ja tyylipuhdas nega testattu nyt iltapäivällä onestepin herkällä. No, ei oo olojakaan puoleen tai toiseen niin että yllättävän zen-fiiliksissä täällä. Katotaan tuleeko täti kylään vielä tänään tai huomenna. Mulla on varastossa läjä noita onestepin puikkoja ja liuskoja ja laatikko pc:n ja CB:n perus-digi. Tilaisin siis semmoisen pienen (:tears:) ovis- ja raskaustestipaketin raskauskeijulta ja tuntuu että noita vaan riittää :tears:

dpo 8, kp31/28-? ja tyylipuhdas nega testattu nyt iltapäivällä onestepin herkällä. No, ei oo olojakaan puoleen tai toiseen niin että yllättävän zen-fiiliksissä täällä. Katotaan tuleeko täti kylään vielä tänään tai huomenna. Mulla on varastossa läjä noita onestepin puikkoja ja liuskoja ja laatikko pc:n ja CB:n perus-digi. Tilaisin siis semmoisen pienen (:tears:) ovis- ja raskaustestipaketin raskauskeijulta ja tuntuu että noita vaan riittää :tears:
Naurahdin vähän sun ”pienelle” varastolle 🤭 toki mullakin löytyy että ihan sillä että muitakin on 😁

Takaisin