Raskaaksi 2024

Tsemppiä kaikille piinailijoille ❤️ toivottavasti piinapäivät loppuu teillä plussaan 🤞

Mulla meni tänää vika nappi letrozol kuuria ja nyt sit odotellaan miten käy, keskiviikkona ultra. Eilen illalla ja yöllä oli tosi kovaa vasemman alavatsan vihlontaa ja juilintaa 😵‍💫 mistäköhän vois johtua?
Toivottavasti täälläkin pääsis tällä kertaa piinailemaan 🙏 tuntuu et viimesistä kunnon piinapäivistä on ikuisuus, kun ollut noita ovuloimattomia kiertoja.

@Reeta Oma Kannassa näkyi kirjattuna vaan se yleislääkärin käynti joka on meistä lähetteen tehnyt. Täällä menossa dpo 0 😊
Okei! Kannattaa varmaan kysellä perään, luulisin kuitenkin että jokin merkintä pitäisi olla että edes ovat käyneet sun tiedoissa siellä polilla 😊 jos kuitenkin noin pitkä aika on jo mennyt. Toivotaan että pian etenee!

Ja mitähän on tosi monta piinailijaa, tsemppiä meille kaikille 😍

Täällä tuli cb dual ovistestiin tänään pysyvä hymynaama. Liuskat ja tikut edelleen tihrustettavia, että tiiä sitten mikä nyt on.. Mutta jätetään kirves vielä sinne kannonnokkaan ja touhuillaan. Ainakin on semmoinen liukas olo ja kaikki miehenpuolet näyttää herkullisilta, että kyllä jotain taphtuu :tears: :No Evil Monkey:

Täällä kanssa tulisi esikoiselle ja kuopukselle reilu 2 vuotta ikäeroa mikäli pian onnistuu raskautuminen. 🙋‍♀️ Mie en tosin olisi edes halunnut pienempää ikäeroa eikä se sektion vuoksi olisi kovin suositeltuakaan ollut. Vähän jännittää tämäkin, että jos pian onnistuu niin toinen on pahimmassa uhmaiässä vauvan tullessa taloon. 😅 Meillä on yritys jo käynnissä, kun ikää miulla on jo yli 30 ja vielä on vähän epäselvää, että jääkö lapsiluku kahteen vai halutaanko vielä yrittää kolmattakin. Jos olisin nuorempi niin haluaisin lapset varmaan jollain 4-5 vuoden iköerolla. Gynekologi oli sitä mieltä, että kolmaskin on meillä tulevaisuudessa aivan mahdollinen.

Ja täällä mennään suunnilleen dpo 2-3. Tällä kertaa onnistuttiin ihan tosissaan hyödyntämään ovulaation aika ja nyt vaan jännitetään nappasiko vihdoin. 😊

@Minnnis mulla ainakin follikkelin kasvu aiheuttaa juuri tuollaista vihlontaa ja pistelevät juilintaa. Ja juuri vain toisella puolella. Toivottavasti siellä kasvaa jotain kovaa vauhtia 🤞😇

@Minnnis mulla ainakin follikkelin kasvu aiheuttaa juuri tuollaista vihlontaa ja pistelevät juilintaa. Ja juuri vain toisella puolella. Toivottavasti siellä kasvaa jotain kovaa vauhtia 🤞😇
Kiitos vastauksesta, toivottavasti siellä nyt kasvaisi jotain tosiaan vauhdilla 🙏 oli sen verran kovat kivut, että mitäköhän mahdollinen ovulaatio kipu sit tulee olemaan 😆 tänään on kans jännästi juilinut ja kiristellyt vasemmalla, et eiköhän siellä nyt jotain tapahdu 🤞

Okei, oon todella sekaisin nyt!
Juuri kirjoittelin siitä, että saatiin se lähete hoitoihin. Nyt täällä odottelin menkkoja alkavaksi ja koko viikon tuhrutellut, mikä on ollut tyypillistä mulle ennen menkkoja ja oon syönyt myös keltarauhastukea, jotta se loppuisi. No tässä kierrossa söin vain pari päivää ja koska tuttu tuhruttelu alkoi niin lopetin. Äskön tein kuitenkin testin (niinkuin joka kuukausi) ja se näyttikin tältä 🥺😮🫣😍 En oo ikinä saanut testiin yhtään mitään näkyviin. Nyt olis siis dpo13.
Oon niin hämmentynyt ja sekaisin, että voiko olla🤩 Toivon niin kovin vahvistumista.

Liitteet

• IMG_0980.jpeg
    IMG_0980.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 246
Juuri kirjoittelin siitä, että saatiin se lähete hoitoihin. Nyt täällä odottelin menkkoja alkavaksi ja koko viikon tuhrutellut, mikä on ollut tyypillistä mulle ennen menkkoja ja oon syönyt myös keltarauhastukea, jotta se loppuisi. No tässä kierrossa söin vain pari päivää ja koska tuttu tuhruttelu alkoi niin lopetin. Äskön tein kuitenkin testin (niinkuin joka kuukausi) ja se näyttikin tältä 🥺😮🫣😍 En oo ikinä saanut testiin yhtään mitään näkyviin. Nyt olis siis dpo13.
Oon niin hämmentynyt ja sekaisin, että voiko olla🤩 Toivon niin kovin vahvistumista.
Ihanaa!! 🥰 Toivotaan että vahvistuu❤️

Miten ihanaa, onnea! 😍❤️ Selkeät viivat.

Voi ihanaa!! 😍 Se on mahtava (ja hyvin hämmentävä) tunne, kun ne kaks viivaa ekaa kertaa pamahtaakin testiin. Täällä sormet ristissä, että lähtee hyvin vahvistuu 🥰

Onnea hurjasti, nyt vaan toivotaan vahvistumista 😍😍🙏

Me käytiin eilen miehen kanssa yksityisellä mittauttamassa naisen hedelmällisyysarvot ja mieskuntoarvot ja suurin osa tuloksista tuli jo eilen!

Mulla oli sanomista D-vitamiinissa 47 nmol/l (Viitearvot: > 50 nmol/l) ja kilpirauhasarvossa 3.9 mU/l (Viitearvot: 0.5 - 3.6 mU/l) .. tuo d-vitsku ei kauheen yllättävä näin pitkän talven jälkeen ja on helppo ruveta tankkaamaan vaan stydmimpää lisää. Toi kilppariarvo on mulle ihan uusi juttu. Ei ole mitään lievän vajaatoiminnan oireita, mutta lueskelin netistä, että raskautta suunnittelevalla sen pitäisi olla <2.5 (mielellään alle 2) ja ollessaan suurempi voisi vaikuttaa hedelmällisyyteen.

Mun ferritiini, B12 ja folaatti oli kuitenkin kaikki viitearvoissa 🙏 vielä odotellaan anti-muller hormonin ja Desialotransferriinin tuloksia.

Miehellä oli testosteronit viitearvojen ulkopuolella, eli liian alhaiset. Hänellä siis elämäntapamuutos lienee se ainoa tapa buustata noita arvoja (painoa pois, lisää urheilua, parempaa ruokaa ja vähemmän stressiä.

Nää testit kyllä herättivät vain lisää kysymyksiä 😅 täytyy varmaan varta ensikäynti Ovumialle tms, niin voivat suositella lisätestejä tai muita toimenpiteitä jatkoon. Meillä yk8 starttaa, joten vielä pitää odotella julkisen apuja.

Helouuu, oon hetken täällä jo käynyt lueskelemassa keskustelua ja nyt ajattelin osallistua 😊 Esikoinen syntyi viime heinäkuussa, ja oonkin aika aktiivinen tuolla heinäkuiset2023 ryhmässä. Ollaan helmikuusta asti oltu sillä ajatuksella että toinen vauva saisi tulla. Imetän edelleen, noin kuukausi sitten lopetellut yöimetykset joten nyt kierto näyttäisi olevan käynnistymässä. Oli nimittäin niin selvät ovisoireet viikonloppuna sekä sunnuntaina tulikin kaksi tummaa viivaa ovistestiin. Hommailtiin sit lauantaina ja sunnuntaina eli nyt ois DPO 4 tai 5? En oo aivan varma haha mutta piinapäivät ovat läsnä! Mulla ei oo ollut vielä kertaakaan siis kuukautisia ja saa nähdä onnistuisiko uusi raskaus näin että vuotoa ei ollenkaan tule. Aika epätietoisuudessa siis ollaan
Mulla kans dpo 5 ja aika mateleeee 😂

Voi, miten ihanaa 😍 kovasti tarrasukkia ❤️

Takaisin