Raskaaksi 2020

En usko että plussaan huomenna..yllättävän vähän oireitakaan. Joo limaa jonkin verran mut kuvittelin et enemmän tuntuisi jo munasarjoissa. Vähän on jomotellut pitkin päivää. Tänään vika piikki mahaan. Oispa ultra ollut tänään :rolleyes: ei tiiä yhtään paljonko munat kasvanut perjantaista.. pitäis olla jo n.16mm vähintään..
No samat tuntemukset, ei tosin ole oikein limojakaan...alkaa tuntua siltä että irrotuspiikki on jo vaihtoehto. o_O onko sen pistäminen paha paikka?

No samat tuntemukset, ei tosin ole oikein limojakaan...alkaa tuntua siltä että irrotuspiikki on jo vaihtoehto. o_O onko sen pistäminen paha paikka?

Mulle ei oo :) onko sulle tarjottu tai puhuttu irrotuspiikin mahdollisuudesta joskus? Mä pistän sen sit lh plussan jälkeen, paitsi ehkä jo ke aamulla vaikka ei plussaa tulisikaan :bag: nyt teen taas testin :hilarious:

Mulle ei oo :) onko sulle tarjottu tai puhuttu irrotuspiikin mahdollisuudesta joskus? Mä pistän sen sit lh plussan jälkeen, paitsi ehkä jo ke aamulla vaikka ei plussaa tulisikaan :bag: nyt teen taas testin :hilarious:
Perjantaina pyysin sitä jos näyttää että menee ovis taas viikonlopulle ja lääkäri sanoi että jos ei keskiviikkona viimeistään tule o+ niin to uusinta ultra ja jos on kypsä rakkula niin irrotuspiikki ja Perjantaina inssi. Mäkin tein heikkopäänä testin mut ihan turhaan :p

Perjantaina pyysin sitä jos näyttää että menee ovis taas viikonlopulle ja lääkäri sanoi että jos ei keskiviikkona viimeistään tule o+ niin to uusinta ultra ja jos on kypsä rakkula niin irrotuspiikki ja Perjantaina inssi. Mäkin tein heikkopäänä testin mut ihan turhaan :p

Mulla vaan vaalenee :wtf::inpain: mut ehkä tullu juotuakin enemmän. Aamulla taas.. hyvä että saat piikin! Munki pitäis to mennä uusintaultraan jos ei plussaa näy mut ei oikein nappais..:dead::oops:

Mulla vaan vaalenee :wtf::inpain: mut ehkä tullu juotuakin enemmän. Aamulla taas.. hyvä että saat piikin! Munki pitäis to mennä uusintaultraan jos ei plussaa näy mut ei oikein nappais..:dead::oops:
En uskalla vielä luottaa siihen että saan piikin, kun niin moni asia voi mennä vielä pieleen :inpain: no, huomenna testailut jatkuu, ehkä ne huomenna taas tummuu!:smiley-angelic001

Voi ei @move88 Pahoittelut teidän keskenmenneestä <3 Muista vaan, että kaikki tunteet on Ok tuntea ja normaaleja.

Toivottavasti siintävät hoidot antaa vähän toiveikkuutta tuon surun tilalle. Mulla auttoi kkm:n jälkeen, kun päätettiin jatkaa hoitoja seuraavaan IVF:ään. Antoi uudelleen toivoa.

@jannn No onpas nyt hormoonit ja testit! Miten ne voi vaaleta vaikkei ole vielä edes huippua :confused004 Tsemppiä!
Toivottavasti sulla ja @Noaidi lla osuu päivät kohilleen!

Joissakin testeissä on kuulemma ihan normaalia että ensin ne testit tummenee, sit vaalenee ja sen jälkeen tulee plussa!

Ei oo mullakaan ihan kauheasti vahvistunut, toi digin viiva ehkä vähän mutta eipä se taida mitään kertoa.. Testailu jatkuu :rolleyes:
09E6D88D-0256-450C-B457-7C993529A58D.jpeg

Kyllä digin tummuminen kertoo samalla lailla kuin liuskan :)
Mulla digi ja liuska sama kuin eilen aamulla :smiley-angry016 ei ainakaan mitään huomattavaa tummumista havaittavissa.. paree ois huomenna olla tummemmat :mad:

Liitteet

• IMG_20210309_063132__01.jpg
    IMG_20210309_063132__01.jpg
    29.8 KB · Katsottu: 123
Ai okei, hyvä tietää! Toisaalta nyt kun katsoin vanhoja ovisplussien kuvia, niin onhan niissä ne digienkin toiset viivat olleet tasavahvat tai jopa vahvemmat :facepalm:

Toivon että teille nyt tulis pian ne ovisplussat, mulla nyt ei niin päivän päälle ole kun ei olla hoidoissa :)

Ai okei, hyvä tietää! Toisaalta nyt kun katsoin vanhoja ovisplussien kuvia, niin onhan niissä ne digienkin toiset viivat olleet tasavahvat tai jopa vahvemmat :facepalm:

Toivon että teille nyt tulis pian ne ovisplussat, mulla nyt ei niin päivän päälle ole kun ei olla hoidoissa :)

Kyl mä taidan silti mennä huomenna vaik ei plussaa tulisikaan :bag: uskon et on lähes plus kuitenki. Toiv on kypsää munaa, ylikypsäkään ei saa olla.. jotenkin en luota että kroppa edes välttämättä nostaa samallalailla lh:ta gonalin kanssa :hilarious::inpain: tosi outoa kun enemmän tota vasenta nyt pakottanut, ja nivusta myös..Saas nähdä montako siel on, ehkä sit voiski lennosta vaihtaa ivf :hilarious: no ei varmaan näin nopee voisi..

Kyllä digin tummuminen kertoo samalla lailla kuin liuskan :)
Mulla digi ja liuska sama kuin eilen aamulla :smiley-angry016 ei ainakaan mitään huomattavaa tummumista havaittavissa.. paree ois huomenna olla tummemmat :mad:
Minusta toi digi on jo ihan selkeästi tummempi kuin eilen! Ihan hyvin voi huomiselle jo pärähtää se plussa sieltä! Mä testailen taas tossa vasta klo 13-> ja palaan omien testieni osalta asiaan sen jälkeen. :cool:
Tänään kiristeli alamahaa sillee ovismalliin ja pientä painetta tuntuu oikealla muniksen kohdilla. Ainakin se jotain siellä tuntuu tekevän.

O+ tuulia myös amandatt:in suunnalle!

Minusta toi digi on jo ihan selkeästi tummempi kuin eilen! Ihan hyvin voi huomiselle jo pärähtää se plussa sieltä! Mä testailen taas tossa vasta klo 13-> ja palaan omien testieni osalta asiaan sen jälkeen. :cool:
Tänään kiristeli alamahaa sillee ovismalliin ja pientä painetta tuntuu oikealla muniksen kohdilla. Ainakin se jotain siellä tuntuu tekevän.

O+ tuulia myös amandatt:in suunnalle!

Kiva :) eiköhän ne plussat tai inssit kohta saada. Amandatt myös :) päästään yhdessä piinailemaan :grin mulla vaan tulee se Ovitrelle näkymään testissä n. 10pvää. Mahd enemmänkin.
Äsken jouduin spurttaamaan bussiin ja munasarjoja sattuu..vähän esimakua miltä ennen ivf voi tuntua, silloin varmasti pahemmaltakin. Kumpa nyt ei olisi hirveesti munasoluja tulossa :oops: ei ois kiva että kun mieskin jo toimittanut asiansa niin sanottaisiin ettei inssiä voi tehdä..

Tuleeko teillä muuten oviksen jälkeen se ns. limatulppa? Vai tuleeko se ennen, vai mitä :pompus:

Eilen nimittäin tuli sellanenkin klimppi :wtf:
Ja eilen vähän illalla nipistely alavatsaa vasemmalta. Tosin on nytkin. Eilen alotin terolutit, niistäkin varmaan tulee kaikenlaista oiretta. Tai sit ne oireet on vaan päässä :bag:
Mut jotenkin aattelisin, et itse munasolu ois kyllä irronnu aiemmin. Mut mitäänhän en mistään tiiä :hilarious:
Tänään on kp15 ja piinapäivät on alkanu :angelic:

Voi toivottavasti jannn, Noaidi ja amandatt teidän testit nyt tummenee :happy:

Tuleeko teillä muuten oviksen jälkeen se ns. limatulppa? Vai tuleeko se ennen, vai mitä :pompus:

Eilen nimittäin tuli sellanenkin klimppi :wtf:
Ja eilen vähän illalla nipistely alavatsaa vasemmalta. Tosin on nytkin. Eilen alotin terolutit, niistäkin varmaan tulee kaikenlaista oiretta. Tai sit ne oireet on vaan päässä :bag:
Mut jotenkin aattelisin, et itse munasolu ois kyllä irronnu aiemmin. Mut mitäänhän en mistään tiiä :hilarious:
Tänään on kp15 ja piinapäivät on alkanu :angelic:

Voi toivottavasti jannn, Noaidi ja amandatt teidän testit nyt tummenee :happy:
Tsemppiä piinapäiville, me muut tullaan pikkusen perässä (ainakin toivottavasti. :D )
Mulla oviksen jälkeen puskee aina ihan hullut limat. Ei oo siis sellasta jatkuvaa limaisuutta vaan kertarykäisyllä tuntuu ku töräyttäis kananmunan ilman keltuaista. :D Anteeksi mahdollisista mielikuvista.

Tsemppiä piinapäiville, me muut tullaan pikkusen perässä (ainakin toivottavasti. :D )
Mulla oviksen jälkeen puskee aina ihan hullut limat. Ei oo siis sellasta jatkuvaa limaisuutta vaan kertarykäisyllä tuntuu ku töräyttäis kananmunan ilman keltuaista. :D Anteeksi mahdollisista mielikuvista.
tää sama mulla :laughing001 päivä, pari oviksen jälkeen just.

Kiitti :nailbiting:
Joo just tuo sama mielikuva tuli eilen :laughing021
Ja tais olla itseasiassa edellisessäkin kierrossa.

Tää viikko kyllä menee helposti, mut ens viikko on varmasti superpiinailua. Mut toivo ei oo kovin korkealla, vaikka tässä nyt on talleteltukin aika aktiivisesti.
Parempi ajatellakin, niin pessimisti ei pety niin pahasti :hilarious:

Jannn, kuinka aikasin miehes toimittaa tavaransa, jos inssi on milloin? Oon jotenkin ajatellu et tää tapahtuis samana päivänä.

Mulla meni tänään ääni ihan käheeksi, eikö se oo oviksen merkki? :D Mukava rupatella asiakkaille puhelimessa ku kuulostaa ihan viskinpolttamalta.

Kauanko teillä meni kutsuun aikaan?
Jotenkin murteesta ajattelisin, et oot samoilla huudeilla mun kanssa, niin sillä kysyn. Meidän lähete lähti eteenpäin kaks viikkoa sitten :rolleyes:

Mun murre on jääny sieltä päin mutta en asu sielä enää :shy: 2viikkoa sitten kävin gynellä yksityisellä kipujen vuoksi tarkistuksessa ja laitto lähetteen samalla ja eilen tuli kirje. Toukokuulle menee ensikäynti :angelic: Toivottavasti pääsette nopeasti myös eteenpäin asiassa :smug:

Täälä ovis ihan nurkan takana :angelic: plussa joko illalla tai huomenna :joyful:

Liitteet

• 25EC518F-3AA0-4421-9C2B-1C8CF1B6C2D4.jpeg
    25EC518F-3AA0-4421-9C2B-1C8CF1B6C2D4.jpeg
    21.4 KB · Katsottu: 133
Takaisin