Raskaaksi 2020

Mulla alkoi ruskea tiputtelu eilen, tänään 4+4 se muuttui punaiseksi vuodoksi (pienemmäksi kuin menkat, sentään) ja menkkakipujen tyyppisiä on myös. Ei ole hyvä fiilis tästä nyt :sorry: ihan erilainen olokin kuin viikolla oli... säästelin huomiseen digiä, kai se pitää kattoa mitä se sanoo, jos ei tilanne pahene ennen sitä. Ja sit maanantaina soittoa neuvolaan :confused005 mulla on niin sellainen olo, että se on nopea ja kivulias pudotus takas tänne. Miksi muutama päivä toivoa ja kunnon oireita, olisivat jääneet tulematta, jos tää oli tässä :smiley-angry017

Mulla alkoi ruskea tiputtelu eilen, tänään 4+4 se muuttui punaiseksi vuodoksi (pienemmäksi kuin menkat, sentään) ja menkkakipujen tyyppisiä on myös. Ei ole hyvä fiilis tästä nyt :sorry: ihan erilainen olokin kuin viikolla oli... säästelin huomiseen digiä, kai se pitää kattoa mitä se sanoo, jos ei tilanne pahene ennen sitä. Ja sit maanantaina soittoa neuvolaan :confused005 mulla on niin sellainen olo, että se on nopea ja kivulias pudotus takas tänne. Miksi muutama päivä toivoa ja kunnon oireita, olisivat jääneet tulematta, jos tää oli tässä :smiley-angry017

Voi ei, toivottavasti harmitonta :Heartpink meinasin kysyä onko vielä terolutit käytössä kun muistin että et käyttänytkään tässä kierrossa

Voi ei, tsemppiä :Heartred

Voi ei, toivottavasti on harmitonta! :sorry:

Toivottavasti on jotain harmitonta! Välillähän on näitä selittämättömiä vuotoja. Toivottavasti pääset vaikka ultraan jossain vaiheessa tarkistukseen. <3

Noaidi, en kans oikein ymmärrä miksi sulle hermostuttiin tuolla, ihan käsittämätöntä välillä tuo reagointi siellä. Ite en oo enää aikoihin viittinyt edes kommentoida mitään, kun ihan neutraalisti sanomiani kommentteja ei suostuttu hyväksymään :confused005 Lueskelen kyllä vielä ketjua mutta jooh.

Mä ainakin mielelläni lueskelen tosiaan teidän tilanteiden etenemistä, jos vaan jaksatte päivitellä! :) Toki kovasti toivotaan, ettei kauaa enää tartte kenenkään plussia odotella!

Heh, no sinänsä ymmärrän kyllä että monet elää herkkiä aikoja ja nykymaailmassa somekulttuuri on tämmöistä jokakäänteessä riitelyä ja tahallaan väärinymmärtämistä. Mut ei mulla oo oikeen kiinnostusta tai energiaa lähtee kenenkään kanssa riiteleen, helpompaa vaan antaa olla ja jatkaa täällä. Vähän nauratti kieltämättä ensimmäinen kommentti jossa oli puhetta "jotkut on yrittäneet kauan ja on jopa lapsettomuushoidoissa" .... nnniiiiii... :rolleyes: mutta en jaksa ottaa nokkiini. Huvitti vain.

Mut siis se vihko, on näppärä! En oo joka kierrossa tehnyt mutta nyt aattelin tässä kierrossa taas pistää tikut kiinni vihkoon ja seurailla niitä! Se on ihan hauskaa hommaa ja jää ehkä vähän kieroutuneeksi muistoksi. :hilarious:

Halauksia, toivotaan kuitenkin vielä parasta, että olisi harmitonta ja kaikki hyvin! :Heartred:Heartred

@move88 mulle sanottiin dttä jos vuodon mukana ei tuu klönttejä tai hyytymiä niin ei ois hätää, kivut ja vuoto ei kuulema oo hälyttäviä, mutta soittaisin silti maanantaina terveyskeskukseen, paitsi jos huomenna olo pahenee, sit heti päivystykseen! Tsemppiä :Heartbigred

Voimia Move88 ❤️ Toivottavasti on vain harmitonta vuotelua! Tiedän kyllä nuo epätoivon ja pelon tunteet, kun ei voi muuta tehdä kuin toivoa tai rukoilla raskauden jatkumista. Aina vuotelu ei kuitenkaan pääty ikävästi ja mekin saimme lääkärin toteamasta uhkaavasta keskenmenosta huolimatta vauva syliin asti. Tiedän, ettei ole helppoa, mutta koita ottaa rennosti ja levätä. Kuten lääkäri mulle aikoinaan sanoi, muuta et voi asian eteen nyt tehdä. Mä niin toivon, että sulla on sama lopputulos ❤️

Kiitos kaikki <3 ei se auta ku oottaa ja katsoa... valitettavasti siellä vaan tuli pari pientä hyytymääkin nyt :sad001 siteeseen ei oo tullut vielä juuri mitään, mutta vessassa onkin tullut ravattua. No, katsotaan mikä tilanne huomenna ja todellakin haluisin päästä ultraan tarkistettavaksi. Jos ei neuvolan kautta, niin sit sen klininkan missä suunniteltu hoitoja...

Toivottavasti olis harmitonta, tsemppiä :Heartpink

Me herättiin viideltä ja tein ovistestin. Oli taas tummentunu, muttei ehkä plussa vielä kuitenkaan. Mut kivut oli automatkalla ja sen jälkeen ja eggiksiä ihan mahottomasti. Eli nää kivut oli nyt kp12, kun edellisessä kierrossa oli kp14. Ja geleitä ajattelin syyttää taikka kiittää , kun tuli ovis aiemmin. Tosin en tiedä, et onko sit liian aikasin. Katotaan :smiley-angelic006

Move88: Tsemppiä :Heartred
Pidän niin peukkuja, että olisi harmitonta vuotelua. Epäreilua täys tää yritystaival kyllä liian monella - ensin saa iloita ja sitten niin vähästä se voidaan viedä pois. :sorry:
Toivotaan et pääsisit nopsaan tarkistukseen, mikä tilanne on :Heartred

Mä tykkään seurailla tätä ketjua tosiaan vielä ja myötäelää mukananne. Noadilla oli hyvä ehdotus mun mielestä tonne 21-ryhmään, kun kyllähän siellä vähän "lapasesta lähtee" monilla testien sun muiden kanssa - musta sellainen max. 2 testikuvaa päivässä olis ollut ihan fine, niin näkis lukee muutakin kun viivoja :hilarious:
Ja siis oon jo kauan aiemmin kiinnittänyt huomiota, että siellä viestittelyn sävy on musta välillä jopa epäkohtelias, tietäväinen sekä tärkeilevä :bag: Sellainen, et kulman takaa joku "hyökkää" jos yrität antaa jonkun ystävällisen vinkki vitosen :hilarious: samaa en huomannut ainakaan aikanaan täällä.
Mutta täällä on kyl hyvä jatkaa leppoisampaa keskustelua :angelic:

Voi kuinka kovasti toivon, että vuoto on harmitonta Move88 :smiley-angelic001 niin hieno plussa kuiteski on jo.

onnea plussasta myös Naala, paljon tarrasukkia! :love7

Aamulämpö vissiin laskenut (ei kuitenkaan alle 35 asteen kuten mittari kahdesti näytti) ja mahassa aamulenkin päälle joku ihme kramppi ettei liikkuakaan pystynyt. Eli se niistä muka oireista ja nyt iloitaan vaan kierron pysymistä edes näinkin pitkänä. Toki oireet on voineet jotain merkitäkin ja ohuehko limakalvo vaan ei jaksa kantaa. Jossittelu ei silti mitään auta eli nautitaan tänään auringosta niin paljon kun olo sen sallii :)

Ainii ja tiputtelu on pysynyt nyt poissa eli jotain kehitystä oviksen lisäksi sentäs!

Ääh, olin kattonu väärin - luulin et mulla on viikkodigi tuolla mut se olikin normidigi eli en tullu hullua hurskaammaks :banghead: plussahan se oli tietenkin vielä. Huomisaamuun on pitkä aika, kun voi soittaa neuvolaan... vuoto jatkuu. Nää tuntuu siis ihan menkoilta :confused005 ei ihan yhtä paljon vuotoa, mut samanlaiset vatsa- ja selkäsäryt.

Voi move :Heartpink toivoa on vielä..

Eeehkä ihan millin tummempi ovistikku aamusesta :scratch eli tuo alin on uusin.
Kuis muilla?

Liitteet

• IMG_20210307_083721__01__01.jpg
    IMG_20210307_083721__01__01.jpg
    30.8 KB · Katsottu: 116
Takaisin