Raskaaksi 2020

Oli varmaan vaan aikaista :) Mulla oli kerran myös varhaisultra neuvolassa jo viikoilla 6+0 (liian aikasin mun mielestä) ja ei sen perusteella myöskään pystynyt sanoa muuta kuin että on oikeassa paikassa ja ruskuaispussi näkyy. Parin viikon päästä näkyi ihan viikkoja vastaava ja sykekin näkyi hienosti :happy: Hyvä että sait uuden ajan!

Kiitos kovasti kun kerroit tämän! :) :Heartred helpotti taas mieltä kovin.

@Move88 kuulostaa siltä että oli hyvä käynti teillä! Varmasti lohduttavaa tietää, että mahdollisuus päästä insseihin jos ei nappaa muutoin, ja että tutkitaan nuo hormonit ja muut. Ne digit on kyllä helppoja, toki hintavia, mutta jos suunnilleen on kartalla millon ovis voi olla niin ei niitä tikkuja onneksi sitten ihan kasapäin mene. Ite ainakin totesin ne liuskat paljon hankalammiksi, kun ei niitä kunnon viivoja oikein tullut koskaan.

Kiitos kovasti kun kerroit tämän! :) :Heartred helpotti taas mieltä kovin.

@Move88 kuulostaa siltä että oli hyvä käynti teillä! Varmasti lohduttavaa tietää, että mahdollisuus päästä insseihin jos ei nappaa muutoin, ja että tutkitaan nuo hormonit ja muut. Ne digit on kyllä helppoja, toki hintavia, mutta jos suunnilleen on kartalla millon ovis voi olla niin ei niitä tikkuja onneksi sitten ihan kasapäin mene. Ite ainakin totesin ne liuskat paljon hankalammiksi, kun ei niitä kunnon viivoja oikein tullut koskaan.
Oli kyllä hyvä käynti :) sitä mitä haluttiinkin. Nyt on jo hoitosopimuksetkin alekirjotettu, niin voi sit ryhtyä vaan tuumasta toimeen jos haluaa. Ja tosiaan vaikuttaa helpolta toi testi, vaikkakin viivaa sisällä on myös mielenkiintoista seurata :grin kp12 tänään. Eggiksetkin alkoi.

Liitteet

• E6D6A967-A4AE-443F-BDAB-D3EA46D82CE8.jpeg
    E6D6A967-A4AE-443F-BDAB-D3EA46D82CE8.jpeg
    46.8 KB · Katsottu: 144
Taas jotain uutta, nyt vasta dpo 3 ja tänään iski jo hirveät menkkakivut o_O Ei kyllä näin aikaisin voi olla mitään mahdolliseen raskauteen liittyvää, niin hyvin jännä että mistä johtuu. En muista että menkkakivut ois ikinä näin aikaisin alkaneet

^ aika jännä! toivotaan että on hyvä merkki.

tänne pärähti viimein o+ tänään, kp15. eli eiköhän se ovis oo sitten huomenna. tallettelut on hyvin käynnissä ja viikon päästä sit labroihin mittauttamaan progesteronitaso.

^ aika jännä! toivotaan että on hyvä merkki.

tänne pärähti viimein o+ tänään, kp15. eli eiköhän se ovis oo sitten huomenna. tallettelut on hyvin käynnissä ja viikon päästä sit labroihin mittauttamaan progesteronitaso.

Jee hyvä että nyt tuli se plussa :gen014 Mä kävin kans tänään 5 päivää ovisplussan jälkeen verikokeessa mittaamassa ton progesteronitason

Kiitos Kaakkuri kun kerroit! :) Mulla oli nyt arvo sen verran hyvä, että lääkärin mukaan ei ole tarvetta aloittaa vielä tässä kohtaa keltarauhastukea, mutta sitten aloitan heti jos/kun r-testiin tulee plussa.

Joo, tosi hyvä kuulla, @Kaakkuri ! missä vaiheessa sulla tuo päänsärky siis alkoi? oliko sitä negakierroissakin? mietin vaan kun itsellä on säännöllinen pms-oire muutama päivä menkkoja ennen kova päänsärky, mutta voihan se olla ihan normaali pms-oirekin vaan. labra tosiaan ens viikolla.

ON: ovisplussa eilen, ja ovis tuli ja meni (illalla oli niin kovat kivut, ettei niistä voinu erehtyä). eli eiköhän se tänään oo jo dpo1 ja tärinäkivut sekä hienoinen lämmönnousukin havaittu :) talletukset oli dpo-5, dpo-3, dpo-1 ja dpo0 (oli kyllä toi viimenen taas sellanen suoritus, että voi taas pitää vähän aikaa taukoa :laughing021). sit vaan piinailemaan :)

Ja rfsu oli yllätys yllätys viallinen. En siis oo raskaana

Pahoittelut :sad001 Mulla noi testit on ennen aina toimineet oikein, mutta viime kierrossa mullakin oli viallinen testi, kun näytti parina päivänä ihan selvää haamua mutta menkat alkoi sitten kaks päivää etuajassa..

Joo, tosi hyvä kuulla, @Kaakkuri ! missä vaiheessa sulla tuo päänsärky siis alkoi? oliko sitä negakierroissakin? mietin vaan kun itsellä on säännöllinen pms-oire muutama päivä menkkoja ennen kova päänsärky, mutta voihan se olla ihan normaali pms-oirekin vaan. labra tosiaan ens viikolla.

ON: ovisplussa eilen, ja ovis tuli ja meni (illalla oli niin kovat kivut, ettei niistä voinu erehtyä). eli eiköhän se tänään oo jo dpo1 ja tärinäkivut sekä hienoinen lämmönnousukin havaittu :) talletukset oli dpo-5, dpo-3, dpo-1 ja dpo0 (oli kyllä toi viimenen taas sellanen suoritus, että voi taas pitää vähän aikaa taukoa :laughing021). sit vaan piinailemaan :)

Joo normaalisti mulla alkaa päänsärky kun keltarauhanen lopettaa toimintansa, eli päivää ennen kk-vuotoa.

Muokattu viimeksi:
Kiitos Kaakkuri kun kerroit! :) Mulla oli nyt arvo sen verran hyvä, että lääkärin mukaan ei ole tarvetta aloittaa vielä tässä kohtaa keltarauhastukea, mutta sitten aloitan heti jos/kun r-testiin tulee plussa.

Kivaa jos sulle tulee toi tuki sitten toivottavasti hyvin pian alkavaan raskauteesi! Luin siitä paljon tieteellisiä artikkeleja kun oli itselle ajankohtainen. Monessa muussa maassa se määrätään paljon herkemmin, ja sillä on positiivisia vaikutuksia pitkälle raskauteen (vahvempi kohdunkaula vielä vko 20 yms, eli voi vaikuttaa sit vielä myöhäisempiinkin keskenmenoihin tilastollisesti vähentävästi). Puhumattakaan siitä henkisestä helpotuksesta! :) Kun on sellainen olo että "asialle tekee jotain".

Kivaa jos sulle tulee toi tuki sitten toivottavasti hyvin pian alkavaan raskauteesi! Luin siitä paljon tieteellisiä artikkeleja kun oli itselle ajankohtainen. Monessa muussa maassa se määrätään paljon herkemmin, ja sillä on positiivisia vaikutuksia pitkälle raskauteen (vahvempi kohdunkaula vielä vko 20 yms, eli voi vaikuttaa sit vielä myöhäisempiinkin keskenmenoihin tilastollisesti vähentävästi). Puhumattakaan siitä henkisestä helpotuksesta! :) Kun on sellainen olo että "asialle tekee jotain".

Tästä lääkäri mainitsi mullekin, kun mulla on ollut kahden alkuraskauden keskenmenon lisäksi yksi keskenmeno rv 19+6. Nimenomaan sillä henkisellä helpotuksella on se tärkein rooli, kun eihän keskenmenoa voi mitenkään estää jos se on tullakseen, mutta ainakin on sellainen tunne että on joku apukeino, joka saattaa auttaa. :)

Takaisin