Raskaaksi 2020

Noi on yhtä herkkiä olevinaan :hilarious: En oo tolla rfsu:lla ikinä saanu kunnon plussaa. Tänään tuli tällaset:

No onpa kyllä erillaiset tulokset kahdessa eri testissä. :eek:

Ovisplussa joka tapauksessa, jos oikein katoin:grin.

No onpa kyllä erillaiset tulokset kahdessa eri testissä. :eek:

Ovisplussa joka tapauksessa, jos oikein katoin:grin.

Jep, vaikka samaan pissaan kastoin :hilarious: Kyllä mäkin plussaks lasken, katon vielä huomenna onko vahvempi ja jos, niin se on sit plussa

Eipä tarvii testailla sunnuntaina. Rupes tulee kirkasta verta... lyheni sitten taas luteliaali 9 päivään:sad015 en jaksa... viime kierrossa oli 11 päivää...

Eipä tarvii testailla sunnuntaina. Rupes tulee kirkasta verta... lyheni sitten taas luteliaali 9 päivään:sad015 en jaksa... viime kierrossa oli 11 päivää...

Eikä! :sad001
Munkin kierto on nyt ottanut takapakkia, kun ovis taas myöhemmin ja pidempi kierto luvassa. Ei ole helppoa tämä ja just kun tuli viime kierrossa semmonen fiilis, että asiat paranee...

Kaiken kukkuraksi mitään oviksiin viittavia limoja ja tuntoja ei enää ole, vaikka oviksen pitäisi olla just nyt. :shifty:

Mä en enää luota oman kropan oireisiin yhtään. :banghead:

Eikä! :sad001
Munkin kierto on nyt ottanut takapakkia, kun ovis taas myöhemmin ja pidempi kierto luvassa. Ei ole helppoa tämä ja just kun tuli viime kierrossa semmonen fiilis, että asiat paranee...

Kaiken kukkuraksi mitään oviksiin viittavia limoja ja tuntoja ei enää ole, vaikka oviksen pitäisi olla just nyt. :shifty:

Mä en enää luota oman kropan oireisiin yhtään. :banghead:
Sympatiat sinne myös:Heartbigred on kyllä toisille tehty vaikeeks tämäkin homma...

Pohdin nyt kovasti tota yksityistä gyneä... pelottaa vaan se pettymys jos sieltä ei mitään apuja heru. Ja joutuu vähistä rahoista turhaan maksamaan... ja kuulla varmaan kaupan päälle mäkätystä kiloista, vaikka tosiaan toukokuusta 14kg tiputtanu.

Huutista. Tänää jo muutaman kerra pysähtyny hämmästelee muniste ihmeellisiä olotiloja. Tarkoitan, ihmeellist fiilist mikä ei oo kipua mut JOTAIN. Tietäspä mitä tuol tapahtuu. :wideyed: muista millo viimeks tuntenu tällast. :eek: noj, ehkä hormonit herää nopeammin ku uskoinkaa koska tätä kirjottaessa tunnen oikeel puolel hentoa sellast.. painetta sanotaa näin ku muuten en osaa sitä kuvailla :laughing002
Vähän ku päässä huippais mut vaa munasarjan seutuvilla :laughing002

Juliet ja pingviiniemo voimia :Heartpink

Jahas, joku hormoonihärö taas :laughing021 pahoitin vähäsen mieltäni kun miehen kotiintulo venähti kolme tuntia, ja sit sanailtiin rauhaksiin siitä kuinka kumpikin syyttää itseään toisen pahasta mielestä :smiley-ashamed004 mies sitten totesi, että hänpä hakee vähän iltaherkkuja, katotaan telkkaria yhdessä että tulis parempi mieli ja paineli kauppaan :smiley-ashamed008
Ja siis se mun normaalitila on se etten pahota mieltäni juuri mistään ellei oo oikeasti aihetta, mut ilmeisen kuormittunut tosta kemiallisestakin että nyt sitten tuli että joku kärpänen muuttui nyt härkäseksi :smiley-ashamed005

Sori pommittelen näitä mun hailuroita näköjään nyt aamuin illoin.:bag: Jonkin sortin testihullu kun oon.:hilarious: Muutama päivä sitte kerkesin jo tilata lisää herkkiä testejä seuraavaa kiertoa ajatellen, ja tänään posti ne sitten toimitti. Tein äsken parin tunnin pidätyksellä. En jaksa opetella ton aijjaan tms käyttöä, joten saatte kattella näitä suttusia kuvia täällä.:grin

Liitteet

• IMG_20201009_230538.jpg
    IMG_20201009_230538.jpg
    24 KB · Katsottu: 227
Haleja tarvitseville <3

Nyt la alkaa kp 11. Mies lähti viikonlopuksi mökille. Päästään maanantai-tiistaiyönä seuraavan kerran puuhailemaan, joten toivottavasti ei oo super aikaista ovista, maanantaina siis on kp 13. Cluen mukaan mulla on ollut viimeisen vuoden aikana jopa kp 11 ovis aikaisimmillaan. No, tuskinpa nyt on ennen maanantaita, sormet ja varpaat ristissä. Tulee kuitenkin 4 vrk tauko tähän. :nailbiting: Jännittää. Kumman kosteeta ollut jo monta päivää, lieneekö macan, geleen ja/tai greipin vaikutusta?
Heti kun kehuin Postia niin nyt menikin viikko lähetyksestä, ennen ku tänään tuli vasta testilähetys perille... Testasin o-tikkuun blancon. Voi pliis, oispa tää meiän kierto. :headphone:

Sori pommittelen näitä mun hailuroita näköjään nyt aamuin illoin.:bag: Jonkin sortin testihullu kun oon.:hilarious: Muutama päivä sitte kerkesin jo tilata lisää herkkiä testejä seuraavaa kiertoa ajatellen, ja tänään posti ne sitten toimitti. Tein äsken parin tunnin pidätyksellä. En jaksa opetella ton aijjaan tms käyttöä, joten saatte kattella näitä suttusia kuvia täällä.:grin

Siellähän ne viivat on molemmissa testeissä!
Varovaiset onnittelut! :happy093.:Heartred

Hyviä uutisia! Mä pääsen maanantaina tekee töitä! Vihdoin! Johan sitä on odoteltu. Tosin, en tiiä onks se vaa sen yhden päivän mut kuitenkin sana jotain muutaki tekemist ku olla kotona! :joyful: jippiajei!

Ps. Miten sitä hyppiikää seinille ku on yrittäny vaan puoli vuotta työllistyä?? :grino_O

Hei kaikille pitkästä aikaa:Heartred olen ollut täällä hiljainen pari kuukautta, sillä mun plussa testi muuttui kemialliseksi ja se otti niin koville, että olen ottanut vähän etäisyyttä vauvajuttuihin. Viime kuukausi oli yhtä tyhjän kanssa kun en tainnut edes ovuloida ja kierto venyi. Nyt pärähti yk9 käyntiin pari viikkoa sitten ja sain letrozolit kokeiluun terolutejen kaveriksi.

Tässä kierrossa söin letrozol 2.5mg kp2-6 ja eilen Kp14 pärähti ovis+ tikkuun. Nyt alkaa taas piinailu :happy7

Onko kukaan pistänyt merkille, jos nyt tulee raskaaks, joulu sattuu juuri sopivasti rv12 tienoille ja sitä voi käyttää hyväksi raskaudesta kertomisessa läheisille:cat:itselläni odottaa kaapissa äidille annettavaksi "paras mummi" - kangaskassi. Äidilläni ei siis lapsenlapsia ennestään.

Kiitos kaikille tsempeistä, niitä tarvittiin ja tarvitaan!

Eilen oli kyl yks tunteiden vuoristorata koko päivä. En oo oikein vieläkää sisäistäny kaikkea, mitä sanottiin. Ihan ku olis sumussa ollu sen loppuajan siellä klinikalla:bag:

Tästä alkaa nyt meidän polku lapsettomuushoidoissa. Ollaan nyt virallisesti jonossa IVF-hoitoihin:Heartred ja oon siitä iloinen ja huojentunut, että päästiin jonoon ja että hoidot nyt odottaa meitä ihan varmasti.
Tehtiin perus sisätutkimus, ultrattiin, otettiin näytteitä jne. Ultrassa selviskin sitten, että mun munasarjoissa ei enää juurikaan toimintaa ole ja munasoluja hälyttävän vähän:pale Tuli lääkäriin kiirettä ja konsultoi kätilöä ja toista lääkäriä, että voiko olla mahdollista näin nuorella, 25 kun vasta mittarissa. Päästiin siis tämän vuoksi pikaisesti jonoon ja sanoivat että toivovat meille nopeaa aikaa ja aloitusta hoitoihin mun kipujen ja kehon tilanteen takia:sad010
tästä syystä en oo aina bongannu ovulaatiotakaan. Mutta kahden edellisen kierron ovulaatiot tikutettuina antaa edes alle 5% mahdollisuuden että meilläkin voisi tärpätä.

Että sellaista... Onko ihan pöhköä silti toivoa ja haluta yrittää raskautumista luomuna vaikka tilanne onkin näin huono? :sad010

miekin nyt sit sorruin tekee testin aamulla ja negahan sieltä tuli.. no josko menkat sitten huomenna alkais ja sit alkais yk 14 :sad001

Täällä edelleen haamuillaan. En tiiä, usko ei oo kovin korkeella sen suhteen, että tämä syliin asti tulisi, kai sitä pitäisi jo dpo12 olla selvempi viiva
https://aijaa.com/eHDnBX
Hankala oli kuvaan saada, selvästi vaaleanpunainen hailura siinä kuitenkin meni.

Eilen oli kyl yks tunteiden vuoristorata koko päivä. En oo oikein vieläkää sisäistäny kaikkea, mitä sanottiin. Ihan ku olis sumussa ollu sen loppuajan siellä klinikalla:bag:

Tästä alkaa nyt meidän polku lapsettomuushoidoissa. Ollaan nyt virallisesti jonossa IVF-hoitoihin:Heartred ja oon siitä iloinen ja huojentunut, että päästiin jonoon ja että hoidot nyt odottaa meitä ihan varmasti.
Tehtiin perus sisätutkimus, ultrattiin, otettiin näytteitä jne. Ultrassa selviskin sitten, että mun munasarjoissa ei enää juurikaan toimintaa ole ja munasoluja hälyttävän vähän:pale Tuli lääkäriin kiirettä ja konsultoi kätilöä ja toista lääkäriä, että voiko olla mahdollista näin nuorella, 25 kun vasta mittarissa. Päästiin siis tämän vuoksi pikaisesti jonoon ja sanoivat että toivovat meille nopeaa aikaa ja aloitusta hoitoihin mun kipujen ja kehon tilanteen takia:sad010
tästä syystä en oo aina bongannu ovulaatiotakaan. Mutta kahden edellisen kierron ovulaatiot tikutettuina antaa edes alle 5% mahdollisuuden että meilläkin voisi tärpätä.

Että sellaista... Onko ihan pöhköä silti toivoa ja haluta yrittää raskautumista luomuna vaikka tilanne onkin näin huono? :sad010

Kauheasti voimia sinne, on varmasti tosi kova paikka. En voi edes kuvitella miltä susta tuntuu. :Heartred

Kyllä mä uskoisin, että tossa tilanteessa ei hoitoja pitkäksi aikaa jäädä odottelemaan, vai sanoivatko kauanko voisi mennä? Luulisi, että laittavat sitten monta pikkusta pakkaseen odottelemaan. :dummy::dummy1:

Ja ei ole hölmöä uskoa luomuraskauteen, kun joskus se munasolu sieltä saattaa kuitenkin irrota, vaikka todennäköisyydet ei olisi puolella.

Kyllä te sen pienen vielä saatte ja olihan siellä vielä munasoluja. :)

Tottakai teidän kannattaa yrittää luomuna siihen saakka että pääsette jonosta hoitoihin saakka! Tosi ikävä kuulla että teillä on noin kiireellinen tilanne, mutta älä luovu toivosta! :Heartred

Hei kaikille pitkästä aikaa:Heartred olen ollut täällä hiljainen pari kuukautta, sillä mun plussa testi muuttui kemialliseksi ja se otti niin koville, että olen ottanut vähän etäisyyttä vauvajuttuihin. Viime kuukausi oli yhtä tyhjän kanssa kun en tainnut edes ovuloida ja kierto venyi. Nyt pärähti yk9 käyntiin pari viikkoa sitten ja sain letrozolit kokeiluun terolutejen kaveriksi.

Tässä kierrossa söin letrozol 2.5mg kp2-6 ja eilen Kp14 pärähti ovis+ tikkuun. Nyt alkaa taas piinailu :happy7

Onko kukaan pistänyt merkille, jos nyt tulee raskaaks, joulu sattuu juuri sopivasti rv12 tienoille ja sitä voi käyttää hyväksi raskaudesta kertomisessa läheisille:cat:itselläni odottaa kaapissa äidille annettavaksi "paras mummi" - kangaskassi. Äidilläni ei siis lapsenlapsia ennestään.
Joo, mulla virallinen testipäivä 14.10 ja niin toivon että siellä olisi plussa, koska sitten saisin antaa vanhemmilleni joululahjoiksi "kerro minulle isoäiti" & "kerro minulle isoisä" -kirjat jotka olen jo ostanut. :Heartred

Takaisin