Noi on yhtä herkkiä olevinaanEn oo tolla rfsu:lla ikinä saanu kunnon plussaa. Tänään tuli tällaset:
No onpa kyllä erillaiset tulokset kahdessa eri testissä.
Ovisplussa joka tapauksessa, jos oikein katoin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noi on yhtä herkkiä olevinaanEn oo tolla rfsu:lla ikinä saanu kunnon plussaa. Tänään tuli tällaset:
No onpa kyllä erillaiset tulokset kahdessa eri testissä.
Ovisplussa joka tapauksessa, jos oikein katoin.
Kyllä mäkin plussaks lasken, katon vielä huomenna onko vahvempi ja jos, niin se on sit plussaNäkeekö tässä kukaan mitään? En yritä edes foorumille lisätä.
https://aijaa.com/H2m1le
Eipä tarvii testailla sunnuntaina. Rupes tulee kirkasta verta... lyheni sitten taas luteliaali 9 päiväänen jaksa... viime kierrossa oli 11 päivää...

Sympatiat sinne myösEikä!
Munkin kierto on nyt ottanut takapakkia, kun ovis taas myöhemmin ja pidempi kierto luvassa. Ei ole helppoa tämä ja just kun tuli viime kierrossa semmonen fiilis, että asiat paranee...
Kaiken kukkuraksi mitään oviksiin viittavia limoja ja tuntoja ei enää ole, vaikka oviksen pitäisi olla just nyt.
Mä en enää luota oman kropan oireisiin yhtään. :banghead:
on kyllä toisille tehty vaikeeks tämäkin homma...
muista millo viimeks tuntenu tällast.

pahoitin vähäsen mieltäni kun miehen kotiintulo venähti kolme tuntia, ja sit sanailtiin rauhaksiin siitä kuinka kumpikin syyttää itseään toisen pahasta mielestä
mies sitten totesi, että hänpä hakee vähän iltaherkkuja, katotaan telkkaria yhdessä että tulis parempi mieli ja paineli kauppaan 

Muutama päivä sitte kerkesin jo tilata lisää herkkiä testejä seuraavaa kiertoa ajatellen, ja tänään posti ne sitten toimitti. Tein äsken parin tunnin pidätyksellä. En jaksa opetella ton aijjaan tms käyttöä, joten saatte kattella näitä suttusia kuvia täällä.
Jännittää. Kumman kosteeta ollut jo monta päivää, lieneekö macan, geleen ja/tai greipin vaikutusta? 
Sori pommittelen näitä mun hailuroita näköjään nyt aamuin illoin.:bag: Jonkin sortin testihullu kun oon.Muutama päivä sitte kerkesin jo tilata lisää herkkiä testejä seuraavaa kiertoa ajatellen, ja tänään posti ne sitten toimitti. Tein äsken parin tunnin pidätyksellä. En jaksa opetella ton aijjaan tms käyttöä, joten saatte kattella näitä suttusia kuvia täällä.
![]()

Siellähän ne viivat on molemmissa testeissä!
Varovaiset onnittelut!![]()

jippiajei!
olen ollut täällä hiljainen pari kuukautta, sillä mun plussa testi muuttui kemialliseksi ja se otti niin koville, että olen ottanut vähän etäisyyttä vauvajuttuihin. Viime kuukausi oli yhtä tyhjän kanssa kun en tainnut edes ovuloida ja kierto venyi. Nyt pärähti yk9 käyntiin pari viikkoa sitten ja sain letrozolit kokeiluun terolutejen kaveriksi.
itselläni odottaa kaapissa äidille annettavaksi "paras mummi" - kangaskassi. Äidilläni ei siis lapsenlapsia ennestään.
ja oon siitä iloinen ja huojentunut, että päästiin jonoon ja että hoidot nyt odottaa meitä ihan varmasti.

Kiitos kaikille tsempeistä, niitä tarvittiin ja tarvitaan!
Eilen oli kyl yks tunteiden vuoristorata koko päivä. En oo oikein vieläkää sisäistäny kaikkea, mitä sanottiin. Ihan ku olis sumussa ollu sen loppuajan siellä klinikalla:bag:
Tästä alkaa nyt meidän polku lapsettomuushoidoissa. Ollaan nyt virallisesti jonossa IVF-hoitoihinja oon siitä iloinen ja huojentunut, että päästiin jonoon ja että hoidot nyt odottaa meitä ihan varmasti.
Tehtiin perus sisätutkimus, ultrattiin, otettiin näytteitä jne. Ultrassa selviskin sitten, että mun munasarjoissa ei enää juurikaan toimintaa ole ja munasoluja hälyttävän vähänTuli lääkäriin kiirettä ja konsultoi kätilöä ja toista lääkäriä, että voiko olla mahdollista näin nuorella, 25 kun vasta mittarissa. Päästiin siis tämän vuoksi pikaisesti jonoon ja sanoivat että toivovat meille nopeaa aikaa ja aloitusta hoitoihin mun kipujen ja kehon tilanteen takia
tästä syystä en oo aina bongannu ovulaatiotakaan. Mutta kahden edellisen kierron ovulaatiot tikutettuina antaa edes alle 5% mahdollisuuden että meilläkin voisi tärpätä.
Että sellaista... Onko ihan pöhköä silti toivoa ja haluta yrittää raskautumista luomuna vaikka tilanne onkin näin huono?![]()

Tottakai teidän kannattaa yrittää luomuna siihen saakka että pääsette jonosta hoitoihin saakka! Tosi ikävä kuulla että teillä on noin kiireellinen tilanne, mutta älä luovu toivosta!Kiitos kaikille tsempeistä, niitä tarvittiin ja tarvitaan!
Eilen oli kyl yks tunteiden vuoristorata koko päivä. En oo oikein vieläkää sisäistäny kaikkea, mitä sanottiin. Ihan ku olis sumussa ollu sen loppuajan siellä klinikalla:bag:
Tästä alkaa nyt meidän polku lapsettomuushoidoissa. Ollaan nyt virallisesti jonossa IVF-hoitoihinja oon siitä iloinen ja huojentunut, että päästiin jonoon ja että hoidot nyt odottaa meitä ihan varmasti.
Tehtiin perus sisätutkimus, ultrattiin, otettiin näytteitä jne. Ultrassa selviskin sitten, että mun munasarjoissa ei enää juurikaan toimintaa ole ja munasoluja hälyttävän vähänTuli lääkäriin kiirettä ja konsultoi kätilöä ja toista lääkäriä, että voiko olla mahdollista näin nuorella, 25 kun vasta mittarissa. Päästiin siis tämän vuoksi pikaisesti jonoon ja sanoivat että toivovat meille nopeaa aikaa ja aloitusta hoitoihin mun kipujen ja kehon tilanteen takia
tästä syystä en oo aina bongannu ovulaatiotakaan. Mutta kahden edellisen kierron ovulaatiot tikutettuina antaa edes alle 5% mahdollisuuden että meilläkin voisi tärpätä.
Että sellaista... Onko ihan pöhköä silti toivoa ja haluta yrittää raskautumista luomuna vaikka tilanne onkin näin huono?![]()

Joo, mulla virallinen testipäivä 14.10 ja niin toivon että siellä olisi plussa, koska sitten saisin antaa vanhemmilleni joululahjoiksi "kerro minulle isoäiti" & "kerro minulle isoisä" -kirjat jotka olen jo ostanut.Hei kaikille pitkästä aikaaolen ollut täällä hiljainen pari kuukautta, sillä mun plussa testi muuttui kemialliseksi ja se otti niin koville, että olen ottanut vähän etäisyyttä vauvajuttuihin. Viime kuukausi oli yhtä tyhjän kanssa kun en tainnut edes ovuloida ja kierto venyi. Nyt pärähti yk9 käyntiin pari viikkoa sitten ja sain letrozolit kokeiluun terolutejen kaveriksi.
Tässä kierrossa söin letrozol 2.5mg kp2-6 ja eilen Kp14 pärähti ovis+ tikkuun. Nyt alkaa taas piinailu
Onko kukaan pistänyt merkille, jos nyt tulee raskaaks, joulu sattuu juuri sopivasti rv12 tienoille ja sitä voi käyttää hyväksi raskaudesta kertomisessa läheisilleitselläni odottaa kaapissa äidille annettavaksi "paras mummi" - kangaskassi. Äidilläni ei siis lapsenlapsia ennestään.