Raskaaksi 2020

Tää tuli näkyviin testiajan jälkeen. Antaako predictor early viivanpaikkaa? Paketissa lukee että testitulos säilyy ikuisesti :pompus:
https://aijaa.com/AQR6sL

Liitteet

• Snapchat-2053573111.jpg
    Snapchat-2053573111.jpg
    6.3 KB · Katsottu: 237
Dpo10 ja täysin nega testi. Eiköhän ne menkat sieltä ala. Testaan vielä sunnuntaina jos vuoto ei alkanut, mutta ei oo kyllä lippu korkeella. Ahdistaa ja itkettää kun tuntuu, että kaikki raskautuu ympärillä ja ite ei saa edes haamun haamua... en yhtään tiedä mitä tässä pitäis tällä hetkellä tehdä. Ottaa rennommin sinne tammikuulle asti millon pääsis julkiselle puolelle ensi käynnille, vai ottaa riski yksityisel, et jos sais sitä keltarauhastukea... mut tiedän et lisää mun ketutusta ja ahdistusta jos sieltäkin joutuu tyhjin käsin lähtemään...

Hitto mikä olo ollut koko aamun. Päätä särkee ja oksettaa,sekä kylmä. Kurkkua kuivaa, vähän arka ja poskiontelot muistuttaa itsestänsä. Johtuu remppapölystä :/
Testit ei oo vahvistunut, one stepin 25 herkkyisellä sain selvemmän kuin eilen, mutta harmittaa ku sofin herkät puikot jo loppui ja kaikki muutkin herkät.
Lämmöt laski vähän, mikä ei taas oo varmaan hyvä juttu o_O yleensä ollu 37, nyt vaan 36.6-36.7

Tein myös yliopiston apteekin kasetti testin 50 herkkyisen, ja ihan jotain hyvin hentoa siinäkin.

Kuvia laitan hetken päästä, kun saan vähän rauhallisemman ympäristön, kun täälä piikataan vessan lattiaa.

Kuva ei nyt mikään parhain, mutta näkyy tuo vahvistuminen. Silti jotenkin ärsyttävän hidasta. Nähtäväksi jää. Toki tuo toinen on eilinenn kuivunut testi mihin vaikee verrata. Mut vahvempi testiajalla tää rän päiväinen on silti :grin
Ylempi eilen ja alempi tänään. Punainen se ainakin väriltään taas on

Liitteet

• IMG_20201009_124931.jpg
    IMG_20201009_124931.jpg
    39.5 KB · Katsottu: 222
Muokattu viimeksi:
ON: ferrimittauksissa käyty, otettiin samalla kilppariarvot kun ei niitä oo koskaan mitattu. varmaan menee ens viikolle ne tulokset. tänään on tylppää tykytystä ollu tuolla oikealla munasarjassa. muuten aika normi olo, selkäkipu onneks pikkasen hellittäny, ettei enää ihan joka liikettä tartte varoa. tänään siis arviolta dpo5-6.

Täällä ois kp8 ja vasen munis ilmottelee olemassaolostaan siihen malliin, että taitaa ovis tulla tässäkin kierrossa ens vkolla jo. Antibiootit alkaa olla lopuillaan, leuka on vaa edelleen kipeä jos ei särkylääkettä ota, onneks hammaskuoppa näyttää umpeutuvan hyvää vauhtia. Migreenikin ilmaantu eilen, ei oo pää tykänny lääkkeistä eikä jatkuvasta nukkumisesta ja väsymyksestä näköjään.

Ihania viivoja ja haamuja näkyvissä:love7

On: mua jännittää todella paljon. Pari tuntia niin sitten on aika polille. Oon jotenki pessimistisesti asennoitunu? Aikaisemmin olin ihan into piukeena, mutta mut on nyt tiputettu maankamaralle rytinällä kertomalla kaikki mahdolliset ikävät asiat, voivoteltu, sanottu ettei apua ole saatavilla, hehkutettu sitä miten ihanaa ja täydellistä ja enemmän "oikein" on saaha luomuna lapsi kuin hoidoilla:dontknow Ei pitäisi ottaa niin hurjasti itteensä näistä ja antaa asioiden mennä toisesta korvasta sisää ja toisesta ulos. Kyllä ne silti osuu ihon alle ja harmittaa, kun tuntuu että osalta läheisistä ei riitä ymmärrystä tai edes halua ymmärtää sitä, että luomuraskaus ei aina ole itsestään selvyys

Tsemppiä Lillati! :Heartred Miten meni polilla?

Muokattu viimeksi:
Täällä dpo 14 ja menkkojen olis pitäny/pitäis alkaa tänään. Testit negoja aina vaan, mut jotenki... Samaan aikaan koko ajan pelkää et nyt alkoi vuoto ja jotenki hassusti uskoo/toivoo, että ei muuten ala, nyt ollaan raskaana :smiley-angelic002

Kahtellaan :smiley-angelic006

Täällä ois kp8 ja vasen munis ilmottelee olemassaolostaan siihen malliin, että taitaa ovis tulla tässäkin kierrossa ens vkolla jo. Antibiootit alkaa olla lopuillaan, leuka on vaa edelleen kipeä jos ei särkylääkettä ota, onneks hammaskuoppa näyttää umpeutuvan hyvää vauhtia. Migreenikin ilmaantu eilen, ei oo pää tykänny lääkkeistä eikä jatkuvasta nukkumisesta ja väsymyksestä näköjään.

Täällä kans parannellaan hammaskuoppaa ja totta maar on kipee ilman kipulääkettä. Tai, nyt viereinen hammas on ottanu nokkiinsa.

Miten kukaan koskaan milloinkaan on onnistunut saamaan tukilääkityksen raskauteen? Mulle siis sanottiin silloin aiemmin etten saa mitään tukilääkitystä edes kokeiluun, mutta kunhan plussan saan testiin niin alkuraskauden tukena voidaan keltarauhashormonia käyttää. Nyt oon soitellut vaikka minne lääkäriasemille, eikä kukaan voi sitä mulle antaa. Se lääkäri, joka siitä alunperin puhui ei ole tavattavissa ja kukaan muu ei voi sitä asiaa hoitaa. Ajan sain vasta ens tiistaille ja tiedän, että jos joku pikkuinen yrittää pitää kiinni, niin se ei tule pysymään sisällä tiistaihin asti. On tämä niin monta kertaa jo nähty :(

Ihania viivoja ja haamuja näkyvissä:love7

On: mua jännittää todella paljon. Pari tuntia niin sitten on aika polille. Oon jotenki pessimistisesti asennoitunu? Aikaisemmin olin ihan into piukeena, mutta mut on nyt tiputettu maankamaralle rytinällä kertomalla kaikki mahdolliset ikävät asiat, voivoteltu, sanottu ettei apua ole saatavilla, hehkutettu sitä miten ihanaa ja täydellistä ja enemmän "oikein" on saaha luomuna lapsi kuin hoidoilla:dontknow Ei pitäisi ottaa niin hurjasti itteensä näistä ja antaa asioiden mennä toisesta korvasta sisää ja toisesta ulos. Kyllä ne silti osuu ihon alle ja harmittaa, kun tuntuu että osalta läheisistä ei riitä ymmärrystä tai edes halua ymmärtää sitä, että luomuraskaus ei aina ole itsestään selvyys

Ne ihmiset jotka hehkuttavat luomuraskautta ja pitävät sitä ainoana ''oikeana'' vaihtoehtona ottavat mua päähän ja pahasti. Hoidoilla saadut lapset on samalla tavalla lapsia ja hoidoissa käyneet pariskunnat saman arvoisia lapsen tekijöitä kuin muutkin. Mua suorastaan iljettää nää arvostelijat, jotka ei tiedä mitään ellei omalle kohdalle satu.:banghead:

Juuri tämmösen '' luomu''/luonnolisuustrendin takia ihmiset tuntee itsensä huonommaksi kun muut, jos imetys epäonnistuu, synnytys päätyy sektioon tai ottaa epiduraalin.

Täytyy muistaa, että me ollaan kaikki samanarvoisia, hyviä ja kykeneviä vanhempia riippumatta siitä ollaanko me just niinkuin joku someguru joka synnyttää kotona ammeessa ilman kivunlievitystä '' luomulapsensa''. :stop:

Anteeksi mun purkaus, tuntuu vaan pahalta kuulla että sä joudut olla noin kapeakatseisten ihmisten keskuudessa. :Heartred

En kans tajuu yhtään tota luomuraskautumisjuttua. Ei kai kukaan tieten tahtoen haluais raskautumisvaikeuksia, tottakai kaikki haluis tulla ekasta kerrasta raskaaks kun alkaa yrittää? Ylivoimaisesti suurin osa hedelmällisyysongelmista on kuitenkin sellasia mihin ei itse voi vaikuttaa...

ON: ferritiinitulokset tuli jo!! :) hemoglobiini oli 138 ja ferritiini 38. Eiks sen pitäis olla kuitenkin ihan siedettävä? Tai usein viitataan siihen 30 alimpana viitearvona... mutta varmaan lääkäri kyllä suosittelee jotain rautalisää, tuskin siitä korkeammasta arvosta haittaakaan olis...

Muokattu viimeksi:
Komppaan täysin Pingviiniemoa tuossa hoidoilla/luomuna asiassa. Sylettää, että siitä tehdään ”se normi” ja ettei hoidoilla saatu olisi muka yhtä (jotain??) kuin luomuna tullut. Ei ei ja ei. Liian monet syyllisyydentunteet itsekin itkenyt kun ei onnistunut raskautuminen luomusti, ei käynnistynyt synnytys luomusti ja imetyskin meni persiilleen. Ja silti toivon nytkin ”luomua” ja pelkään hoitoja juuri ton syyllisyydentunteen takia. Järkeen se ei mahdu, vaikka tunne koittaakin määrätä. :banghead:

Nöpön haamulaisia näkyy!! Vahvistumisia:smug:

Reggie :Heartpink voi kun nyt pieni tarrais kiinni ja lujaa. On tosi kurjaa että ei nyt saa lääkäriä kiinni tän asian kanssa ja muut ei suostu määräämään. :pale Tsemppiä!:Heartpink

Milalaille kans tsemppiä viivojen vahvistumista ajatellen!

omanapa;
Kp8, ei vallan minkäänlaisia tuntemuksia ovikseen viitaten, tikku puuuuuuhdas negatiivinen. :grin Tallettelut tälle kiertoa aloteltiin eilen, saas nähdä jaksaako tuo jahtilainen illalla jatkaa :joyful: meni myöhään eilen, lämmötkin nous sen siliän tien vaikka kuinka :rolleyes: huomenna pitäs jaksaa 6 aikaan herätä sen verran et kirjaa lämmön ylös :hilarious:
Väsyttää! Lego-peli onneks nyt hetken viihdyttää tota poikaa :happy:

En nää tossa kyl edes viivanpaikkaa tai sit oon sokee:sorry: itse tihrustelin omaa testiäni tänä aamuna hyvin pitkään ja jossain välissä kuvittelin jotain viivanpaikkaa ilmestyvän mut ei....

Olen samoilla linjoilla Julietin kanssa :sad001

Onko alempi herkempi? Joka tapauksessa plussa kohta! :)

Noi on yhtä herkkiä olevinaan :hilarious: En oo tolla rfsu:lla ikinä saanu kunnon plussaa. Tänään tuli tällaset:

Liitteet

• 2E10DA88-C6E5-4DF4-B036-813E437DE55C.jpeg
    2E10DA88-C6E5-4DF4-B036-813E437DE55C.jpeg
    9.6 KB · Katsottu: 182
  • 23559A76-1E9D-43AA-A61C-11100F897D26.jpeg
    23559A76-1E9D-43AA-A61C-11100F897D26.jpeg
    16.7 KB · Katsottu: 180
Takaisin