Reggie
Puuhakas puhuja
Tää tuli näkyviin testiajan jälkeen. Antaako predictor early viivanpaikkaa? Paketissa lukee että testitulos säilyy ikuisesti 
https://aijaa.com/AQR6sL

https://aijaa.com/AQR6sL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mikäs dpo sulla olikaa?Kuva ei nyt mikään parhain, mutta näkyy tuo vahvistuminen. Silti jotenkin ärsyttävän hidasta. Nähtäväksi jää.
Ylempi eilen ja alempi tänään. Punainen se ainakin väriltään taas on
Vasta dpo 11, mut tällä dpolla saanut parissa raskaudessa selkeen viivan, viime km (rv11)sain haaleeta tällä dpolla ja sehän varmaan oliki tuulimuna raskaus.Mikäs dpo sulla olikaa?
Ihania viivoja ja haamuja näkyvissä
On: mua jännittää todella paljon. Pari tuntia niin sitten on aika polille. Oon jotenki pessimistisesti asennoitunu? Aikaisemmin olin ihan into piukeena, mutta mut on nyt tiputettu maankamaralle rytinällä kertomalla kaikki mahdolliset ikävät asiat, voivoteltu, sanottu ettei apua ole saatavilla, hehkutettu sitä miten ihanaa ja täydellistä ja enemmän "oikein" on saaha luomuna lapsi kuin hoidoillaEi pitäisi ottaa niin hurjasti itteensä näistä ja antaa asioiden mennä toisesta korvasta sisää ja toisesta ulos. Kyllä ne silti osuu ihon alle ja harmittaa, kun tuntuu että osalta läheisistä ei riitä ymmärrystä tai edes halua ymmärtää sitä, että luomuraskaus ei aina ole itsestään selvyys
Miten meni polilla?Täällä ois kp8 ja vasen munis ilmottelee olemassaolostaan siihen malliin, että taitaa ovis tulla tässäkin kierrossa ens vkolla jo. Antibiootit alkaa olla lopuillaan, leuka on vaa edelleen kipeä jos ei särkylääkettä ota, onneks hammaskuoppa näyttää umpeutuvan hyvää vauhtia. Migreenikin ilmaantu eilen, ei oo pää tykänny lääkkeistä eikä jatkuvasta nukkumisesta ja väsymyksestä näköjään.
Ihania viivoja ja haamuja näkyvissä
On: mua jännittää todella paljon. Pari tuntia niin sitten on aika polille. Oon jotenki pessimistisesti asennoitunu? Aikaisemmin olin ihan into piukeena, mutta mut on nyt tiputettu maankamaralle rytinällä kertomalla kaikki mahdolliset ikävät asiat, voivoteltu, sanottu ettei apua ole saatavilla, hehkutettu sitä miten ihanaa ja täydellistä ja enemmän "oikein" on saaha luomuna lapsi kuin hoidoillaEi pitäisi ottaa niin hurjasti itteensä näistä ja antaa asioiden mennä toisesta korvasta sisää ja toisesta ulos. Kyllä ne silti osuu ihon alle ja harmittaa, kun tuntuu että osalta läheisistä ei riitä ymmärrystä tai edes halua ymmärtää sitä, että luomuraskaus ei aina ole itsestään selvyys

voi kun nyt pieni tarrais kiinni ja lujaa. On tosi kurjaa että ei nyt saa lääkäriä kiinni tän asian kanssa ja muut ei suostu määräämään. 
meni myöhään eilen, lämmötkin nous sen siliän tien vaikka kuinka

En nää tossa kyl edes viivanpaikkaa tai sit oon sokeeNäkeekö tässä kukaan mitään? En yritä edes foorumille lisätä.
https://aijaa.com/H2m1le
itse tihrustelin omaa testiäni tänä aamuna hyvin pitkään ja jossain välissä kuvittelin jotain viivanpaikkaa ilmestyvän mut ei....En nää tossa kyl edes viivanpaikkaa tai sit oon sokeeitse tihrustelin omaa testiäni tänä aamuna hyvin pitkään ja jossain välissä kuvittelin jotain viivanpaikkaa ilmestyvän mut ei....
Onko alempi herkempi? Joka tapauksessa plussa kohta! :)
En oo tolla rfsu:lla ikinä saanu kunnon plussaa. Tänään tuli tällaset: