Raskaaksi 2020

Tämäpä se kun on niin malttamaton että testaa silloin kun ei oo muuta mahista kuin tulla niitä haamujen esiäitejä :hilarious: nyt oon neljällä eri merkkisellä saanut "jotain" näkyviin ja oon ihan hämmentynyt
Hei mielenkiinnosta, onks sul ovistestei et miltä ne näyttää nyt?

Tälle näytti ovistesti o_O pitäis oikeesti osata malttaa tän testaamisen kanssa mut ei se onnistu kun kuvittelee, että kaikki vihlaisut on raskausoireita. :hungover:

Liitteet

• Snapchat-1875099414.jpg
    Snapchat-1875099414.jpg
    7.6 KB · Katsottu: 176
Ja vitsit taa foorumi vie kyllä värit ja kaiken näistä kuvista. Ei ihme ettei mun haamujen esiäiditkään näy :laughing002

Tälle näytti ovistesti o_O pitäis oikeesti osata malttaa tän testaamisen kanssa mut ei se onnistu kun kuvittelee, että kaikki vihlaisut on raskausoireita. :hungover:
Mäkin tein mielenkiinnosta ovistestin tänää ja suht samannäköst viivaa anto itelle. R-testiä en viel viitti haaskata. Noi vihlasut on kyl perseest.. itelläki ollu tänään omituisia pistäviä vihlasuja mitkä ei oo mitään menkkakipumaisia, mut tiedä sitte aina mistä mitkäki kolotukset johtuu:sad001

Hurjan hieno plussameno täällä kyllä on! Toivottavasti mahdollisimman moni meistä pääsee pian kyytiin.

On: Tänään kaupasta ajaessani luulin jo että nyt alkoi vuoto, mutta mitä vielä. Vv:a vaan ihan julmetusti. Noin dpo 11 tänään Flon perusteella. Voisihan sitä jo varmaan testata, mutta mä oikeastaan haluaisin kokea suoraan sen leffaviivan, jos lykky käy :nailbiting:.

Reggie, ei ole kokemusta noista merkeistä, mutta ihan kuin jotain olisin näkevinäni sun testeissä. Aikaistakin kyllä vielä, toivottavasti vahvistuvat! :Heartred

Mariasha, siena ja Kamomilla onnea :love7

reggie, jotain näkyy! Olispa nyt :smiley-angelic001

omanapa;
Vähänkö tullut viestejä! :grin Hetki meni taas kahlatessa.
Oon koittanu sulatella luennoitsemispyyntöä, sain tiedon että siitä vielä maksetaankin mulle :wideyed:
Mieliala matalalla, mutta olkoon. :wacky:
Kumma rauha ja seesteisyys on läsnä, ei oo kiirekiirekiire hoppuhoppu koko ajan - ehkäpä mieskin innostuu petipuuhiin tässä piakkoin kun arki alkaa tasoittua viime kuuhun verrattuna :rolleyes:
Kp6 ja ylihuomenna alkaa pelailu ovistesteillä :smug:
Taidan perua lapsettomuuspolin ajan nyt ainakin toistaseks. Eipä tässä kiire ole tohon kemialliseen perustaen ja parempikin nyt seurata kroppaa että toimiiko se tosiaan sittenkin:smug:
Hirvikauden alkaminen tietääkin sit sitä että viikonloput menee pojan kanssa kaksin suurimmaksi osaksi kun mies metällä aamu 7 alkaen :angelic: voi kunpa sillä riittäis energiaa sänkyynkin:hilarious:

Hyhhyj. Käytiin miehen kanssa äsken saunassa, eikä kauaa eikä kovaa löylytelty, mutta iski yhtäkkiä huono, vähän oksettavakin olo.. kyllä täytyy taas taistella ittensä kanssa, ettei mielikuvitus lähde laukalle. Eiköhän jotain pöpöä vaan pukkaa.:sour:

Tuli vähän hassusti tuo minun viesti kun olin sinua lainannut, tarkoitin yleisesti tuon "oman" kokemuksen :bag: mä kans leikkaan kynnet omilta, jännä tuo maatiainen kun vieläkin leipoo, yleensä pennut tekee sitä, kiva kuulla että on muitakin :grin ragdolli on niin ihmisrakas, että se tunkee ittesä heti ihmisen, ihan sama minkä ikänen, viereen nukkumaan, maatiainen ei paljo muista kun omista nykysistä ihmisistä perusta.
Meillä molemmat maatiaisia, toinen on jo 13 ja toinen 12. Aina ovat leipomassa :D kyllä nämäkin vieressä nukkuu, mutta toinen jaloissa ja toinen tyynyn vieressä tai meidän välissä :happy:

Meillä on 16-vuotiaat kissasiskokset. En oo koskaan kuullutkaan, että vaan pennut leipois? :eek: Kuulostaa hassulta omaan korvaan.
Meiän kissat tuntui vaistoavan raskauden, ku olivat enemmän kiinni mussa kuin yleensä. Ku vauva tuli kotiin, niin välttelivät pitkään. Eivät aluksi kauheasti tykänneet, mut todellakaan ei tarvinnu pelätä et menisivät päälle makaamaan tai mitään. Makkariin meiän kissoilla ei oo asiaa.
Sit ku lapsi lähti kävelemään 10 kk iässä, ja ei tietenkään aluksi ymmärtänyt, ettei saa mennä sohvalla nukkuvaa kissaa kurottelemaan, niin siitä on muistona vieläkin 2 vuoden jälkeen ihan näkyviä arpia kasvoissa ku kissat räppäisseet kynsillä valitettavasti useammasti ku yhden kerran :sad001 Toivottavasti haalenee kuitenkin.

Muoks. Nykyään ovat kyl ihan kavereita ja lapsi ymmärtää jättää nukkuvan / syövän kissan rauhaan :)

Muokattu viimeksi:
ei vitsi kuinka paljon haamuja ja plussia täällä, ihanaa!!:Heartpink paljon tarrasukkia!

on: mulla ei oikeestaa mitään oireita, muutaku välillä vähän etova olo. ja oon tosi itku herkkänä ollu pari kolme päivää. mut sit kanssa ykskaks mieli kyllä vaihtuu iloseks ja ärtyneeks ja taas alusta:whacky011
eilen pyyhkiessä tuli ihan vähän v.punasta paperiin sen jälkeen ei mitään:think005 nyt tuntuu välillä, että menkat alkais muttei mitään näy ja muutenkin niiden pitäis alkaa vasta sunnuntaina. en nyt oikein tiedä pitäiskö johkuu soittaa et kierto menny ihan sekasin, kun viime kuussa oli 4 pv myöhässä ja nyt jos sit alkaa aikasemmin, vai seuraileeko sit vielä seuraavan kierron:grin

edit. nyt oliki valkovuodossa hieman ruskeaa, laitoin varuils töihin mennessä kuukupin. niin ja oon ollu tosi väsyny tän viikol. oon nukkunut joka päivä 2 tunnin päikkärit ja silti käyny 9-10 aikaa illal nukkumaa :grin

Muokattu viimeksi:
ihanaa kun niin paljon haamuja ja plussia :Heartred aalto liikkeelle taas!! :wav

ON: tää selkäkipu häiritsee elämää sen verran paljon, et pakko käydä työterveydessä näyttämässä. sais sit ainakin sopivat lääkkeet tätä lapsentekoprojektia silmällä pitäen o_O onneks ovis meni jo, koska näiltä kivuilta ei enää ois pystyny tallettelemaan :nailbiting: tänään siis dpo 4-5. ja sit jos lääkäri osais myös sanoa että onkohan toi selkäkipu mahdollisesti liitoksissa tulehdukseen, koska pitäs käydä siellä labrassa mittauttamassa ne ferritiinit ja siinä ei sais olla crp yhtään koholla tai muuten tulos ei oo luotettava :rolleyes:...

Meillä on kans ollu kissoja koko elämäni, paitsi nyt ei oo omassa kodissa hetkeen ollut, mutta äidilläni ollut munkin kissa, joka jäi äidille kun muutin omille. Ollut muutamat pentueetkin. Ja kyllähän ne jokainen kissa on leiponut niin pentuna kuin aikuisena :)
Se tuo niille mielihyvän ja turvallisuuden tunnetta, ja näkeehän sen kissastakin kuinka iloiselta näyttää leipoessa :)
ja jotkut on sitä mieltä että osin merkkaamista, kun anturoista erittyy jotain tuoksua leipoessa. :grin mut ehkä sieltä anturoista erittyy niitä hyvänolon feromoneja jotka lisää hyvää ja rentoa oloa :)
vähän niinkuin kehräämällä kissa voi esim. Kipeänä ollessa rauhoitella itseään. Vaikka myös silloin kun sillä on hyvä olla nii kehrää, mutta esim. Synnyttäessään kissat monesti kehrää ja leipookin osa. Meillä oli yksi kissa, turkkilainen angora, joka haki mut huutaen ja vei mut sille rakennettuun pesään, siinä arvasin että varmaan synnytys käynnistyi. Niinhän se käynnistyi, ja se ei antanut mun mennä mihinkään siitä viereltä. Siinä mä istuin varmaan 3-4 tuntia silittäen emoa ja auttaen pentuja maailmaan, kun toinen oli vähän alkuun hukassa. Onneks oli vähän jo kokemusta pennuista. Kerran oli kerran pakko käydä vessassa nii kissa tuli huutamaan oven taakse ja äkkiä maukuen ja mua katsoen juoksi sinne pesälle takaisin, vielä siinä vaiheessa ei ollut pentuja syntynyt. Jännä kuinka fiksu kissa, ei halunnut synnyttää yksin. Kun taas toinen emo hakeutui piiloon ja rauhaan synnyttämään :)

Mulla ollut kamala kissakuume pitkän aikaa. Ei vaan nyt oo vielä oikea hetki hankkia. Onneks tuo meidän chihuahua on aika kissamainen välillä nii se menee melkein kissastakin :grin

Niin joo, ja eilen illasta pyyhkiessä hyvin vähän hentoista punertavaa valkovuodon seassa :eek: toivottavasti olis jotain kiinnittymiseen liittyvää. Mulla kun ei ainakaan ennen oo tiputellut ennen menkkoja, se on hanat auki tyylillä menkat.

Meillä on kans ollu kissoja koko elämäni, paitsi nyt ei oo omassa kodissa hetkeen ollut, mutta äidilläni ollut munkin kissa, joka jäi äidille kun muutin omille. Ollut muutamat pentueetkin. Ja kyllähän ne jokainen kissa on leiponut niin pentuna kuin aikuisena :)
Se tuo niille mielihyvän ja turvallisuuden tunnetta, ja näkeehän sen kissastakin kuinka iloiselta näyttää leipoessa :)
ja jotkut on sitä mieltä että osin merkkaamista, kun anturoista erittyy jotain tuoksua leipoessa. :grin mut ehkä sieltä anturoista erittyy niitä hyvänolon feromoneja jotka lisää hyvää ja rentoa oloa :)
vähän niinkuin kehräämällä kissa voi esim. Kipeänä ollessa rauhoitella itseään. Vaikka myös silloin kun sillä on hyvä olla nii kehrää, mutta esim. Synnyttäessään kissat monesti kehrää ja leipookin osa. Meillä oli yksi kissa, turkkilainen angora, joka haki mut huutaen ja vei mut sille rakennettuun pesään, siinä arvasin että varmaan synnytys käynnistyi. Niinhän se käynnistyi, ja se ei antanut mun mennä mihinkään siitä viereltä. Siinä mä istuin varmaan 3-4 tuntia silittäen emoa ja auttaen pentuja maailmaan, kun toinen oli vähän alkuun hukassa. Onneks oli vähän jo kokemusta pennuista. Kerran oli kerran pakko käydä vessassa nii kissa tuli huutamaan oven taakse ja äkkiä maukuen ja mua katsoen juoksi sinne pesälle takaisin, vielä siinä vaiheessa ei ollut pentuja syntynyt. Jännä kuinka fiksu kissa, ei halunnut synnyttää yksin. Kun taas toinen emo hakeutui piiloon ja rauhaan synnyttämään :)

Mulla ollut kamala kissakuume pitkän aikaa. Ei vaan nyt oo vielä oikea hetki hankkia. Onneks tuo meidän chihuahua on aika kissamainen välillä nii se menee melkein kissastakin :grin

Kuullostaapa ihanalta kissalta ja fiksulta tosiaan! :Heartred

Jotain pientä hailuraa rfsu antaa:bag: En oo näillä ennen viivanpaikkoja nähny, mut kerta se varmaan olis ensimmäinenki.:woot: En tiedä taas kuinka viiva katoaa tänne laittaessa. Noh, seuraavat päivät toivon mukaan näyttävät.:pompus:

Liitteet

• IMG_20201008_084931.jpg
    IMG_20201008_084931.jpg
    21.1 KB · Katsottu: 195
Aivan mahtavaa! Täällä on taas monta plussaa tullut, onne jokaiselle :happy: Sitä tulee itsellekin niin hyvä mieli kun niitä onnistumisia on useammalla ollut tämän kuun puolella.

Olipa kiva lueskellä teidän juttuja miten eläimet ovat suhtautuneet rasukauksiin ja sittemmin lapsiin. Meilläkin on koira, joka ei tällä hetkellä annan vieraiden lapsien juurikaan silittää. Siirtyy vain kohteliaasti kauemmas tarkkailemaan. Oman kanssa varmasti aivan eri juttu uskoisin. Lähinnä tottumus kysymys varmasti!

Itse koitin tsempata itseäni, etten testaa ennen kuin vasta sunnuntaina, mutta täällä kun kävi katselemassa teidän monien testejä jo dpo 7-9 niin hirveät testihalut täälläkin:hilarious: Testit tuli eilen postiin, kai kurvaan hakemaan ne tänään niin voin huomenna (dpo9) testata minäkin!

Takaisin