Joo siis hcg erittyminenhän on ylipäätään raskauden alussa on yksilöllistä (kuten viitearvotaulukosta voi päätellä), samoin nousu kuin laskukin. Hcg taso 5-25 on yleensä indikaatio sille että pitää ottaa uus arvo, ja jos veressä on 21 tänään (ja noususuhdanteinen), lauantain nega on negatiivinen varmaan siksikin että hcg:tä erittyy virtsaan verenkierrosta ja näytteen hcg-taso ei oo vaan la vielä yltänyt testin herkkyyteen
Siis mä oon vahvasti uuden raskauden kannalla - jos testi lauantailta negaa ja tänään olisi km kannalta katsottuna siis hyvin laskussa, niin la olis pitäny näkyä jotain haamua jos se km:stä olis vaan kiinniAinakin näin mä sen mieltäisin, en toki voi kutsua itseäni asiantuntijaksi vaikka melko liudan luin tieteellisiä tutkimuksia koskien hcg-tasoja
Eli testiä kehiin sanon ma!![]()
Kiitos! Kyllähän mä vähän samaa mietin, että miten olis noi herkätkin testit ollu jo melkein viikon ihan puhtaasti negatiivisia jos olis vaan vielä laskussa se hcg
Tein siis ekan negan jo viikko sitten tiistaina tollasella 10 mlU/ml testillä. Mutta toisaalta ei uskalla paljon toivoa mitään, voi olla että erittyy vaan mulla huonommin virtsaan tai jotakin ja eihän noi mitään ultimaattisen luotettavia muutenkaan ole 
muoks. siis ekan negan herkillä testeillä viime tiistaina, 25 testillä sain negan jo viikko sitä ennen eka kerran.

Jos jo huomenna uitat tikkua, älä vielä negaan luota. Parin-neljän päivän päästä jos hormoni tuplaantuu 24/36h sisällä niin pitäis jo testissä jotain näkyä 

vaikka en kyllä mitenkään tuonut esiin että stressaisin, enkä niin mielestäni teekään. kehui kyllä siitä kuinka hyvin tunnen oman kropan ja kierron...puuuh. no, täytyy nyt vaan elellä tän kierron piinailut ja sit kattoa ne ferrit ja puhelinaika :bag:
oli ihan pakko uittaa 10 herkkää one step liuskaa.

Tarrasukkia kaikilla matkaan ja viivojen vahvistumista!