Raskaaksi 2020

Joo siis hcg erittyminenhän on ylipäätään raskauden alussa on yksilöllistä (kuten viitearvotaulukosta voi päätellä), samoin nousu kuin laskukin. Hcg taso 5-25 on yleensä indikaatio sille että pitää ottaa uus arvo, ja jos veressä on 21 tänään (ja noususuhdanteinen), lauantain nega on negatiivinen varmaan siksikin että hcg:tä erittyy virtsaan verenkierrosta ja näytteen hcg-taso ei oo vaan la vielä yltänyt testin herkkyyteen :rolleyes:

Siis mä oon vahvasti uuden raskauden kannalla - jos testi lauantailta negaa ja tänään olisi km kannalta katsottuna siis hyvin laskussa, niin la olis pitäny näkyä jotain haamua jos se km:stä olis vaan kiinni :bookworm: Ainakin näin mä sen mieltäisin, en toki voi kutsua itseäni asiantuntijaksi vaikka melko liudan luin tieteellisiä tutkimuksia koskien hcg-tasoja :hilarious:

Eli testiä kehiin sanon ma! :headphone:

Kiitos! Kyllähän mä vähän samaa mietin, että miten olis noi herkätkin testit ollu jo melkein viikon ihan puhtaasti negatiivisia jos olis vaan vielä laskussa se hcg :bookworm: Tein siis ekan negan jo viikko sitten tiistaina tollasella 10 mlU/ml testillä. Mutta toisaalta ei uskalla paljon toivoa mitään, voi olla että erittyy vaan mulla huonommin virtsaan tai jotakin ja eihän noi mitään ultimaattisen luotettavia muutenkaan ole o_O parempi ettei liikoja toivo, niin pahasti ketutti jo viime viikon negat kun jotenki olin vaan ihan varma että olis tärpännyt :nailbiting:

muoks. siis ekan negan herkillä testeillä viime tiistaina, 25 testillä sain negan jo viikko sitä ennen eka kerran.

Kiitos! Kyllähän mä vähän samaa mietin, että miten olis noi herkätkin testit ollu jo melkein viikon ihan puhtaasti negatiivisia jos olis vaan vielä laskussa se hcg :bookworm: Tein siis ekan negan jo viikko sitten tiistaina tollasella 10 mlU/ml testillä. Mutta toisaalta ei uskalla paljon toivoa mitään, voi olla että erittyy vaan mulla huonommin virtsaan tai jotakin ja eihän noi mitään ultimaattisen luotettavia muutenkaan ole o_O parempi ettei liikoja toivo, niin pahasti ketutti jo viime viikon negat kun jotenki olin vaan ihan varma että olis tärpännyt :nailbiting:

muoks. siis ekan negan herkillä testeillä viime tiistaina, 25 testillä sain negan jo viikko sitä ennen eka kerran.
Testiä kehiin! Toivotaan parasta :happy093. :love017

Kuulostat ihan multa :grin. Mutta tässä kierrossa päädyin poskien kuumotukseen jo ovulaation yhteydessä, joten siinä meni mun "varma" raskausoire
Eikä ihana :p mä en muista että mulla ois tälleen poskia kuumottanut pitkään aikaan, varsinkin kun muuten oon ihan kylmissäni. Pitää sitä ihmisen olla kyllä sekopää ku kaikki olot pitää ylianalysoida:hilarious:

Mä heräsin päikkäreiltä jäätävän nielukivun kanssa. :grumpy:
Pitäsköhän tässä lähteä hakemaan työläppäriä kotiin jo huomista varten. En välttämättä halua olla siellä terveiden seassa tartuttamassa kaikkia... :hungover:

Edit. Tätähän se mun päivällä mainitsema väsymys taisi enteillä. Wohoo. :grumpy: vieläkin väsyttää vaikka heräsin tunti sitten.

Totta, tää just on se mitä koitin itellekin tolkuttaa että ei ne virtsatestit välttämättä kerro kaikkea. Mutta. Kyllähän sen olis pitänyt siinä herkässä näkyä sillon ti kun teit, jos olis ”vaan laskussa” tuo tän aamun arvo. Voi kun nyt oliskin! :angel1 Jos jo huomenna uitat tikkua, älä vielä negaan luota. Parin-neljän päivän päästä jos hormoni tuplaantuu 24/36h sisällä niin pitäis jo testissä jotain näkyä :happy:

Mä stressana tota haavaa ihan sikana! Musta tuntuu et se verihyytymä lähti mut tonne pohjalle jäi jotain, eli kai se sit riittää ja kunhan pidän havaan puhtaana ni se ei oo sen kummempaa ku olis muutenkaa hampaan irtoamimen :smiley-angelic001
Toki yhä pelkään syödä mitään viakka olis pakko. Huhhuh

Toiseks.. kauanko muilla on yleensä viimeinen menkkavuoto pillerien lopetuksesta kestänyt? Viikon? Enemmän?

se haava puhistuu kyllä, ien pukkaa ulos kaiken shaiban vaikka jotain sinne meniskin. Tärkein ettei ronki sitä ennen ku on parantunu.

joskus vuonna nakki ja keppi ku oli pillerit niin tais se sen viikon vuotaa, kroppa tottuu hormonittomuuteen. :)

se haava puhistuu kyllä, ien pukkaa ulos kaiken shaiban vaikka jotain sinne meniskin. Tärkein ettei ronki sitä ennen ku on parantunu.

joskus vuonna nakki ja keppi ku oli pillerit niin tais se sen viikon vuotaa, kroppa tottuu hormonittomuuteen. :)

Joo ei olis aikomuskaa koskee ku on jo nii nätti haavaks. Silti on jotenkin tosi ylivarovainen asian kanssa. :dance008

Ja aivan, niin mä tässä uumoilin et saattaa viikkoon pidentyä, mutten ollut aivan varma. Onneks kuitenkin nyt on ollut kivuttomat menkat! Helpottaa meinaa aika paljon jo se, et ei siitä tarvii kärsii ton hampaan ohella. :grin

kommentoihan se. että joo, voi se olla keltarauhasesta johtuvaa, mutta tutkitaan nyt ensin nää muut asiat... ja että kyllä se kiinnittyminen voi silti tapahtua, kun luteaali on kuitenkin 12pv, vaikka sitä tiputtelua onkin aiemmin. :rolleyes: jotenkin tuli sellainen olo (ja jossain sivulauseessa se stressaamista kommentoikin), että vika on siinä kun mietin ja stressaan näitä asioita :smiley-angry026 vaikka en kyllä mitenkään tuonut esiin että stressaisin, enkä niin mielestäni teekään. kehui kyllä siitä kuinka hyvin tunnen oman kropan ja kierron...puuuh. no, täytyy nyt vaan elellä tän kierron piinailut ja sit kattoa ne ferrit ja puhelinaika :bag:

Okei, no ehkä tossa on nyt vielä mahdollisuus avata tilanne tosiaan uudelleen soittoajan yhteydessä, varsinkin jos ei noista muista seikoista löydy mitään. Tai siis, kaikkein eniten tietenkin liputetaan sen puolesta, että tää on teidän kierto ja pitäköön gyne tunkkinsa ja lääkkeensä!

Mielenkiintoista nähdä mitä täällä tuumataan tosta tiputtelusta ja luteaalin pituudesta, kovasti kuullostaa, että meillä on aika samat speksit sen suhteen...

Okei, no ehkä tossa on nyt vielä mahdollisuus avata tilanne tosiaan uudelleen soittoajan yhteydessä, varsinkin jos ei noista muista seikoista löydy mitään. Tai siis, kaikkein eniten tietenkin liputetaan sen puolesta, että tää on teidän kierto ja pitäköön gyne tunkkinsa ja lääkkeensä!

Mielenkiintoista nähdä mitä täällä tuumataan tosta tiputtelusta ja luteaalin pituudesta, kovasti kuullostaa, että meillä on aika samat speksit sen suhteen...
Joo, toivotaan parasta! :nailbiting: Mikäs yk teillä oli menossa ja olitko sä käyny vielä missään keskustelemassa tai tutkittavana?

Dpo8 ja hätähousuna pakko oli jo testi tehdä, tai oikeastaan kaksi. En enää luota yksinään noihin apteekin ultriin ja niitä mulla oli kaapin perällä niin tein semmoisen ja yhden toisen testin. Toinen oli yllättäen nega ja ultrassa joku pieni hailura näkyy, luultavasti siis ihan vaan viivanpaikka. Jospa nyt osaisin olla huomenna testaamatta ja odottaa ylihuomiseen.

Yöllä heräsin tosi voimakkaisiin vatsakipuihin, semmoisina kramppeihin, jotka veti oikein linkkuun.

Tänään dpo 8 ja ekaa kertaa ikinä aamukahvi maistui pahalta, vähän jälkimakuna oksennukselta :shifty: oli ihan pakko uittaa 10 herkkää one step liuskaa.

3-4 min kohdalla siinä näkyi jotain todella haaleeta punertavaa haamua ja vielä koko viivan leveydeltä. Ja ihan oikeella paikalla. Voisko olla :nailbiting: tai sit vaa tää huijaa, vaikken oo tähän testiin saanu vuosi sitten viivan viivaa, ku testailin. Oon kyllä aina saanu raskauksissa tosi nopeasti haamua. Mutta kuka tietää. Jännäähän tää silti on :grin luotto tähän testiin ei kuitenkaan oo kovin suuri :grin

Kuva on vähä surkea/heilahtanut/suttuinen ku remppamiehet paukkas sisää just ku keittiössä tiirailin testiä ja otin kuvaa :grin äkkiä lehti testien päälle :grin arvasin et nii käy, vaikka niiden piti olla pari tuntia poissa. Olivatkin vaan tunnin :grin

Ja mullahan oli ovulaatio aikaisin aamusta tässä kierrossa. Yleensä on illasta, nii tavallaan oon n. 12 tuntia enemmän dpoissa, jos voi niin sanoa :grin

Edit. Lisäsin tähänkin tuon negatiiviväreinä tuon kuvan

Liitteet

• IMG_20201006_100955.jpg
    IMG_20201006_100955.jpg
    54.4 KB · Katsottu: 218
  • Screenshot_20201006_105722.jpg
    Screenshot_20201006_105722.jpg
    44.6 KB · Katsottu: 175
Muokattu viimeksi:
Tänään dpo 8 ja ekaa kertaa ikinä aamukahvi maistui pahalta, vähän jälkimakuna oksennukselta :shifty: oli ihan pakko uittaa 10 herkkää one step liuskaa.

3-4 min kohdalla siinä näkyi jotain todella haaleeta punertavaa haamua ja vielä koko viivan leveydeltä. Ja ihan oikeella paikalla. Voisko olla :nailbiting: tai sit vaa tää huijaa, vaikken oo tähän testiin saanu vuosi sitten viivan viivaa, ku testailin. Oon kyllä aina saanu raskauksissa tosi nopeasti haamua. Mutta kuka tietää. Jännäähän tää silti on :grin luotto tähän testiin ei kuitenkaan oo kovin suuri :grin

Kuva on vähä surkea/heilahtanut/suttuinen ku remppamiehet paukkas sisää just ku keittiössä tiirailin testiä ja otin kuvaa :grin äkkiä lehti testien päälle :grin arvasin et nii käy, vaikka niiden piti olla pari tuntia poissa. Olivatkin vaan tunnin :grin

Ja mullahan oli ovulaatio aikaisin aamusta tässä kierrossa. Yleensä on illasta, nii tavallaan oon n. 12 tuntia enemmän dpoissa, jos voi niin sanoa :grin
Kyllä näkyy siellä hailakka viiva!!

Näkyy! Nyt vahvistumisia! :love7

Ja vielä negatiiviksi käännettynä näkee et on se vaan punainen haamu o_O
Ja täs näkyy kuinka selkeesti on koko viivalla väriä :eek:
Apua. :grin

Liitteet

• Screenshot_20201006_105722.jpg
    Screenshot_20201006_105722.jpg
    44.6 KB · Katsottu: 169
Täällä on niin monta plussaa ja haamuja saaneita, etten laskuissa edes pysy:joyful: Tarrasukkia kaikilla matkaan ja viivojen vahvistumista!

Itseltäkin pitäisi ylhäältä viisurit poistaa. Eivät ole puhjenneet, mutta ovat kuitenkin tulleet luurajan ohi. Itse pelkään hammaslääkäriä, joten olen sitä vain lykännyt, vaikka eivät ilmeisesti kiireellisimmästä päästä poistaa :grin

Itsellä menossa dpo 6. Nännit on ollu oviksesta asti arat, joten niistä ei mitään voi päätellä. Tänään myös selkä kipuilee ja lihakset jumissa, mikä on normaalia kun kierron loppu lähenee. Itsellä hyvin rauhallinen mieli taas vaihteeksi. Vaikka kiero on tooooosi pitkä tällä kertaa, nyt on menossa kp 44:rolleyes::grin Jäi harmittamaan, kun en laittanut ovistestistä kuvaa tänne, niin lykkään sen tuohon alle. Huvittavaa kun ihminen voi olla innoissaan parista kunnon viivasta ovistestissä :laughing002

Liitteet

• 083404.jpg
    083404.jpg
    7.1 KB · Katsottu: 153
Dpo8 ja hätähousuna pakko oli jo testi tehdä, tai oikeastaan kaksi. En enää luota yksinään noihin apteekin ultriin ja niitä mulla oli kaapin perällä niin tein semmoisen ja yhden toisen testin. Toinen oli yllättäen nega ja ultrassa joku pieni hailura näkyy, luultavasti siis ihan vaan viivanpaikka. Jospa nyt osaisin olla huomenna testaamatta ja odottaa ylihuomiseen.

Yöllä heräsin tosi voimakkaisiin vatsakipuihin, semmoisina kramppeihin, jotka veti oikein linkkuun.
Munkin ainoa joku olematon hailura oli elokuussa juurikin tuo apteekin ultra. Mieskin näki sen. Tiedä sitten oliko tuo kuuluisa viivanpaikka vai oliko joku onneton kiinnittymisyritys. Täällä dpo7 ja perjantaina ajattelin ehkä kiusata itseäni negatesteillä:shifty:

Voot, sori taas omia pohdintoja tähän väliin, mutta mitähän tää nyt on!? Ovis oletettavasti oli viikonloppuna (lauantaina illansuussa nippasikin). Nyt on ollu kuivempaa ku Saharassa! En oo varmaa ikinä kokenut tällästä kuivuutta, oikeesti :grin ! Ja jos vv pitäs lisääntyä, ni sit tää ainakaan oo mikään tärppikierto o_O. Muuten kyllä edelleen pidän hyvää fiilistä ja positiivista ajattelua yllä, et tää on meidän kierto :happy119

Takaisin