Raskaaksi 2020

Kiitos Pingviiniemo :Heartred Ja muillekin kiitos vahvistumistoivotuksista :happy:

Kyllä se vaan haamuilee :love017 Apteekin ultra iltapissasta, nyt tuli punertava viiva heti testiajalla kun eilen oli vain hailura roskishaamu. Haalea on edelleen, mutta näkyi ilman arvuuttelua jo ennen testin purkamista. :biggrin Toivottavasti erottuu myös tänne ladattaessa, kuvat otettu hieman testiajan jälkeen.
View attachment 94476 View attachment 94477

Näyttääpä lupaavalle!
Sieltä se vahvistuu. :smiley-angelic001

Mulla tuli nukkumaan mennessä ja yöllä kummallisia tuikkasuja alapäähän :bag: semmosia nopeita ja teräviä, vihlaisu tuntui about emättimestä alavatsalle asti. Asentoa vaihtaessa tuli enemmän.

Yöllä näin unta, että tein positiivisen raskaustestin ja toiveet taas nousee. Nyt kuitenkin järkyttävät menkkakivut vaikka menkkojen alkuun pitäisi olla viikko :bored:

Täällä keskustelussa on tapahtunut parin viime viikon aikana niin paljon että nyt vasta sain kaikki luettua, huh miten kauan siinä meni. En ehtinyt omista oviksista tai piinapäivistä kirjoittelemaan mitään enkä kommentoimaan muiden juttuja kun kaikki kommentit olisi tulleet yli viikon viiveellä :smiley-ashamed008

On: Mun kuukautissovellus ei sitten ollutkaan päivittänyt menkkoja oviksen mukaan, joka tulikin yllättäen jo kp11, ja oon ollut siinä käsityksessä että niiden pitäisi alkaa nyt keskiviikkona. Tänään sit tajusin että nyt onkin jo dpo14 eikä dpo12, joten tein testin ja sieltä tuli tällainen :love7 Yk 6 ja vihdoin jotain tapahtui. En kuitenkaan uskalla näin aikaisessa vaiheessa innostua liikaa, kun esikoista yrittäessä tuli 3 keskenmenoa. Mutta varovasti iloiten ja syvästi toivoen tästä saataisi se haaveiltu ja odotettu pikkusisarus :Heartred

Liitteet

• IMG_20201005_073928.jpg
    IMG_20201005_073928.jpg
    9.9 KB · Katsottu: 238
Mulla menossa dpo7, tuossa kohdun seudulla, vähän oikealla tuntuu jännää pistokipua joka vetää häpyluulle asti. Lisäksi samaa kihelmöivää oloa alapäässä kuin oviksen aikaan ja vähän ennen menkkoja yleensä on. Jännää :rolleyes:
Lisäksi hyvin märkää ollu koko vlopun alakerrassa.

Lämmöt ei vaan oo vielä noussu sinne lähemmäs 37 mitä yleensä tähän aikaa on. Mut 36.6 aamusta näytti.

Mulla tuli nukkumaan mennessä ja yöllä kummallisia tuikkasuja alapäähän :bag: semmosia nopeita ja teräviä, vihlaisu tuntui about emättimestä alavatsalle asti. Asentoa vaihtaessa tuli enemmän.

Yöllä näin unta, että tein positiivisen raskaustestin ja toiveet taas nousee. Nyt kuitenkin järkyttävät menkkakivut vaikka menkkojen alkuun pitäisi olla viikko :bored:

Mulla kans tullut nyt näitä tuikkauksia, mut mulla tulee näit välil muutenkin... Lisäksi näin viimeyönä unta positiivisen raskaustestin tekemisestä! Ekaa kertaa tän 9kk yrittämisen aikana. Vauva ja raskausunia oon nähny paljonkin, mut en testi unia :hilarious: Unes tein ensin negan ja sitten perään vahvan plussan :rolleyes:

Menkkajomoja on ja aamun oikea raskaustesti ihan puhdas nega, vaikka kuinka yritin tihrustella... Mut jotenkin ihan raskausolo, jostain iskeny ny tällänen vahva toivo raskauteen vaikka negailenkin et miks se nyt olis kun ei oo tähänkään mennes ollu mitään. :wtf:

No kohtahan se selviää, menkat pitäis alkaa perjantaina.

Tsemppiä Reggie, toivottavasti olis nyt sitä itseään ja saisit ihan oman vauvan syliin asti! :smiley-angelic001:Heartred

Selvisin!! Nyt odottelen et verenvuoto tyrehtyis ja mä puren vaaa sideharsoa ku en haluu et koko suu on veres :sorry: koska sen pitäis helpottaa? Vaihoin sen jo kerran.

Gynellä käyty ja eihän sieltä tukilääkitystä vielä irronnut :meh: juuri oli ovis ollut ja oikea munis aktiivinen, limakalvot hyvät eikä kystia tms missään. Labroihin sentään laittoi lähetteen niin näkee mikä rauta- ja ferritilanne on. Pitää vaan erikseen lähtee käymään kun ei tuossa samassa ollut.

Positiivista tuo että kaikki näytti päällisin puolin hyvältä ja ei kystia, mitä aiemmin joskus on ollut. Kuulemma voi tulla jo ennen vuoden yritystä takas, mutta en tiedä haluaako maksaa itteään kipeeks :nailbiting: katellaan nyt ensin ne veriarvot ja sit pari kiertoa ainakin, ennenku hötkyillään :shifty:

Eli yk7, kp14 ja piinapäivät virallisesti käynnissä, dpo1?

Meillä yk 10 menossa ja sain heti lääkkeet avuksi gyneltä. Kävitkö yksityisellä? Pyysitkö tukilääkitystä vai sanoiko vaan että ette tarvitse? Ihmeellistä, että noita gynejä löytyy joka lähtöön:mad:

Gynellä käyty ja eihän sieltä tukilääkitystä vielä irronnut :meh: juuri oli ovis ollut ja oikea munis aktiivinen, limakalvot hyvät eikä kystia tms missään. Labroihin sentään laittoi lähetteen niin näkee mikä rauta- ja ferritilanne on. Pitää vaan erikseen lähtee käymään kun ei tuossa samassa ollut.

Positiivista tuo että kaikki näytti päällisin puolin hyvältä ja ei kystia, mitä aiemmin joskus on ollut. Kuulemma voi tulla jo ennen vuoden yritystä takas, mutta en tiedä haluaako maksaa itteään kipeeks :nailbiting: katellaan nyt ensin ne veriarvot ja sit pari kiertoa ainakin, ennenku hötkyillään :shifty:

Eli yk7, kp14 ja piinapäivät virallisesti käynnissä, dpo1?
Ei hiivatti kun vaihtelee nuo lääkäreiden toimintatavat! Olis nyt voinu antaa kokeiluun sen tulilääkityksen kun oviksessa ei vissii mitää ongelmaa? Tuota just iteki pelkään, et hukkareissu tulee ja maksan oikeesti tyhjästä:sour:

Yksityisellä joo ja toi oli vielä sellainen lääkäri jota oli kehuttu... varmaan vaan lypsävät rahaa tai sit ei halua puuttua, kun heillä on lapsettomuuteen omat spesialistit :finger: tälläkin erikoisosaamisalueina vuotohäiriöt, ilmeisesti ne ei sit kuulu lapsettomuuden kanssa yhteen :rolleyes: sanoi siis että parin kierron päästä vois tulla uudelleen lapsettomuuspuolelle ja kattoa sitä tukilääkitystä... kysyin siis siitä, niin tuon sain vastaukseks. Tärkein anti nyt tietty se ettei mitään näennäisesti vialla, mut ketuttaa kyllä mennä uudestaan. Tietty mulla on soittoaika vielä ferrin tuloksista tulossa, jos siinä yrittäis vängätä vielä sitä tukilääkitystä. Vaikka tuskin onnistuu :meh:

Yksityisellä joo ja toi oli vielä sellainen lääkäri jota oli kehuttu... varmaan vaan lypsävät rahaa tai sit ei halua puuttua, kun heillä on lapsettomuuteen omat spesialistit :finger: tälläkin erikoisosaamisalueina vuotohäiriöt, ilmeisesti ne ei sit kuulu lapsettomuuden kanssa yhteen :rolleyes: sanoi siis että parin kierron päästä vois tulla uudelleen lapsettomuuspuolelle ja kattoa sitä tukilääkitystä... kysyin siis siitä, niin tuon sain vastaukseks. Tärkein anti nyt tietty se ettei mitään näennäisesti vialla, mut ketuttaa kyllä mennä uudestaan. Tietty mulla on soittoaika vielä ferrin tuloksista tulossa, jos siinä yrittäis vängätä vielä sitä tukilääkitystä. Vaikka tuskin onnistuu :meh:
Tää on niin perseestä. En ymmärrä miksei niitä tukilääkkeitä voi kokeilla. Mä mietin, että odotan vuoden vaihteeseen ja sit kokeilen uudestaan josko jotain irtois. Toivon toki, että plussa tulis ennen sitä, mutta en oikein usko, että ainakaan pysyvää tulee ennen kuin jotain apuja saan.

Kattelin mun oiremerkintöjä flosta nii päivälleen samat kuin viimeks ennen haamua. Silloin tosiaan sain ekan haamun dpo8, mutta testi oli 6,5mIu joita mulla ei tällä hetkellä ole. Taidan silti tehdä herkän huomenna ja jos sen voimalla jaksais dpo10 odottaa seuraavaa testiä....

Amandatt kovasti voimia asian käsittelyyn :Heartred
Keskenmeno ei ole helppo asia, ei ekalla, tokalla, kolmannella, ei millään kerralla, mutta aina sieltä noustaan :Heartred uskon, että teidän vuoro tulee vielä :Heartred Joskus silloin vuosia sitten, kaiken pettymyksien keskellä, olen tuudittautunut siihen, että luonto hoitaa tehtävänsä ja vielä joku päivä sylissä on se täydellinen pieni kaveri, kun kaikki on kohdallaan. :dummy1:

Sienalle tarrasukkia :hello2

on: kp4, vuoto vähän hiljentynyt, onneksi. Hammaslääkkeet väsyttää ihan pirusti, kouluhommat oottaa tekijäänsä, juu ei oo näkyny, moti vähän hukassa tän hammaskeissin takia. Onneksi tänään ehitään hellun kans kattomaan seeässän finaali kun eilen jäi live näkemättä, niin saa rauhottua ja nollata päätä :love7:notworthy

Hammasoperaatioista toipuville tsemppiä! Itsellä oli aikanaan inhottavan pitkä paranemisprosessi, mutta toivotaan teille lyhyempää :happy:

täällä kp11. Eilen mietin kun oli kivulias hetki aamulla että olisiko voinut olla ovikseen liittyvää kipuilua. Toivotaan :rolleyes:. Huomenna pitäis nostaa taas tuota metformiini annosta 3xpäivässä, toistaiseksi ei oo ollut pahoja sivuoireita, toivotaan ettei viimeinen annoksen nostaminen nyt tee mitään.

amandatt, erittäin suuri halaus :Heartred

Nyt iskenyt väsymys ja vilu. Vähän nuhainen olo myös. Niin joo ja eilen illasta naamaan tuli finnejä, ihme aika kierrosta finneille. Katsoin niin vuosi sitten kun plussasin, nii finnit oli ilmestynyt samalla dpo lla. :grin mut eipä se tarkoita mitään. Mutta aina sitä uskaltaa vähän toivoa :grin

Jotenkin alkoi ärsyttämään sun puolesta:mad: Eihän se nyt hitto niiltä lääkäreiltä ole pois, jos kirjoittaa sulle reseptin, että saat kokeilla lääkettä halutessasi. Varsinkin kun menit sinne maksavana asiakkaana, niin kyllä yksityisen puolen pitäisi kunnioittaa asiakkaan tahtotilaa. Mä en edes hoksannut että noin voisi käydä ja sanoin suoraan sille yksityiselle, että olen lukenut tällaisista lääkkeistä ja haluan koittaa niitä. Se kirjoitti saman tien reseptin. Tokikin olen sua vähän vanhempi, jos 88 viittaa sulla syntymävuoteen, eli mulla saattaa olla enemmän kiire asian kans kuin mitä sulla:)

Jotenkin alkoi ärsyttämään sun puolesta:mad: Eihän se nyt hitto niiltä lääkäreiltä ole pois, jos kirjoittaa sulle reseptin, että saat kokeilla lääkettä halutessasi. Varsinkin kun menit sinne maksavana asiakkaana, niin kyllä yksityisen puolen pitäisi kunnioittaa asiakkaan tahtotilaa. Mä en edes hoksannut että noin voisi käydä ja sanoin suoraan sille yksityiselle, että olen lukenut tällaisista lääkkeistä ja haluan koittaa niitä. Se kirjoitti saman tien reseptin. Tokikin olen sua vähän vanhempi, jos 88 viittaa sulla syntymävuoteen, eli mulla saattaa olla enemmän kiire asian kans kuin mitä sulla:)
no joo, kai mun olis pitäny vaatimalla vaatia, nyt jäi harmittamaan siltä kannalta :grumpy: tosin tarkisti tosiaan iänkin ja sanoi, että ihan hyvä ikä vielä :hilarious: nojoo, mulla menee se ferrien mittaus joka tapauksessa ens viikolle ja lääkäri soittaa tuloksista vasta seuraavalla, eli jos ei tästä kierrosta tärppää niin sit ois pitäny jo uusi alkaa. eli voisin vielä puhelimitse vedota siihen, että yk8 sit jo käynnissä o_O jos nyt vielä soittoajalla suostuis sen reseptin kirjottamaan. ainakin kannattaa yrittää :rolleyes: mutta ensin tässä olis se vajaa pari viikkoa piinailtavana, ehkä ei tartte edes käydä noita keskusteluja :smiley-angelic001

Nyt iskenyt väsymys ja vilu. Vähän nuhainen olo myös. Niin joo ja eilen illasta naamaan tuli finnejä, ihme aika kierrosta finneille. Katsoin niin vuosi sitten kun plussasin, nii finnit oli ilmestynyt samalla dpo lla. :grin mut eipä se tarkoita mitään. Mutta aina sitä uskaltaa vähän toivoa :grin

mulla on kans aivan jäätävä väsymys ja vilu :dead: onneks oon etätöissä niin voi olla koneen ääressä viltti päällä. Myös närästys on aivan järkyttävä.

pidetään optimistisesti sormet ristissä :angelic:

Täällä eilen alkoi menkat aamulla ilman minkäänlaista ennakkovaroitusta :meh: yleensä vatsa kipuilee ja kramppaa jo edeltävänä päivänä mutta nyt ei mitään o_O eilen masensi, tänään jo vähän parempi päivä. Haen tänään macaa kun sitä ei olla vielä testattu, mietin jo soittoa myös lääkäriin kun yritystä kuitenkin takana jo yli vuosi vaikkakaan ei yhteen putkeen.. mutta jos vielä macan ja geleeiden kanssa yhden kierron kokeilisi, täytyy miettiä..

Voi rähmä! Paljon tsemppiä uuteen kiertoon! :Heartpink

Mulla ei ole tuntemuksia mihinkään suuntaan, enkä ole viitsinyt testailla. Viikon sisään pitäisi alkaa menkat. :nailbiting: Mietin josko keskiviikkona testaisin...

Takaisin