Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

. Toivottavasti saisitte jostain apua, löytyisi joku vähän ymmärtäväisempi lääkäri.

oireita on edelleen, katsotaan kuinka käy 

Kuulostaa kyl inhalta. Joku työhönsä kyllästynyt ihminen.. toivon ja pidän peukkuja pystyssä et on myöhäinen ovis ja raskaus etenee toivotusti <3 on jo sinun aikasiKiitos tsempistä kaikille.
Sinällään tässä ei olla menetetty vielä mitään ja ultraava lääkäri sanoi et ultrattais vasta 3vkon päästä uudestaan, mut nyt kun käänsin hoitoketjun neuvolaan, jossa siis 5.10 ensikäynti ja siellä tehdään lähete keskussairaalaan tarkempaan ultraan. Ultra-aika ei siis ole tiedossa, tuskin on vielä ensi viikolla ja voi olla et joudutaan tässä se parikin viikkoa vielä odottaa ennen ajan saamista.
Toisaalta sitten ainakin näkee onko kehitystä tapahtunut. Myöhäinen ovulaatio on edelleen ihan mahdollinen pitkän kierron vuoksi.
Mutta silti mietityttää, olen kyllä henkisesti poikki jos tästäkään ei mitään tule. Mun nuoreen ikään verraten tää lisääntyminen olis pitänyt olla jo vähän helpompaa, et kai siinä sitten jotain vikaa on jos kaikissa raskauksissa on joku vikana
Oon nyt kipeenäkin, kotona saikulla, mut ehkä kohta voisin syödä vähän suklaata ja kattoa jotain elokuvaa.oireita on edelleen, katsotaan kuinka käy
Muoks. Luotto siihen yksityiseen oli muuten lähes täysi nolla. Musta lääkäri oli tosi tylsistyneen oloinen ja suorastaan ilkeä. Ensin höpisi, et tässä voisi olla sikiökaikua, muttei ole varma. Sitten hölötti et jos kesken menee ei voi mitään ja olin silleen wtf. Ainoan hyvän asian lääkäri löysi eli sen, että raskaus on kohdussa. Joopa joo. Siksikin menen mielellään julkiselle, oli nimittäin rahastamisen makua ja kylmäävä tyyppi![]()
Kiitos tsempistä kaikille.
Sinällään tässä ei olla menetetty vielä mitään ja ultraava lääkäri sanoi et ultrattais vasta 3vkon päästä uudestaan, mut nyt kun käänsin hoitoketjun neuvolaan, jossa siis 5.10 ensikäynti ja siellä tehdään lähete keskussairaalaan tarkempaan ultraan. Ultra-aika ei siis ole tiedossa, tuskin on vielä ensi viikolla ja voi olla et joudutaan tässä se parikin viikkoa vielä odottaa ennen ajan saamista.
Toisaalta sitten ainakin näkee onko kehitystä tapahtunut. Myöhäinen ovulaatio on edelleen ihan mahdollinen pitkän kierron vuoksi.
Mutta silti mietityttää, olen kyllä henkisesti poikki jos tästäkään ei mitään tule. Mun nuoreen ikään verraten tää lisääntyminen olis pitänyt olla jo vähän helpompaa, et kai siinä sitten jotain vikaa on jos kaikissa raskauksissa on joku vikana
Oon nyt kipeenäkin, kotona saikulla, mut ehkä kohta voisin syödä vähän suklaata ja kattoa jotain elokuvaa.oireita on edelleen, katsotaan kuinka käy
Muoks. Luotto siihen yksityiseen oli muuten lähes täysi nolla. Musta lääkäri oli tosi tylsistyneen oloinen ja suorastaan ilkeä. Ensin höpisi, et tässä voisi olla sikiökaikua, muttei ole varma. Sitten hölötti et jos kesken menee ei voi mitään ja olin silleen wtf. Ainoan hyvän asian lääkäri löysi eli sen, että raskaus on kohdussa ja sen jos viikkoja on vähän niin tilanne on kun pitää, mutta jos niitä on enemmän sitten tilanne on huono. Joopa joo. Siksikin menen mielellään julkiselle, oli nimittäin rahastamisen makua ja kylmäävä tyyppi![]()

Olipa inha lääkäri... Mullakin on kokemusta noista.
Nyt kovasti tsemppiä, että oltais vaan liian aikaisilla viikoilla. Mullakin heitti alkion ikä viikolla omista laskelmista, eli hyvin voi kaikki olla kohdillaan.![]()

Toivottavasti pääsette pian uudelleen tsekkaamaan tilanteen, ja hyvinkin voi olla että ovis oliskin ollut sit myöhemmin. Sitä ainakin kovasti teille toivon!
Voimia hurjasti epätietoiseen tilanteeseen
nyt vasta tajusin, et entä jos ne kattoo vaan vatsanpeitteiden päältä - eihän sillon siellä mitään tuu näkymään
No toisaalta, sillä ajatuksella et jos mitään ei olekaan niin... Mut kyllä huomenna sit harmittaa ettei mentykään yksityiselle jos se anturi tuolta puuttuu
Ihmeelliset on murheet.
Menkkamaisia kipuja ei silti ole - nipistelee lähinnä...
Täällä saa seurata niin monenlaisia matkoja ja sitä jotenkin aina herkistyy myös toisten kokemille vastoinkäymisille.
/25v / kolmas / tjot 3/20, ya 6/20 /
/25v / kolmas / tjot 3/20, ya 6/20 /

Luteaali on ok, yleensä 12päivää.
Tässä vaan ihmetyttää, kun hoidetaan muitakin selittämättömästi lapsettomia niin miksi ei ei meitä![]()
Mut kyllä ultrattiin vaikka oli vuoto runsaimmillaan lääkärin mielestä se ei haittaa ollenkaan ja vuoto toimii myös liukasteenaVoi ei Zarar!!Toivottavasti pääsette pian uudelleen tsekkaamaan tilanteen, ja hyvinkin voi olla että ovis oliskin ollut sit myöhemmin. Sitä ainakin kovasti teille toivon!
Voimia hurjasti epätietoiseen tilanteeseen
Omanapa;
Pariin kertaan pyyhkiessä vaaleanpunaistaHuomenna ultra, ja meen vaikka alkas tuhruttaakin... Järkevintähän se on?
Tajusin vasta, että painajaisen painajainen - entä jos tk:ssa ei oo ultralaitteessa vaginaalista anturianyt vasta tajusin, et entä jos ne kattoo vaan vatsanpeitteiden päältä - eihän sillon siellä mitään tuu näkymään
No toisaalta, sillä ajatuksella et jos mitään ei olekaan niin... Mut kyllä huomenna sit harmittaa ettei mentykään yksityiselle jos se anturi tuolta puuttuu
Ihmeelliset on murheet.
Toisaalta kai pitäis olla mahdollisesta vuodon alusta innoissaan - pääsee yrittämään taas mutta kieltämättä se pari vaaleanpunaista pyyhkäisyä sai pettymystä aikaan.Menkkamaisia kipuja ei silti ole - nipistelee lähinnä...

Täälä uitettu tänään testiä jo 26/30-32
Aamulla mielestäni puhdas nega, mutta nyt illan one step oli tän näkönen. Näättekö mitään vai onko tässä itellä silmissä jo viivoja?
https://aijaa.com/kNx2iK
Kuva on otettu kuivuneen, mutta ilmestyi kyllä jo testiajalla. Näissä testeissä ei tosiaan viivanpaikkoja ole ilmaantunut, joten näyttäisi jotain kohdussa tapahtuvan. Aamulla sitten seuraava testi, katotaan näkyykö paremmin :)Jotain näkyy!! :)
Minä itselleni vakuutin että testaan vasta pe-aamuna kun alkaa dpo8. Dippasin kuitenkin jo tänään kun eilen dpo6 oli niin lupaavia oireita. Tänään alamahassa ollut kuumottavaa jomotusta ja venytysvihlaisuja, päänsärkyä ja aavistuksen etovaa oloa. Ja kuinkas ollakaan, jotain ainakin livenä näkyy!!!Kuva on otettu kuivuneen, mutta ilmestyi kyllä jo testiajalla. Näissä testeissä ei tosiaan viivanpaikkoja ole ilmaantunut, joten näyttäisi jotain kohdussa tapahtuvan. Aamulla sitten seuraava testi, katotaan näkyykö paremmin :)
Kysyin mieheltä haluaako olla testin dippaajana ja tulkitsijana, mielellään kuulemma tulee testailemaan![]()
nuo haamut vaan jotenkin on niin raastavia tulkita, kun et tiedä näkyykö vaiko ei
tuo mun oma on one stepin ja heti tuli todella todella haalea viiva ja kuivuessa tummu vähän, mut en tiä sit onko vaan se kuuluisa viivanpaikkaKyllähän tuossa näkyy haalea haamunen! :) toivotaan, että vahvistuu!nuo haamut vaan jotenkin on niin raastavia tulkita, kun et tiedä näkyykö vaiko ei
tuo mun oma on one stepin ja heti tuli todella todella haalea viiva ja kuivuessa tummu vähän, mut en tiä sit onko vaan se kuuluisa viivanpaikka
![]()
<3
Te jos ketkä ansaitsette saada murusen syliin, olipa ensimmäinen tai miten mones vain <3Mut kyllä ultrattiin vaikka oli vuoto runsain ollaan, lääkärin mielestä se ei haittaa ollenkaan ja vuoto toimii myös liukasteena![]()

Kolmesti leikattu lannerankaa ja ainoo kivuton hetki viimesen 6v sisään on ollu esikoista oottaessa ennen tätä. Oli se sit raskaus tai hormonihärö - pakko sanoo et melko helpottavaa