Raskaaksi 2020

En mä tiedä miks kuvittelin, että lapsettomuuspolilta oltais apuja saatu. Ensikäynti takana ja pettymys aivan järkyttävä. Oon niin rikki ja poikki ja masentunut. Positiivista, että kohtu ja munasarjat kuulemma näyttää terveiltä. Silti kuvittelin, että 4 keskenmenoa olisi riittävästi ja jotakin tukilääkitystä tms oltais voitu kokeilla. Mutta ei. Raskaaksi voin tulla, joten eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Tervetuloa uusille :p

Pahoittelut kierron alkuun jälleen joutuneille ja tsempit piinailijoille! :Heartpink

Menee omanapailuksi;
Ei vuoda tai kipuile, omituisia tuntemuksia alavatsalla - check. Nännit kipeät - check. Vatsa turvoksissa - check, kuvotus/röyhtäily.... Jepjep. Mieliala - better not say. :drunken_smilie
Jokseenkin raskas terapiakäynti, tämän asian puintiin se meni. Jotenkin kummasti ne tunteet purkautuu sit just siellä :sick009 Melekonen kontrasti työminään :greet015
Huomenna jos saisi aikaiseksi perua torstain ultran, tänään ei ehtinyt. Muutamia eri skenaarioita perjantain ultrasta ja jatkotoimenpiteistä pyörii päässä, mutta mitään ei tiedä ennen sitä. :smiley-angry017

Nojoo, ehkä huomenna taas parempi päivä - palkkapäivä ainakin :smiley-ashamed005

En mä tiedä miks kuvittelin, että lapsettomuuspolilta oltais apuja saatu. Ensikäynti takana ja pettymys aivan järkyttävä. Oon niin rikki ja poikki ja masentunut. Positiivista, että kohtu ja munasarjat kuulemma näyttää terveiltä. Silti kuvittelin, että 4 keskenmenoa olisi riittävästi ja jotakin tukilääkitystä tms oltais voitu kokeilla. Mutta ei. Raskaaksi voin tulla, joten eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Voi ei! Eikö siis mitään apua? Tylysti käänyttivät takaisin?

Voi ei Reggie, miten voi olla noin?!?! Niin pahoillani teidän puolesta :Heartbigred

Eikö tosiaan mitään jatkotutkimuksia tai edes että milloin he sit rupeaisi tekemään jotain jos ei pysyvää plussaa tule?

Käsittämätöntä :sad001

Oviskivut kärsitty, vielä vähän arkana alamaha, mut parissa päivässä katoaa. Oli aika helpot oviskivut vaikka oliki taas sen n. Tunnin aika tuskaa, mut nopeesti laantui. Mulla selkeesti oikealla tapahtuu helpommin ovulaatio, ei niin kipeästi. Toki vasemmalta tapahtuneesta oon viimeiset 2kertaa plussannut.

Rinnat on ihan sairaan kipeät. Ne on ollu koko oviksen ajan ja nyt vaan vielä kipeämmät.
Väsy on kova, flunssa yrittää iskeä. Tietysti tuun kipeäksi ja kiinnittyminen estyy sen takia. o_O
Mulla löi tänään ovis päälle, ei vielä ihan kauhean pahoja kipuja, ne varmaan tulee sitten illalla... Mulla myös yleensä vasemmanpuoleinen ovis on aika kipeä, oikea ei niinkään. Saattaa mennä ihan vaan parilla tuntemuksella, vasemmalla taas on ihan tuskaa. Toivottavasti plussaat!

no mitä ihmettä :wideyed: minkälainen tilanne muka sitte sopii heidän kriteereihin, käsittämätöntä :sad001

Voi kun ihana kuulla! :love017 meillä suurinpiirtein saman verran aikaa takana päin:smiley-angelic006 tsemppiä tulevaan sinne! ❤️

Kiitos, samoin teille <3 Älkää liikaa miettikö mitä muut sanoo tai ajattelee. Kaikilla on varmasti mielipiteensä, mutta loppujen lopuksi tässä on teidän elämästä kyse. Menkää sen mukaan mikä tuntuu oikealta juuri teille, tehän tätä elämää ja omaa maailmaanne yhdessä rakennatte.

Meillä valitettavasti tuli ilmi ihan lähipiirissä erittäin ikävää asennoitumista miestäni kohtaan (hän on ulkomaalaistaustainen). En ikinä ikinä ikinä olisi kuvitellut joutuvani kohtaamaan tällaista läheisten taholta. Välillä painaa, mutta ainakin tiedän nyt keneen voin oikeasti tiukassa paikassa (tai hyvinä aikoina) luottaa ja keneen en.

Miten voi olla näin?! Aina kaikkialla puhutaan kolmesta keskenmenosta, teillä on jo useampi takana ja apuja ei tule?! Raskasta aikaa teillä, toivon että pian saatte jo kauan kaivatun! <3

Voi ei! Eikö siis mitään apua? Tylysti käänyttivät takaisin?
No siis aiemmin on jo vaikka mitä verikokeita otettu ja nyt määräsi vielä muutamat lisää, that's it. Jotain kromosomijuttuja ainakin vielä siis. Mutta oli tosi skeptinen sen suhteen, että niistä mitään selittävää löytyisi. Käski vain laihduttaa ja suositteli jo lihavuusleikkausta, bmi on mulla jonkun 33-34. Kuulemma mistään ei ole mitään hyötyä, laihdutin ennen hoitoja tai en.

No siis aiemmin on jo vaikka mitä verikokeita otettu ja nyt määräsi vielä muutamat lisää, that's it. Jotain kromosomijuttuja ainakin vielä siis. Mutta oli tosi skeptinen sen suhteen, että niistä mitään selittävää löytyisi. Käski vain laihduttaa ja suositteli jo lihavuusleikkausta, bmi on mulla jonkun 33-34. Kuulemma mistään ei ole mitään hyötyä, laihdutin ennen hoitoja tai en.

Eikä!! Tää on jotenkin tosi väärin. Siis julkinen vai yksityinen?

Julkinen. Yksityiselle laitoin viestiä ja kysyin toista mielipidettä tähän.

Voi ei Reggie :sad001 Kuulostaa kyllä oudolta, että mitään apuja ette saisi tuossa tilanteessa. Toivottavasti yksityinen on eri mieltä!

Tervetuloa uusille :p

Pahoittelut kierron alkuun jälleen joutuneille ja tsempit piinailijoille! :Heartpink

Menee omanapailuksi;
Ei vuoda tai kipuile, omituisia tuntemuksia alavatsalla - check. Nännit kipeät - check. Vatsa turvoksissa - check, kuvotus/röyhtäily.... Jepjep. Mieliala - better not say. :drunken_smilie
Jokseenkin raskas terapiakäynti, tämän asian puintiin se meni. Jotenkin kummasti ne tunteet purkautuu sit just siellä :sick009 Melekonen kontrasti työminään :greet015
Huomenna jos saisi aikaiseksi perua torstain ultran, tänään ei ehtinyt. Muutamia eri skenaarioita perjantain ultrasta ja jatkotoimenpiteistä pyörii päässä, mutta mitään ei tiedä ennen sitä. :smiley-angry017

Nojoo, ehkä huomenna taas parempi päivä - palkkapäivä ainakin :smiley-ashamed005

Tsemppiä ultran odotukseen, voin kuvitella että aika tuntuu pitkältä! Hyvä että sait kuitenkin purettua tuntemuksia terapiassa, vaikka raskasta varmasti onkin. :Heartred

Tosi hirveetä kuulla että oli tollanen vastaanotto ja kokemus lapsettomuuspolilla. Hyvä että otit heti yhteyttä uuteen paikkaan josta toivottavasti saa tukea ja apuja :Heartpink

Kiitos, samoin teille :Heartred Älkää liikaa miettikö mitä muut sanoo tai ajattelee. Kaikilla on varmasti mielipiteensä, mutta loppujen lopuksi tässä on teidän elämästä kyse. Menkää sen mukaan mikä tuntuu oikealta juuri teille, tehän tätä elämää ja omaa maailmaanne yhdessä rakennatte.

Meillä valitettavasti tuli ilmi ihan lähipiirissä erittäin ikävää asennoitumista miestäni kohtaan (hän on ulkomaalaistaustainen). En ikinä ikinä ikinä olisi kuvitellut joutuvani kohtaamaan tällaista läheisten taholta. Välillä painaa, mutta ainakin tiedän nyt keneen voin oikeasti tiukassa paikassa (tai hyvinä aikoina) luottaa ja keneen en.
Kiitos sanoistasi! ❤️ Päätettiin, et sano kuka tahansa mitäkin niin tämä on meidän päätös ja siinä pysytään❤️

Onpa inhottavaa toimintaa lähipiiriltä:sad001 Toivottavasti vielä katuvat! Tsemppiä ja hyvä että on sellaisia joihin voi luottaa ja tukeutua❤️

Hyvä! Se mitä oon kuullu julkisesta puolesta ni joissain paikoissa voi olla tosi kelju suhtautuminen ylipainoon (kaikkihan me oikeasti tiedetään asia), ja sit sitä laihduttamista törkitään lääkkeeksi... vaikka tosiasiassa tarttiskin muuta. Mä toivon, et saisitte jotain jeesiä yksityiseltä - mä sain esikoisen aikaan julkiselta tyrmäyksen ja yksityiseltä lääkityksen, joka johti plussaan. Voimia hurjasti, tommosen jälkeen on takki ihan tyhjä kyllä :sorry::Heartpink

Reggielle halaus:Heartred
Tosi hyvä, että pyysit vielä mielipidettä yksityiseltä! Toivottavasti sieltä tulisi se tarvittu tuki ja apu..

Tsemppiä ultran odotukseen, voin kuvitella että aika tuntuu pitkältä! Hyvä että sait kuitenkin purettua tuntemuksia terapiassa, vaikka raskasta varmasti onkin. :Heartred

Kiitos :Heartpink Onneks toisaalta tiedetään etukäteen tilanteesta ees se verikoearvo - vähänkö oltais pudottu korkeelta ja kovaa jos ultrassa oliskin ollut ihan jotain muuta mitä odotettiin :dontknow

Pakko tulla päivittelemään vielä omia kuulumisia. Menkat edelleen myöhässä. Yli viikon nyt. Nännit edelleen todella kipeet ja alavatsan kipujen kanssa alkoi huoli nousemaan.
Gynellä nyt käyty ja sieltä taisi löytyä syy siihen, miksi mun oikea munasarja/alavatsa siltä puolelta on ollut niin järkyttävän kipeä. Löyty pieni toiminnallinen nesterakkula. En muista kokoa, mutta pieni kuulemma eikä sille tarvitse tehdä mitään vaan pitäisi itsestään lähteä pois. Mutta se hyvinkin voisi nää kivut aiheuttaa, eli kärvistellään vielä.. :sad001 Aika kipeetä tekee, mutta huojentunut olo nyt.
Mulla ei oo vastaavaa ikinä ollut, joten olisi kiva kuulla kokemuksia näistä? Gynen mukaan aika tavallisia, jos ei käytä pillereitä..
Muuten kaikki oli kunnossa!
Vasemmalta puolelta löyty isohko keltarauhanen ja kohdun limakalvo oli paksu. Sanoi, että joko menkat alkaa kohta tai sitten raskaus on alkanut. Otettiin vielä verikoe, jolla nähdään raskaushormonin määrä, mutta tuloksia odotellessa oli pakko tehdä vielä testi äsken. :grin:grin
Onko tää viivan paikka?
https://aijaa.com/5NuztS
https://aijaa.com/DPKQYZ
https://aijaa.com/m2lKsK

Pakko tulla päivittelemään vielä omia kuulumisia. Menkat edelleen myöhässä. Yli viikon nyt. Nännit edelleen todella kipeet ja alavatsan kipujen kanssa alkoi huoli nousemaan.
Gynellä nyt käyty ja sieltä taisi löytyä syy siihen, miksi mun oikea munasarja/alavatsa siltä puolelta on ollut niin järkyttävän kipeä. Löyty pieni toiminnallinen nesterakkula. En muista kokoa, mutta pieni kuulemma eikä sille tarvitse tehdä mitään vaan pitäisi itsestään lähteä pois. Mutta se hyvinkin voisi nää kivut aiheuttaa, eli kärvistellään vielä.. :sad001 Aika kipeetä tekee, mutta huojentunut olo nyt.
Mulla ei oo vastaavaa ikinä ollut, joten olisi kiva kuulla kokemuksia näistä? Gynen mukaan aika tavallisia, jos ei käytä pillereitä..
Muuten kaikki oli kunnossa!
Vasemmalta puolelta löyty isohko keltarauhanen ja kohdun limakalvo oli paksu. Sanoi, että joko menkat alkaa kohta tai sitten raskaus on alkanut. Otettiin vielä verikoe, jolla nähdään raskaushormonin määrä, mutta tuloksia odotellessa oli pakko tehdä vielä testi äsken. :grin:grin
Onko tää viivan paikka?
https://aijaa.com/5NuztS
https://aijaa.com/DPKQYZ
https://aijaa.com/m2lKsK

Kyllä siellä jotain näkyy :smiley-angelic001 Koska saat tulokset? :smiley-angelic001

Takaisin