Raskaaksi 2020

Jotenki lohduttavaa etten oo ainoa ketä ketuttaa, harmittaa ja tuskastuttaa tää negatestien teko ja kuukautispettymys!

Tuntuu että aivot pitäis saada johonkin off-tilaan tän vauvahaaveen kanssa. Mä oon vaan semmoinen herkästi innostuva tyyppi, en osaa tätä(kään) asiaa ottaa chillisti vaan haaveilen ja pähkäilen pitkin päivää :rolleyes:
Samat ajatukset täällä. Miks ei ei osais ottaa rennosti vaan...

Onhan tämä tosi kuluttuavaa ja koko prosessi oikeaa tunteiden vuoristorataa...
Ensin jännittää ihan hyvillä mielin, kun Dpo:t alkaa ja sitten tipahtaa menkkojen tullessa kuukaudeksi taas epävarmuuden ja toiveikkuuden rumbaan. Raskainta mulle ainakin on tää mielialojen vaihtelu, kun joutuu aina yhtäkkiä asennoitua uudelleen kun tilanne muuttuu. :sad001

Onhan tämä tosi kuluttuavaa ja koko prosessi oikeaa tunteiden vuoristorataa...
Ensin jännittää ihan hyvillä mielin, kun Dpo:t alkaa ja sitten tipahtaa menkkojen tullessa kuukaudeksi taas epävarmuuden ja toiveikkuuden rumbaan. Raskainta mulle ainakin on tää mielialojen vaihtelu, kun joutuu aina yhtäkkiä asennoitua uudelleen kun tilanne muuttuu. :sad001
On se kyllä melkosta vuoristorataa. Kierto alkaa aina pettymyksellä ja pahalla mielellä ja ololla. Sit ku pettymyksestä ja menkoista päässy yli ni pari neutraalia päivää ennen oviksen kuumeista odottelua ja metsästystä. Oviksen bongauksen jälkeen alkaaki sit piinaavat ja toiveikkaat päivät ku kyttää jokaikistä kehon kolotusta ja tuntemusta ylitarkkaan ja sit pudotaan taas korkeelta ja kovaa:bored:

On todellakin kunnon vuoristorataa. Ja vaikka kuinka yrität asennoitua niin ettei hirveitä toiveita tai odotuksia oo niin silti ne jostakin nousee pintaan. Sit kaikenlisäksi saa noita hämmentäviä testejä... Ei pitäis tän takia liian aikasin testailla ettei tuu vielä entistä isompi pettymys, jos sattuu näitä haamuja saamaan ja menkat kuitenkin alkaa. Voi kun voisi vaan nappia painamalla raskautua.

Kohta saa kyllä tällä menolla ostaapi lisärautaa. Vuodan ku seula:banghead: kahet edelliset oli ihan siedettävät. Teinin jouduin useinki napsii lisärautaa. Minipillereis oli se ilo, ettei ollu menkkoja olleskaa:sour: vihaan näitä. Ei todellakaan tulee mikään eufoorinen ”olen nainen ja kroppani toimii ” olo.

On kyllä vuoristorataa ja kaikki hormonit päälle. Itsellä on tää odotus varmaan maltillisin, koska punnitsen edelleen usein sitä et miten tuun jaksamaan. Eli järki ja tunteet ei oo ehkä ihan balanssissa :hilarious: . Arki on kiireistä, kokoajan joku haluu jotain tai pitää miettiä jo seuraavaa ruokailua jne. Tavallaan mietin et sit jos neljäs olis vaikka pari vuotias olis taas helpompaa, mut ne ekat vuodet kun on vauva tai vielä pieni, ni varmasti venytetään mun jaksamista.

Tässä kierrossa tosiaan joku outo onnellisuus puuska tuli et tärppäsi. Joko oon oikeessa tai sit tosi väärässä. Turvotus ja alavatsa paine on tuttuja oireita ja ne nyt on. Jos testi on nega tulee varmaan sellanen :wideyed:. Ja kestää hetki kelata ajatuksia. Nyt vaan on sellanen et kasvakoon ja kehittyköön rauhassa :Heartred . Voisin antaa tän rauhan kaikille ja pullottaa sitä tulevaisuuteen itsellenikin :laughing002 . Mun on nyt helppo siirtää tota testausta, koska pelkään, pelkään positiivista ja negatiivistä :laughing021 . Tykkään tästä olosta tätä jatkunut jo oviksesta asti, enkä halua et tätä mikään häiritsee. Enkä myöskään uskalla testata viivanpaikkojen pelossa :whacky011

Jatkan vielä hetken täällä mun positiivisuus pilvilonnoissa oloa. Sori, oon varmaan ärsyttävä :laughing021 joudutte nyt vaan kestää :scared001

On kyllä vuoristorataa ja kaikki hormonit päälle. Itsellä on tää odotus varmaan maltillisin, koska punnitsen edelleen usein sitä et miten tuun jaksamaan. Eli järki ja tunteet ei oo ehkä ihan balanssissa :hilarious: . Arki on kiireistä, kokoajan joku haluu jotain tai pitää miettiä jo seuraavaa ruokailua jne. Tavallaan mietin et sit jos neljäs olis vaikka pari vuotias olis taas helpompaa, mut ne ekat vuodet kun on vauva tai vielä pieni, ni varmasti venytetään mun jaksamista.

Tässä kierrossa tosiaan joku outo onnellisuus puuska tuli et tärppäsi. Joko oon oikeessa tai sit tosi väärässä. Turvotus ja alavatsa paine on tuttuja oireita ja ne nyt on. Jos testi on nega tulee varmaan sellanen :wideyed:. Ja kestää hetki kelata ajatuksia. Nyt vaan on sellanen et kasvakoon ja kehittyköön rauhassa :Heartred . Voisin antaa tän rauhan kaikille ja pullottaa sitä tulevaisuuteen itsellenikin :laughing002 . Mun on nyt helppo siirtää tota testausta, koska pelkään, pelkään positiivista ja negatiivistä :laughing021 . Tykkään tästä olosta tätä jatkunut jo oviksesta asti, enkä halua et tätä mikään häiritsee. Enkä myöskään uskalla testata viivanpaikkojen pelossa :whacky011

Jatkan vielä hetken täällä mun positiivisuus pilvilonnoissa oloa. Sori, oon varmaan ärsyttävä :laughing021 joudutte nyt vaan kestää :scared001
Hei mulla oli tossa keskenmenneessä tommonen samanlainen olo! Semmonen rauha ja tyyneys, sitä oli tosi vaikee kuvailla :D sit ku sain sen plussan niin oli vaan semmonen, että Noniin tiesinkin tämän.

Minä en ymmärrä miten voi näin toispuoleisesti tohon vatsaan koskea. Vasen munasarja vihloo ja särkee ihan tosi paljon. En tiedä, enkö oo aiemmin vaan osannut paikantaa kipuja vai mitä, mutta aikasemmin minusta koko alavatsa on ihan kipeenä menkkoja ennen eikä vaan toinen munasarja :confused005 :laughing002

Hei mulla oli tossa keskenmenneessä tommonen samanlainen olo! Semmonen rauha ja tyyneys, sitä oli tosi vaikee kuvailla :D sit ku sain sen plussan niin oli vaan semmonen, että Noniin tiesinkin tämän.

Minä en ymmärrä miten voi näin toispuoleisesti tohon vatsaan koskea. Vasen munasarja vihloo ja särkee ihan tosi paljon. En tiedä, enkö oo aiemmin vaan osannut paikantaa kipuja vai mitä, mutta aikasemmin minusta koko alavatsa on ihan kipeenä menkkoja ennen eikä vaan toinen munasarja :confused005 :laughing002

Mulla on nyt jännä, että koko vasen puoli mahasta/nivusesta repii välillä. Munasarjakipuja hädin tuskin huomaan. :smiley-ashamed008
Outo kierto...

Hei saiko joku just Apteekin Ultralla kunnon haamun, vai muistanko väärin? :wideyed: En tiiä näkyykö kuvassa, mutta tähän tuli livenä aika selvän näköinen haamu. Alkoi erottua kunnolla tosin vasta testiajan jälkeen.

Viiva on livenä tosi selkeä, mutta en ole varma onko siinä väriä. Hitsi kun menin ostamaan vaan yhden Ultran ja yhden viikkonäytöllisen digin, en halua tuota jälkimmäistä tuhlata samaan syssyyn. :wideyed:

Liitteet

• IMG_20200714_180259.jpg
    IMG_20200714_180259.jpg
    9.2 KB · Katsottu: 216
Hei saiko joku just Apteekin Ultralla kunnon haamun, vai muistanko väärin? :wideyed: En tiiä näkyykö kuvassa, mutta tähän tuli livenä aika selvän näköinen haamu. Alkoi erottua kunnolla tosin vasta testiajan jälkeen.

Viiva on livenä tosi selkeä, mutta en ole varma onko siinä väriä. Hitsi kun menin ostamaan vaan yhden Ultran ja yhden viikkonäytöllisen digin, en halua tuota jälkimmäistä tuhlata samaan syssyyn. :wideyed:

Mä olen saanut viivat tuohon, mutta viiva kanssa hävisi kun kemiaalinen. Vitsi kun et toista ostanut! Väriä olen näkeväni tuossa.

Minä sain vasta! Laitoin tänne kuvat, varmaan pari sivua taaempana löytyy. Mä en tiedä oliko mulla viivanpaikka, jäikö kemialliseks vai mikä, cbllä tuli myöhemmin nega ja nyt tänään rfsulla nega/roskishaamu.

Minäkin viivan näen ja minusta siinä on väriä :)

On se kyllä melkosta vuoristorataa. Kierto alkaa aina pettymyksellä ja pahalla mielellä ja ololla. Sit ku pettymyksestä ja menkoista päässy yli ni pari neutraalia päivää ennen oviksen kuumeista odottelua ja metsästystä. Oviksen bongauksen jälkeen alkaaki sit piinaavat ja toiveikkaat päivät ku kyttää jokaikistä kehon kolotusta ja tuntemusta ylitarkkaan ja sit pudotaan taas korkeelta ja kovaa:bored:

Samaistun kyllä, vaikka en voi valittaa tärpin puutetta.. Mutta sitten vielä kun tulee tällainen tuulimuna, niin meneekin entistä pidempään vartoessa ja palautuessa. Kuukausikaupalla menee valeraskaskaana ollessa ja palautuessa :sorry::oops: Toukokuussa oli the menkat ja kohta varmaan viikkojen vuoto edessä prkl :angryfire Ovulaatio ens jouluna? :mad::silent

Mä olen saanut viivat tuohon, mutta viiva kanssa hävisi kun kemiaalinen. Vitsi kun et toista ostanut! Väriä olen näkeväni tuossa.

No niinpä :nailbiting: Pakko päästä hakee uusi viimeistään torstaille. Ellei ne menkat nyt sit ala. Olo on kuin tulisilla hiilillä. Mulla on tosiaan kaappi täynnä testipaketteja, mutta niiden sisällä on lähinnä käytettyjä testejä. :grin Miehelle tilanne näyttää varmaan siis siltä, että mulla olisi tuolla kaapissa testejä vähän enemmänkin.

Minä sain vasta! Laitoin tänne kuvat, varmaan pari sivua taaempana löytyy. Mä en tiedä oliko mulla viivanpaikka, jäikö kemialliseks vai mikä, cbllä tuli myöhemmin nega ja nyt tänään rfsulla nega/roskishaamu.

Minäkin viivan näen ja minusta siinä on väriä :)

Kiitos vinkistä! Kävin kurkkimassa. Selvä viiva näkyi kyllä sinullakin! Huh miten piinaavaa. :nailbiting:

Mä oon saanut tohon testiin tommosta viivaa sekä raskaana, että ei raskaana.
Hankalia nää viivatestit, kun voi tulla tota hailakkaa viivaa ilman koko raskautta...

Asiasta pupuiluun. Miten teillä ollaan näin kierron aikana pupuiltu? :hilarious::angelic: me ollaan menty 2-3päivän välein, mutta o+ tullen silloin ja seuraavana päivänä vielä.

Mikä dpo sulla? Mulla kaks noita apteekin tarkempia, en tiedä onkohan ultra. Sit pari ei niin tarkkaa. Mä kyllä nään tossa punertavaa, et olisin luottavaisin mielin (mikäli dpo on aika pieni).

Asiasta pupuiluun. Miten teillä ollaan näin kierron aikana pupuiltu? :hilarious::angelic: me ollaan menty 2-3päivän välein, mutta o+ tullen silloin ja seuraavana päivänä vielä.
Tän kierron aikana tais olla vaan joku kolme päivää ettei pupuiltu ennen oletettua ovista. Sen jälkeen ollaan ehkä joka toinen päivä. Nyt kunhan menkat alkaa ja pääsee uuteen yritykseen nii suunniteltiin koko kierto mennä joka toinen päivä tyylillä riippumatta oviksesta. En aio tikuttaa tms ja kokeillaan tätä.

Mikä dpo sulla? Mulla kaks noita apteekin tarkempia, en tiedä onkohan ultra. Sit pari ei niin tarkkaa. Mä kyllä nään tossa punertavaa, et olisin luottavaisin mielin (mikäli dpo on aika pieni).

Dpo 12 ovistestailun perusteella eli aika paljon jo :sad001

En kattele silleen kalenteria. Oon kyl nyt vauvakuumeessani merkannut. Oltiin 2-3pv välein oviksen aikaan. Ite kyl omissa haluissani tunnen aika hyvin koska varmaan on aika :smiley-ashamed005 . Jos arki on kiireistä tai jotain kinaa tulee, ni sit ei vaan olla.

Täällä vanhakin jaksoi taas vähän innostua, kun tänään töistä kotiin ajaessa sattui ihan älyttömästi alavatsalle. Ihan kuin joku olis ronkkinu mun sisuskaluja :hungover: ja napannu palan mun kohdusta. No, tottakai voi olla mistä vaan johtuvaa ja varsinkin kun mulla on nyt ollu alaselkäkipuja useamman päivän, joku paha jumi kun niin vihloo. Mutta toki heti heräs toivo, että oliko nää nyt niitä kiinnittymiskipuja!??!

Muutoin olin tän kierron ja koko yrityksen suhteen heittäny aikalailla kirveen kaivoon... Ollu jotenkin niiiiin masentunu tästä kun ei millään onnistu raskautumaan. Ja ajattelin ettei nyt osunu ees pupuilut oikein kohdilleen... Toki en oo mitannu lämpöjä enkä tikuttanu ny ovista, et silleen en voi varma olla oviksen ajakohdasta. Tissikivusta päättelen et suunnilleen dpo8 olis ny :rolleyes:

Takaisin