Raskaaksi 2020

Eipä tarvinnu täällä testailla. Dpo 10 muuttu varottamatta kp1 ja yk4. Olin just aamupissalla ku huomasin vuodon alkaneen. En onneks ehtiny tuhlata testiä. Vaikka koitin pitää jalat maassa, niin kyllä tultiin taas kovaa ja korkeelta alas ja itkukin tuli.

Jos haluu positiivisia asioita hakea niin kierto lyheni taas, 33–> nyt 29. Ja ovis tuli viikon aikasemmin ja luteliaalikin piteni paril päiväl, mutta jäi silti tosi lyhyeksi. Jos se tästä lähtis itekseen tasottuu...

Täällä näköjään muitakin samoissa fiiliksissä, zempit meille kaikille:Heartbigred itseäkin houkuttas se valtava suklaalevy, mutta taidan jättää välistä koska ketoilen...

Hemmetti ku tuli fiilis että soittaa siskolle semmonen avautumispuhelu (puolin ja toisin soitellaan välillä tämmösiä asioista jotka vituttaa), mutta sitten muistin sen aborttikommentin. Vitutus ja paska mieli vaan kasvaa kasvamistaan...

Mä niin ymmärrän tuon mistä Tonninseteli puhui, et tuntuu et ei oo oikeus valittaa, kun ympärillä on ihmisiä joilla on oikeesti vaikeuksia raskautua. Mun 3 läheisintä ystävää: yhdellä endo, 1 lapsi, vaikeuksia raskautua, ei sopivaa kumppania ja toisen lapsen haluaisi. Toisella kaks lasta, mut tuulimunan kokenut x 2 näiden välissä. Kolmannella ei lapsia, lapsettomuushoidoissa puoli vuotta, yritystä jo pari vuotta. Heille haluaisin avautua mut mikä mulla on huonosti, ku takana kuitenkin yks elävän lapsen synnytykseen päättynyt raskaus (joskin traumaattinen sellainen), joka alkoi käytännössä yrittämättä. Nyt vasta yk2. Ei mulla oo oikeus itkeä, ja kuitenkin: totta kai mulla on oikeus! Ja onneks on tämä foorumi :Heartred

Hemmetti ku tuli fiilis että soittaa siskolle semmonen avautumispuhelu (puolin ja toisin soitellaan välillä tämmösiä asioista jotka vituttaa), mutta sitten muistin sen aborttikommentin. Vitutus ja paska mieli vaan kasvaa kasvamistaan...

Saako udella, mikä aborttikommentti? Mennyt aivan ohi, jos täällä olet siitä kertonut

Onpas täällä tapahtunut paljon! Onnea kaikille hyviä uutisia saaneille ja voimia surullisia uutisia kohdanneille:Heartred

Täällä näyttääkin olevan nyt paljon samassa vaiheessa meneviä kiertojen osalta! Täällä kp 24/27-32. Edelliset menkat alkoi kuin alkoikin 5 päivää myöhässä normaalista. Tai no, tiedä enää mikä on normaalia pillereiden jälkeen:happy6

Tän kertaset testailut lasken sitten pisimmän kierron mukaan ettei tarvitse masennella turhaan negoista. Toivottavasti siis pääsisi ens viikolla testailemaan! Viime kierto meni pakkomielteisenä testien osalta, mutta nyt on kyllä selvästi rennompi ote vaikka aika kyllä matelee samalla tavalla niiiiiin hitaasti.

Mulla ihan sama Reggie.
Tää olotila on ihan kamala ja haluisin itkee kokopäivän, mutta pakko yrittää jotain tehdä. :sorry:
Jep minä kunnon itkut vedin ennen töihin lähtöä ja siks meinasin myöhötyä. Samalla tajusin, että tänään olisi ollut keskenmenneen eka ultra ja itkut vaan paheni :smiley-angry017 ei taida minusta oikeesti tulla äitiä ikinä

Voi olla, että sun lh ei nouse niin korkeelle, etkä siks saanu huippua kiinni. Sofeja käytin vaan muutaman, kun kaverilta jäi niitä yli, mutta mun kokemuksen mukaan ei kunnolla tummuneet. Pcn testit oon todennut parhaiksi, millään muilla en oo saanut selvää ovisplussaa. Tässä vertailun vuoksi samasta pissasta tehdyt pcn ja onestepin ovistestit.
Mulla taas sofit tummuu jo niin et jos käyttäis jotain herkemmin tummuvaa testiä niin se olis varmaan plussaa läpi kierron :grin

Tässä (mun makuun) aika lievä ovisplussa viime kierrossa, vahvempiakin on nähty ja tää on sofin..
IMG_20200627_105759.jpg

Saako udella, mikä aborttikommentti? Mennyt aivan ohi, jos täällä olet siitä kertonut

Kerroin viikonloppuna että on ollut vähän erikoisia oloja ja menkatkin ihan kummalliset ja pohdin siinä että pitäisikö tehdä r-testi. Totes sitten että ei kai sillä oo kiire kun kuitenkin vielä viikolla 12 voi tehdä abortin jos jompi kumpi alkaa katumaan. Sisko heittelee kyllä kaikenlaista kommenttia yhtään ajattelematta tekniikalla mitä sylki suuhun tuo. Onnistuin sen vielä siinä ohittamaan ohankolautuksella, toki ajatellen että eikö se nyt edes sekunnin sadasosaa miettinyt. Tietää kuitenkin että meillä on yritys käynnissä. Nyt se vaan sit iski vielä pahemmin kun testi oli kuitenkin nega ja meinasin soittaa. Mutta sitten tuli mieleen että jos sieltä tulee taas joku yhtä "mahtava" heitto niin päätin sitten vaan pitää pääni kiinni ja itkeä yksin...

Mulla taas sofit tummuu jo niin et jos käyttäis jotain herkemmin tummuvaa testiä niin se olis varmaan plussaa läpi kierron :grin

Tässä (mun makuun) aika lievä ovisplussa viime kierrossa, vahvempiakin on nähty ja tää on sofin..
View attachment 91670
Joo toiset tarvii semmoset, jotka ei oo ihan yhtä herkkiä, kun nousee lh niin paljon korkeemmalle ja näyttäis o+ vaikka ei vielä oikeasti olisikaan. Hyvä testailla, että löytyy itselle se sopiva :)

IMG-20200531-WA0012.jpg
IMG-20200531-WA0003.jpg

Mä olen ruennut purkamaan kaikenlaisia tunteita ompeluun...

Olen aina ollut tunariompelija, mutta muutama kuukausi sitten päätin, että nyt opettelen sen homman ja nopeasti aloinkin sit tehä kaikenlaista. On aivan ihanaa hommaa tyhjentää pää välillä. :happy:

Pöh, edelleen odotellaan uutta kiertoa alkavaksi. Kp46!

View attachment 91671 View attachment 91672

Olen aina ollut tunariompelija, mutta muutama kuukausi sitten päätin, että nyt opettelen sen homman ja nopeasti aloinkin sit tehä kaikenlaista. On aivan ihanaa hommaa tyhjentää pää välillä. :happy:

Vau, onpa ihania. Ite en oo tota taitoa oppinut

Vau, onpa ihania. Ite en oo tota taitoa oppinut

Kiitos. Itsellä hahmottamisen vaikeus, joka parantunut iän myötä aika hyvin.
Sitten, kun olen ommellut hihat tarpeeksi monta kertaa väärin päin niin väkisinkin jo oppii ompelemaan ne oikein päin. :hilarious:

Kiitos. Itsellä hahmottamisen vaikeus, joka parantunut iän myötä aika hyvin.
Sitten, kun olen ommellut hihat tarpeeksi monta kertaa väärin päin niin väkisinkin jo oppii ompelemaan ne oikein päin. :hilarious:
Hei vau miten upeita! Voit olla ylpee ja tyytyväinen! Ja hyvä tapa purkaa tunteita. Itse taas värittelen ja välillä teen koruja.

Mä repäsin ja valmistauduin jo tähän alkaneeseen uuteen kiertoon tilaamalla isomman paketin digiovistestejä ja rinnalle halpoja viivatestejä niin mielenkiinnosta voi verrata sitten niitä keskenään. Ja eipä tarvoi digin kanssa ainakaa miettiä et onkohan noi nyt jo tasavahvat ja kun kaikkiin noihi viivatesteihi edes tule tasavahvoja. Mietin eka et otanko pienemmä sen 10kpl, mut päädyin toho 20kpl. Eipä pitäs loppua keske. Ootteko muuten digejä tehnyt mahdollisina tärppipäivinä kaksi vai riittäkö se yks aamupissasta?

Voimahalit kaikille pettymyksen kohdanneille, ootte vahvoja ja kyllä me vielä ne pienet saadaan tavalla tai toisella :smiley-angelic003:Heartred

Täällä vielä menkat jatkuu, joskin alkaa hiipumaan. Eilen tuli aivan hullu itkukohtaus kaikkea elämää kohtaan, niin et lopulta miehen kaulassakin itkeä tihrustin, mutta se meni sitten ohi. Nyt taas fiilis suht ok :)
Mulla on aina tää aika kuukaudesta kun oon todella levoton ja välillä myös ahdistunut sekä itkuinen. Liittyy mulla selkeesti hormonitoimintaan, oikeestaan tuntuu välillä et hormonit sekoittaa mun pään :hilarious:

Mut mä käväsin tänään tekemässä treenit pitkästä aikaa, tein pyörälenkin, joskin kevennettynä versiona. Iha ok olo jäi, tosin oisin vielä vähän voinut keventää :oops: näköjään tosi rauhallisesti pitää tehdä tää lajeihin takaisin paluu.

Niin ja tottakai sitä kemiallista tai keskenmenoa saa surra, vaikka se sattuisi yk1. Ei kenenkään raskaudet ole vähemmän tai enemmän tärkeitä. Täällä kaikki tunteet on sallittuja ja tänne on hyvä niitä purkaa, ei verrata tai arvoteta suruja:Heartred

View attachment 91671 View attachment 91672

Aivan loistava tapa! :Heartred
Kauniita on kyllä tekemäsi vaatteet, ei muuta kun tilaustyönä tekemään niin tääl on aika monta ostajaa :playful:

Hei vau miten upeita! Voit olla ylpee ja tyytyväinen! Ja hyvä tapa purkaa tunteita. Itse taas värittelen ja välillä teen koruja.

Mä repäsin ja valmistauduin jo tähän alkaneeseen uuteen kiertoon tilaamalla isomman paketin digiovistestejä ja rinnalle halpoja viivatestejä niin mielenkiinnosta voi verrata sitten niitä keskenään. Ja eipä tarvoi digin kanssa ainakaa miettiä et onkohan noi nyt jo tasavahvat ja kun kaikkiin noihi viivatesteihi edes tule tasavahvoja. Mietin eka et otanko pienemmä sen 10kpl, mut päädyin toho 20kpl. Eipä pitäs loppua keske. Ootteko muuten digejä tehnyt mahdollisina tärppipäivinä kaksi vai riittäkö se yks aamupissasta?

Hei mä aattelin tehdä saman, eli tilata digejä ja liuskoja. :) Liuskoilla en saanut plussaa ikinä, kun käytin niitä muutamassa kierrossa joskus alkuvuodesta. Mutta nyt ajattelin kokeilla uusiksi digien "tuella".

Mä oon tehnyt digejä yleensä vaan kerran päivässä aamupissistä. Tässä kierrossa tein yhden poikkeuksen illasta, ja silloin sitten tulikin se ovisplussa. En tiedä, jos olisin illan sijasta jättänyt aamuun, että olisinko vielä silloin saanut plussan kiinni vaiko en. Mutta normisti 1krt/pvä testaamisella oon saanut plussan kiinni. :rolleyes:

Takaisin